Milen Dimitrov Публикувано 25 април 2008 Сподели Публикувано 25 април 2008 Нещо повече за двата дизелови двигателя на Outlander от форума на VW:http://vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t...light=outlander Във форума на BMW най - добре е обяснено за разликите между помпа дюза и комънрейл. Ако погледнеш и тук е засегната подобна тема (мисля, че беше в раздела за Лансер). Но като цяло не вярвам от Митсубиши да са избрали лош двигател (2,0 TDI), също и аз останах приятно изменадан от него, но според мен по - добрият дизел е 2,2 HDi. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицубеше Публикувано 29 април 2008 Сподели Публикувано 29 април 2008 От месец август 2008г. Митсубиши Аутландер ще се произвежда вече в холандския завод на компанията, където в момента се сглобява Колт за Европа.Дано това не се отрази на качеството....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanly_anastasov Публикувано 30 април 2008 Сподели Публикувано 30 април 2008 Колеги, имате ли информация, дали 2.2 DI-D мотора на Пежо/Ситроен може да се тунингова, има ли вече чип за него, колко струва, къде може да се намери и колко увеличава мощността ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chrischo Публикувано 30 април 2008 Сподели Публикувано 30 април 2008 Колеги, имате ли информация, дали 2.2 DI-D мотора на Пежо/Ситроен може да се тунингова, има ли вече чип за него, колко струва, къде може да се намери и колко увеличава мощността ?Нямам идея, но това не е необходимо. Моторът е много динамичен и се държи прекрасно. 140 км/ч на 6-та предавка при 2200 оборота - мисля че е достатъчно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chrischo Публикувано 30 април 2008 Сподели Публикувано 30 април 2008 Нямам идея, но това не е необходимо. Моторът е много динамичен и се държи прекрасно. 140 км/ч на 6-та предавка при 2200 оборота - мисля че е достатъчно.Забравих да добавя, среден разход 7.3 л/100 км, при изразходван резервоар 1/3 в София (15 км/ч средна скорост), останалите 2/3 из България. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 30 април 2008 Сподели Публикувано 30 април 2008 В Англия има чип. Мотора става някъде в порядъка 185 - 190 кс. и около 415 - 425 Nm въртящ момент. Но този чип е правен от тунинг фирма и не се предлага като опция.Но както колегата chrischo е казал този двигател няма нужда от тунинг. А забравих и има и Немски тунинг повече за него е тук (само че е за Ситроен) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицубеше Публикувано 30 април 2008 Сподели Публикувано 30 април 2008 Добър вечер на всички фенове на Митсубиши. Въпросният „чип”, за който толкова много се пише, не е нищо друго освен компютърна програма, която активира турбината на двигателя и така добавя около 40 к.с. към мощността му. Двигателят вече е и по-шумен.Просто и ясно........като за около 3000 лв. Но...само след 5000 км. пробег. Защото подобно форсиране при по-яко каране може да доведе до непоправими щети на двигател в гаранция.Подобно „тунинговане” съществува и при френския двигател за желаещи да пробват мощта на турбото.Какво да правиш – производителят си пази гаранционния мотор, а Митсубиши моторс вероятно скатава пари от екотакси. С горенаписаното не желая да обидя никого. Това е моя хипотеза.Фен съм на VW, фен съм и на Mitsubishi. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 30 април 2008 Сподели Публикувано 30 април 2008 Добър вечер на всички фенове на Митсубиши. Въпросният „чип”, за който толкова много се пише, не е нищо друго освен компютърна програма, която активира турбината на двигателя и така добавя около 40 к.с. към мощността му. Двигателят вече е и по-шумен.Просто и ясно........като за около 3000 лв. Но...само след 5000 км. пробег. Защото подобно форсиране при по-яко каране може да доведе до непоправими щети на двигател в гаранция.Подобно „тунинговане” съществува и при френския двигател за желаещи да пробват мощта на турбото.Какво да правиш – производителят си пази гаранционния мотор, а Митсубиши моторс вероятно скатава пари от екотакси. С горенаписаното не желая да обидя никого. Това е моя хипотеза.Фен съм на VW, фен съм и на Mitsubishi. Само да попитам в България имали вече чип за 2,2 HDi, защото досега не съм срещал?И като казвам чип имам предвид препрограмиране на екуто предлагано от вносителя със запазване на гаранцията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицубеше Публикувано 2 Май 2008 Сподели Публикувано 2 Май 2008 Давам малко информация за тунинг на английски и на български език. На българския сайт много добре е описано всичко. DigitalTuning DigitalTuningBulgaria http://img206.imageshack.us/img206/3103/digitaltuningkl9.th.jpg Както се вижда, ДигиталТунинг вече предлага тунинг и за 2,2 НDI, но пък представителят нa фирмата в България все още работи само с немския двигател за Outlander. http://img182.imageshack.us/img182/193/bgxc8.th.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 2 Май 2008 Сподели Публикувано 2 Май 2008 Колега, благодаря за сайтовете :icon_thumbup: Само едно не мога да разбера, защо на всякъде пишат, че с чип колата има по малък разход, като това не е вярно! И от това което видях ми се струва, че 2,2 двигателя няма нужда от чип. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицубеше Публикувано 2 Май 2008 Сподели Публикувано 2 Май 2008 Разходът на гориво е комплексен показател, който зависи при определени технически характеристики, от качеството на горивото и от задволанното устройство.Независимо от оптимизацията на двигателя при чип тунинга, двата основни фактора, определящи разхода на гориво, остават да действат.Колко качествени са горивата в България?! Отговаря ли нашият дизел на изискванията да е над определено цетаново число?!Относно задволанното устройство, нека всеки си прецени сам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Павел Публикувано 26 Май 2008 Сподели Публикувано 26 Май 2008 Аз вече имах "удоволствието" да закъсам на пътя с Аутлендъра. Както си карам и започна да губи мощност да пуши отзад и да прекъсва. Веднага спрях и единственото нещо, което забелязах е теч точно под двигателя :shock: Течността слава богу беше вода От там следва пътна помощ до София и така. Това става в петък вечер, а колата е готова в понеделник Естествено събота и неделя никой не работи и оставам без кола, което е много неприятно. В крайна сметка се оказа скъсана скоба на маркуч на турбото. Така ми казаха в Стар Моторс. Дано не се случва на другите колеги с Аутлендър. ... Привет и от мен,И аз имах същия проблем - скъса ми се скобата на маркуча за турбината и едвам стигнах до Бакан Стар. Добре, че ми се случи в София. Пробег - около 4200 км, нормално натоварване. Силно ви препоръчвам да отидете в сервиза и профилактично да затегнат скобата. Иначе много добри впечатления, избрах Аутлендъра на фона на 2 семейни Пежа :rolleyes: Поздрави и безаварийно шофиране ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKKEI Публикувано 30 Май 2008 Сподели Публикувано 30 Май 2008 Привет и от мен,И аз имах същия проблем - скъса ми се скобата на маркуча за турбината и едвам стигнах до Бакан Стар. Добре, че ми се случи в София. Пробег - около 4200 км, нормално натоварване. Силно ви препоръчвам да отидете в сервиза и профилактично да затегнат скобата. Иначе много добри впечатления, избрах Аутлендъра на фона на 2 семейни Пежа :rolleyes: Поздрави и безаварийно шофиране ! За кой модел Аутлендър става дума? 2.0, 2.2 или 2.4? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 30 Май 2008 Сподели Публикувано 30 Май 2008 За кой модел Аутлендър става дума? 2.0, 2.2 или 2.4? За 2,0 TDI Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицубеше Публикувано 31 Май 2008 Сподели Публикувано 31 Май 2008 Привет и от мен,И аз имах същия проблем - скъса ми се скобата на маркуча за турбината и едвам стигнах до Бакан Стар. Добре, че ми се случи в София. Пробег - около 4200 км, нормално натоварване. Силно ви препоръчвам да отидете в сервиза и профилактично да затегнат скобата. Иначе много добри впечатления, избрах Аутлендъра на фона на 2 семейни Пежа :rolleyes: Поздрави и безаварийно шофиране ! Здравейте верни приятели на марката Мицубуши. Относно тази скоба която ви е дала дефект, мога само да кажа, че просто сте случили от онази партида дефектни скоби които са попаднали в завода за производство на аутландерчетата. Не е проблем в затягането на скобата, а в това, че скобите са били със шупли които при определени обороти на двигателя не издържат и точно там където е шуплата настъпва скъсване на материала. Като дългогодишен стоманолеяр мога да ви уверя, че този проблем може да се появи във всяко едно изделие дори и от космическата техника. Пример за това мога да ви дам от 1959 година когато на космодрума байконур при изпитание на нова руска ракета се скъсва един от спомагателните двигатели на ракетата носител и тя избухва 12 секунди след старта. Причината се оказва именно шупла в единият от пироболтовете които държат двигателя към основното тяло. Така, че смело напред с красивите и хубави коли на Мицубиши. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Борис Публикувано 24 януари 2009 Сподели Публикувано 24 януари 2009 Видяхте ли фейслифта, който готвят на Аутлендър за 2010? Слагат му предната маска от ЕВО Х, на мен ми изглежда някак не на място?! http://www.autoincar.com/leaked-picture-of...ft-minorchange/ http://www.leftlanenews.com/mitsubishi-outlander-future.html http://www.expertmotor.com/news/spy-pictur...r-facelift.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sheyha 1 Публикувано 26 януари 2009 Сподели Публикувано 26 януари 2009 Само муцуната я сменят. Едва ли нещо друго ще има променено, просто с тоя фейслифтинг искат да постигнат по-големи продажби. Малко ми прилича на следване линията на Пежо, всички модели с една голяма радиаторна решетка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKKEI Публикувано 29 януари 2009 Сподели Публикувано 29 януари 2009 Оригинала си е по красив... решетката става прекалено голяма и загрозява муцуната .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 5 февруари 2009 Сподели Публикувано 5 февруари 2009 :mitsu-smiley: Някой с 2.2HDi може ли да сподели дали има разход на масло? При нас на единият Аутлендър трябваше да му доливаме на 18000км, защото "се оплака"? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 5 февруари 2009 Сподели Публикувано 5 февруари 2009 ... трябваше да му доливаме на 18000км, защото "се оплака"?..Че на колко се сменя маслото? Не е ли на 15к км Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 5 февруари 2009 Сподели Публикувано 5 февруари 2009 Че на колко се сменя маслото? Не е ли на 15к км :mitsu-smiley: Ами казаха ни на 20к да наминем в сервиза. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 5 февруари 2009 Сподели Публикувано 5 февруари 2009 :mitsu-smiley: Някой с 2.2HDi може ли да сподели дали има разход на масло? При нас на единият Аутлендър трябваше да му доливаме на 18000км, защото "се оплака"? :mitsu-smiley: В събота или неделя ще погледна и ще ти кажа. Засега не съм доливал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
go6oel Публикувано 7 февруари 2009 Сподели Публикувано 7 февруари 2009 В сервиза на Балкан стар се отбих да си купя 1 л масло, ей така да ми е в багажника за всеки случай, пък и не знаех с какво масло съм зареден. Засега моя не е показал "лакомия" към масло (вярно, че не го юркам повече от 130 и максимално го карам със 110-120 км/ч). Продадоха ми 1л кастрол за 28 лв (а цената на смяната е 380 лв). Попитах ги дали същото масло се слага в моделите със сервизно обслужване на 15 000 и 20 000 км (моя е такъв, а на мой приятел е същият модел, но с 15 000), казаха "ДА".За разхода на гориво досега на 5000 км отива на 6,8 л/100 км, както е по книжка, така и се отчита по пътен лист. Климатроника не се изключва, 90 % извънградско със скорост в населени места 10-20 км/ч над разрешеното, извън населени места 110-120, в колона със скороста на колоната.При пътуване Благоевград-Петрич-Благоевград (170 км) на компютъра показваше ср. скорост 70 км/ч, ср. консумация 6,2 л/100 км. Градско от 8,8 до 9,5, при ниските температури и сняг до 11,00. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metoditz Публикувано 22 февруари 2009 Сподели Публикувано 22 февруари 2009 В сервиза на Балкан стар се отбих да си купя 1 л масло, ей така да ми е в багажника за всеки случай, пък и не знаех с какво масло съм зареден. Засега моя не е показал "лакомия" към масло (вярно, че не го юркам повече от 130 и максимално го карам със 110-120 км/ч). Продадоха ми 1л кастрол за 28 лв (а цената на смяната е 380 лв). Попитах ги дали същото масло се слага в моделите със сервизно обслужване на 15 000 и 20 000 км (моя е такъв, а на мой приятел е същият модел, но с 15 000), казаха "ДА".За разхода на гориво досега на 5000 км отива на 6,8 л/100 км, както е по книжка, така и се отчита по пътен лист. Климатроника не се изключва, 90 % извънградско със скорост в населени места 10-20 км/ч над разрешеното, извън населени места 110-120, в колона със скороста на колоната.При пътуване Благоевград-Петрич-Благоевград (170 км) на компютъра показваше ср. скорост 70 км/ч, ср. консумация 6,2 л/100 км. Градско от 8,8 до 9,5, при ниските температури и сняг до 11,00.Здравейте,Искам да попитам, тази смяна на масло (380лв.) всичко ли включва (работа, филтри, масло). Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Борис Публикувано 22 февруари 2009 Сподели Публикувано 22 февруари 2009 В 380 лв ти се включва всичко - работа, масло, филтри (и на купето). На мен ми беше паднал антифриза малко под минимума (за една година се беше изпарила малко водица) и ми го допълниха дори без да им споменавам, което си е приятна изненада, предвид на славата която се носи на БС. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.