m-galant Публикувано 2 февруари 2012 Сподели Публикувано 2 февруари 2012 Колеги какво може да се е случило на климатроника че след като си направи температурата(примерно 24 градуса) и след това започва да духа студено? Единствено на 32 духа топло но става прекалено горещо? Случвало ли се е на някой и ако да как да се отстрани този проблем??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 2 февруари 2012 Сподели Публикувано 2 февруари 2012 Имаше подобна тема вече. Няма решение проблема, просто софтуера на климатика е такъв. Някой е решил, че така трябва да бъде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 2 февруари 2012 Сподели Публикувано 2 февруари 2012 (редакция) Имаш един гофриран маркуч отзад на блока за управление, виж го дали е закачен. Ако не е няма да може да циркулира правилно въздуха, около датчика за температурата в купето, който е в самото управление. Това при положение, че не поддържа и правилна температура в купето. Редактирано 2 февруари 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m-galant Публикувано 2 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 2 февруари 2012 :icon_doh: И това са го решили в япония!!!!??????? Е може ли такава простотия??????? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m-galant Публикувано 2 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 2 февруари 2012 Имаш един гофриран маркуч отзад на блока за управление, виж го дали е закачен. Ако не е няма да може да циркулира правилно въздуха, около датчика за температурата в купето, който е в самото управление. Това при положение, че не поддържа и правилна температура в купето.Ще го погледна колега! благодаря... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 2 февруари 2012 Сподели Публикувано 2 февруари 2012 Не знам ако извадиш радиото дали няма да се вижда, но първо вземи един термометър и премери, защото е нормално да намали топлото при достигане на температурата. Въпроса е дали я достига. До колкото разбрах на теб ти става студено? Забелязал съм и че през лятото при мен, дори и да е 50 градуса в купето, климатроника почва първо на вътрешна циркулация, което си е чисто безумие, като отвън е 25-30 градуса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m-galant Публикувано 2 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 2 февруари 2012 Не знам ако извадиш радиото дали няма да се вижда, но първо вземи един термометър и премери, защото е нормално да намали топлото при достигане на температурата. Въпроса е дали я достига. До колкото разбрах на теб ти става студено? Забелязал съм и че през лятото при мен, дори и да е 50 градуса в купето, климатроника почва първо на вътрешна циркулация, което си е чисто безумие, като отвън е 25-30 градуса.колега в момента температурата е отрицателна! Не говорим за лятото Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zagorov Публикувано 2 февруари 2012 Сподели Публикувано 2 февруари 2012 Не знам ако извадиш радиото дали няма да се вижда, но първо вземи един термометър и премери, защото е нормално да намали топлото при достигане на температурата. Въпроса е дали я достига. До колкото разбрах на теб ти става студено? Забелязал съм и че през лятото при мен, дори и да е 50 градуса в купето, климатроника почва първо на вътрешна циркулация, което си е чисто безумие, като отвън е 25-30 градуса.Автоматично започва на вътрешна циркулация защото през зимата така по-бързо изсушава въздуха в купето(за запотените стакла).Също така и по-бързо изстудява купето през лятото! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A9A Публикувано 2 февруари 2012 Сподели Публикувано 2 февруари 2012 Колеги какво може да се е случило на климатроника че след като си направи температурата(примерно 24 градуса) и след това започва да духа студено? Единствено на 32 духа топло но става прекалено горещо? Случвало ли се е на някой и ако да как да се отстрани този проблем??? И аз не мога да си обясня, защо е така. Като пътувам на някаде на повече от 100км тръгвам на 21 градуса и пристигам на 30-31, като междувременно няколко пъти включвам на 32 градуса за да се стопли малко. Ако навън е под 0 градуса хората седнали на задната седалка умират от студ, защото за да им е топло трябва климатроника да е нагласен на 32 градуса и отпред става жега...Кача ли се на друга кола с климатроник винаги питам дали и при тях е така - отговора е отрицателен... Повечето ми познати слагат на 22 градуса и цяла година не пипат нищо, а аз ще си изтъркам копчето от въртене. Общо взето в Галанта е или жега или студ ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m-galant Публикувано 2 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 2 февруари 2012 И аз не мога да си обясня, защо е така. Като пътувам на някаде на повече от 100км тръгвам на 21 градуса и пристигам на 30-31, като междувременно няколко пъти включвам на 32 градуса за да се стопли малко. Ако навън е под 0 градуса хората седнали на задната седалка умират от студ, защото за да им е топло трябва климатроника да е нагласен на 32 градуса и отпред става жега...Кача ли се на друга кола с климатроник винаги питам дали и при тях е така - отговора е отрицателен... Повечето ми познати слагат на 22 градуса и цяла година не пипат нищо, а аз ще си изтъркам копчето от въртене. Общо взето в Галанта е или жега или студ ...Точно това имах в предвид? Немога да си обесня това с тия японци :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 2 февруари 2012 Сподели Публикувано 2 февруари 2012 Хора, откачени са ви белите маркучета от климатроника, затова той не получава никаква информация колко градуса е в купето и съответно не реагира:icon_doh: Махнете си касетофоните и ще ги видите Климатроника на галанта е ПЕРФЕКТЕН :worthy: :worthy: :worthy: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m-galant Публикувано 2 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 2 февруари 2012 Хора, откачени са ви белите маркучета от климатроника, затова той не получава никаква информация колко градуса е в купето и съответно не реагира:icon_doh: Махнете си касетофоните и ще ги видите Климатроника на галанта е ПЕРФЕКТЕН :worthy: :worthy: :worthy:Колега ще погледна и ако наистина се окажеш прав ще те черпя много :thx: :wine: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 2 февруари 2012 Сподели Публикувано 2 февруари 2012 (редакция) Единствения момент, в който наистина се бърка, е след като е загряла колата и спреш за малко (примерно караш по магистралата и спреш на бензиностанция). Тогава датчика за външна температура се залъгва от топлината на мотора и почва да мери 10-15 градуса повече. В резултат когато продължим пътуването, климатроника решава че ще охлажда. След няколко минути, като се усети че навън всъщност е -5 а не 15, влиза пак в пътя .. Когато си достигне зададената температура наистина почва да вее хладко през централните и странични духалки, а топло в краката. Това на мен ми харесва. Свежо е някак си. Ако ти стане студено при това положение си притвори централните духалки просто и това е. И аз съм на мнение че се справя перфектно климатроника на Галанта. Преди това имах Пасат с климатроник и имам база за сравнение. Редактирано 2 февруари 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 2 февруари 2012 Сподели Публикувано 2 февруари 2012 Това с хладния въздух според мен е нарочно-за да не ти се доспива от продължителното каране. А климатроника наистина е много добър,само му задавам градусите и нищо не пипам повече,топло студено,той си знае. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 2 февруари 2012 Сподели Публикувано 2 февруари 2012 Мисля че това е съвременната концепция - хладно горе - топлу долу. И при ново Пежо и при нова Бора го наблюдавах.. Обаче има един друг минус при Галанта според мен - това е, че при висока скорост не компенсира влизащия със прекалено голяма скорост въздух отвън (не притваря клапата).. т.е. при 120+ км/ч духа по-силно отколко би духал при 60 и 1-ва степен на вентилатора, а това обърква логиката и малко става хладно понякога, но това е положението .. притвярям си средните и странична духалки до средно положение и си карам. Не знам дали е само при мен това, предполагам че си е така :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vetov Публикувано 2 февруари 2012 Сподели Публикувано 2 февруари 2012 Колега не е само при теб така, но пък парното е толкова силно, поне при мен, че ако карам с 120 на 1 степен ще се сваря вътре. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 3 февруари 2012 Сподели Публикувано 3 февруари 2012 Аз го слагам на 24 градуса най-много на 2-ра степен, но обикновено е на първа и ми е добре. В началото духа горещо и постепенно със затоплянето на купето въздушната струя става по-хладна, но в купето е горе-долу 24 градуса. То ако продължаваше да духа врелО ще ги подмине. Нищо не притварям и не цъкам по копчетата нито лятото, нито зимата. Щом ръцете са ми топли какво като духалките пускат не толкова топъл въздух. Имаше едни твърдения че загрявайки се включеното радио лъже датчика за Т в купето. От доста време съм с друг плеър и то двойно по-голям от предишния - нищо не се е променило.Лятото на 24 градуса също е перфектно. Прохладно е и свежо. Просто да ти е кеф да пътуваш.Автоматичния не го ползвам изобщо. Само от време на време го пускам да не забрави какво се иска от него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 3 февруари 2012 Сподели Публикувано 3 февруари 2012 Е че ти не караш на климатроник значи .. именно автоматичния е кефа .. слагаш и забравяш .. иначе и аз около 24 градуса глася .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 3 февруари 2012 Сподели Публикувано 3 февруари 2012 Аз да чукна на дърво нямам никакви проблеми с климатроника. Според мен ако всичко е изправно трябва да сте доволни. Пускам на автоматичен режим, определям градусите и той си знае работата. Обикновено зимата съм на 21-23, а лятото 23-25. Вече трета година каквото поискам от него това прави и не съм забелязал никакви аномалии, а аз от моя страна веднъж годишно го водя на майстор за профилактика. Това го казвам само за информация, че климатроника на Галанта е добър и ако нещо не работи със сигурност има проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ST13 Публикувано 4 февруари 2012 Сподели Публикувано 4 февруари 2012 (редакция) Колеги не е нужно да се разглобява цялото табло за една проверка на гофрирания маркуч, само трябва да отворите жапката и да бръкнете през нея само на няколко сантиметра ще намерите това което търсите. Дано съм ви помогнал :icon_thumbup: Редактирано 4 февруари 2012 от ST13 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nwpower Публикувано 28 февруари 2012 Сподели Публикувано 28 февруари 2012 добре де ама къде се закача това чудо, днес и при мен както си карах и започна да духа студено, дихнах температурата и се оправи обаче видях, че маркуча си виси свободно отзаде :mad: гледах и през жабката и през дупката на касетофона не успях да видя къде се закача :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 28 февруари 2012 Сподели Публикувано 28 февруари 2012 Маркуча е бял на цвят,около педя дължина.Трябва да влиза точно където ти е врътката за температурата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.