Премини към съдържание

DPF филтър на Лансер 10 DI-D


Rangel Simov

Препоръчано мнение

Вчера филтъра вече беше на 30%, на 40 и няколко се включва регенерирането, колата остава в БГ и чакаме да видим дали ще се самопочисти, ако не, мислим да разпробием филтъра и хем си е там, хем го няма. Взех протокол, подписан лично от Росен и подпечатан, описано е всичко, което са правили.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едната страна на монетата е филтъра,другата е това за което е създаден да гори саждите... а кога имаме сажди.. когато имаме богата смес, и малко въздух.. да не би да има проблем с преобогатяване на сместта, или с недостатъчен дебит въздух още преди пушиляка да е стигнал до филтъра а неговото затлачване да е предизвестено от някакъв проблем преди него.

 

 

В тоя рерд на мисли.. някой мери ли boost pressure в вдижение, дали е в работни граници, нямам идея има ли контрол на преминалото гориво рез инжекторите..да се види не впръскват ли повече.

Какви показания дава сензора за педала на газ-та..не вярвам да е жило?

 

Всичко е някаква логическа последователност... ама требе да се мисли а в сервизите са малко алогични :) по скоро парични хехехе

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера филтъра вече беше на 30%, на 40 и няколко се включва регенерирането, колата остава в БГ и чакаме да видим дали ще се самопочисти, ако не, мислим да разпробием филтъра и хем си е там, хем го няма. Взех протокол, подписан лично от Росен и подпечатан, описано е всичко, което са правили.

 

 

В крайна сметка Ратола са направили каквото могат.

 

Официалният вносител на колата е на ред, той към ММС, и така. Ако горивото в БГ е проблем - да са правили тестове преди да ги внасят. Пиши сам на еропейската им централа! Превод на протокола, жалба!

 

Ама да знаеш, от Митсубиши никога няма да има реакция на клиентски оплаквания, с тази марка си на късмет. Това да не ти е производител от Първия Свят с претенциозна клиентска база... В Ел Салвадор например, където е типичен пазар на тази марка, надали потребителите имат особено защитени права.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама да знаеш, от Митсубиши никога няма да има реакция на клиентски оплаквания, с тази марка си на късмет.

 

Може пък да обърнат внимание. Четох наскоро във форума, как потребител от тук им изпратил благодарствено писмо, колко надеждна била колата дори и след по-голям брой години и му изпратили сувенир или нещо такова като жест от тяхна страна. Всяка една компания иска да има обратна връзка с клиентите си. Тепърва предстои да се уверим по каналният ред за оплаквания дали не е наложена цензура. Това е като поговорката, че никой не смее да доложи лошите новини на началството, за да няма "обезглавете вестоносеца".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може пък да обърнат внимание. Четох наскоро във форума, как потребител от тук им изпратил благодарствено писмо, колко надеждна била колата дори и след по-голям брой години и му изпратили сувенир или нещо такова като жест от тяхна страна. Всяка една компания иска да има обратна връзка с клиентите си. Тепърва предстои да се уверим по каналният ред за оплаквания дали не е наложена цензура. Това е като поговорката, че никой не смее да доложи лошите новини на началството, за да няма "обезглавете вестоносеца".

 

Дано.

Изолиран единичен проблем, извън гаранция - това е отговора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дано.

Изолиран единичен проблем, извън гаранция - това е отговора.

 

То такъв беше и отговора на Toyota за едно Версо ММТ.... Ако някой се е занимавал с тези боклуци знае за какво става въпрос, че то такава кола здрава няма :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То такъв беше и отговора на Toyota за едно Версо ММТ.... Ако някой се е занимавал с тези боклуци знае за какво става въпрос, че то такава кола здрава няма :D

 

Авто производителите се плашат само от едно нещо - от критична маса потребители, които могат да заведат общо дело.

 

Подобни дела са масова практика например в Щатите. За Тойота знаем за педала, за БМВ какви интересни четива има, какви ги дробят... Нали си взех такова и се интересувам. Гърмят турбота на големите мотори, горивни помпи... вместо да ги сменят, ремапват ЕКУ да държат уейстгейтовете отворени за намален бууст, хората отиват за смяна на масло, след смяната колата не върви като преди, уверения - сторило Ви се е! А те сменят софтуера на всяка минала през сервиза, за да намалят случаите. Има си заведено и спечелено дело, резултат - доживотна гаранция на агрегати. Мисълта ми беше, Мицубиши е много, много тънък пазар. Няма кой да се занимава с отделни прецакани потребители!

 

Тук идва едно тъжно, но логично заключение - да не се купува нов автомобил Мицубиши, защото това е неконтролируем риск. Надежността е под средната в момента, съпортът е слаб. С масова европейска марка, дори с по-ниска надежност (което е грешна хипотеза), има развит съпорт и сервиз и рискът да увиснеш ей така, е по-малък. Отделно, девалюацията на марката, ако опцията е продажба.

Редактирано от aga
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може пък да обърнат внимание. Четох наскоро във форума, как потребител от тук им изпратил благодарствено писмо, колко надеждна била колата дори и след по-голям брой години и му изпратили сувенир ....

 

Аз бях колегата с писмото, писах го до Япония и на хартия. И им благодарих, а не се оплаквах. Защото Лансерът ми беше от `90-та и до края така и не се повреди пущината.

Някъде бях писал - на 300-400 хил. само водна помпа и алтернатор...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този проблем с DPF-а го има и при Тоарег и при Q7 от 2-3 години.

ОФИЦЯЛНО изявление на Бош , гласи че теоритичния пробег на DPF филтър е 130 000 км .

Ако се върти повече в града и нафтата е скапана, нищо чудно, че проблемите започват по-рано.

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този проблем с DPF-а го има и при Тоарег и при Q7 от 2-3 години.

 

Ако се върти повече в града и нафтата е скапана, нищо чудно, че проблемите започват по-рано.

 

Абсурд е основен скъп компонент за автомобил да има теоретичен пробег 130к км - тази информация не може да е достоверна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абсурд е основен скъп компонент за автомобил да има теоретичен пробег 130к км - тази информация не може да е достоверна.

 

Те на Сантафето му дават 150 000 км гаранция, но съединителя издържа едва 65-70 хил. На старата ми кола смених съединител на 180 000 км. Сам си направи сметка как стоят нещата в автомобилостроенето. Инженерите може да изчисляват автомобилите за 200 000 км, но търговците натискат производителите да ги правят за по-малко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..И какво се оказа на практика.. дори най-технологично напредналите марки започнаха да правят еднодневк в името на парата.Пожертваха реномето си и имидж граден 40 години. Тая работа няма да свърши добре.. въпроса е ние какво правим.Крайният потребител.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Събота и Неделя, колата я кара баща ми. Не съм гледал колко е навъртял, но нищо не е светнало. Ще видя тия дни, като я раздвижа аз :)...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..И какво се оказа на практика.. дори най-технологично напредналите марки започнаха да правят еднодневк в името на парата.Пожертваха реномето си и имидж граден 40 години. Тая работа няма да свърши добре.. въпроса е ние какво правим.Крайният потребител.

Просто незнаеш колко си прав!

Представи си Спортбак с 3 цилиндров турбо двигател с 120 коня. Нещо такова ще произвеждат на 90 км от Видин в Крайова, където Форд купиха заводите на Дачия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..И какво се оказа на практика.. дори най-технологично напредналите марки започнаха да правят еднодневк в името на парата.Пожертваха реномето си и имидж граден 40 години. Тая работа няма да свърши добре.. въпроса е ние какво правим.Крайният потребител.

 

Стига бе, от един случай на прецакана кола на колегата поради реалностите в България... Цяла Европа кара такива, без ни най-малка тенденция японските да нараснат като процент, дори обратно - намаляват! Поради простата причина, че в днешно време се брои комфорта, вариантите на оборудване, качество на сервиз, иновацията даваща икономия и динамика, шик/младежки/модерен вид, фън ту драйв, и не на последно (бих казал на първо) място, финансовата институция за финансиране на лизинги (става дума за истински лизинги, а не бг-"лизинги"), работеща с дадената марка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кога Рено са продали Дачия на Форд ?

Какво лошо има в трицилиндров турбо мотор ? Това само показва , че Дачия са тръгнали по правилен път ...

 

 

..И какво се оказа на практика.. дори най-технологично напредналите марки започнаха да правят еднодневк в името на парата.

И кои са тези марки ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кога Рено са продали Дачия на Форд ?

Става дума за стария заводи на Дачия, които от години стоят като паметник. Там никога не е имало французи. Нещо като завода на "Балканкар" в Лом!

Що се отнася до двигателите - ще видим. Според мен доста трудно се балансира три цилиндров четиритактов двигател, но ще видим. Много неща, които бяха непостижими преди 10 години сега са реалност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_hmm: Аз самия обмислям от известно време покупката на трицилиндров мотор и то турбодизел. Не е като да не е балансиран, доста еластичен, с мощност 75к.с. и разход 5/100 градско. Създаден е преди повече от деситилетие, доказан във времето и с него се оборудват поне 5 модела автомобили, които дори са знакови за съответните марки, като Поло, Ибиза , Фабия и т.н. Става въпрос за 1.4 ТДИ. Дачия не е като да откриват топлата вода и с подобен масов турбо мотор се превръщат във все по-предпочитана марка...

Интересно ми е повече, защо Мицубиши не създават подобен масов турбо мотор, а турбинките се пазят само за екзотики като ЛаНСЕР еВО, ВР4 , Ралиарт и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кризата обърка доста плановете на всички. Всяка фирма си има мениджъри да мислят стратегии. Управители, акционери и собственици да ги приемат.

Въпроса е до колко собствениците и акционерите са склонни да се лишат от печалбите си и да инвестират в развойна дейност. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А моя филтър пак е леш, чакаме го светне :) /да се върна малко към темата :)/, светне ли - ще бъде разпробит :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Връщайки се към темата на колегата с тоз кюнец проблемен.. кой е производителя на повечето DPF . Две групи визирам.

 

EU като слагам там Опел,БМВ,Мерц,ВАГ-овете

JAP то ясно Митсу,Мазда,

 

Я споделете малко инфо кой колкото знае.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А моя филтър пак е леш, чакаме го светне :) /да се върна малко към темата :)/, светне ли - ще бъде разпробит :)

 

 

Недеи го пробива, ще стане по-зле . И в краѝна сметка пак ще си в сервизен режим, а може да се наложи да купиш нов. Дупченето е последното нещо което се прави при елиминирането му. Ако си ришил да го махаш то подготви се първо с останалите неща, софтуерни промени емулатори и т.н..... когато се закрепят работите тогава се почва с дупките.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам обаче ,че това се отнася за компонентите за първоначално влагане т.е на поточната линия. Като говорим за aftermarket .. Бай Иван като иде в БС какъв компонент му слагат ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Недеи го пробива, ще стане по-зле . И в краѝна сметка пак ще си в сервизен режим, а може да се наложи да купиш нов. Дупченето е последното нещо което се прави при елиминирането му. Ако си ришил да го махаш то подготви се първо с останалите неща, софтуерни промени емулатори и т.н..... когато се закрепят работите тогава се почва с дупките.

 

Не разбирам каква ти е идеята? Аз ако ще променят софта-направо ще го разкарам, слагам едно резонаторно гърне и това е. Какъв е проблема ако го продупчим? Хем си е там, хем е просто с по-големи дупки :)?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...