Премини към съдържание

Какво масло ползвате за 4G63


ilian_ds

Препоръчано мнение

Приятели и колеги,може да се повтарям в темите,но искам да разбера кой с какво масло кара своя Галант 2.0 136 коня бензин - 4G63

колега карай с 5/40 тотал и си ОК

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз може ли да попитам, дали ще е проблем ако сложа на мицито 5/40, като досега съм го карал само с 10/40, повдигачите са нови, но все пак колата е и на километри?

колега карай с 5/40 тотал ако не искаш да ти гори масло,а и ще го сменяш на 15000км

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

абе хора, как слагате супер фини масла като 5/40 дето ги дават за тутбомотори, на атмосферни двигатели на по 200 000 км?! на тия километри айде не сме на жигули че да сме на минерално, ама поне полусинтетика да е 10/40 минимум. Лично мнение де, към Бардал се ориентирам, някой с идея има ли го в Косер? Алтернативата е Magnatec-а на Castrol 10/40

Санди аз само с 5/40 и 5/30 на тотал карам и с тях спря да го гори. Купувам си го от германия и съм ОК. Всичко на българският пазар е боклук, произведено за третият свят

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз само да споделя, че карам моя галант с оригиналното масло на мицубиши, което го дават по каталог и си свиркам. Все пак когато е проектиран и пресмятан двигателя е правен да работи оптимално добре точно с това масло и аз така съм решил проблема. Преди да го сменя мислих да купувам Мотул, но оригиналното беше по-евтино (~16лв/л) и все си смисля, че по-добро от оригиналното няма, та отскочих до Рубин..... 5 шешенца и душата в рая.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз само да споделя, че карам моя галант с оригиналното масло на мицубиши, което го дават по каталог и си свиркам. Все пак когато е проектиран и пресмятан двигателя е правен да работи оптимално добре точно с това масло и аз така съм решил проблема. Преди да го сменя мислих да купувам Мотул, но оригиналното беше по-евтино (~16лв/л) и все си смисля, че по-добро от оригиналното няма, та отскочих до Рубин..... 5 шешенца и душата в рая.

Само за твое сведение, Мотул-а е доста по добър във всяко едно отношение от оригиналното масло,което не е претърпяло подобрения от 12-14 години насам.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само за твое сведение, Мотул-а е доста по добър във всяко едно отношение от оригиналното масло,което не е претърпяло подобрения от 12-14 години насам.........

 

Не мисля, че точно за този мотор има значение. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че точно за този мотор има значение. :)

Да,точно щях да добавя това, но ме изпревари, за този, морално остарял мотор е без значение дали е оригинално или друго масло ,отговарящо на изискванията на производителя.......имам спецификациите на всеки един :mitsu-smiley: мотор........а те са над 150 параметъра,някои от които се повтарят ,а други - са от 40 години още.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

тогава какъв е извода - сипвай по-евтиното, което е с доказан произход, вместо по-скъпото, което може да се окаже и менте, тъй като разбрах, че имало много ментета именно на Мотул, а в ПроСпиид мисля, че цената му е 120+лв за туба от 5л.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

тогава какъв е извода - сипвай по-евтиното, което е с доказан произход, вместо по-скъпото, което може да се окаже и менте, тъй като разбрах, че имало много ментета именно на Мотул, а в ПроСпиид мисля, че цената му е 120+лв за туба от 5л.

Не сме казали че непременно Мотул трябва да сипваш ,а казах, че има доста по подходящи масла от "оригиналното " въпреки че не е необходимо за този мотор.........а това дали е по евтино или по скъпо, има масла които са по евтини от оригиналните и са по качествни от него.......

По отношение на Мотул ,продаван от Проспийд - да ,тубата е 120 кинта, но не е менте, а това че имало слухове,по скоро се базират на единични случаи, когато някой служител източи от тубата ( по спец начин ) оригиналното масло и после сложи някакво масло........ :icon_blush:

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това масло "оригиналното" от Ратола, Diamond нещоси ако за него става дума, не е съществувало преди 12-14 години, така че твърдението че не било претърпяло промяна няма как да е истина.

Факт е, че с него повдигач не съм чул на мотор на 250000, друго като краен потребител мен не ме интересува.

 

И да, изпитвам съмнения към Мотула, вярвам че имаше промяна в качеството преди около 3 години. Тогава карах само с Мотул и последната туба която си купих имаше определено разлика в цвета на маслото и във вискозитета от предишните 3 (мерено на око, имах остатък от предния път), а колата го папаше осезаемо повече от колкото предишните 3 пъти.

От тогава не съм вземал Мотул и не мисля да го правя скоро..

Едва ли някой е сменял съдържанието, при положение че пред мен го свалят с електрокара от палета в склада, това не вярвам да го правят.

По-скоро са си поръчали едно ниво надолу качество или самите Мотул са го свалили в новата партида..

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това масло "оригиналното" от Ратола, Diamond нещоси ако за него става дума, не е съществувало преди 12-14 години, така че твърдението че не било претърпяло промяна няма как да е истина.

Факт е, че с него повдигач не съм чул на мотор на 250000, друго като краен потребител мен не ме интересува.

 

И да, изпитвам съмнения към Мотула, вярвам че имаше промяна в качеството преди около 3 години. Тогава карах само с Мотул и последната туба която си купих имаше определено разлика в цвета на маслото и във вискозитета от предишните 3 (мерено на око, имах остатък от предния път), а колата го папаше осезаемо повече от колкото предишните 3 пъти.

От тогава не съм вземал Мотул и не мисля да го правя скоро..

Едва ли някой е сменял съдържанието, при положение че пред мен го свалят с електрокара от палета в склада, това не вярвам да го правят.

По-скоро са си поръчали едно ниво надолу качество или самите Мотул са го свалили в новата партида..

.....брех, и ти отиде до електрокара да си вземеш маслото ,така на тепсия ............ :icon_doh: :D

И преди 15 години го имаше, имаше само разлика в цената..........не казвам че е лошо ,но има и далеч по добри от него на по ниска цена........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 8 месеца ...

100% те подкрепям, колега :icon_thumbup: И аз съм на 15/40 минерално и по-нагоре казах че нямам идея как звучат "лоши" повдигачи. Не съм имал никаква грижа, та като се разчетох в темата чак страх ме хвана. 10/40 ще е полусинтетика, но се чудя между Bardhal, Total и Castrol Magnatec :rulez: 5/30 мисля че е малко "изхвърляне" за тия километри на моя дзвер. Нищо лично към никой, адмирации и завист към тези, каращи с 5/40 :drinks:

 

Здрасти, аз сложих 5/40 и съжалявам, че сложих такова! Галантния се разтрака сега, ще мина на 15/40. Ти доволен ли си от 15/40 и с каква марка такова тракаш?

Благодаря за съвета :rulez: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Галанта ти се е разтракал,защото със старото масло си източил и добавката,сложена от предишния собственик за да си продаде колата по-лесно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен все ми се види, че 5/40 не е за коли на по 200 000 км...ама това си е мое мнение де. Карам си с 10/40 Eneos и си свиркам http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен все ми се види, че 5/40 не е за коли на по 200 000 км...ама това си е мое мнение де. Карам си с 10/40 Eneos и си свиркам http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif

 

Защо да не е за коли над 200 000, би ли обяснил? Това че е по-течно при студен мотор ли е проблема, понеже при работна температура явно и на двете им е еднакъв вискозитета? А моята като е на 260к и не го близва, да я отварям ли нещо за ремонт? Стига вярвахте на квартални майстори, "опитни маслари" и дърти жигуладжии, кратуни са 99% от тях, разберете :icon_thumbup: !

 

За европейския Енеос ти се каза от няколко човека вече, карай си щом ти харесва, но не го насаждай като хубаво масло по темите, понеже хора четат и няма нужда и те да се набиват само щото виждаш ли било марка на Нипон оил, следователно Митсубиши... Митсубиши си предлагат "оригинално" масло директно с емблемата на него и то не е Енеос..

 

Поздрав

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз сипах през ноември Halvoline 5W40. Изкарах с него цялата зима и все още карам с него (6000км.), като съм доволен от поведението на мотора. Само при най-големите студове се долавяше шум от повдигачите в първите няколко минути докато загрее малко двигателя. След някой друг месец ще го сменям и мисля да пробвам Fuchs или Mitsubishi Diamond, но определено отново ще се спра на 5W40. Не съм забелязал да го хапва маслото нито да го гори.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Lyubo, като е така дай да заключим темата и всеки да се оправя сам. Всеки каза кой с какво кара и от какво е доволен, по тоя ред и аз. В крайна сметка всеки си преценява, ако иска и отработено да си сипва. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Голяма част от нашите коли излизат от завода с Idemitsu.

 

http://www.motec.com.sg/ecomm/images/Idemitsu%20Touring%205w40%201.JPG?osCsid=is15u953u9orderg62ekko2vi1

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Когато купих моя галант беше с мсло валволин, предишният собственик живее в германия и си го е докрал от там. Колта работеше добре и на студен двигател не се чуваха повдигачите. Аз го смених с кастрол и ощте със смяната при всеки студен старт повдигачите се чуваха докато малко не позагрее. После сложих fuchs и повече повдигачите не са се обадили, иначе при всички изброени доливах около 300 грама от смяна до смяна

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...