Премини към съдържание

Freerider

Потребители
  • От него общо

    13
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Пловдив

Freerider's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Когато купих моя галант беше с мсло валволин, предишният собственик живее в германия и си го е докрал от там. Колта работеше добре и на студен двигател не се чуваха повдигачите. Аз го смених с кастрол и ощте със смяната при всеки студен старт повдигачите се чуваха докато малко не позагрее. После сложих fuchs и повече повдигачите не са се обадили, иначе при всички изброени доливах около 300 грама от смяна до смяна
  2. Порових се из форума и намерих теми за задните амортисьори с нивомат. И сега след като вече им понаучих принципът у мен изникна въпросът дали е възможно на единия да му работи невомата а на другия да се е развалил и зтова колата да стои наклонена на един краи. Цената за амортисьори с нивимат е умопомръчителна затова ако е в тях проблема щте минавам на вариант седнови или на вариант от комби 2.0 след 2000та до колкото разбрах от тях има модели без нивомати
  3. Някои можели да ми обясни какъв е принципът на работа на здните амортисьори на комбито
  4. Ди джей Благодарност за ценната информация която винаги даваш. Много нещта съм научил от твоите публикации. Много маостори съм питал за този проблем но до сега никои не беше споменал за амортисьорите.
  5. значи няма да бързам със смяната на пружините. щтом и амортисьорите са възможност щте дам ощте информация колата е комби, дали е възможно да е от нивоматите на задните амортисьори. Наскоро сменяхме с един приятел реглажните болтове но нищто не забелязахме. Същто така преден ляв амортисьор протече преди няколко месеца.
  6. Благодаря ти и аз така смятам да направя
  7. Колата ми е галант 2.0 97 година имам я от една година. малко след като я купих забелязах че стои накриво, разликата между преден десен клник и преден ляв е 2см а между зден десен и зден ляв е 1.5см. След щтателно разглеждне установих че преден десен амортисьор не е вкаран до краи в стягата а е леко на криво и засечката кото е като букв "т" е упряла с вертикалната си част до стягата, тоест вертикалната част не е влезла в прореза н стягта а е упряла до него. Управих проблема но коката се уравновеси само с 3мм и сега пак е 1.7см по високо от дясно. Пружините са здрави и изглеждат абсолютно еднакви. Същто така установих че между вска намотка рзликата е приблизително 2мм между предна дясна и предна лява пружина. Чуд се дали е вузможно ако няколко години колата е била с неправилно закрепен десен амортисьор това да е оказало натиск на лявата пружина.
  8. Аз карам галант 2.0 136ps.разхода ми на гас смесено е 11
  9. Галанта е един много разумен избор не е мбого скъпа за поддръжка, няма излишни усложнения като демпфери съединители лагер помпи и тъи нататак а същевременно е много здрава, комфортна с добра динамика с прилични цени на частите за своя клас и с уникален дизайн
  10. Колега за зимна гума не е добре да е много широка,по добре 205
  11. Еднакво топли ли са и двата маркуча
  12. Колега а за кквадратен номер има ли че моят на галанта отпред е такъв.
×
×
  • Създаване...