Премини към съдържание

Protex

Потребител
  • От него общо

    27
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Варна

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitcubishi Galant 2.0/136hp 1999г./комби/

Protex's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здрасти колега! Биелите здрави ли са? Двигателите имаха ли чукане, тракане хлопане? Благодаря предварително! Поздрави!
  2. Колеги чак пък никакъв интерес ли?? :icon_box:
  3. Колега здравей! Продавам Галант 2.0/бензин за части - но е в движение и може да стигне до която и да е точка на България на собствен ход! Тел за връзка: 0898/713414
  4. Отговорил съм на всички! :icon_thumbup:
  5. Колеги поради големия интерес и в двете направления/ за части и в цял вид/ и тъй като колата е в движение и би могла да се премести на ход от един град в друг бих искал който има интерес да я вземе на цяло да ми пише, защото сваля ли нещо по нея, отивам и я отрегистрирам! Цената на цялата кола е 1200лв! Иван - 0898/713414
  6. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=31480 Здрасти колега, в движение е! Тел: 0898713414
  7. Здравейте колеги, поради стечение на обстоятелствата ми се налага да продам галанта на части или в цял вид! Който както си прецени по инфото по надолу! Дефектите по колата са следните: има два лагера на първичния вал на скоростната кутия за смяна, биелните лагери на двигателя са за смяна и компресора на климатика е също за смяна! Колата е в движение и няма никакви други забележки! Сменени са накладки, всички ролки, ремъци, филтри на купе и двигател, масла на мотор и ск.кутия, семеринга, маслени филтри, свещи и кабели, предни амортисьори! Салона е изключително запазен - син плюш! По ходовата част нямам хлопане, чукане или биене! Има две чисто нови зимни гуми - Корморан 14-ски, Фаровете - крушки "OSRAM" H7 "бяла светлина". Колата е на реални 217 000км. и ако има ентусиаст да оправи тези забележки ще си я кара още дълго време! Купих я с мерак, но дойде момент, в който се оказа, че немога да я поддържам, а и сега ми предстоят много семейни радости и ми трябват средства! Ако имах финансова възможност да си я оправя бих я карал още. За колата давам два ключа, платен ДАНЪК за 2013г. и ГРАЖДАНСКА ОТГОВОРНОСТ!
  8. Колега здрасти, видя ли по-долу какво съм ти писал за унгарското масло? :mitsu-smiley:
  9. Здрасти, аз сложих 5/40 и съжалявам, че сложих такова! Галантния се разтрака сега, ще мина на 15/40. Ти доволен ли си от 15/40 и с каква марка такова тракаш? Благодаря за съвета :rulez: :mitsu-smiley:
  10. Колеги здравейте, говорих с предния собственик на Мицуто и той ми каза, че е карал колата с масло 10/40! Каза ми най-откровенно, че не е имал никакви проблеми с колата и съответно никакви тракания и чукания! Не е слагал абсолютно никакви добавки! Консултирах се с доста хора относно проблема...По голямата част от съветите които ми дадоха е да си сложа 15/40 масло и да забравя да карам тази кола с такова тънко масло.. По-голямата част от шофьорите на Митубиши, на такава възраст карат с 15/40 и нямали никакви проблеми още повече лятото. Посъветвайте ме каква марка масло 15/40 да сложа на колата и от къде за Варна да го купя, че да не ме излъжат с менте такова. Благодаря Ви предварително за помоща! :rulez: :mitsu-smiley:
  11. Ще съм ти много благодарен) Само да повторя, че съм бензинка)
  12. Сменяха ми преди 3000км ролките с ремъците, след това имах едно проблемно палене на бутане и ходих при друг добър (уж) майстор, който имаше съмнение за прескачане, но като я взех ми каза, че всичко е наред и че няма ударени клапани! Проблема с паленето се оказа заминал горивен филтър затлачен, не съм го сменял, но след ходенето при него колата си пали и не съм имал проблеми! Каза ми, че в най скоро време трябва да се смени, за да не ми направи същия проблем, но още не съм го сменял! Други пък ми казаха да не използвам добавка за промиване преди източването на старото масло, защото ако имало нещо проблемно можело да излезе на яве и да ми създаде проблеми, но аз я налях, промих и после източих маслото! Налях новото и на 2-3-тото палене започна да чука! Тогава времето беше по-студено и тракането беше по чуваемо! Сега се постопли и не е толкова силно, явно влияе на нещо! Незнам какво да мисля, и какво да правя! Нямам сериозен и добър майстор във Варна на който да се доверя и да знам, че ще ми каже наистина какво се случва с колата ми! Този майстор, който ми сменя ролките с ремъците съм му се доверил на 60% и имам някакви съмнения! Но преди смяната на маслото след смяната на ролките и ремъците не съм имал чукания никакви! Само ремъка ми го донатягаха два пъти защото свиреше! Сега пак свири но само като запаля, за мн кратко! Може да ми е сложил някакви лайняни части, евтини незнам, незнам каква марка са ми ремъците и ролките, но съм силно притеснен за МИЦУТО си! Моля помагайте! Посъветвайте ме за майстор във Варна, пробван и доказан...
  13. Имам канал ама ме съмнява, чува се от двигателя на 100000% не съм чак толкова бос в случая за съжаление..
  14. Да колега знам, че е гаден(( Когато колата се покара и загрее при палене на загрят двигател се чува за части от секундата още в самото начало(много по за кратко в сравнение с клипа, даже изчезва), но примерно при форсиране на място като дам газ на 3000-3500 оборота се чува пак, но много по-тиихо... :icon_crying:
×
×
  • Създаване...