m-galant Публикувано 18 август 2012 Сподели Публикувано 18 август 2012 Приятели и колеги,може да се повтарям в темите,но искам да разбера кой с какво масло кара своя Галант 2.0 136 коня бензин - 4G63колега карай с 5/40 тотал и си ОК Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m-galant Публикувано 18 август 2012 Сподели Публикувано 18 август 2012 Аз може ли да попитам, дали ще е проблем ако сложа на мицито 5/40, като досега съм го карал само с 10/40, повдигачите са нови, но все пак колата е и на километри?колега карай с 5/40 тотал ако не искаш да ти гори масло,а и ще го сменяш на 15000км Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m-galant Публикувано 18 август 2012 Сподели Публикувано 18 август 2012 абе хора, как слагате супер фини масла като 5/40 дето ги дават за тутбомотори, на атмосферни двигатели на по 200 000 км?! на тия километри айде не сме на жигули че да сме на минерално, ама поне полусинтетика да е 10/40 минимум. Лично мнение де, към Бардал се ориентирам, някой с идея има ли го в Косер? Алтернативата е Magnatec-а на Castrol 10/40Санди аз само с 5/40 и 5/30 на тотал карам и с тях спря да го гори. Купувам си го от германия и съм ОК. Всичко на българският пазар е боклук, произведено за третият свят :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavlindobrev Публикувано 18 август 2012 Сподели Публикувано 18 август 2012 Аз моя Галант го карам с Кастрол Магнетик 10W40 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
javor_vd Публикувано 18 август 2012 Сподели Публикувано 18 август 2012 Аз само да споделя, че карам моя галант с оригиналното масло на мицубиши, което го дават по каталог и си свиркам. Все пак когато е проектиран и пресмятан двигателя е правен да работи оптимално добре точно с това масло и аз така съм решил проблема. Преди да го сменя мислих да купувам Мотул, но оригиналното беше по-евтино (~16лв/л) и все си смисля, че по-добро от оригиналното няма, та отскочих до Рубин..... 5 шешенца и душата в рая. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 август 2012 Сподели Публикувано 18 август 2012 Аз само да споделя, че карам моя галант с оригиналното масло на мицубиши, което го дават по каталог и си свиркам. Все пак когато е проектиран и пресмятан двигателя е правен да работи оптимално добре точно с това масло и аз така съм решил проблема. Преди да го сменя мислих да купувам Мотул, но оригиналното беше по-евтино (~16лв/л) и все си смисля, че по-добро от оригиналното няма, та отскочих до Рубин..... 5 шешенца и душата в рая.Само за твое сведение, Мотул-а е доста по добър във всяко едно отношение от оригиналното масло,което не е претърпяло подобрения от 12-14 години насам......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 18 август 2012 Сподели Публикувано 18 август 2012 Само за твое сведение, Мотул-а е доста по добър във всяко едно отношение от оригиналното масло,което не е претърпяло подобрения от 12-14 години насам......... Не мисля, че точно за този мотор има значение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 август 2012 Сподели Публикувано 18 август 2012 Не мисля, че точно за този мотор има значение. Да,точно щях да добавя това, но ме изпревари, за този, морално остарял мотор е без значение дали е оригинално или друго масло ,отговарящо на изискванията на производителя.......имам спецификациите на всеки един :mitsu-smiley: мотор........а те са над 150 параметъра,някои от които се повтарят ,а други - са от 40 години още....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
javor_vd Публикувано 18 август 2012 Сподели Публикувано 18 август 2012 тогава какъв е извода - сипвай по-евтиното, което е с доказан произход, вместо по-скъпото, което може да се окаже и менте, тъй като разбрах, че имало много ментета именно на Мотул, а в ПроСпиид мисля, че цената му е 120+лв за туба от 5л. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 август 2012 Сподели Публикувано 18 август 2012 (редакция) тогава какъв е извода - сипвай по-евтиното, което е с доказан произход, вместо по-скъпото, което може да се окаже и менте, тъй като разбрах, че имало много ментета именно на Мотул, а в ПроСпиид мисля, че цената му е 120+лв за туба от 5л.Не сме казали че непременно Мотул трябва да сипваш ,а казах, че има доста по подходящи масла от "оригиналното " въпреки че не е необходимо за този мотор.........а това дали е по евтино или по скъпо, има масла които са по евтини от оригиналните и са по качествни от него.......По отношение на Мотул ,продаван от Проспийд - да ,тубата е 120 кинта, но не е менте, а това че имало слухове,по скоро се базират на единични случаи, когато някой служител източи от тубата ( по спец начин ) оригиналното масло и после сложи някакво масло........ :icon_blush: Редактирано 18 август 2012 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 19 август 2012 Сподели Публикувано 19 август 2012 (редакция) Това масло "оригиналното" от Ратола, Diamond нещоси ако за него става дума, не е съществувало преди 12-14 години, така че твърдението че не било претърпяло промяна няма как да е истина. Факт е, че с него повдигач не съм чул на мотор на 250000, друго като краен потребител мен не ме интересува. И да, изпитвам съмнения към Мотула, вярвам че имаше промяна в качеството преди около 3 години. Тогава карах само с Мотул и последната туба която си купих имаше определено разлика в цвета на маслото и във вискозитета от предишните 3 (мерено на око, имах остатък от предния път), а колата го папаше осезаемо повече от колкото предишните 3 пъти. От тогава не съм вземал Мотул и не мисля да го правя скоро.. Едва ли някой е сменял съдържанието, при положение че пред мен го свалят с електрокара от палета в склада, това не вярвам да го правят.По-скоро са си поръчали едно ниво надолу качество или самите Мотул са го свалили в новата партида.. Редактирано 19 август 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 август 2012 Сподели Публикувано 19 август 2012 Това масло "оригиналното" от Ратола, Diamond нещоси ако за него става дума, не е съществувало преди 12-14 години, така че твърдението че не било претърпяло промяна няма как да е истина. Факт е, че с него повдигач не съм чул на мотор на 250000, друго като краен потребител мен не ме интересува. И да, изпитвам съмнения към Мотула, вярвам че имаше промяна в качеството преди около 3 години. Тогава карах само с Мотул и последната туба която си купих имаше определено разлика в цвета на маслото и във вискозитета от предишните 3 (мерено на око, имах остатък от предния път), а колата го папаше осезаемо повече от колкото предишните 3 пъти. От тогава не съм вземал Мотул и не мисля да го правя скоро.. Едва ли някой е сменял съдържанието, при положение че пред мен го свалят с електрокара от палета в склада, това не вярвам да го правят.По-скоро са си поръчали едно ниво надолу качество или самите Мотул са го свалили в новата партида.......брех, и ти отиде до електрокара да си вземеш маслото ,така на тепсия ............ :icon_doh: :D И преди 15 години го имаше, имаше само разлика в цената..........не казвам че е лошо ,но има и далеч по добри от него на по ниска цена........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Protex Публикувано 25 април 2013 Сподели Публикувано 25 април 2013 100% те подкрепям, колега :icon_thumbup: И аз съм на 15/40 минерално и по-нагоре казах че нямам идея как звучат "лоши" повдигачи. Не съм имал никаква грижа, та като се разчетох в темата чак страх ме хвана. 10/40 ще е полусинтетика, но се чудя между Bardhal, Total и Castrol Magnatec :rulez: 5/30 мисля че е малко "изхвърляне" за тия километри на моя дзвер. Нищо лично към никой, адмирации и завист към тези, каращи с 5/40 :drinks: Здрасти, аз сложих 5/40 и съжалявам, че сложих такова! Галантния се разтрака сега, ще мина на 15/40. Ти доволен ли си от 15/40 и с каква марка такова тракаш?Благодаря за съвета :rulez: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 25 април 2013 Сподели Публикувано 25 април 2013 Галанта ти се е разтракал,защото със старото масло си източил и добавката,сложена от предишния собственик за да си продаде колата по-лесно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 25 април 2013 Сподели Публикувано 25 април 2013 На мен все ми се види, че 5/40 не е за коли на по 200 000 км...ама това си е мое мнение де. Карам си с 10/40 Eneos и си свиркам http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 26 април 2013 Сподели Публикувано 26 април 2013 (редакция) На мен все ми се види, че 5/40 не е за коли на по 200 000 км...ама това си е мое мнение де. Карам си с 10/40 Eneos и си свиркам http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif Защо да не е за коли над 200 000, би ли обяснил? Това че е по-течно при студен мотор ли е проблема, понеже при работна температура явно и на двете им е еднакъв вискозитета? А моята като е на 260к и не го близва, да я отварям ли нещо за ремонт? Стига вярвахте на квартални майстори, "опитни маслари" и дърти жигуладжии, кратуни са 99% от тях, разберете :icon_thumbup: ! За европейския Енеос ти се каза от няколко човека вече, карай си щом ти харесва, но не го насаждай като хубаво масло по темите, понеже хора четат и няма нужда и те да се набиват само щото виждаш ли било марка на Нипон оил, следователно Митсубиши... Митсубиши си предлагат "оригинално" масло директно с емблемата на него и то не е Енеос.. Поздрав Редактирано 26 април 2013 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 26 април 2013 Сподели Публикувано 26 април 2013 Аз сипах през ноември Halvoline 5W40. Изкарах с него цялата зима и все още карам с него (6000км.), като съм доволен от поведението на мотора. Само при най-големите студове се долавяше шум от повдигачите в първите няколко минути докато загрее малко двигателя. След някой друг месец ще го сменям и мисля да пробвам Fuchs или Mitsubishi Diamond, но определено отново ще се спра на 5W40. Не съм забелязал да го хапва маслото нито да го гори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 26 април 2013 Сподели Публикувано 26 април 2013 Lyubo, като е така дай да заключим темата и всеки да се оправя сам. Всеки каза кой с какво кара и от какво е доволен, по тоя ред и аз. В крайна сметка всеки си преценява, ако иска и отработено да си сипва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 26 април 2013 Admin Сподели Публикувано 26 април 2013 Голяма част от нашите коли излизат от завода с Idemitsu. http://www.motec.com.sg/ecomm/images/Idemitsu%20Touring%205w40%201.JPG?osCsid=is15u953u9orderg62ekko2vi1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freerider Публикувано 12 март 2016 Сподели Публикувано 12 март 2016 Когато купих моя галант беше с мсло валволин, предишният собственик живее в германия и си го е докрал от там. Колта работеше добре и на студен двигател не се чуваха повдигачите. Аз го смених с кастрол и ощте със смяната при всеки студен старт повдигачите се чуваха докато малко не позагрее. После сложих fuchs и повече повдигачите не са се обадили, иначе при всички изброени доливах около 300 грама от смяна до смяна Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.