mario64 Публикувано 17 септември 2011 Сподели Публикувано 17 септември 2011 Хех, не вярвах че казваш на регулировъчните винтове на кобилиците повдигачи, явно на село всичко е всичко, буталата им викат биели .......... :icon_bye: То и аз не вярвах, че на хидравличните компенсатори им викат повдигачи, ама ти така ги наричаш ..:DТо повдигачи реално няма от ерата на долно разположените валове, а компенсаторите и регулировъчните винтове вършат една и съща работа, ама за по лесно разбиране им казваме повдигачи ..Иначе си много прав, в столицата има много селяния ..:icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 20 септември 2011 Сподели Публикувано 20 септември 2011 А имате ли представа какво масло е най- подходящо за G63B 1984_та ... Верно мотора е старичък,но след основен ремонт.В момента съм с някакъв кастрол ,но след разработката се чудя какво ще е подходящо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 септември 2011 Сподели Публикувано 20 септември 2011 А имате ли представа какво масло е най- подходящо за G63B 1984_та ... Верно мотора е старичък,но след основен ремонт.В момента съм с някакъв кастрол ,но след разработката се чудя какво ще е подходящо.Пак 10В40 ,но не и 5В40 .......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 21 септември 2011 Сподели Публикувано 21 септември 2011 Пак 10В40 ,но не и 5В40 .......... Здрасти, а за моя двигател 4G63 има ли проблем с 5w40? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 септември 2011 Сподели Публикувано 21 септември 2011 Здрасти, а за моя двигател 4G63 има ли проблем с 5w40?Ми съдейки по състоянието на мотора ти, може и 5В40 ....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
srusev Публикувано 28 септември 2011 Сподели Публикувано 28 септември 2011 Колеги галанта 4G63, който докарах от Германия е с 5W30 Castrol по документи има още 2000 км до смяна, но смятам сега да го сменям. Карал съм го вече 2000 км. доволен съм, вдигателя не се чува, няма вибрации, ускорява яко, дали да сменям вискозитета? Мисля че по User manual-a за нашите темп. дават 10В40. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 28 септември 2011 Сподели Публикувано 28 септември 2011 (редакция) Колеги галанта 4G63, който докарах от Германия е с 5W30 Castrol по документи има още 2000 км до смяна, но смятам сега да го сменям. Карал съм го вече 2000 км. доволен съм, вдигателя не се чува, няма вибрации, ускорява яко, дали да сменям вискозитета? Мисля че по User manual-a за нашите темп. дават 10В40. Сложи си ей това точно и ще си доволен . 5W30 за тук според манюала както каза, му е малко редичко :icon_bye: . Редактирано 28 септември 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kim69 Публикувано 9 октомври 2011 Сподели Публикувано 9 октомври 2011 DJ колко струва това масло "фуш" аз за пръв път го чувам. Сега съм с енеос и съм вече на 10 000км. т.е. за смяна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 9 октомври 2011 Сподели Публикувано 9 октомври 2011 Fuchs наливното от Ауто+ ли .. абе защо си тормозите колите .. най-малкото от варела като ти наливат от коя точно част е, горе по-рядкото или долу от утайките (майтап майтап, ама има доза истина) .. при положение че има оригинално Митсубиши масло на перфектна цена защо изобщо стои въпроса нямам си идея, честно.. :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 9 октомври 2011 Сподели Публикувано 9 октомври 2011 Fuchs наливното от Ауто+ ли .. абе защо си тормозите колите .. най-малкото от варела като ти наливат от коя точно част е, горе по-рядкото или долу от утайките (майтап майтап, ама има доза истина) .. при положение че има оригинално Митсубиши масло на перфектна цена защо изобщо стои въпроса нямам си идея, честно.. :icon_n_king: Явно оригиналното не е чак толкова добро затова. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 октомври 2011 Сподели Публикувано 9 октомври 2011 Fuchs наливното от Ауто+ ли .. абе защо си тормозите колите .. най-малкото от варела като ти наливат от коя точно част е, горе по-рядкото или долу от утайките (майтап майтап, ама има доза истина) .. при положение че има оригинално Митсубиши масло на перфектна цена защо изобщо стои въпроса нямам си идея, честно.. :icon_n_king:Любчо, не си запознат достатъчно.........именно Фуш-а е най близко до изискванията на моторите на Мицубиши ( с изключение на GDI,MIVEC и т.н.) а те са едни около 150 параметъра,които се гледат и се сравняват.........някои параметри превъзхождат дори и Мицубиши маслото 10W40.......Фуш-а се ползва като оригинално масло за някои мотори на Мерцедес, БМВ,Ауди ,Форд и т.н.......което значи че е достатъчно добро..........А що се отнася до това ,дали е варел или туба, гарантирам ти че НЯМА никаква разлика ,включително и въпросните "утайки" ,за бога, откъде измисли това пък?Утайки може да има във варели на Приста ойл,или пък на някое абсолютно менте китайско, но за масла, които са реномирани е изключено........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 9 октомври 2011 Сподели Публикувано 9 октомври 2011 Явно оригиналното не е чак толкова добро затова. :icon_hmm: Ако не ти се вижда "добро" по-скоро в състоянито на мотора ти е проблема .. Любчо, не си запознат достатъчно.........именно Фуш-а е най близко до изискванията на моторите на Мицубиши ( с изключение на GDI,MIVEC и т.н.) а те са едни около 150 параметъра,които се гледат и се сравняват.........някои параметри превъзхождат дори и Мицубиши маслото 10W40....... Щом си проверил и е така, ще си върна думите назад, просто на Ауто+ нямам доверие и като нищо за по-евтино са вкарали правено в Турция с руска база .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 октомври 2011 Сподели Публикувано 9 октомври 2011 (редакция) Ако не ти се вижда "добро" по-скоро в състоянито на мотора ти е проблема .. Щом си проверил и е така, ще си върна думите назад, просто на Ауто+ нямам доверие и като нищо за по-евтино са вкарали правено в Турция с руска база ..Това масло не го вкарва само Ауто+, и мога да ти дам документ ,в което пише и на немски и на английски произхода на маслото ,както и щампата му............произхода му е Германия.....Аз също нямам доверие на части ,продавани от Косер,Ауто+ мус и т.н. .............Галанта ми е на около 350 000км. ,аз съм навъртял 150 к км. и само с това масло го карам и досега нямам никакви проблеми, дори и повдигачите не са се разтракали, сега смятам и другата кола да му слагам ФУШ ,но 5В40 естествено, до сега бях с Мотул 8100 Синерджи,но не ми се занимава да го вкарвам ,пък и не върви толкова много ...... Редактирано 9 октомври 2011 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 10 октомври 2011 Сподели Публикувано 10 октомври 2011 Mobil 10w40.Но като гледам за тези пари мога да си взема Fuchs. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kim69 Публикувано 10 октомври 2011 Сподели Публикувано 10 октомври 2011 Добре каква е цената "Фуш" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 10 октомври 2011 Сподели Публикувано 10 октомври 2011 http://www.motorni-masla.net/index.php?main_page=index&manufacturers_id=84.http://www.motorni-masla.com/-qfuchs-titanq.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
наката Публикувано 10 октомври 2011 Сподели Публикувано 10 октомври 2011 За мотора 4G63 мога да споделя добри впечатления от марката Bardhal (за 10W40). Мисля, че е белгийска марка, а се произвежда във Франция, но може и да е обратно. Данните са ми, че само тези две страни са "замесени". Сега съм с друга марка, но по-не съм доволен от нея. За следващата смяна на маслото мисля да се върна на Бардал-а. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 10 октомври 2011 Сподели Публикувано 10 октомври 2011 (редакция) За мотора 4G63 мога да споделя добри впечатления от марката Bardhal (за 10W40). ...И аз да кажа за Bardahl-а, само че XTC 5W40 и за V6 мотора.. първия път нялях от него, но нещо не ми хареса. Почна да го гори към 4000км, на 8000 бях долял към 900мл за да седи на макса и чувах понякога сутрин повдигачите за няколко секунди. Всичко това за мен е признак че се ползва рециклирана база. С Diamond-а 5W40-то съм вече 7500км и е мръднало към 200мл, повдигачи не съм чул до сега .. Редактирано 10 октомври 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 10 октомври 2011 Сподели Публикувано 10 октомври 2011 Аз може ли да попитам, дали ще е проблем ако сложа на мицито 5/40, като досега съм го карал само с 10/40, повдигачите са нови, но все пак колата е и на километри? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
стивън-69 Публикувано 14 октомври 2011 Сподели Публикувано 14 октомври 2011 Fuchs,да се чете фукс,а не "фуш",Фош"и други производни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 15 март 2012 Сподели Публикувано 15 март 2012 (редакция) Аз съм с някакво Statoil минерално 15/40 и още не знам как звучат проблемни повдигачи. За тия години и километри не е ли по-добре да се сложи някакво по-гъсто масло?ПС: предстои ми смяна на маслото и сега чета из форума...е честно - нямам представа какво да взема :D Редактирано 15 март 2012 от sandimen Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vetov Публикувано 15 март 2012 Сподели Публикувано 15 март 2012 Колега аз ползвам Мицубиши 10w40 и съм много доволен!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borisovo Публикувано 16 март 2012 Сподели Публикувано 16 март 2012 (редакция) Аз съм със KROON OIL - SUPER MULTIGRADE 15W40 за 37лв. 5-та литра и мотора спи :icon_dance: http://www.kroon-oil.com/en/products/catalogue/seg_aut/krmo/57/automotive/kroon-oil-motoroils/super-multigrade-15w40/ .Карал съм TOTAL QUARTZ 9000 5W40 ,но уви на мотора не му понесе и го източих на 5000 км :icon_hmm: . Редактирано 16 март 2012 от borisovo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 16 март 2012 Сподели Публикувано 16 март 2012 Аз съм със KROON OIL - SUPER MULTIGRADE 15W40 за 37лв. 5-та литра и мотора спи :icon_dance: http://www.kroon-oil.com/en/products/catalogue/seg_aut/krmo/57/automotive/kroon-oil-motoroils/super-multigrade-15w40/ .Карал съм TOTAL QUARTZ 9000 5W40 ,но уви на мотора не му понесе и го източих на 5000 км :icon_hmm: . Здравей колега, ти от вискозитетен клас образно казано Ferari си слезнал на жигула. Защо не опиташ следващият път поне универсалното по средата SAE 10W40 :icon_hmm: ? Двигателя на хубавият ти Галант си е мощен и изисква своето. Минералното масло не може да осъществи таква защита на двигателя както полусинтетиката или синтетиката.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 16 март 2012 Сподели Публикувано 16 март 2012 (редакция) Аз пък съм с "Яко" :P масло 50% полусинтетика (защото има и 30%). Преди бях с Лики Моли. Разлика не видях... Пак така си е шумна колата, пак на 10к км харчи 1 литър. Редактирано 16 март 2012 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.