bace Публикувано 18 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 18 ноември 2013 Не знам какво да ти кажа. Моят набор е с оригиналните си накрайници. Още тези завивани от Юрген или Ханс. Нямам идея защо е така. Ремонта му по ходовата част е една биалета за 9,50 и тя е от пластмаса (новата). Аз мислех че ще правиш лизинг да караш ново текме, или пък нещо за 5-цифри на старо. Нали знаеш защо японците са вталени Ако ще е от 80-те, поне да не е фабрично втален, защото става прозрачно и изчезва с времето.Старата школа са така ....новите са ....колкото по-нова толкова повече вика "дай пари".... също като при моторите ...ти трябва да знаеш Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 18 ноември 2013 Сподели Публикувано 18 ноември 2013 Не зная дали Монрото ще е по-надеждно от Каябата, като цена мисля че са близки. Предимството на Монрото е, че може да вземеш, ако искаш само маслени. Аз не мога да кажа суперлативи за Каябата, поне при мен още не са се предали.А колкото за здравина, няма какво да спорите. Факт е, че Галантът не е от най-здравите автомобили, но за съжаление колите вече не са това, което бяха по-старите поколения. Анди ти хубаво хвалиш твоя хубавец, че малко неща си сменил по ходовата част, но не коментираш какви км си навъртял през този период. Едно е да караш по 10000км на година, друго е да правиш по 30000км, естествено има и други фактори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 18 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 18 ноември 2013 Ами аз не мога да се оплача, че не съм покарал...за последните 2 години имам навъртяни около 83 000 км. Може да се каже безаварийно. А като се има в предвид, че карам доста мурдарски ...галанта се представя добре ....въпреки моите "хленчения" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 18 ноември 2013 Сподели Публикувано 18 ноември 2013 Дали монрото ще издържи колкото каябата ли? Не мисля.Важно е къде върви - дали има дупки и колко нагърчено е шосето. Карал съм го 40 000 км за 5 години и 3 месеца. Дал съм над 8000 лева за само в гориво. Ти за да идеш от вас до плажа примерно, минаваш 8-10 км отиване и връщане, а на мен от табела до табела са 2 км в посока изток-запад и 3,5 км север-юг Не го хваля. Понеже съм скъсан, карам бавно и леко пред дупките. Махнах 17-ките и сложих 15-цолови с по-големи гуми. Не минавам през разкопаните улици и ако трябва да ходя до населено място на 20 км, а пътят е лош и има заобиколен път 40-50 км, но хубав път, минавам по него. Изглежда при мен всичко по предницата ще стане за смяна от един път и това ще е като я разглобя. Само че няма да е скоро, защото го прибирам и изкарвам другата че много се залежа.От днес са отворили пътя Бяла Слатина - Плевен през гр. Искър (старото Пелово). В момента извън града има пътища с нов асфалт и щеше да е добре да има някаква бегачка с ниски и широки гуми. Поне за ходовата част е добре То какво беше... Не знам, опазих го. Сигурно съм скъсал нервите на някои шофьори с бавно каране. По равен участък наваксвам и :mitsu-smiley: пак е отпред. Явно не бързат много и просто си карат с еднаква скорост без значение настилката... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 18 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 18 ноември 2013 Дали монрото ще издържи колкото каябата ли? Не мисля.Важно е къде върви - дали има дупки и колко нагърчено е шосето. Карал съм го 40 000 км за 5 години и 3 месеца. Дал съм над 8000 лева за само в гориво. Ти за да идеш от вас до плажа примерно, минаваш 8-10 км отиване и връщане, а на мен от табела до табела са 2 км в посока изток-запад и 3,5 км север-юг Не го хваля. Понеже съм скъсан, карам бавно и леко пред дупките. Махнах 17-ките и сложих 15-цолови с по-големи гуми. Не минавам през разкопаните улици и ако трябва да ходя до населено място на 20 км, а пътят е лош и има заобиколен път 40-50 км, но хубав път, минавам по него. Изглежда при мен всичко по предницата ще стане за смяна от един път и това ще е като я разглобя. Само че няма да е скоро, защото го прибирам и изкарвам другата че много се залежа.От днес са отворили пътя Бяла Слатина - Плевен през гр. Искър (старото Пелово). В момента извън града има пътища с нов асфалт и щеше да е добре да има някаква бегачка с ниски и широки гуми. Поне за ходовата част е добре То какво беше... Не знам, опазих го. Сигурно съм скъсал нервите на някои шофьори с бавно каране. По равен участък наваксвам и :mitsu-smiley: пак е отпред. Явно не бързат много и просто си карат с еднаква скорост без значение настилката...Анди, ти нали беше с монро? Предишните какви са ти били? Четох някъде твои коментари че монрото се държат някак странно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 18 ноември 2013 Сподели Публикувано 18 ноември 2013 (редакция) Оригиналните, с които галанта е напуснал завода.Светльо е пробвал няколко варианта на амортисьори и е усетил разлика - каяба, монро, токико и не знам още какви. И други са карали с различни, но съм останал с впечатлък той да е направил опитите за най-кратко време. Мисля да се съглася с него - кокали. За 180 лева двата са екстра.Когато двете оси преминават напречна "вдлабка", например някой изкопал шосето да си прекара нещо, заровил го, то пропаднало и така седи като ла*но с години, предницата минава 2 пъти по-гладко от задницата. Предницата е и по-тежка, но все пак разликата е голяма. Отпред са маслени, като оригиналните.Ако искаш, пробвай Tokico. Аз ходих до една болница във враца, минах покрай разкопки, но карах по шосе, което не беше разкопавано. Зле! Повтарям - зле! Валеше силен дъжд, не познавах пътя, не знаех точно откъде да мина и ... не знам ... много пъти скачах в някакви окопи. Чак зъбите ми не клопаха, ама ми се сви сърцето. Като казваш че е било и разкопано, значи няма амортисьор, който да устиска на такова ползване... Редактирано 18 ноември 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 18 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 18 ноември 2013 Оригиналните, с които галанта е напуснал завода.Светльо е пробвал няколко варианта на амортисьори и е усетил разлика - каяба, монро, токико и не знам още какви. И други са карали с различни, но съм останал с впечатлък той да е направил опитите за най-кратко време. Мисля да се съглася с него - кокали. За 180 лева двата са екстра.Когато двете оси преминават напречна "вдлабка", например някой изкопал шосето да си прекара нещо, заровил го, то пропаднало и така седи като ла*но с години, предницата минава 2 пъти по-гладко от задницата. Предницата е и по-тежка, но все пак разликата е голяма. Отпред са маслени, като оригиналните.Ако искаш, пробвай Tokico. Аз ходих до една болница във враца, минах покрай разкопки, но карах по шосе, което не беше разкопавано. Зле! Повтарям - зле! Валеше силен дъжд, не познавах пътя, не знаех точно откъде да мина и ... не знам ... много пъти скачах в някакви окопи. Чак зъбите ми не клопаха, ама ми се сви сърцето. Като казваш че е било и разкопано, значи няма амортисьор, който да устиска на такова ползване...Е да, то за около 100тина лева бройката не очаквам чудеса...все пак търся бюджетно решение. А аз във Враца смело скачах с галанта в разни окопи и изрезки на асфалта със не по-малко от 50км/ч ...беше ми писнало на д****я от нашите пътища...и съответно колата го отнесе. Сигурно ще пробвам монрото...да не взимам една и съща марка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 18 ноември 2013 Сподели Публикувано 18 ноември 2013 Монро,ама маслени и ако може да смениш и 4-те...... Определено ще има голяма разлика във возията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 5 април 2014 Автор Сподели Публикувано 5 април 2014 (редакция) Здравейте колеги, да попитам - хидравличните помпи (хидравликата на волана) еднакви ли са за всички двигатели на галантите (2.5V24 /2.4 GDI / 2.0TD)? Нещо взе да се обажда моята, та да знам каква да търся.ю п.с. Става въпрос за моделите 1998-2001 Редактирано 5 април 2014 от bace Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 8 април 2014 Сподели Публикувано 8 април 2014 Привет, колеги! Сигурно някъде е споменавано, но за всеки случай да питам - можете ли да ми препоръчате определена марка носачи за галанта - по конкретно преден десен прав носач? Защото ги гледам на цени от 100 до 200 лева и се чудя кой е най - добър в съотношение цена качество, защото всички знаем, не винаги цената оправдава качеството. Мерси предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 април 2014 Сподели Публикувано 8 април 2014 Привет, колеги! Сигурно някъде е споменавано, но за всеки случай да питам - можете ли да ми препоръчате определена марка носачи за галанта - по конкретно преден десен прав носач? Защото ги гледам на цени от 100 до 200 лева и се чудя кой е най - добър в съотношение цена качество, защото всички знаем, не винаги цената оправдава качеството. Мерси предварително 555 са най добри като съотношение качество- цена .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 8 април 2014 Сподели Публикувано 8 април 2014 Марине,а TRW-тата от ТехКо-то здрави ли са,имаш ли наблюдения ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 април 2014 Сподели Публикувано 8 април 2014 Здрави са, но са доста цифра .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 8 април 2014 Сподели Публикувано 8 април 2014 Кривия е 160 и малко без отстъпката,към края на месеца ще сложа един такъв за проба,дано с него вече да изкара повечко време,че ми писна с това окачване. Е те и дупките и десния крак помагат за покупките :icon_blush:. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 9 април 2014 Сподели Публикувано 9 април 2014 (редакция) Кривия е 160 и малко без отстъпката,към края на месеца ще сложа един такъв за проба,дано с него вече да изкара повечко време,че ми писна с това окачване. Е те и дупките и десния крак помагат за покупките :icon_blush:.Мисля, че Габрово от 2 години е супер дестинация за тест на окачването на колите. Уникални друмища има тук, без изключения :icon_doh: Рециклираните ми криви носачи, Светльо не са мръднали, колата е ЕЖЕДНЕВНО блъскана по дупките. Смених един десен прав от техко, каво беше и двата корм. накрайника, единия делфи, другия пак каво. Горните шарнири са аменени с ОЕМ втора ръка преди бая километри. Всяка част съм си я записал кога е сменена. Но просто казанлъшкия рециклаж, който направи сигурно вече 30-40 000км кърти мивки и извозва плочки...баси силата :icon_rock: Редактирано 9 април 2014 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 9 април 2014 Сподели Публикувано 9 април 2014 А нещо поскърцва ли в купето - по табло, седалки, пластмаси разни? След не много време ще се възползвам от рециклирането в Казанлък. Ще ви питам за координати. Много ще се зарадвам на ЛС с адреса Те и при нас са като къртици - само разорават и нема минаване. Насипано е с едни камъни, от които има доста с големина колкото юмрук, асфалтът нарязан напречно през цялото шосе, трапове, пепел... ужас... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 9 април 2014 Сподели Публикувано 9 април 2014 Същата работа е тук, ОТВРАТИТЕЛНО :icon_crying: п.п нищо не скърца в купето само щората в багажника понякога, нормално за комбитата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 9 април 2014 Сподели Публикувано 9 април 2014 За да стане качествения рециклаж,трябва носача да се даде преди да се е разбил напълно,демек да има още хляб в него. Кривия ми е такъв,само отидох да ми го стегнат,че не намерих ключ 38 и сега не трака, но въпреки това ще бъде сменен с нов. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olele Публикувано 16 април 2014 Сподели Публикувано 16 април 2014 аз пък досега не съм сменявал нищо по окачването освен биалетка задна и кормилен накрайник вс е бетон, иначе за алуминиевия мост и металния има ли разлика в носачите ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 16 април 2014 Сподели Публикувано 16 април 2014 аз пък досега не съм сменявал нищо по окачването освен биалетка задна и кормилен накрайник вс е бетон, иначе за алуминиевия мост и металния има ли разлика в носачите ?Не. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 16 април 2014 Сподели Публикувано 16 април 2014 аз пък досега не съм сменявал нищо по окачването освен биалетка задна и кормилен накрайник вс е бетон, иначе за алуминиевия мост и металния има ли разлика в носачите ?Хе-хе, да не съм чул, че се оплаквате софиянци, че имате дупки по улиците.......- НЯМАТЕ!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A9A Публикувано 17 април 2014 Сподели Публикувано 17 април 2014 Така и така сме на темата за окачването, може ли някой запознат да каже на кои носачи може да се сменят тампоните и шарнирите с оригинални такива, а не да се купува нов носач? Кои части може да ги намериш оригинални и кои само афтермаркет (пак имам предвид тампони и шарнири)? Целта ми е да не купувам цели носачи, а само с смяната на тяхните неметални елементи да се смени окачването. :icon_hmm: При смяна на амортисьор кое друго е добре да се подмени превантивно? Става въпрос за ЕА серията. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 17 април 2014 Сподели Публикувано 17 април 2014 ...При смяна на амортисьор кое друго е добре да се подмени превантивно? Става въпрос за ЕА серията. :good: За другите неща не мога да кажа, но при смяната на амортисьорите е добре да се сменят всички тампончета (bump и горе при захващането), втулката и прашника. Т.е. всичко без пружината (освен ако и тя не е за смяна), гумената и метална подложки на които ляга пружината. Металната може да е прогнила, имай го из предвид. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djpolo Публикувано 17 април 2014 Сподели Публикувано 17 април 2014 Т.е. всичко без пружината (освен ако и тя не е за смяна) Как разбираме ,че пружината (ако не е счупена ) е за смяна? Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 17 април 2014 Сподели Публикувано 17 април 2014 Т.е. всичко без пружината (освен ако и тя не е за смяна) Как разбираме ,че пружината (ако не е счупена ) е за смяна? Поздрави! Намалена височина на купето спрямо здраво окачване от същия тип. Прекалено голям ход при накланяне в завой и при преминаване през неравности. При мен задницата беше клекнала, а отпред като височина изглеждаше добре. Обаче при слизане от бордюр, толкова слизаше надолу, че имаше моменти, в които колата опираше в земята. Разбира се, скоростта/бързината на лашкането (хода при натоварване на пружините) зависи от здравината на амортисьорите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.