Премини към съдържание

Части за галантинио


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

малко по-малко машинката ми взе да се разтропва и трябва да я поглезя.

Искам съвет от кого и какви части да взема.

 

На първо време искам да сменя свещи, накладки и кормилни накрайници.

- До колкото се рових из форума свещите трябва да са PFR6G-11 на NJK. Чудя се дали не е по-добре да сложа PFR5G-11 заради газовата?

- Накладки - гледах една сравнителна таблица от форума и според нея ATE Serie и ATE Power-pad са най-универсални. Целя се към универсални, защото не знам какви са ми дисковете (не съм ги сменял от както имам колата, то всъщност освен задните амортисьори, масла, ремъци и повдигачите, друго не съм сменял)

- Накрайници - и идея си нямам какви да бъдат.

 

Малко по-натам (като изляза отпуск - юни-юли) - повдигачи (разтропаха се лекичко, гадните ментаци :icon_censored: ), амортисьори и може би някой друг носач. Носачите май са си добре ...тях ги оствам за по-късно, но все пак ако излезе нещо като разглобявам да си имам едно на ум.

 

Има ли си "достоверен" форумен източник на изброените части? За DJ-Tymbi знам от форума, че е магьосника на мицките :good: , но незнам дали се занимава и с доставки на части, направо да се свържа с него?

 

Подгответе ме психически за разоряването :icon_blush: свещите мисля са около 100-тина лева, амортисьорите и те бяха някъде 100-130лв/бр по спомен ... за накладки и накрайници ? Повдигачите...за тях ....тонове теми....последно оригиналните излизат най-рентабилно май?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

малко по-малко машинката ми взе да се разтропва и трябва да я поглезя.

Искам съвет от кого и какви части да взема.

 

На първо време искам да сменя свещи, накладки и кормилни накрайници.

- До колкото се рових из форума свещите трябва да са PFR6G-11 на NJK. Чудя се дали не е по-добре да сложа PFR5G-11 заради газовата?

- Накладки - гледах една сравнителна таблица от форума и според нея ATE Serie и ATE Power-pad са най-универсални. Целя се към универсални, защото не знам какви са ми дисковете (не съм ги сменял от както имам колата, то всъщност освен задните амортисьори, масла, ремъци и повдигачите, друго не съм сменял)

- Накрайници - и идея си нямам какви да бъдат.

 

Малко по-натам (като изляза отпуск - юни-юли) - повдигачи (разтропаха се лекичко, гадните ментаци :icon_censored: ), амортисьори и може би някой друг носач. Носачите май са си добре ...тях ги оствам за по-късно, но все пак ако излезе нещо като разглобявам да си имам едно на ум.

 

Има ли си "достоверен" форумен източник на изброените части? За DJ-Tymbi знам от форума, че е магьосника на мицките :good: , но незнам дали се занимава и с доставки на части, направо да се свържа с него?

 

Подгответе ме психически за разоряването :icon_blush: свещите мисля са около 100-тина лева, амортисьорите и те бяха някъде 100-130лв/бр по спомен ... за накладки и накрайници ? Повдигачите...за тях ....тонове теми....последно оригиналните излизат най-рентабилно май?

Имам всичко за Галант .......а и за Мицубиши като цяло ...........с малки изключения.... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй колега и не жали средства нито пък отлагай, защото по BG пътищата всичко бързо след потропването започва да тряска!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам всичко за Галант .......а и за Мицубиши като цяло ...........с малки изключения.... :)

 

Супер! Давай ценички за свещи, накладки и накрайници, а предполагам не ти е проблем да работиш с куриер?

 

А кои свещи ми препоръчваш PFR6G-11 или PFR5G-11 ? По-горе съм писъл, че имам газова (Фобос е, което няма особено значение в случая)

 

Сменяй колега и не жали средства нито пък отлагай, защото по BG пътищата всичко бързо след потропването започва да тряска!!!

 

Сменям колега ако имам частите ....съботата и неделята ще се занимавам :) през седмицата нямам възможност да пипам по колата, а тя ми трябва ... и така ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разтропването не е от свещи, накладки и накрайници ;-)

По-скоро ходовата част трябва да си видиш. Аз карах с три олуфтовели накрайника и заминал един шарнир (от общо два) на прав преден носач и не ми е тропала. Сега си намерих луфт в последния накрайник, който остана несменен и трябва и носача да взема. Отново не тропа, просто не можах да мина на стенд.

Накрайници Делфи са по 22,80 външните и 35,50 лева вътрешния. Колко са читави нямам представа.

Относно амортисьорите, аз ще си взема монро рефлекс за отпред (89 лв/бр).

Накладките са ми Текстар на оригинални дискове отпред, а задните са акебоно, също на оригинални, да не кажа заводските 11-годишни вече........ За такъв комплект накладки за 4-те колела съм дал 140 лева някъде.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разтропването не е от свещи, накладки и накрайници ;-)

По-скоро ходовата част трябва да си видиш. Аз карах с три олуфтовели накрайника и заминал един шарнир (от общо два) на прав преден носач и не ми е тропала. Сега си намерих луфт в последния накрайник, който остана несменен и трябва и носача да взема. Отново не тропа, просто не можах да мина на стенд.

Накрайници Делфи са по 22,80 външните и 35,50 лева вътрешния. Колко са читави нямам представа.

Относно амортисьорите, аз ще си взема монро рефлекс за отпред (89 лв/бр).

Накладките са ми Текстар на оригинални дискове отпред, а задните са акебоно, също на оригинални, да не кажа заводските 11-годишни вече........ За такъв комплект накладки за 4-те колела съм дал 140 лева някъде.

Благодаря за инфото ;)

Разтропване имах предвид, че реве за обслужване :) иначе знам какво и е. Амортисьорите са ми горе-долу читави но единия преден е тръгнал - държи се стабилно колата, но при продължително каране по равен терен и след това при пропадане на дясното колело (независимо дали е дупка или просто асвалта е вдлъбнат) се чува едно пукане. Това се се случва само ако съм карал продължително по равен път. Но ще се купуват нови следващия месец сигурно. А двата накрайника си ги реставрирах, но е редно да си взема още 2 (имам предвид външни). Свещи не съм сменял никога (само ги почистих, когато слагах газовата :( - а трябваше да ги сменя). Накладките са ми на привършване и със сигурност ще купувам накладки, но не съм сигурен какви точно да взема.

 

p.s.Пропуснал съм нещо важно :icon_doh: търся твърди амортисьори

Редактирано от bace
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно амортисьорите, аз ще си взема монро рефлекс за отпред (89 лв/бр).

 

И смяташ ли че тия амортисьори ще са читави?

 

Също така доволен ли си от накладките TEXTAR? На мен ми се струва, че трябва да натискам спирачката по-силно от колкото преди, но съм сменил диковете и може да са в лоша комбинация.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Анди,недей да говориш глупости,от кормилен накрайник да не тракала колата-да бе да.Имах супер разбит преден ляв кормилен накрайник и като минавах през неравности,например павета и съм си сложил левия крак на стъпенката,направо се усещаше силно биене,а и звука беше доста силен.Афтърмаркет накрайници са около 30-тина лева,а OEM около 63-68 лева,не помня точно.И повдигачи си вземи вече оригинални,мисля сам разбра,че евтиното излиза скъпо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Анди,недей да говориш глупости,от кормилен накрайник да не тракала колата-да бе да.Имах супер разбит преден ляв кормилен накрайник и като минавах през неравности,например павета и съм си сложил левия крак на стъпенката,направо се усещаше силно биене,а и звука беше доста силен.Афтърмаркет накрайници са около 30-тина лева,а OEM около 63-68 лева,не помня точно.И повдигачи си вземи вече оригинални,мисля сам разбра,че евтиното излиза скъпо.

Потвърждавам ....от накрайник "почуква" при чести и малки неравности - като павета например. При мен беше така.

Тия повдигачи ....погнусва ми се само като прочета за тях....ще излязат консуматив ми се струва.

Има ли колега от форума, който ги е сменил с ОЕМ и кара вече 2-ра година (или е минал над 100000км)?

п.с. Не съм много сигурен, че при мен проблема е в повдигачите (трябва да се отвори за да се каже със сигурност). Преди седмица-две не помня точно си почиствах изпарителя на климатика. При работещ двигател (около 10-тина мин работи на празен ход с пуснат климатик) ми се случи да светне лампата за маслото ...и си светна стабилно (все едно е угасен двигателя). Леко подадох гас и угасна при връщането на оборотите пак светна. Смених масления филтър (понеже предния ден смених маслото и филтъра) и се оправи - явно е бил някакъв ментак. Но сега се замислям, че може и маслената помпа да не ми прави достатъчно налягане, тъй като повдигачите се обаждат НЕ системно и независимо от температурата на двигателя. А лампата мисля, че угасва при налягания над 0,5 бара - което си е много ниско.

Трябва да вържа един манометър и да разбера какво става :icon_hmm: щото си е опасно с ниско налягане на маслото.

Повдигачите ги смених всичките заради 6 изпуснали (останалите са си наред) - звука при няколко повдигача е съвсем различен от звука на всички и това мога да го разпозная.

Редактирано от bace
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По паваж има много шумове и не мога да кажа кое трака. Просто при самото движение шумът и вибрациите са доста. Вътрешният десен накрайник беше с по-големичък луфт, а външният беше тръгнал, та сменихме и двата. Не съм чул никакво трополене. Година по-късно външен ляв мърдаше малко и смених и него.

Специално при движение с около 25-30 км/ч по множество малки една след друга неравности нещо опитва да потраква леко от лявата страна и или е от носача, или от вътрешния накрайник, или и от двете. Чувам го като сваля прозореца и наостря уши. С по-висока скорост шумът от движението вътре явно го заглушава. Малко мърда, колкото да не може да се направи реглаж на предницата на стенд. Утре ще бутна малко външния накрайник (ляв), че това теглене надясно хич не е добре.

Дайте някакви цени за хубав вътрешен накрайник и за ляв прав носач.

 

Колкото до свещите, сложи си предписания модел и въобще не гледай какви дават за газ. Да ги дават каквито щат, ти си вземи каквито са казали хората за този модел автомобил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нема филм. Старите предни накладки бяха по 1 мм, а новите накладки и дискове ги заложих преди 2000 км.

 

Владимиров, чак сега видях че имаш питане към мен. Няма никаква разлика в спирането. Нито стържат, нито свирят и спират екстра. Не знам защо се съмняваш в "монрото". Върши си работата чудесно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Имах супер разбит преден ляв кормилен накрайник и като минавах през неравности,например павета и съм си сложил левия крак на стъпенката,направо се усещаше силно биене,а и звука беше доста силен...

Ти чакаш да се откъсне ли :D ? Допреди една година си ремонтирах колата при един "приятел". Каза, че ще си купи галант (но дизелов) и ще слага старите части, които сменям по моя, защото съм бил изхвърлял здрави работи :icon_doh: .

 

Нещо за вътрешните накрайници Делфи да кажете? И актуална цена на носача с доказаната здравина. Защото на този още му виси етикета когато немеца го е сменял и ето че не винаги новото изкарва повече от старото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма никаква разлика в спирането. Нито стържат, нито свирят и спират екстра

 

То особена разлика няма, само където натискам по-силно от преди и има доста по-малко черен прах по джантите. За жалост старите накладки са доста обгорени и не мога да кажа какви са били. За монрото съм съм чувал че докато му изтече гаранцията го сменят по няколко пъти. Колко е вярно не знам. Отделно имат обикновени и двойно действащи амортисьори, че даже и изцяло маслени за някои модели. Иначе за цената си е направо за без пари де... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Накладки и спирачки като цяло се познават що за стока са като тръгнеш да спираш със 100 примерно и нагоре .. с 50-60 в града с всичко ще спре.. важното е на магистралата какво се случва ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Казвам само че съм доволен как спира. Няма откъде да знам как ще спира с кашияма, акебоно или с ЕВС и керамични накладки. В сравнени със старите накладки спира по-добре, но те се бяха опекли и вече износили. Как спира от 100... ми ако пасажер не си е сложил колана и облегалката на седалката ми не се свлече назад, най-вероятно ще прегърне я скоростен лост, я табло...

Засега амортисьорчетата са Ок. Вожда и Тасо също ползват такива (двойно действащи, с газ). Как щеше да е с каяба или кони, нямам представа, но не мисля правя колата 15000 лева.

 

п.п. аз си поръчах накладки за големите дискове и 2-буталните апарати. Пратиха ми текстар, понамръщих се, но ги сложих... какво да ги правя. За марка пък не питах.

Изглеждат твърди, което предполага по-дълъг живот, за с/ка на закъснението.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако нещо закъсасаш с частите пусни някой ред ще съдействам гледам пише Козлодуй през ден имам кола която пътува София - Враца там ще те чакат,ако те удовлетворява разбира се!Нямам представа какво взимат куриерите за доставките така,че ти си прецени !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за предложението колега, за сега едно приятелче от Русе ми е обещало накладки Кашияма и свещи на "преференциални" цени...ама се двуумя пък и го чакам, явно понеделника ще стане работата...ако не, сигурно пак ще пиша. Лошото е, че изпуснах този уикенд и ще карам и следващата седмица без да пипам нищо по колата. То ремонта не е много спешен, но все пак трябва да се "пипне" тук-там. Като изляза отпуск ще се захващам освен тия ремонти и ръжди да обработвам, защото са се надули задните вежди :icon_censored: и има вероятност ако омацам боите да търся и бояджия :( На брата маздата я боядисахме успешно ама още не съм пробвал да правя преходи прясна-стара боя.

 

Петъка и съботата замислям да съм в Русе, малко да по-гостувам на едни роднини ...пък и да позяпам ралито :)

 

Утре мисля да преправям един накрайник за да бодна манометъра и да разбера какво става с това масло.

Карам с Total Quartz 10W40. През зимата бях с 5W40 и до смяна беше глътнало 100-тина грама. Някой има ли "впечатления" от него?

Колеги кажете има ли по-удобно място за поставяне на допълнителен датчик за налягането на маслото. Там където е оригиналния е много неудобно - баш до ремъците :(

Редактирано от bace
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как спира от 100... ми ако пасажер не си е сложил колана и облегалката на седалката ми не се свлече назад, най-вероятно ще прегърне я скоростен лост, я табло...

 

ехехеееее :icon_doh: посмали малко :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ехехеееее :icon_doh: посмали малко :icon_thumbup:

Що бе, 276мм. ОЕМ дискове и накладки Текстар са невероятно добра комбинация ..:icon_thumbup:

На стария Галант съм със същата комбинация и трябва да ти кажа, че спира няколко пъти по добре от новия ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Що бе, 276мм. ОЕМ дискове и накладки Текстар са невероятно добра комбинация ..:icon_thumbup:

На стария Галант съм със същата комбинация и трябва да ти кажа, че спира няколко пъти по добре от новия ..:)

 

Е нали OEM-ските са Texstar,с такива карам и си спират съвсем прилично.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Баце, с Тотал кварц 10/40 си карам "опелото". Сипвай по-качествено масло в тоя шестак.

Aми щото се напатих от разни "качествени" масла от по 100 и кусуир лева (4л) на старата ми кола пък и на брат ми и за сега тотала няма лоши признаци пък и не е скъп. А и съм на принципа ако нещо върви добре - не се пипа.

Едно време бях изключително доволен от кастрол-а ...ама сега не е баш тъй :)

Май и днес няма да успея с манометъра :( захванал съм се с други занимания ... лошо е когато трябва да помагаш на много хора в къщи ... все не остава време за мойте занимания :(

 

п.с. Колега, ти какво сипваш на галантя?

Редактирано от bace
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Yacco VX1000 5/40 в момента. Преди взех от Миро Мицубиши даймънд също 5/40 (2 пъти), а преди това - кастрол магнатек 10/40.

Както казах, на опелото слагам само от Тотала вече 5-ти пореден път (5 години). Имам съмнения в загуба на компресия в първи цилиндър и не ми харесва как се е износила леко гърбицата на разпределителния вал на изпускателния клапан там. Та ще видя колко е налягането във всички цилиндри и ще видя как ще процедирам. Не казвам че маслото е лошо и че някаква повреда в двигателя, или износване, се дължи само на маслото. Просто си се износва. Един колянов вал се завърта 16,67 пъти за 1 секунда при 1000 оборота. При 3000 вече е 50 пъти/сек., ремонтът на 6-ака е скъпа процедура и не ми се ще да правя компромис с маслото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нещо обслужването май ти се изплъзва лекичко?Инак и аз тези дни ще кърпя веждите,годинка -две изкараха с почистване и преливане и станаха много добре но пак е надигнала и този път няма да им се размине! :yes3:

 

Относно масло Кастрол!Пробвай пак ,като чели от него по-малко ми гори!!!

Редактирано от mario64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...