Премини към съдържание

Части за галантинио


Препоръчано мнение

Не знам какво да ти кажа. Моят набор е с оригиналните си накрайници. Още тези завивани от Юрген или Ханс. Нямам идея защо е така. Ремонта му по ходовата част е една биалета за 9,50 и тя е от пластмаса (новата).

Аз мислех че ще правиш лизинг да караш ново текме, или пък нещо за 5-цифри на старо.

Нали знаеш защо японците са вталени :) Ако ще е от 80-те, поне да не е фабрично втален, защото става прозрачно и изчезва с времето.

Старата школа са така ....новите са ....колкото по-нова толкова повече вика "дай пари".... също като при моторите ...ти трябва да знаеш :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не зная дали Монрото ще е по-надеждно от Каябата, като цена мисля че са близки. Предимството на Монрото е, че може да вземеш, ако искаш само маслени. Аз не мога да кажа суперлативи за Каябата, поне при мен още не са се предали.

А колкото за здравина, няма какво да спорите. Факт е, че Галантът не е от най-здравите автомобили, но за съжаление колите вече не са това, което бяха по-старите поколения. Анди ти хубаво хвалиш твоя хубавец, че малко неща си сменил по ходовата част, но не коментираш какви км си навъртял през този период. Едно е да караш по 10000км на година, друго е да правиш по 30000км, естествено има и други фактори.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз не мога да се оплача, че не съм покарал...за последните 2 години имам навъртяни около 83 000 км. Може да се каже безаварийно. А като се има в предвид, че карам доста мурдарски ...галанта се представя добре ....въпреки моите "хленчения" :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дали монрото ще издържи колкото каябата ли? Не мисля.

Важно е къде върви - дали има дупки и колко нагърчено е шосето.

Карал съм го 40 000 км за 5 години и 3 месеца. Дал съм над 8000 лева за само в гориво.

Ти за да идеш от вас до плажа примерно, минаваш 8-10 км отиване и връщане, а на мен от табела до табела са 2 км в посока изток-запад и 3,5 км север-юг :)

Не го хваля. Понеже съм скъсан, карам бавно и леко пред дупките. Махнах 17-ките и сложих 15-цолови с по-големи гуми. Не минавам през разкопаните улици и ако трябва да ходя до населено място на 20 км, а пътят е лош и има заобиколен път 40-50 км, но хубав път, минавам по него. Изглежда при мен всичко по предницата ще стане за смяна от един път и това ще е като я разглобя. Само че няма да е скоро, защото го прибирам и изкарвам другата че много се залежа.

От днес са отворили пътя Бяла Слатина - Плевен през гр. Искър (старото Пелово). В момента извън града има пътища с нов асфалт и щеше да е добре да има някаква бегачка с ниски и широки гуми. Поне за ходовата част е добре :yes3: То какво беше... Не знам, опазих го. Сигурно съм скъсал нервите на някои шофьори с бавно каране. По равен участък наваксвам и :mitsu-smiley: пак е отпред. Явно не бързат много и просто си карат с еднаква скорост без значение настилката...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дали монрото ще издържи колкото каябата ли? Не мисля.

Важно е къде върви - дали има дупки и колко нагърчено е шосето.

Карал съм го 40 000 км за 5 години и 3 месеца. Дал съм над 8000 лева за само в гориво.

Ти за да идеш от вас до плажа примерно, минаваш 8-10 км отиване и връщане, а на мен от табела до табела са 2 км в посока изток-запад и 3,5 км север-юг :)

Не го хваля. Понеже съм скъсан, карам бавно и леко пред дупките. Махнах 17-ките и сложих 15-цолови с по-големи гуми. Не минавам през разкопаните улици и ако трябва да ходя до населено място на 20 км, а пътят е лош и има заобиколен път 40-50 км, но хубав път, минавам по него. Изглежда при мен всичко по предницата ще стане за смяна от един път и това ще е като я разглобя. Само че няма да е скоро, защото го прибирам и изкарвам другата че много се залежа.

От днес са отворили пътя Бяла Слатина - Плевен през гр. Искър (старото Пелово). В момента извън града има пътища с нов асфалт и щеше да е добре да има някаква бегачка с ниски и широки гуми. Поне за ходовата част е добре :yes3: То какво беше... Не знам, опазих го. Сигурно съм скъсал нервите на някои шофьори с бавно каране. По равен участък наваксвам и :mitsu-smiley: пак е отпред. Явно не бързат много и просто си карат с еднаква скорост без значение настилката...

Анди, ти нали беше с монро? Предишните какви са ти били? Четох някъде твои коментари че монрото се държат някак странно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналните, с които галанта е напуснал завода.

Светльо е пробвал няколко варианта на амортисьори и е усетил разлика - каяба, монро, токико и не знам още какви. И други са карали с различни, но съм останал с впечатлък той да е направил опитите за най-кратко време. Мисля да се съглася с него - кокали. За 180 лева двата са екстра.

Когато двете оси преминават напречна "вдлабка", например някой изкопал шосето да си прекара нещо, заровил го, то пропаднало и така седи като ла*но с години, предницата минава 2 пъти по-гладко от задницата. Предницата е и по-тежка, но все пак разликата е голяма. Отпред са маслени, като оригиналните.

Ако искаш, пробвай Tokico.

 

Аз ходих до една болница във враца, минах покрай разкопки, но карах по шосе, което не беше разкопавано. Зле! Повтарям - зле! Валеше силен дъжд, не познавах пътя, не знаех точно откъде да мина и ... не знам ... много пъти скачах в някакви окопи. Чак зъбите ми не клопаха, ама ми се сви сърцето. Като казваш че е било и разкопано, значи няма амортисьор, който да устиска на такова ползване...

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналните, с които галанта е напуснал завода.

Светльо е пробвал няколко варианта на амортисьори и е усетил разлика - каяба, монро, токико и не знам още какви. И други са карали с различни, но съм останал с впечатлък той да е направил опитите за най-кратко време. Мисля да се съглася с него - кокали. За 180 лева двата са екстра.

Когато двете оси преминават напречна "вдлабка", например някой изкопал шосето да си прекара нещо, заровил го, то пропаднало и така седи като ла*но с години, предницата минава 2 пъти по-гладко от задницата. Предницата е и по-тежка, но все пак разликата е голяма. Отпред са маслени, като оригиналните.

Ако искаш, пробвай Tokico.

 

Аз ходих до една болница във враца, минах покрай разкопки, но карах по шосе, което не беше разкопавано. Зле! Повтарям - зле! Валеше силен дъжд, не познавах пътя, не знаех точно откъде да мина и ... не знам ... много пъти скачах в някакви окопи. Чак зъбите ми не клопаха, ама ми се сви сърцето. Като казваш че е било и разкопано, значи няма амортисьор, който да устиска на такова ползване...

Е да, то за около 100тина лева бройката не очаквам чудеса...все пак търся бюджетно решение. А аз във Враца смело скачах с галанта в разни окопи и изрезки на асфалта със не по-малко от 50км/ч ...беше ми писнало на д****я от нашите пътища...и съответно колата го отнесе. Сигурно ще пробвам монрото...да не взимам една и съща марка :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Монро,ама маслени и ако може да смениш и 4-те...... Определено ще има голяма разлика във возията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Здравейте колеги, да попитам - хидравличните помпи (хидравликата на волана) еднакви ли са за всички двигатели на галантите (2.5V24 /2.4 GDI / 2.0TD)? Нещо взе да се обажда моята, та да знам каква да търся.ю

 

п.с. Става въпрос за моделите 1998-2001

Редактирано от bace
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колеги! Сигурно някъде е споменавано, но за всеки случай да питам - можете ли да ми препоръчате определена марка носачи за галанта - по конкретно преден десен прав носач? Защото ги гледам на цени от 100 до 200 лева и се чудя кой е най - добър в съотношение цена качество, защото всички знаем, не винаги цената оправдава качеството. Мерси предварително :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колеги! Сигурно някъде е споменавано, но за всеки случай да питам - можете ли да ми препоръчате определена марка носачи за галанта - по конкретно преден десен прав носач? Защото ги гледам на цени от 100 до 200 лева и се чудя кой е най - добър в съотношение цена качество, защото всички знаем, не винаги цената оправдава качеството. Мерси предварително :)

 

555 са най добри като съотношение качество- цена ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кривия е 160 и малко без отстъпката,към края на месеца ще сложа един такъв за проба,дано с него вече да изкара повечко време,че ми писна с това окачване. Е те и дупките и десния крак помагат за покупките :icon_blush:.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кривия е 160 и малко без отстъпката,към края на месеца ще сложа един такъв за проба,дано с него вече да изкара повечко време,че ми писна с това окачване. Е те и дупките и десния крак помагат за покупките :icon_blush:.

Мисля, че Габрово от 2 години е супер дестинация за тест на окачването на колите. Уникални друмища има тук, без изключения :icon_doh: Рециклираните ми криви носачи, Светльо не са мръднали, колата е ЕЖЕДНЕВНО блъскана по дупките. Смених един десен прав от техко, каво беше и двата корм. накрайника, единия делфи, другия пак каво. Горните шарнири са аменени с ОЕМ втора ръка преди бая километри. Всяка част съм си я записал кога е сменена. Но просто казанлъшкия рециклаж, който направи сигурно вече 30-40 000км кърти мивки и извозва плочки...баси силата :icon_rock:

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А нещо поскърцва ли в купето - по табло, седалки, пластмаси разни?

След не много време ще се възползвам от рециклирането в Казанлък. Ще ви питам за координати. Много ще се зарадвам на ЛС с адреса :-)

 

Те и при нас са като къртици - само разорават и нема минаване. Насипано е с едни камъни, от които има доста с големина колкото юмрук, асфалтът нарязан напречно през цялото шосе, трапове, пепел... ужас...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Същата работа е тук, ОТВРАТИТЕЛНО :icon_crying:

п.п нищо не скърца в купето :yes3: само щората в багажника понякога, нормално за комбитата :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да стане качествения рециклаж,трябва носача да се даде преди да се е разбил напълно,демек да има още хляб в него. Кривия ми е такъв,само отидох да ми го стегнат,че не намерих ключ 38 и сега не трака, но въпреки това ще бъде сменен с нов.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

аз пък досега не съм сменявал нищо по окачването освен биалетка задна и кормилен накрайник вс е бетон, иначе за алуминиевия мост и металния има ли разлика в носачите ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

аз пък досега не съм сменявал нищо по окачването освен биалетка задна и кормилен накрайник вс е бетон, иначе за алуминиевия мост и металния има ли разлика в носачите ?

Не.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

аз пък досега не съм сменявал нищо по окачването освен биалетка задна и кормилен накрайник вс е бетон, иначе за алуминиевия мост и металния има ли разлика в носачите ?

Хе-хе, да не съм чул, че се оплаквате софиянци, че имате дупки по улиците.......- НЯМАТЕ!!! :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така и така сме на темата за окачването, може ли някой запознат да каже на кои носачи може да се сменят тампоните и шарнирите с оригинални такива, а не да се купува нов носач? Кои части може да ги намериш оригинални и кои само афтермаркет (пак имам предвид тампони и шарнири)? Целта ми е да не купувам цели носачи, а само с смяната на тяхните неметални елементи да се смени окачването. :icon_hmm:

 

При смяна на амортисьор кое друго е добре да се подмени превантивно? Става въпрос за ЕА серията. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...

При смяна на амортисьор кое друго е добре да се подмени превантивно? Става въпрос за ЕА серията. :good:

 

За другите неща не мога да кажа, но при смяната на амортисьорите е добре да се сменят всички тампончета (bump и горе при захващането), втулката и прашника. Т.е. всичко без пружината (освен ако и тя не е за смяна), гумената и метална подложки на които ляга пружината. Металната може да е прогнила, имай го из предвид.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. всичко без пружината (освен ако и тя не е за смяна)

 

Как разбираме ,че пружината (ако не е счупена ) е за смяна?

 

Поздрави!

 

Намалена височина на купето спрямо здраво окачване от същия тип. Прекалено голям ход при накланяне в завой и при преминаване през неравности. При мен задницата беше клекнала, а отпред като височина изглеждаше добре. Обаче при слизане от бордюр, толкова слизаше надолу, че имаше моменти, в които колата опираше в земята. Разбира се, скоростта/бързината на лашкането (хода при натоварване на пружините) зависи от здравината на амортисьорите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...