Премини към съдържание

Препоръчайте ми дискове и накладки


SNS

Препоръчано мнение

:good: Прав си че съм недоразбрал, помислих че казвате че няма евтино Брембо (бях и малко сънен де) :yes3: ... Иначе естествено че от тази серия Галанта ще го изяде за отрицателно време... Относно EBC, в момента на Хеед нещо им е станало и дават една съвсем адекватна цена, дето е по-изгодно да се поръча от тях от колкото онлайн от UK като се сметне доставката... миналата седмица им звъня един приятел и по спомен предната линия на 256 (за 97-98) излизаше 290+140 (GD серия + greenstuff) .. за отзад 180+105 дискове с greenstuff - съвсем прилично ... или Хеед са се усетили и са свалили цените или в UK са се вдигнали, защото миналата година като пазарувах разликата беше много по-голяма (не ми се търси сега да видя колко бяха тогава) ..

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 71
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Може да се обърне внимание и на Дискове National http://www.national-auto.co.uk/brake_products/brake_catalogue.aspx

Аз съм с такива вече повече от 10 000км и нямам никакви проблеми, всех ги за вместо EBC и съм много доволен.

По каталога им за галант малките дискове (256мм) са с номер NBD 459 и на пръв поглед намерих тези: http://cgi.ebay.co.uk/MITSUBISHI-Carisma-1-8-16v-5-95-03-Drilled-Grooved-Disc-/280529314761 70лири за 2та диска (Drilled,Grooved) :) В България също ги има по разни сайтове, но няма цена.

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тези които си ги дал от e-bay може да не станат. За Carisma и Galant дисковете бяха с 1 мм разлика май в офсета и в зависимост от дебелината на накладките има шанс и да не се получи. Също brembo max 256mm го дават само за галант по тази причина (в техния си каталог). За евтиното брембо съм палил едни накладки върху него и не се изкриви, ама не карам галант все пак и не е показателно дали са качествени или не.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е парт номер са същите в каталога и за галант (новия и стария) и за каризма (горе съм дал линк и към каталога... пусни find в pdf-а за nbd 459). Тук http://www.eauto.bg/index.php?m=71&lang=1&model_id=25&model_id2=1206&modification=7844&d=7844&e=10132 също излиза този парт номер. Аз лично като си взимах дисковете взех такива, които в описанието бяха за стария Галант, но дисковете са еднакви и стават има писано по старите теми.

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А за спирачен диск BOSCH и накладки , някой някакви впечатления да има (старата генерация 256мм )? И ако сложим на страни Brembo и EBC, кои марки си заслужават парите става въпрос за по обикновенните дискове.?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А за спирачен диск BOSCH и накладки , някой някакви впечатления да има (старата генерация 256мм )? И ако сложим на страни Brembo и EBC, кои марки си заслужават парите става въпрос за по обикновенните дискове.?

Аз миналото лято си сложих задни дискове Ашика,вече кьм 9000 км и не са мрьднали,2та диска ми излезнаха 210 лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поразрових се малко у старите теми за отговор но не можах да намеря такъв относно дискове и накладки текстар. Из тез дни ми остана малко свободно време че се поразходих малко по магазини за авточасти, там ми предлагаха такива и други но текстара ми изглеждаха най надежни спрямо феродо да речем. Направиха ми и оферта около 220-230 лв (с отстъпки разни..)дискове + накладки текстар. Верни ли са препоръките на продавачите за текстар (защото не трябва да се вярва на продавачите колкото и да са познати те.. :icon_doh: ) и да ли си заслужава инвестицията?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поразрових се малко у старите теми за отговор но не можах да намеря такъв относно дискове и накладки текстар. Из тез дни ми остана малко свободно време че се поразходих малко по магазини за авточасти, там ми предлагаха такива и други но текстара ми изглеждаха най надежни спрямо феродо да речем. Направиха ми и оферта около 220-230 лв (с отстъпки разни..)дискове + накладки текстар. Верни ли са препоръките на продавачите за текстар (защото не трябва да се вярва на продавачите колкото и да са познати те.. :icon_doh: ) и да ли си заслужава инвестицията?

Колега аз съм с Текстар дискове отпред(276мм) и накладки Акебоно. До сега почти 40 000 не съм ги изкривил, но аз не ги натоварвам излишно. Иначе цената е това което си написал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

да не пускам нова тема,само за накладки какви да са попитам лекинко?онзи ден си сменях маслото на спирачната система и забелязвам че може вече да се сменят накладките,макар да има хляб в тях?та какви да си взема ако мога да попитам,да не са някакви суперскъпи,нещо биващо тип цена-качество:)

Редактирано от dreemer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Между 40-50лв. си готов колега накладките не са кой знае какъв проблем виж с дисковете работата е по- сложна,за тях съм драснал няколко реда в ;SOS дискове;ако искаш хвърли едно око да не се повтарям!Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Накладките имат ОГРОМНО значение, да не кажа по-голямо от дисковете. Сложи накладки Акебоно, но ги купи от проверено място.

 

Иначе за примера само, като сложих накладки EBC *и* отзад (от 100лв комплекта) задните дискове почнаха да загряват колкото предните, сами си правете извода дали няма ефект при спирането само от едни накладки, и то задните .. за предните няма да коментирам, то е ясно ..

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм с Текстар дискове отпред(276мм) и накладки Акебоно. До сега почти 40 000 не съм ги изкривил, но аз не ги натоварвам излишно. Иначе цената е това което си написал.

 

Аз съм с 256 но не вярвам да има разлика в качествата. Но за накладки значи да се насоча към Акебоно, проблема е там че незнам тука каде е провереното място за Акебоно да не попадна на ментаци и после целият филм на ново (криви дискове, спиране като влак).

Редактирано от Tunay
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 256 но не вярвам да има разлика в качествата. Но за накладки значи да се насоча към Акебоно, проблема е там че незнам тука каде е провереното място за Акебоно да не попадна на ментаци и после целият филм на ново (криви дискове, спиране като влак).

Ами пиши на Мирослав или Пламен да ти пратят за най-сигурно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кашияма за накладки не е ли по-добър избор от Акебоно?

 

Кашиямата не е лош избор, но свършват доста по-бързо.

 

И от мен още един глас за Акебоно, но истинско.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги за да бъда по-конкретен и понеже темата се завърза ще попитам дали Акебоно не се прави в Италия за което съм почти сигурен,Кашияма в Индонезия (в момента съм с такива),изпробвал съм и двата варианта !Да кажа, че като казвам (накладките не са от голямо значение)не ме разбирай колега в буквален смисъл просто споделих че кой знае каква разлика!Сега все пак към колегата ,който си търсеше накладки поне това което знам;ТРВ(ЛУКАС)задни62лв. предни65лв. тази фирма все пак вгражда в М-дес ,а за дискове Брембо задни 56лв.бр. ,Ашика предни 85лв.бр.!Цените в зависимост от магазина вероятно ще имат разлика!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

В крайна сметка си взех дискове втора употреба от колегата "alex2511" почти като нови :icon_thumbup: и накладки Текстар, сега ще видим за колко време ще им се радвам :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз на паджерото съм сложил Mintex от Технолинк. 65 кинта задните. Жената ги извади още запечатани със холограмния етикет. Засега съм много доволен, няма скърцане и други проблеми..... засега.....аххахах

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък ще си взема едни задни Брембовци да ги видя колко ще изкарат? :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

SNS, от теб зависи колко дълго ще им се радваш. Избягвай резките продължителни спирания. Може да ми се смеете, но стръмните баири в населено място спускам по правилото на предавката, на която автомобилът може да се изкачи при дадените условия. Връщайки се от Плевен по пътя има два такива дълги и стръмни баири - един при гр. Искър (постарому Гуру махала, хихихи или бившето Пелово) и вторият е на влизане в Кнежа. Масово по такива места ме задминават автомобили и през най-малко половината време стоповете им светят. Може би автоматиците ги пускат 80-100% на спирачка, защото някои светят отгоре до долу, докато аз натискам 4-5 пъти за по 2-3 сек. Така карам и астрата и седма година (+60000 км.) не съм сменял нито една накладка и са по 5 мм в момента :icon_rock: .

Та оригиналните дискове са добре известни със своята склонност към деформации. Но ако не те бърка че след време ще ги смениш, защото са криви, но без ръб от износване, карай както искаш :-) .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм от тия шофьори, които използват по-умерено спирачките така че се надявам да нямам скоро проблеми, но времето ще покаже. И се чудя на тези, които изключват от скорост по-големите надолнища и скачат на спирачките ама хора всякакви :) Някои са в голяма грешка като си мислят и че икономисват гориво, като освобождават от скорост :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип така се напасват правилно нови дискове и накладки (това е от упътването на EBC, не си го измислям): След 100км градско (да се понапаснат малко от малко), се излиза на прав участък, засилва се колата до 80 и се намалява до 20, кара се 1-2 км да се охладят и пак. Така 5 пъти със засилващ се интензитет, дори пише че ако се появи миризма на изгоряло това е нормално. Така че не би трябвало да е проблем това с нанадолнището и после спирачки, ама изобщо, проблем може да е със силно нагряти спирачки да спре напълно и да се стои с натисната спирачката (респективно накладките залепени в диска).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хора и напасвал съм и какволи не ама нали трябва да се спира та едните са на колата ,а другите са пипнати десетка две и чакат!Примирил съм се вече :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм от тия шофьори, които използват по-умерено спирачките така че се надявам да нямам скоро проблеми, но времето ще покаже. И се чудя на тези, които изключват от скорост по-големите надолнища и скачат на спирачките ама хора всякакви :) Някои са в голяма грешка като си мислят и че икономисват гориво, като освобождават от скорост :icon_doh:

Да,ама знаеш ли защо е така? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да при инжекционите и съвременните дизели при ППХ, когато не натискаш педала за газта и си над определени обороти от дюзите се спира притока на гориво :)

Само не съм на ясно на колко оборота е точно при Галанта и по-точно 2.0 136 и има ли разлика с V6.

Ти може да споделиш тук :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...