Премини към съдържание

Проблем с Мтел......


Препоръчано мнение

Здравейте колеги.......

Някой да е имал проблем с МТел или по скоро да му надписват сметките ?

При мен се случи следното, отивам чинно да си платя сметката, и ми казват че не съм плащал сметки от януари до сега,а аз всеки месец си ги плащам...........на въпрос ,как тогава не сте ми го спрели както преди година правеха, те ми казаха че не сме длъжни да го спираме..........лошото е,че пазя касовите бележки до един месец след това, и ако не ми го спрат ,значи всичко е ок, и ги хвърлям..........сега ходи докажи че съм си платил ............другото което е, че проверих защо са ми толкова дебели сметките, аз до преди година плащах двойно по малко, и се оказа че те едностранно са променили условията по договора и вместо на 18 ст. са ми ги таксували на 24 ст............. :mad:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако не пазиш касовите бележки, просто нямаш полезен ход. :icon_crying:

Може би ако се разходиш до още един техен офис и да се поинтересуваш какво дължиш и за колко време назад. Това, ако по някаква причина, човекът, при който си ходил, те е излъгал :icon_blush:

Аз /воден вероятно от параноята/ набутвам в един плик и пазя моите бележки пет години назад.

Никой не може едностранно да променя условията :mad:

За промяната в условията ще те накарат да пишеш някакво възражение, което щели да разглеждат някъде и после да чакаш резултат и т.н.

Плачат си за съд тези.

Аз, след задълбочени изчисления, вече трети път сменям тарифни планове и всеки път по три-четири месеца сметката пада значително. После си възстановява предишни нива.

Аз обаче съм сигурен, че не се отпускам да говоря повече.

Явно моите хитреци са ми напипали сумата, която е границата на търпимостта ми и каквото и да правя ме цакат всеки месечно около нея. :mad:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скандал...как ще променят едностранно тарифите?! Това е абсурдно?! А щом имаш бележка за последния месец примерно, какво значение има, че нямаш за предходните...Мисля, че ако не си платиш за януари примерно сметката, няма как да платиш за февруари...не е ли така? А иначе на мен предния месец все ми казваха, че не е излязла сметката, сега излязоха и за двата месеца наведнъж, което е много грубо от тяхна страна. Да са надписани не съм забелязал, по толкова плащам, но преди наистина излизаха точно, и спираха телефона задължително ако не платиш в срок. От няколко месеца на сам обаче си правят гавра с абонатите и има пълно медийно затъмнение по въпроса.

Редактирано от Emil Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази известна фирма има много голям проблем със софтуера си......По-точно новия софт които закупиха.Колегата ми си е платил сметките до Март, а сега му излезла повторна фактура за Декември.... :icon_hmm:

Вие пак имате сметки, аз от Декември нищо не съм плащал. И все като ида ми казват че няма излезла фактура. Как ли ще ми ги набията после. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В петък ми излязоха плащанията от 14 декември до 14 март....

В Мтел - естествено! :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна съм си решил всички проблеми с Мтел - просто ползвам друг оператор :)

 

Ти не просто ползуваш, ти си станал акционер там :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз постъпих като колегата - за Коледа си закрих всичките карти в Мтел, като съответно ми поискаха някакви пари, като неустойка, но не успяха да ми обяснят точно за какво плащам и по колко за коя карта. Проблема е че сега през май отново имам сметка по една от картите, която се оказа че не е закрита и са ми подновили автоматично абонамента. Та прав е Емо, че не само съм им клиент, ами и акционер. Но този път ще ги приключа и след 16 години техен клиент, ще им се "радвам" отстрани. Между другото по-същият начин имах одисея и с Евроком и съм много щастлив че приключи.

Редактирано от Веско
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направи си регистрация в страницата им , ако нямаш де , и там си излизат всички фактури и информация назад във времето .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

М-тел са най-гадния монополист-оператор...също се радвам, че вече сме щастливо разведени поради надписване на сметките.....

Редактирано от HristoGB
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мтел имат проблем със системите от 04.09.2010, когато започна смяната на билинг системата. В момента положението в оператора е много тежко, тъй като системното забавяне на фактури за последните 9 месеца основно обърка и забави паричните постъпления в компанията, която в момента изпитва затруднения свързани с липсата наличен кеш. Във връзка с горното е взето решение да се издават фактури на абонатите, независимо от това дали билинг системата ги ценообразува вярно или не. Съответно по фронт офисите на оператора и дилърите му е абсолютен АД. Съвета ми е, който има карти и получава сметки да си провери кога изтичат и да се опита да се прехвърли към друг оператор-няма значение кой, все ще е по-добре. Ако пък не му е важен номера направо да спира картата и да си пуска нова в друг оператор. Искам да уточня, че от средата на април общите условия по договорите са променени и те не се подновяват автоматично след изтичане. Това значи, че като изтече договора с едномесечно предизвестие той може да се прекрати.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко хубаво, но изпускате едно много малко, дребно и важно плюсче в графата на Мтел, всички АБОНАТИ с карти регистрирани на фирми, говорят по между си абсолютно безплатно и то все още е по-голямата част от хората.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази известна фирма има много голям проблем със софтуера си......По-точно новия софт които закупиха.Колегата ми си е платил сметките до Март, а сега му излезла повторна фактура за Декември.... :icon_hmm:

Вие пак имате сметки, аз от Декември нищо не съм плащал. И все като ида ми казват че няма излезла фактура. Как ли ще ми ги набията после. :icon_blush:

Какво направи твоя колега, че аз съм същия случай.......?Само дето не си пазя касовите бележки......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мтел имат проблем със системите от 04.09.2010, когато започна смяната на билинг системата. В момента положението в оператора е много тежко, тъй като системното забавяне на фактури за последните 9 месеца основно обърка и забави паричните постъпления в компанията, която в момента изпитва затруднения свързани с липсата наличен кеш. Във връзка с горното е взето решение да се издават фактури на абонатите, независимо от това дали билинг системата ги ценообразува вярно или не. Съответно по фронт офисите на оператора и дилърите му е абсолютен АД. Съвета ми е, който има карти и получава сметки да си провери кога изтичат и да се опита да се прехвърли към друг оператор-няма значение кой, все ще е по-добре. Ако пък не му е важен номера направо да спира картата и да си пуска нова в друг оператор. Искам да уточня, че от средата на април общите условия по договорите са променени и те не се подновяват автоматично след изтичане. Това значи, че като изтече договора с едномесечно предизвестие той може да се прекрати.

Аз това мисля да го направя, но според тях имам за 3 месеца неплатени сметки, защото аз съм си плащал всеки месец ,и изведнъж онзи ден идва някаква сметка ,която е за месец януари,а аз съм си плащал и през декември ,януари , февруари и март сметките ..........на въпроса защо за януари , а не за април , те ми казват че не съм плащал за други месеци........което не е вярно, а на ? тогава за кои месеци съм пшлащал от януари до април , те ми тоговориха че са били от декември месец............ :icon_censored:

И така ме изкарват че съм им длъжник за 4 месеца ............ако аз прекратя взаимоотношенията с тях, тогава ще "вися "...т.е. винаги ще съм и длъжник, и някой ден може да предявят притенции към мен..........за да не стане това, какво се прави ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко хубаво, но изпускате едно много малко, дребно и важно плюсче в графата на Мтел, всички АБОНАТИ с карти регистрирани на фирми, говорят по между си абсолютно безплатно и то все още е по-голямата част от хората.

Абе не е точно така, за да е така, трябва и двамата да са в бизнес план........но ако единия е в бизнес план , а другия не, тогава те сурвакат яко..........поне така съм чувал от други близки хора.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Минусите са много повече от плюсовете... "М-Тел му кажи и повече не го обиждай" :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А ти какво си мислиш,че Глобул не надписват ли,оооооо много грешиш.Имам много познати с прекалено надписани сметки точно на Глобул,не че и аз не им ползвам услугите,просто ми стигат 1500-те безплатни минути и 30-те към останалите и плащам само такса.Но ако те видят,че въртиш много настрани извън безплатни минути,рано или късно ще ти надпишат.Аз на Мтел бях месец назад досега,пишеше ми че нямам фактура,но аз плащам телефоните през ДСК Директ,а там се появява сметката,въпреки че иначе не се вижда и не ти казват,че имаш.И ги плащам по интернет през директа,да и аз нямам касови бележки,но много лесно мога да взема номера на платежното нареждане и да им кажа-"В грешка сте любими мои!".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А ти какво си мислиш,че Глобул не надписват ли,оооооо много грешиш.Имам много познати с прекалено надписани сметки точно на Глобул,не че и аз не им ползвам услугите,просто ми стигат 1500-те безплатни минути и 30-те към останалите и плащам само такса.Но ако те видят,че въртиш много настрани извън безплатни минути,рано или късно ще ти надпишат.Аз на Мтел бях месец назад досега,пишеше ми че нямам фактура,но аз плащам телефоните през ДСК Директ,а там се появява сметката,въпреки че иначе не се вижда и не ти казват,че имаш.И ги плащам по интернет през директа,да и аз нямам касови бележки,но много лесно мога да взема номера на платежното нареждане и да им кажа-"В грешка сте любими мои!".

Не съм казал че в Глобул мисля да ходя, просто искам да видя къде е най добре , Глобул или Виваком?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм казал че в Глобул мисля да ходя, просто искам да видя къде е най добре , Глобул или Виваком?

 

Май, май... Виваком са най-малкото зло....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз подкрепям Виваком и евентуално Глобул, но само като корпоративен клиент.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз сигурно съм пристрастен, защото сме М Клас клиент на Мтел, но да сравняваме Виваком с Мтел си е направо смехотворно. Да ако искаш да си говориш само с определени хора са супер, ако докачиш до едни хубави карти също са супер, но до тук. Виваком не можа да се развие като водещ оператор, няма и да може. Глобул или Мтел... в момента Глобул имат по-добри планове, що се отнася до НЕ корпоративните клиенти, така наречените обикновени, Мтел чак сега почнаха да пускат нови планове, така са се увъртели с тази нова система, че само това им трябва. Надписване на сметки има навсякъде. Всичко което споделяте за Мтел е много неприятно, но рано или късно оператора ще се справи с проблема и отново ще е с крак пред другите. Аз също имам от тези карти на Глобул с 1500 безплатни ( към всички в мрежата на Глобул ) + 30 към другите и си плащам само сметката, много хубав тарифен план е този, дава и 1500 безплатни смс пак в цялата мрежа на Глобул и ми се връзва по няма и 19лв. Въпроса е човек, какво търси, цял ден ми се налага да звъня на телефони, Глобул, Мтел, стационарки, Виваком по работа и всеки ден тези номера са различни, няма план дето да ми свърши работа, просто ми трябват ниски цени на разговорите, което пък за обикновения потребител не играе, трябва да си корпоративен... така че всеки, каквото му трябва, но факт ЧЕ НАШИТЕ ОПЕРАТОРИ ДЪРЖАТ НАЙ-ВИСОКИТЕ ЦЕНИ, където и да съм бил, каквото и да съм чул по Света, хората си плащат само таксите...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм казал че в Глобул мисля да ходя, просто искам да видя къде е най добре , Глобул или Виваком?

Най изгодно е при нито един от трите ..:lol::D

Иначе и Глобул са маскари като М-тел, но надписват по малко ..

Както каза Христо, най изгодно е към Виваком, но не навсякъде имат добро покритие и няма -няма получиш SMS, че някой те е издирвал, ама не те е намерил ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такаа.... :)

Да се намеся и аз. Мобилтел, както някои колеги вече казаха имаха доста сериозни прблеми с билинг системата (AMDOCS). Глупавото в случая, което както и да го мислиш, не можеш да си го обясниш е защо не оставиха старата билинг система работеща паралелно, докато интегрират успешно новата. Но...станалото - станало! М-тел търпи сериозен отлив на клиенти точно поради тази причина. Всеки плаща за грешките си! Но аз ще ви кажа някои други неща. Мобилтел излезе с официално обръщение, че това бяха последните фактури за 3 месечен период и се извиниха на клиентите си, като обещаха вече фактурите да излизат на време. Проблемът не е в надписване на сметките, а в неравномерните срокове на отчитане от билинга и грешките в него. Върнете фактурите си за преразглеждане и вс ще си дойде на мястото, като от тук нататък няма да се налагат подобни неща и всичко ще заработи отново както трябва. Да - имаше проблеми със сработването на така нареченият "кредитен лимит" също и това е причината порад, която не са спрели телефона ви след надхвърлянето му. Мобилтел е и ще бъде и за напред технологичния лидер! Мрежите на Виваком и Глобул нямат изобщо място за сравнение с тази на Мобилтел. Няма да изпадам в подробности. Всеки има правото на избор и може сам да прецени за себе си. Само да вметна - прочетете статиите за премахването на клаузата за автоматично подновяване на договорните взаимоотношения, защото ако не се лъжа се каза, че от тук нататък договорите няма да съдържат такава клауза, а за тези в заварено положение с текущи активни договори.....според мен ще трябва да си чакате момента преди изтичането и да отидете да си го прекратите, за да не останете изненадани.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна - прочетете статиите за премахването на клаузата за автоматично подновяване на договорните взаимоотношения, защото ако не се лъжа се каза, че от тук нататък договорите няма да съдържат такава клауза, а за тези в заварено положение с текущи активни договори.....според мен ще трябва да си чакате момента преди изтичането и да отидете да си го прекратите, за да не останете изненадани.

Toчно така, общите условия важат само за подписаните по тях нови договори. За старите договори трябва да се чака срока на изтичане, най-добрият вариант ако решите да спирате карти е, един месец преди изтичането на договора да си пуснете предизвестите и след това, 2-3 дни около самото изтичане на договора да го прекратите или да си пуснете документите за PortIn в друг желан от вас оператор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега един приятел ми показа, какви екстри има в новия сайт на Мтел, всичко можеш да си гледаш за сметката, можеш да си променяш номерата на приятели, можеш да си гледаш отстъпките, можеш да си гледаш минутите, всичко работи и е доста удобно. Неплатените фактури, абе много яко, не съм запознат дали Глобул и Виваком имат такава екстра, но явно и това е от новата им билинг система.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...