Премини към съдържание

Проблем с Мтел......


Препоръчано мнение

Сега един приятел ми показа, какви екстри има в новия сайт на Мтел, всичко можеш да си гледаш за сметката, можеш да си променяш номерата на приятели, можеш да си гледаш отстъпките, можеш да си гледаш минутите, всичко работи и е доста удобно. Неплатените фактури, абе много яко, не съм запознат дали Глобул и Виваком имат такава екстра, но явно и това е от новата им билинг система.

 

Сайта на Глобул предлага всичко това и доста повече екстри поне от 2 години и наистина е много яко, особено като си раздал карти на служителите за да няма изненади. Виваком, обаче е в праисторическата ера. Там за да имаш копие на фактурата трябва да си го заявиш 1 месец по-рано, а он-лаин сметката ти излиза след като и изтече срока на плащане.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега един приятел ми показа, какви екстри има в новия сайт на Мтел, всичко можеш да си гледаш за сметката, можеш да си променяш номерата на приятели, можеш да си гледаш отстъпките, можеш да си гледаш минутите, всичко работи и е доста удобно. Неплатените фактури, абе много яко, не съм запознат дали Глобул и Виваком имат такава екстра, но явно и това е от новата им билинг система.

Какво ме грее мене тези екстри, като два пъти съм си платил една и съща сметка ,да не говорим, че ме чакат още за 4 месеца сметките......искараха ме че съм й ебати длъжника,а аз всеки месец чинно ходя да си плащам сметките за предния месец в указаното от оператора време ( от 1 до 14 число всеки месец ).....проблема е ,че пазя касовите бележки само 1 месец и след това ги хвърлям, и сега ходи им докажи че съм плащал от Януари до март, които със сигурност съм й ги платил , но те твърдят че не съм ги плащал.............тогава предните месеци за какво и за кои месеци съм плащал? Били са от декември миналата година .........дръжки на търкалета...... :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А ако си пазим касовите бележки какво става ? Могат ли некадърниците от Мтел по тях да видят за кои месеци съм платил ? Тъй като на касовите бележки и на фактурите не ми пише месеци , а някакви тъпи номера . Иначе съм в същото положение като повечето от вас . Не мога да разбера само как при положение , че имам месечен лимит от 50 лева , тия тапанари ми издават фактури по 63 и по 72 лева :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах подобен проблем с М-тел преди няколко месеца.

Ето накратко-отивам в един офис на Мтел януари месец,тъй като не бях получавал никакви известия за фактури в продължение на няколко месеца-просто да видя какво дължа.За окт 2010-30 лв,ноември-28 лв,декември-128 лв.

При положение че,плащам една от най-високите такси и незнам колко си там минути и т.н.

Е това вече преля чашата-викане на управители,скандал голям-казах им да ми назоват сумата до края на договора (окт.2011 г.)да им платя неустойка и им казах че,повече няма да стъпя в техен офис....

Тръгвам си ядосан и има-няма 10 мин-чудо...получавам повикване от 088133.

Вдигам аз и продължавам с репертоара-"10 години съм Ваш абонат-не Ви ли е срам...." и от другата страна се чува плах глас-

"Станала е грешка в ценообразуването....сметката Ви ще бъде коригирана...."

Аз има казах ,че докато не си коригират сметката-аз няма и един лев да им платя..да спират телефона,каквото искат да правят...и така след около 2-3 седмици получавам СМС,че около 60 лв са възстановени като депозит.Не е достатъчно но все пак е нещо....определено по-добре от 128 лв.

Дори за Великден,ми изпратиха някакъв колет със шоколадови яйца,сладки и разни такива глупости..

И така.

Съвета ми е-Оплакване,Скандали и т.н.-иначе няма да се научат в Мтел,а пък и останалите фирми,че Клиента е най-важен...

Просто българина не е свикнал да си търси правата,и много компании се възползват от това.

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....Дори за Великден,ми изпратиха някакъв колет със шоколадови яйца,сладки и разни такива глупости..

 

Хм...

Да взема да им спретна едно скандалче - дали ще отпуснат някое агнешко бутче за Гергьовден?:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм...

Да взема да им спретна едно скандалче - дали ще отпуснат някое агнешко бутче за Гергьовден?:D

Първо натрупай сметката :callgsm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ползвам четири карти на договор с Мтел.

Как мислиш, дали не съм натрупал.....:icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Ето още една странност- почнаха да не ми идват фактури от началото на годината ... стана март и ми изратиха смс, че им дължа пари иначе ми спират телефона, реших докато не дойдат фактури - да не плащам. Мина известно време и го спряха- какво да правя- платих всичко за да го пуснат- сумата беше добра, като се има на предвид че месечната ми сметка е със сигурност над 150 лв., мина се малко време и ми дойде най накрая фактура, само че за март- в нея много странно но пишеше- дължимо от минал период- 0лв.- отидох платих- питах на касата за други сметки т.к. това бе първата фактура реално която получавам а на касата ми отговориха че всичко е наред и нямам задължения, минаха един два дни и случайно реших да проверя сем. и приятели номерата и покрай тях си проверих сметката :icon_hmm: странна работа вече за 3 дни бях с 20-тина лв. разговори, а имам и минути и т.н., и освен всичко се оказва че имам фактура със задна дата, която не е отразена ..., мина още някой ден и получих смс- че не е платена и че предстои спиране на телефона- веднага се обадих на 88 и се оказа че са ми издали фактура със задна дата, нищо че следващата съм я платил и на нея пише че нямам задължения за минали периоди... Когато излизала следващата фактура, на тази не и била свършила давността за плащане и куп такива глупости ... Реших да не плащам и да ми спрът телефона, тъкмо да видя каква ще ми е сметката за следващия месец. Казаха ми че първо трябва да платя дължимото и след това да го оспорвам! Що се отнася до куриерите- никъде по писмата не пише дати, а М-тел издават фактури със задни дати, поне с месец назад, което доколкото знам си е данъчно престъпление...

Та М-тел си мият ръцете с куриерите, а те от своя страна казват да се свържем и разберем с Мтел. Странното е че се мълчи за тези сериозни нарушения на оператора ... сега чакам поредната сметка, но този път знам колко разговора съм провел, по кое време и ... Отивам на съд ;) Никой не поема от тях отговорност за пропуснатите разговори и неудобствата ... Що се отнася до сайта им- плащам им по 50тина стотинки не аз да ровя в пропадналия им сайт, а те да ми пращат фактура с подробна разбивка навреме /за инфо ще ви кажа че фактурата след като се даде на куриерите - трябват 4 до 7 дни пък те да я пратят до адреса). Обърнете внимание и на секундите- закръглят ги винаги в тяхна полза, а именно- говориш 59 сек. - таксуват ти ги като 1.01 автоматично сметката по 2 ... Незнам какво ги закрилят всички институции като данъчни и т.н. при положение че издават на поразия фактури със задна дата, не спазват срока на доставка, на плика няма клеймо с дата и т.н. Имам телефони на всички оператори по няколко броя и сега от въпросния номер не говоря, та да видя колко сметка ще дойде, както и си чакам някоя и друга фактура ;)

Най- важният въпрос е - Имат ли право да издават фактури със задна дата при наличие на следваща, която даже е и платена!?!?!? Още нещо- обърнете внимание на колосалните отстъпки- правят ти сметката 900 лв. и после- знак "-" 800 лв и сметката става 100 лв., а в същото време като си надговорил депозита не ти спират разговорите !?!?!?!

Редактирано от IVAN VR4x4
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление колегата пише само истини. Потребителите сме в "партер" и се очертава борбата с оператора да е тежка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление колегата пише само истини. Потребителите сме в "партер" и се очертава борбата с оператора да е тежка.

 

Ами не им позволявай да те поставят в "партер". Просто си закрий телефоните при тях, но си запази номерата. От това най-много боли. И повярвай ми когато закриеш десетина телефона е много неприятно за тях. Не че другите са по-добри, но поне в момента тези ядове ги няма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами не им позволявай да те поставят в "партер". Просто си закрий телефоните при тях, но си запази номерата. От това най-много боли. И повярвай ми когато закриеш десетина телефона е много неприятно за тях. Не че другите са по-добри, но поне в момента тези ядове ги няма.

Аааа, относно това не се притеснявай. Декември.2010 спрях 281 карти, а и още може. В момента имам входирани 2 жалби, които чакат разглеждане, така че си имам занимавка с оператора. Относно това в кой оператор ще ми е групата, понякога има много фактори, с които трябва да се съобразиш и които те задържат като техен клиент, но това не означава, че не трябва да си ограничиш риска до минимум като оставиш минимален брой работещи карти.

Поздрав.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аааа, относно това не се притеснявай. Декември.2010 спрях 281 карти, а и още може. В момента имам входирани 2 жалби, които чакат разглеждане, така че си имам занимавка с оператора. Относно това в кой оператор ще ми е групата, понякога има много фактори, с които трябва да се съобразиш и които те задържат като техен клиент, но това не означава, че не трябва да си ограничиш риска до минимум като оставиш минимален брой работещи карти.

Поздрав.

А,супер.......аз в момента не съм ги закрил ,но и не звъня от М-тел, а само ме търсят по него...........това правилно ли е или не ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А аз от 32 дена се опитвам да прехвъля номер от Мтел към Виваком. Неуспешно засега. Продължавам да опитвам само защото ми е интересно да видя колко време ще отнеме. То не бяха грешки в документите попълнени от служителки на Виваком (поне 3), обещания че ще стане до ден-два, 3 пъти ме пращаха в офис на Мтел да си сверя данните за картата че се разминавали.

И най-интересно при всеки проблем ме пращат да отида в офиса на Виваком за да си оправят грешките, ама този офис ми е на 70км. в едната посока. Е ходих 4 пъти до сега, последно във вторник, тогава пуснахме ново заявление че 30 дневния срок изтекъл :icon_box:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

не мога да си позволя да спра някой от номерата- те изкарват пари ... Мога да ги следя и да пускам жалби ... Накрая в съда, въпреки че в наща държава всичко е предпоследно. Виваком имат също проблем със системата, но там нещата са много леки. Що се отнася пък до цените- по един или друг начин те са еднакви при всичките оператори /това го знам от кухнята/ имат вътрешно споразумение- да не падат под определена сума/. Каквото и да се прави и трите оператора си правят каквото си пожелаят с клиентите, а пък ние избор нямаме- ако го си спрем телефоните ще си комуникираме с димни кръгчета ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно аз съм най-добре....

От началото на годината нямам фактури, получих ги накуп (без заплахи за спиране)... Дали е защото договорът ми изтича сега :-)

Дори ми се обади любезна служителка, която ми предложи изгодна оферта, извини ми се за причинените неприятности около фактурите (можело да не ги плащам веднага, че била тяхна вината)....... Ако бяхме на живо - щеше да ме обслужи подобаващо, си мисля аз....

Нищо си му няма на Мтел, поне на мен ми е най-добре там....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Що се отнася пък до цените- по един или друг начин те са еднакви при всичките оператори /това го знам от кухнята/ имат вътрешно споразумение- да не падат под определена сума/.

Зависи какви са ти разговорите....

Моите са над 85% към Мтел, а за 25 лв на месец имам 2000 минути към тях на мобилни и 2000 минути към техни стационарни. Любим номер за 2 лв - неограничено и 25 ст на минута към другите оператори.

Огледах и другите и не видях такава оферта, не и към най-многото потребители на мобилни услуги....

За другите не знам, аз оставам...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

не мога да си позволя да спра някой от номерата- те изкарват пари ... Мога да ги следя и да пускам жалби ... Накрая в съда, въпреки че в наща държава всичко е предпоследно. Виваком имат също проблем със системата, но там нещата са много леки. Що се отнася пък до цените- по един или друг начин те са еднакви при всичките оператори /това го знам от кухнята/ имат вътрешно споразумение- да не падат под определена сума/. Каквото и да се прави и трите оператора си правят каквото си пожелаят с клиентите, а пък ние избор нямаме- ако го си спрем телефоните ще си комуникираме с димни кръгчета ;)

Бе не е така, в момента съм на Виваком и сметката ми за месеца е 68 лв.,в М-Тел ми го "калкулираха " :icon_censored: на 271 лв..............а разлика фрапираща в разговорите няма ....... и ми писна от 2 месеца от време на време да получавам или СМС или обаждане от оператора че "здравейте, вашата молба е влезнала с входящ номер ......ала бала и т.,н.........."Тия нещастници си правят гаври с хората май............ :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А,супер.......аз в момента не съм ги закрил ,но и не звъня от М-тел, а само ме търсят по него...........това правилно ли е или не ?

За съжаление практиката показва, че дори и да не говориш изходящо от някоя карта, а в последствие ти дойде сметка с разпечатка, че си говорил - ще трябва да платиш. Шанса жалбата ти да мине е минимален. Единственият начин да докажеш, че нямаш изходящи обаждания, е да запечатиш СИМ картата с описан номер в хранилище при някой нотариус и той да впише в книгите си това запечатване. След като ти излязат сметките - същия нотариус да ти разпечати картата. Това е правено вече и единствения ефект, е че се доказва некоректността на оператора или това, че системите нему работят добре. Въпреки това от оператора почти винаги може да се оправдаят с "техническа грешка" и да се извинят, и толкоз.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление практиката показва, че дори и да не говориш изходящо от някоя карта, а в последствие ти дойде сметка с разпечатка, че си говорил - ще трябва да платиш. Шанса жалбата ти да мине е минимален. Единственият начин да докажеш, че нямаш изходящи обаждания, е да запечатиш СИМ картата с описан номер в хранилище при някой нотариус и той да впише в книгите си това запечатване. След като ти излязат сметките - същия нотариус да ти разпечати картата. Това е правено вече и единствения ефект, е че се доказва некоректността на оператора или това, че системите нему работят добре. Въпреки това от оператора почти винаги може да се оправдаят с "техническа грешка" и да се извинят, и толкоз.

Тогава прекратявам всякакви взаимоотношения с тях.........ще изчакам до началото на Юни и ще видим...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тогава прекратявам всякакви взаимоотношения с тях.........ще изчакам до началото на Юни и ще видим...........

Той Милен беше подметнал в една тема, че бензиновите коли и М-тел са само за баровци :D ама няма кой да слуша ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Той Милен беше подметнал в една тема, че бензиновите коли и М-тел са само за баровци :D ама няма кой да слуша ..

Ти да беше казал нещо смислено по темата, а не да провокираш само с твоите евтини и изтъркани номера........ :mad:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тогава прекратявам всякакви взаимоотношения с тях.........ще изчакам до началото на Юни и ще видим...........

Това, което направих аз, беше да сравня получените фактури от началото на годината с наредените плащания и това, което не бях платил поради забавена фактура, го платих. Нямаше отклонения от средното ниво на месечните ми сметки, поради което нямах душевни терзания и не съм правил по-детайлни проверки.

Но аз плащам всичко по банков път, така че една такава проверка е въпрос на минути, а и мога да докажа всяко плащане.

Редактирано от tmintov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти да беше казал нещо смислено по темата, а не да провокираш само с твоите евтини и изтъркани номера........ :mad:

Казал съм бре :D на 2-ра страница ..

И Глобул лъжат, ама не чак със сметки за цели месеци, надписват тук там по някой разговор който не си водил и по няколко есемеса които не си пратил ..

Казал съм, че при Виваком е най изгодно и за сега са най коректни, но не навсякъде имат добър обхват ..

Просто трябва да четеш ..:119:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още примери но все без глас- екскурзия в Турция, брат ми е до мен- звъня му- включва се телефонен секретар- а той няма ... Пътувам - в роуминг съм звъня на приятел - изключен му е телефона- и той е на път, но се е качил в самолета,минава време и се оказва че и двамата имаме проведен разговор /съответно трябваше първо да се плати разговорът/ после да се докаже че не е говорено- и добре че има самолетни билети с дата ... признаха за своя грешка само един разговор при който просто нямаше как да отразен като говорен!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Аз моя номер го спрях днес, защото няма такива лъжци, като МТЕЛ! :mad:

 

Оказа се че по моя номер е говорено със страна извън европейската общност.

Писах възражение, но едва ли ще ми обърнат внимание.

Въпреки че съм им един от първите клиенти, доста време отлагах да си спра номера.

Спираше ме, че доста хора ми го знаят, но ясно си давах сметка, че надписват сметката ми всеки месец.

Край вече с М-тел. :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...