Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Безсилен съм!


ferrarko

Препоръчано мнение

Може малко да се повтарям, но искам да събера кахърите ми в една тема, с последвалото развите, надявам се да прочете до края и да дадете някой съвет!

Преди известно време бях писал че чувам странни шумове в окачването, основно отпред. При преминаване с ниска скорост над неравни участъци(последователни бабуни например) освен нотмалното "тупур тупур" се добавя и едно "крр или пук, основно кррр". Есента закарах колата в :mitsu-smiley: смениха някакви тампони, без особен ефект, като тези звуци напоследък са по чести и отчетливи! По-късно сменях маслото, пак им казах да видят ,даже я покараха на сравнително равен терен и внимателно минаване на дупките. Съответно викат "нищо и няма".

Наскоро пък ми се появи допълнителен шум който се усеща най-вече на място със запален двигател. Вече насъбрах гняв и съответно първо закарах колата на двама майстори(като едниния е абсолютно доказан) да видя какво ще кажат и после да отида в :mitsu-smiley: да срвня с тях.

За втория шум и двамата веднага ми казаха да натисна съединителя и да задържа. Съответно звука спира, пускам съединителя звука продължава и двамата казват "повреда в лагер на скоростната кутия".

За окачването най-вероятно тампони и тези който са ми сменили или са некачествени или са сложени калпаво. Като даже вдигнахме колата и с лост одолу натиснахме стабилизиращата щанга мисля, от едната страна си подаваше доста и то само с човешка сила, представете си над 1т. кола като мине през неравност какъв натиск оказва!

 

Да отбележа, че колата е почти на 3г. и Май месец гаранцията изтича!!!

Отивам в :mitsu-smiley:

Тяхното мнение: "Да шум има но е от лагер на съединителя".

За окачването този път аз карах и на неравен терен, този път се съгласиха и за скърцането/тропането.

 

След една седмица чакане и разгови със София, ни казаха да закараме колата колата и казаха, че ще сменят този лагер и ще огледат окачването. На другия ден отиваме да вземем колата, като даже приемчика се обадил на друг собственик на :mitsu-smiley: Лансер с 1.5 ,2008г. Оказва се, че звука след запалване пак си го има. Запалихме и другия Лансер съответно звука и там го има същия!!! Демек щом и на него има това е нормално. Отворили съединителя сменили лагарера, който "видимо бил здрав" и от София казали че звука е от еволвентите на зъбите, което е нормално. Поисках да запалим от чисто новите, "ама нямало смисъл защото не били със същия двигател и съответно скоростна кутия"!

Добре де как може допреди като запаля колата и почти да не я чувам и даже в началото съм въртял ключа на запален двигател. Друого момче като цяло си каза, че много не се заслушва по колата , важно е музика да има на Мах.

 

За окачването от :mitsu-smiley: "Гледахме всичко, нищо не открихме всичко е нормално. Най вероятно е от тампона на Макферсона, но той бил здрав и можеби заради прахоляк се разшумял"

Питам защо до преди го нямаше и нормално ли е за кола която няма 3г. ??? Техника: "нямам отговор на въпроса, карайте я така всичко е ОК и да го сменим пак ще е така"

 

 

Връщам се в сервиза на моя човек, разказвам му всичко. Там запалихме стари бензинови коли над 200000км.(кошници) съответно при тях страничен звук освен този на двигателя няма, със натиснат или не съединител промяна в звуцуте няма!!! Споре него и споре мен проблема си го има, както на нашата кола, така и на другата. Той го обясни много правилно(и аз съм учил за това в университета), че лагера шуми защото в/у канала където са съчнимите се образуват микро-петна от износване, като с времето звука ще се засилва. Съответно за моята гаранция вече ще е късно! А защо е лагер на скоростната кутия,защото при натискане на педала на съединителя скоростната кутия се разтоварва и спира да се въртят механизмите и поради тази причниа спира звука.(той го обясни по подробно и точно)

 

И какво правим сега!!! Уж затова купихме чисто нова кола, за да не се занимаваш дълго време със сервизи, японска синоним на здравина и гарнция 3г има.

А сега гаранцията/сервиза с нищо не помага и ще карам нова кола, която скърца и шуми като стара! Според мен :mitsu-smiley: виждат изтичащата гаранция и съотетно и е в техен интерес нещата да се замажат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина не е нормално това което разказваш колега, моята препоръка е да документираш всички оплаквания в жалба и искане за отстраняване на болежките на автомобила с оглед на изтичащата гаранция. Ако скоро след изтичнето на гаранцията ти се повреди нещо което си искал да оправят може да ти бъдат от полза техните писмени отговори на жалбата пред комисията за защита на потребителите и т.н.

Пишеш също че е сменен лагера и шумът си е наличен пак което ме кара да си мисля, че може би шумът идва от друго място...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гаранцията не важи ли във всички оторизирани сервизи на :mitsu-smiley: и после съответно те да си търсят парите за гаранционните ремонти от :mitsu-smiley:, а не от там където са ти продали колата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега май доста хора сте се събрали във вашия район с тоя проблем сигурно е от климата,това под формата на майтап разбира се.Иво ми се обажда и на мен за да ми каже за тоя проблем,според мене е лагера на съединителя,а и да не е той на тебе какво ти пука колата е гаранционна да си се оправят от Дарс ауто.Съберете се една дружина и вдигнете един як скандал,защото проблема си е техен,ти от твоя страна си спазил задълженията към тях предполагам така че им остави колата и искай да си остранят проблема

П.С.Ако не става се обърнете към Ноби,той е любимец на всички представители на :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нищо ново под стряхата.........Вие не разбрахте ли, че представителите на :mitsu-smiley: са в интерес да ви мотаят с цел изтичане на гаранцията и съответно да ви вземат парите после.......един такъв ремонт при "тракане от към ск. кутия " излиза около 1000 лв..........как ще ви го оправят гаранционно като те ще се набутат,,,,,,,,,,важно е клиента да се набута...........този проблем не е само при вас, а го има и при новите Аутлендъри, където наред с това ,там има и проблем с съединителя ,където се сменя всичо + маховика или общо около 2000 лв........

Според мен както се се сабрали повечко хора с такъв проблем е редно да подадете оплакване към комисията за защита на потребителя и да изисквате преглед на автомобилите в независим ,оторизиран за целта сервиз от комисията..........

А по въпроса защо къркори нещо откъм ск .кутия и при натискане на съединителя изчезва - къркоренето идва от калпав лагер/и на първичния вал в ск. кутия, този вал има за цел да придаде върт. момент от мотора през съединителя към съответната предавка на вторичния вал ,а от там на диференциала и в крайна сметка - към гумите.........съответно когато автомобила е в покой и е запален мотора, при отпуснат съединител , този вал се върти заедно с мотора чрез съединителя,именно тогава и лагерите тракат/къркорят защото се въртят с вала заедно.............когато обаче натиснем съединителя, тогава съединителя отделя въпросния вал от мотора и той спира да се върти и съответно не трака..........тракането идва от паднал цементация на лагерите, които в случая са съчмени и по канала по който се търкалят съчмите има язвички и за това трака така.......причините могат да бъдат от калпаво масло и недостатъчно ниво на маслото в ск. кутия до калпав материал за направата на съответния лагер .......

Този проблем го има още от много години и си е слаббо място на ск., кутия на :mitsu-smiley: като цяло......Най често го иат Галантите от 1997 година нагоре ЕА сериите ..........

ММС ( Мицубиши Мотор Корпорейшън ) го знаят това че е слабо звено вероятно..........но са решили че такъв проблем може да се появи извън гаранционния срок и за това не са прибегнали до отстраняването му..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.На мен ми се появява това къркорене НО само при много студено време и изчезва напълно още до първия сфетофар.И на мен от Мото-Пфое ми се клеха,че това не е проблем и е нещо съвсем нормално.Колата ми не е гаранционна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От описаните от теб симптоми колега... няколко неща стават ясни...

 

1. Имаш проблем с лагер на пъвичния вал на скоростната кутия 100 % гаранция... 2-ма механици вече са ти го казали и обяснили съвсем правилно и подробно... Въпроса е да се установи кой точно... Това обаче за съжаление може да се случи само след разглобяване на скоростната кутия!!! Операция крайно неизгодна на гаранционния сервиз... а да не говорим и за това че ремонта на скоростна кутия не е за всеки...

 

2. Имаш проблем с окачването но не е задължително проблема да е там... Възможните точки в които може да има подобно "крр" или "пук" са:

- Предната селентова втулка на носача

- Задната селентова втулка на носача

- Втулките на стабилизиращата щанга към купето

- "Линковете" или така наречените от "майсторите" "БИЕЛЕТКИ"

- Тампона или поскоро лагерчето в тампона на макферсона

- Разместена пружина или счупена последна навивка

- Повреден шарнир (малко вероятно)

 

Толкова за окачването... има обаче и елементи от кормилната уредба които при преминаване през неравности могат да издават подобен звук...

- Външните накрайници (малко вероятно)

- Втрешните накрайници (малко вероятно)

- Каренцата на кормилния прът - но ако са те би трябвало да имаш свободен ход и глух звук "тък" при бързо но не голямо завъртане на волана в двете посоки дори и на място без работещ двигател.

 

3. Сервиза който те облужва гаранционно е за смяна!!! Потърси друг вариант... Гаранционно автомобила може да бъде обслужен не само във всяко представителство в България но и в Европа...

 

Успех при решаванети на проблема!!!

Редактирано от ms_auto
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

3. Сервиза който те облужва гаранционно е за смяна!!! Потърси друг вариант... Гаранционно автомобила може да бъде обслужен не само във всяко представителство в България но и в Европа...

 

Успех при решаванети на проблема!!!

А така, каза му го.......според мен - бягай в съседна Гърция или Румъния......... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

хмм да, мисля всички са на едно мнение "не е нормално"!

Жалко, че малка част от хората който имат :mitsu-smiley: влизат в форума, за да прочетът и да се организира нещо ако трябва. А :mitsu-smiley: Лансер вече е доста разпространен.

Ще се действа все пак.

А наясно ли сте с точния ред на тези жалби/протоколи, къде трябва да се подадът? В :mitsu-smiley: или в защита на потребителите(КЗП)?

А това с навън било то Гърция или Румъния ми се вижда май още по сложно!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

хмм да, мисля всички са на едно мнение "не е нормално"!

Жалко, че малка част от хората който имат :mitsu-smiley: влизат в форума, за да прочетът и да се организира нещо ако трябва. А :mitsu-smiley: Лансер вече е доста разпространен.

Ще се действа все пак.

А наясно ли сте с точния ред на тези жалби/протоколи, къде трябва да се подадът? В :mitsu-smiley: или в защита на потребителите(КЗП)?

А това с навън било то Гърция или Румъния ми се вижда май още по сложно!

Потърси комисията по защита на потребителите и тя ще ти каже какво да направиш........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ferrarako...

 

Утре ще проверя кой е най-близкия до Ахелой сервиз където гарантирано ще ти решат проблема без да ти отпада гаранцията и в който можеш да отидеш за да ти решат проблема и ше пиша тук...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, какво го побърквате човека? Иди тук иди там??????????????? Да вземе да иде в Дарс Ауто и да вдигне един хубав панаир на ония дъртак с оранджавия американски мусколест автомобил, дето седи в подземния гараж до пазача!

Щом е гаранционна и трака, хлопа и тропа, им я заебава там и имат 1 месец срок да отстранят всичко дефектно по колата!

Ама няма неискам, немога нищо и няма, карай я така! Да са мислили като са си давали гъза под наем!

След тоя месец ако имаш оплаквания по същите точки, взимаш си адвоката с тебе и ги насираш!

Аз немога да си обясня как така ще ида с оплакване и ще ми кажат абе всичко е ОК карай си колата така, много добре си трака и хлопа?????????????????????????

Аз от Дарс Ауто имам много по-добри впечатления, от колото от БСП.

Щом е гаранционна и не са ти проблемите в консумативите, им я карай там и им кажи че след месец се връщаш с адвоката!

 

До колкото за сервизите в Гърция и Ромъния, само да кажа че гърците са в пъти по-зле от нашите като специялисти, както във всичко, а с тея мангали ромънците няма как да се оправиш. Така че не му пълнете главата с глупости.

Има си права, да ходи да си ги търси и защитава смело.

:icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.На мен ми се появява това къркорене НО само при много студено време и изчезва напълно още до първия сфетофар.И на мен от Мото-Пфое ми се клеха,че това не е проблем и е нещо съвсем нормално.

 

Колеги, дайте мнение по този случай и мен ме интересува :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, какво го побърквате човека? Иди тук иди там??????????????? Да вземе да иде в Дарс Ауто и да вдигне един хубав панаир на ония дъртак с оранджавия американски мусколест автомобил, дето седи в подземния гараж до пазача!

Щом е гаранционна и трака, хлопа и тропа, им я заебава там и имат 1 месец срок да отстранят всичко дефектно по колата!

Ама няма неискам, немога нищо и няма, карай я така! Да са мислили като са си давали гъза под наем!

След тоя месец ако имаш оплаквания по същите точки, взимаш си адвоката с тебе и ги насираш!

Аз немога да си обясня как така ще ида с оплакване и ще ми кажат абе всичко е ОК карай си колата така, много добре си трака и хлопа?????????????????????????

Аз от Дарс Ауто имам много по-добри впечатления, от колото от БСП.

Щом е гаранционна и не са ти проблемите в консумативите, им я карай там и им кажи че след месец се връщаш с адвоката!

 

До колкото за сервизите в Гърция и Ромъния, само да кажа че гърците са в пъти по-зле от нашите като специялисти, както във всичко, а с тея мангали ромънците няма как да се оправиш. Така че не му пълнете главата с глупости.

Има си права, да ходи да си ги търси и защитава смело.

:icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock:

Много правилно.Колегата да се консултира с адвокат и да отиде дори с него до сервиза.Другият вариант е да пие една студена вода и да кара колата докато съвсем изпада циментацията на лагера но тогава ще има най-вероятно и други щети по кутията.И когато са му казали че са му сменяли части най-вероятно са го излъгали,на кола на която и изтича гаранцията "другият месец"правят всичко възможно да те убедят че нищо и няма и то и в други сервизи за гаранционо поддържане е така.Но трябва по-някакъв начин(дори и силов)да си търсим правата стига са ни газили от всякъде.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А защо не отидеш до Ратола? Все пак са оторизиран сервиз и до сега са се отнесли много добре с мен, не че имам кой знае какви оплаквания от БС, но в Ратола това което плащам е по евтино. Ако искаш ще ти дам телефон на момчетата-примчици. Покриват и гаранционните ремонти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дайте мнение по този случай и мен ме интересува :icon_hmm:

Ако питаш за Галант - това е пак лагер на първ. вал, само че още в началенх стадий.....и моята беше така, и след 20 хил. км. си се разтрака бая сериозно, а още по лошото беше ,че стана на път за срещата ни в Шипково ,и то точно тогава ,когато карах 7-8 км. на задна скорост ........... :D :icon_blush: След Шипково още на следващия ден я свалих ,а на по следващия смених лагерите всичките, вътре кутията беше като нова.........обаче с тия лагери.......... :icon_blush: Е, следващата им смяна ще е след поне 200000 км. ама до тогава не знам дали ще съм аз собственика й.... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако питаш за Галант - това е пак лагер на първ. вал, само че още в началенх стадий.....и моята беше така, и след 20 хил. км. си се разтрака бая сериозно, а още по лошото беше ,че стана на път за срещата ни в Шипково ,и то точно тогава ,когато карах 7-8 км. на задна скорост ........... :D :icon_blush: След Шипково още на следващия ден я свалих ,а на по следващия смених лагерите всичките, вътре кутията беше като нова.........обаче с тия лагери.......... :icon_blush: Е, следващата им смяна ще е след поне 200000 км. ама до тогава не знам дали ще съм аз собственика й.... :D

Точно затова питам!

Като я купих август месец /дизела/ всичко беше точно. Сега като застудя сутрин при палене като отпусна съединителя и се получава къркорене, което изчезва след като позагрее и после го няма. До следващата сутрин. Но щом казваш, че ще изкара 20К, на мен ми е предостатъчно :D

Да добавя само в покой при изключено от скорост се чува. По време на движение независимо с каква скорост и дали е на скорост или изключено го няма къркоренето.

Поздрави!

Редактирано от Krasko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво става с колегата ferrarko?

Да пише какво се случва по въпроса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега то ясно няма какво друго да направиш освен да се обърнеш към комисията на потребителя. Ето ти национален телефон 0103102221 , звъниш им описваш проблема от там те ще те препратят към регионален техен офис който е най-близо до теб, ще ти кажат да опишеш пак случая попълваш една жалба с тяхна помощ и до 15 дена ако не се лъжа ще ти дадат становище по твоя проблем. При всички положения нещата след подаването на жалбата няма да останат така...

Това е от мен и не забравяй да споделиш как са се развили събитията.

Редактирано от Todor V.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво става с колегата ferrarko?

Да пише какво се случва по въпроса.

 

Колегата ferrarko до миналата седмица имаше защита на дипломна работа за магистратура. Сега вече съм по-свободен и обмислям как да действам, мисля да отида още веднъж в :mitsu-smiley: и ако трябва да говоря с някой на по-горно ниво. Но твърдо съм решил да се допитам до комисията. Скоро баща ми срещнал същото :mitsu-smiley: в Поморие и разпитал собствениците и те имали същите шумове, който са ги чули още преди година и те са ходили в :mitsu-smiley: и отговора е бил същия!

Редактирано от ferrarko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

И така с рогата напред започнах да действам по въпроса. Проведох последен разговор с приемчика на :mitsu-smiley: , уж не им е проблем да сменят части, пък неискат. Обадих се на комисия за защита на потребителите. Посъветваха ме да подам писмена рекламация и ако до месец няма резултат ще се намесят с основание. Днес отидох в Дарс Ауто и реших да говоря с по-горното ниво, главния им инженер. Казах, че ще подам рекламация. Съответно обещаха пак да видят колата. Сега пиша рекламацията.

Ще пиша допълнително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И така с рогата напред започнах да действам по въпроса. Проведох последен разговор с приемчика на :mitsu-smiley: , уж не им е проблем да сменят части, пък неискат. Обадих се на комисия за защита на потребителите. Посъветваха ме да подам писмена рекламация и ако до месец няма резултат ще се намесят с основание. Днес отидох в Дарс Ауто и реших да говоря с по-горното ниво, главния им инженер. Казах, че ще подам рекламация. Съответно обещаха пак да видят колата. Сега пиша рекламацията.

Ще пиша допълнително.

Ей колега ти като "Баш Майстора на море" ее :D .....да знаеш накрая ще стане работа,хайде успех :good:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей колега ти като "Баш Майстора на море" ее :D .....да знаеш накрая ще стане работа,хайде успех :good:

 

Не съм го гледал филма и не мога да ти хвана посланието, но се надявам да е добро.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Колега, в Дарс Ауто имат лошия навик да не дават протоколи като вкарват колата по определен проблем. А са длъжни.

 

Значи нормалният ред е следния:

1. Караш колата с конкретно оплакване.

2. Те я приемат с протокол, в който се описва твоето оплакване. Задължително си искаш подпечатано копие от протокола с който я приемат, с описаните оплаквания.

3. Колата ти се издава пак с протокол. Там следва да са описани техните констатации или ремонти ако са извършени такива. Преди да го подпишеш проверяваш колата и ако пак го има проблема вписваш забележка над подписа си.. примерно "проблемът НЕ Е отстранен".

 

За да може човек да се обърне впоследствие към които и да са органи и да си търси правата му трябват документи. И аз бях така.. давам колата на серивиз.. взимат ключовете.. айде чао.. после "ми на.." всичко на думи... преди 2 години така една моя кола от сервиз отиде в моргата..

Мой познат с 3 протокола за рецидивиращ проблем си върна новата кола и му върнаха всички пари (разбира се не без заплахи от комисии, адвокати и пр.). Важното е да имаш документи.

 

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече започвам да си мисля, че този звук в скоростната кутия изобщо не е проблем. Както казах в една друга тема и при мене го има този звук и явно е така при всички Лансъри с 1.5 двигател. А не мисля, че Мицубиши ще пуска всичките си автомобили на пазара с дефект. Ще следя темата с интерес.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...