Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Безсилен съм!


ferrarko

Препоръчано мнение

Здравейте. На първи март ми се обадиха от :mitsu-smiley: да си закарам колата, за да я прегледат отново поради подадената от мен рекламация. Закарахме я и по познатата процедура "дай ключовете ..." . Пихме кафе пред Метро и ги гледахме как го обикалят, пак по доста равния паркинг с малките бабунки-лежащи полицаи. Вкараха го в сервиза и след по-малко от час готово. Казаха че скърцането в окачването е премахнато, а скоростната кутия си е наред, този шум е нормален и слаб, което не им дава основание да я отварят и проверяват. Питахме какво са правили по окачването, не казаха, фирмена тайна!

 

Протокол както каза колегата по-горе никакъв. Ние сме ги питали защо никаде в книжката не отбелязват ремонти, те казаха че гаранционните ремонти не се отбелязват. В последствие пратиха писмен отговор на рекламацията, където пише само ремонт по окачването и тъй като наближава края на гаранцията, ако сме забележели нещо друго щели да го оправят. Пише също че шумове които не влияели на работата на колата не се покривали от гаранцията. Според мен шума е предизвестие за дадено последствие и какъв е смисъла да се чака да се счупи нещо като може да се оправи предварително, но дано не съм прав.

 

Взехме си колата и тръгнахме да я проверим. При преминаването на позната отсечка с неравности , наистина шумовете ги нямаше или поне бяха силно ограничени. Скърцането при преминаването на дълбоки/високи неравности го нямаше, само при много високи гърбици се чуваше тънко припукване. Не казахме нищо на :mitsu-smiley: , понеже искахме да се убедим за по-дълго време. 4-5 дена колата беше бетон. От скоро припукването пак зачести и при големи и не толкова големи неравности. Но скърцането изобщо го няма! Колата сега я карам още по внимателно от преди!

 

И така вече незнам какво да правя има ли смисъл да се занимавам повече. Или колата няма как да стане по-добра или в :mitsu-smiley: толкова могат.

Може и да прекалявам, но е факт че веднага след сервиза пукането не се чуваше често. Изгубил съм им вяра и доверие. Факт е, че пътищата ни са ужасни.

Редактирано от ferrarko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, аз и тука да кажа, защо не отидеш до Ратола, все пак покриват гаранционни ремонти?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес и на мен ми се наложи да ползвам услугите на :mitsu-smiley: София. Открих теч на масло високо горе на двигателя от дясно по посока на движение. Интересно ще ми е развитието на ситуацията при положение, че след месец изтича гаранцията. Дано не се сблъсквам с проблемите на другите участници във форума.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес и на мен ми се наложи да ползвам услугите на :mitsu-smiley: София. Открих теч на масло високо горе на двигателя от дясно по посока на движение. Интересно ще ми е развитието на ситуацията при положение, че след месец изтича гаранцията. Дано не се сблъсквам с проблемите на другите участници във форума.

 

:) Неясно е мястото на теча. Само почистване и да се покара, за да се появи отново. Странно! Какво толкова има да му се гадае? Колко части работещи в маслена среда има на това място? Или е гарнитура, или семеринг. Дано не ме разтакават, защото после ще ми "падне" главата :(

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Два дни преди да ми изтече гаранцията, отидох в Ратола за моя проблем и тропане отзад. Хората ме приеха радушно и колата остана при тях. Надявам се да открият и отстранят проблема :) , а не като в БСС

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей това е най гадното при хората! Надеждата умира последна. :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Два дни преди да ми изтече гаранцията, отидох в Ратола за моя проблем и тропане отзад. Хората ме приеха радушно и колата остана при тях. Надявам се да открият и отстранят проблема :) , а не като в БСС

 

С кой двигател ти е лансъра?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Във връзка с описания проблем с шума при неравности и от съединителя. Не казвам, че трябва да го има, но за съжаление, е нормален - резултат е от технологични хлабавини в определени компоненти по кормилната уредба - по отношение на първия описан шум, и от лагерите на съединителя - по отношение на втория. Наблюдава се при повечето автомобили в този и по-ниския пазарен сегмент и е резултат от не особено високото качество на изработката, което би трябвало да очакваме като си купуваме такава кола. За съжаление, за нас българите, все още купуването на нова кола за 30 - 40 хил. лева, е свързано с очакването, че си купуваме нещо вечно. Истината не е такава. Истината е, че немски, френски, италиански или японски, във всеки пазарен сегмент, нещата са доста идентични. И 30-40 хил. лева е всъщност доста ниска цена за нова кола. Въпросното фино припукване го имаше при моя Лансер, който между другото е 2.0 DI-D Sportback, с излизането от шоуруума. За щастие, съм имал напълно различен автомобил, на много по-висока цена, който имаше абсолютно същото припукване при преминаване на вълнообразни, леки неравности и затова изобщо не ме притесни. Карал съм различни нови и различни стари коли и съм забелязал, че по-често това се наблюдава при автомобили с по-директно управление, с по-информативна кормилна уредба, при която воланът прави малко обороти от упор до упор - около 2,5. Наблюдавал съм това в БМВ 3-та серия например, както и в Алфа 156. В последната например този звук никога не се промени, нито увеличи. Беше напълно еднакъв и на 2 и на 5 години. В моя Лансър наблюдавам същото - имаше го на първия ден, има го и днес, когато колата е на 13 000 км. Съвсем финият шум при освобождаване от скорост и отпускане на съединителя също го има от първия ден. Като го натиснеш - спира. Понякога го има, понякога не. В Алфата и БМВ-то такова нещо нямаше, независимо че бяха на доста години, когато се разделих с тях. Но на жена ми пък купих чисто нов Фиат Панда и той също го има още от първия ден. Някой от вас може да каже - е да ама Фиата струва 18000 лева, пък Лансера струва 40. Всъщност, няма значение. Фиатът е доста качествено сглобен например, независимо че е в много по-нисък клас позициониран. Вече е на 3 години, но няма компонент от интериора, който да издава какъвто и да било звук, независимо, че преобладаващият материал е ефтина пластмаса. Таблото на Лансера трополи от първата минута, в която го подкарах и като цяло е доста некачествено сглобен на фона на сегмента, в който е позициониран. Цената на марката Мицубиши обаче е много по-висока и трябва да имаме винаги предвид, че като плащаме, плащаме и за това. Въпросният звук от съединителя не се увеличава, нито се променя вече три години (говоря за Фиата). Та, идеята ми е, че колата просто така е направена. Нека колегите да не бързат с мненията за това, че при техните Лансери го няма. Първо ги съветвам да се заслушат - много хора например въобще не се заслушват... И много правилно правят. Възможно е да е така и при вашите коли. И разбира се, възможно е при някои коли да ги има тези шумове, а при други - не. Всичко зависи от партидата, времето на сглобяване, партидата на доставените на завода части за съответните компоненти и т.н. А на колегата, който пусна темата и който очевидно се притеснява прекалено, ще кажа следното: най-голямата грешка, която правиш е, че доста лекомислено караш новичката си кола да я ровичкат знайни и незнайни герои, които разбират от коли, колкото аз разбирам от атомна физика. А повярвай ми, аз от атомна физика нищо не разбирам. Не си внушавай, че шумовете се засилват. Това вероятно просто не е така. Просто ти знаеш за тях и за съжаление те са главното за което си мислиш, когато си в колата. Не го прави. Накрая евентуално ще си издействаш да ти сменят съответните части и много скоро ще чуеш пак шумовете. Повярвай ми - ще се почустваш доста глупаво. Покарай си колата 3 - 4 години, продай я и си купи друга. И не се занимавай с глупости.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А това същото скърцане има ли го и при американските Лансъри? Или е само за европейската сглобка на модела?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А това същото скърцане има ли го и при американските Лансъри? Или е само за европейската сглобка на модела?

 

При моят лансър няма никакви скърцания за сега!........................но до кога!?!?!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_blush.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами и аз не знам вече, както казах след последното каране в :mitsu-smiley: голямото скърцане го махнаха и то трайно за сега, пукането беше пооооочти спряло но в рамките на 4 дена пак си зачести.

Съгласен съм с цената, съгласен съм че пътищата ни са кофти, но не мисля че толкова рано трябваше да се случва това, а и се дразня на :mitsu-smiley: за дето не дават едно смислено обяснение защо е това! Май те самите толкова могат!

А за знайните и не знайни мастори, изобщо не съм им давал да я пипат и разглобяват, само съм им дал да я покарат и огледат!

 

Ако можех да върн времето назад, никога нямаше да си купя чисто нова кола в България. Щях ако имам много пари и не ми пука за тях!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Ако Аз ви разкажа моите случки с тия глупаци от Балкан Стар,сълзи ще ми избият от очите!!!

Дълго време понасях тяхното курвенско отношение към автомобила ми,... днес гаранцията ми свърши на хартия и ми предложиха един договор за продължаване НА гаранцията с 2 години и до 150.000км когато го прочетох разбрах едно дами и господа (всички вие които обичате рубините на Императора),че тези палячовци ни взимат нас за банда глупаци и явно сме щом разрешаваме това да ни се случва.

А също имах проблем с моята кутия CVT и понеже те са много интелигентни намериха елегантен начин да ми обяснят ,че тази кола не е за мен аз съм видиш ли бил за ЕВО...хахахаха

Да ок съгласен съм ,но вие ли ще и го подарите попитах аз показах големия си среден пръст и с вратите на страни излязох от скапания им сервиз!!!

 

Имам много други ядове и ако тези клоуни ги оставия да ми развиват теории то ще превъртя а превъртя ли ...........

МНОГО МЕ ЗАБОЛЯ ОТ ТАЗИ ТЕМА И НАИСТИНА СТРАДАМ И СЕ НЕРВИРАМ ЗАЕДНО С ВАС КОЛЕГИ ПО ОРЪЖИЕ!!!

КАРАЙТЕ КАКТО СТИЛА ВИ ПОЗВОЛЯВА ,НО ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ЖИВИ!!! ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...