Admin Светльо Ангелов Публикувано 12 септември 2010 Admin Сподели Публикувано 12 септември 2010 Какви ще са тези автомобили?Някой знае ли нещо повече? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 септември 2010 Сподели Публикувано 12 септември 2010 Плод на Българо-Китайската дружба..http://www.dnevnik.bg/pazari/companii/2009/05/10/716605_kitaiskata_greit_uol_zapochva_stroej_na_zavod_za_koli/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 12 септември 2010 Сподели Публикувано 12 септември 2010 (редакция) Добре изглежда този Хувър, пише че двигателя е :mitsu-smiley: , дано е 4G63 та да си намирам резервни части за Вагончето ;)П.С. - Като гледам данните за мотора може и такъв да е - 4. Power in kW/hp at given rpm 100/136/52505. Torque at given rpm 200/25006. Cylinder diameters x stroke (mm) 86,5 x 100,07. Compression ratio 9,88. Timing system / number of valves per cylinder DOHC/4 http://www.gwm.cn/eng/images/download/hover_b.jpg Редактирано 12 септември 2010 от milenjs Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 септември 2010 Сподели Публикувано 12 септември 2010 Мотора е 4G69S4N ..А в сиво хувъра изглежда още по добре..http://www.zercustoms.com/car-show/albums/userpics/10001/great-wall-hover-1.jpeg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 септември 2010 Сподели Публикувано 12 септември 2010 Мотора е 4G69S4N ..А в сиво хувъра изглежда още по добре..http://www.zercustom...ll-hover-1.jpeg Гледах на живо този на кмета на Ловеч. Е джипът си е китайски отвсякъде - качеството на изработка не може да се сбърка, ама плановете са за конкурентни цени. Леката кола е копие на ярис версо, ама нея не съм я виждал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 12 септември 2010 Сподели Публикувано 12 септември 2010 Какви ще са тези автомобили? Едно време май там са правили москвичи, даже съм карал такъв :D За тези, които ще ги сглабят китайците дано не са със китайска здравина, че много се мачкат. В Стара Загора щели да правят електромобили, минаващи по 300 км. http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=585048 уж за 3 лева ще се минават 100 километра, ама с нашите цени на тока пак е съмнително, като начинанието да има автомобилостроене в България. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio_ Публикувано 12 септември 2010 Сподели Публикувано 12 септември 2010 (редакция) През няколко блока от нас има едни джип където много прилича на тези от поста. Веднъж се засякох със собственика и разправя че е голям сбирнак. Китайски автомобил сглобен с повечето части от различни други марки, доколкото разбрах май двигателя е от митсубиши, а шасито от тойота и незнам си какво от няколко други марки и спомена че като се повреди нещо незнае от къде и за коя марка и модел да търси съответната част. Незнам колко са му верни думите това са неговите коментари, а и от него бях чул това че щяли да ги правят в Ловеч. Редактирано 12 септември 2010 от valio_ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 13 септември 2010 Сподели Публикувано 13 септември 2010 Че кога си го е купил, кога е започнал да се проврежда тоя джип на съседа ти ? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 13 септември 2010 Сподели Публикувано 13 септември 2010 Че кога си го е купил, кога е започнал да се проврежда тоя джип на съседа ти ? :icon_hmm:Неговият явно е оригинален Китайски.Не някакво българско менте :) 2 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio_ Публикувано 13 септември 2010 Сподели Публикувано 13 септември 2010 Да оригинален Китайски, и даже счупил една от задните главини на моста и сега му трябва нов мост от китай и му казали че ще дойде след около 5 6 месеца :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wataru Публикувано 17 септември 2010 Сподели Публикувано 17 септември 2010 Добре, че са китайците, че да има някаква индустрия у нас . Дано и Гришата да си е направил хубаво сметката, понеже ще трябва страшно много труд, докато си стъпят на краката. Проблемът според мен е, че клиентите на първите им модели ще бъдат цакани с качеството (и то докато минат 1-2 генерации). Конкуренцията, от която китайците са "взаимствали" дизайна на някои модели също може да им спретне не малко мизерии, понеже става въпрос за европейския пазар, а не за домашния китайски, където патентите не важат . Китайските марки определено имат бъдеще, но трябва да минат поне 20 години, докато стъпят солидно на международния пазар (и си подобрят значително качеството). Между другото, в началото на 70-те и японските коли са се радвали на подобен "топъл" прием, като китайските днес. Винаги съм искал да пусна във форума една статия за японския напредък (но я изгубих). Единственото, което ми остана беше един виц в САЩ за японските автомобили от това време - на въпроса "Колко издържа една японка преди да се развали?", отговор - "Докато и напълниш пепелника". Корейците също дръпнаха, даже преди месец-два аутобилд обявиха Хюндай за най-надеждни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 22 септември 2010 Сподели Публикувано 22 септември 2010 Аз пък ще ви съдействам като решите да си купите Завода е на Litex ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 22 септември 2010 Сподели Публикувано 22 септември 2010 (редакция) Аз пък ще ви съдействам като решите да си купите Завода е на Litex ;)Когато си купиш ти и го тестваш, след като декларираш, че е по-добър от :mitsu-smiley: ще си купя и аз :) Редактирано 22 септември 2010 от tmintov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 8 февруари 2014 Автор Admin Сподели Публикувано 8 февруари 2014 Новият Great Wall H6 с двигател на Mitsubishi. Гледайте видеото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spp Публикувано 18 февруари 2014 Сподели Публикувано 18 февруари 2014 Лично аз бих предпочел за 45 хил. лв, да взема истинско :mitsu-smiley: под формата на 2 Галанта, 2 Лансера и 1 Грандис, отколкото 1 китайски продукт произведен в България :icon_blush: 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 18 февруари 2014 Сподели Публикувано 18 февруари 2014 По-големия проблем е че двигателите им (на Great-Wall) имат нещо общо с Mitsubishi, но само с номерацията, която си прилича с тази на Mitsubishi.Ако ги разгледате по-подробно ще се убедите, че нямат много общи черти.Според мен обаче това не е основния проблем, автомобила не е само двигател. Специално мотора на този сув дори е с надписа Мицубиши Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 18 февруари 2014 Сподели Публикувано 18 февруари 2014 (редакция) Лично аз бих предпочел за 45 хил. лв, да взема истинско :mitsu-smiley: под формата на 2 Галанта, 2 Лансера и 1 Грандис, отколкото 1 китайски продукт произведен в България :icon_blush:То по същата логика в едно Порше ще влезнат 10 пъти повече бройки от тези ама няма да караш Порше И тези пет автомобила са 1200 лв данък на година ,още толкова застраховки прегледи по 5 и винетки и тн.А при Българското ще си взема ДДС то, данъка е ЗИРО(0) лева и за 43 хиляди с ДДС ще е с всичко фул пакет.Да качеството не е такова което очакваме но за да имаме държава иска и малко национализъм.п.п Не съм сигурен и че старите коли(5бр) ще са ти по малък разход от към поддръжка. Редактирано 18 февруари 2014 от dachbissnes Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 18 февруари 2014 Сподели Публикувано 18 февруари 2014 Интересно що този Great Wall H6 го пускат при нас само като печка?Не видях да има бензинка.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 18 февруари 2014 Сподели Публикувано 18 февруари 2014 Интересно що този Great Wall H6 го пускат при нас само като печка?Не видях да има бензинка....За да се развихрим пак в спор дизел vs бензин :)Сигурно заради разхода... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spp Публикувано 18 февруари 2014 Сподели Публикувано 18 февруари 2014 То по същата логика в едно Порше ще влезнат 10 пъти повече бройки от тези ама няма да караш Порше И тези пет автомобила са 1200 лв данък на година ,още толкова застраховки прегледи по 5 и винетки и тн.А при Българското ще си взема ДДС то, данъка е ЗИРО(0) лева и за 43 хиляди с ДДС ще е с всичко фул пакет.Да качеството не е такова което очакваме но за да имаме държава иска и малко национализъм.п.п Не съм сигурен и че старите коли(5бр) ще са ти по малък разход от към поддръжка.Съгласен съм с всичко това, просто не съм от тези, които биха дали 45 бона за нова кола, затова направих сравнението. Пази боже на 5 коли да плащам данъци, граждански и винетки Много пара си е, каквото и да си говорим. :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 18 февруари 2014 Сподели Публикувано 18 февруари 2014 Съгласен съм с всичко това, просто не съм от тези, които биха дали 45 бона за нова кола, затова направих сравнението. Пази боже на 5 коли да плащам данъци, граждански и винетки Много пара си е, каквото и да си говорим. :icon_crying: :drinks: :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 18 февруари 2014 Сподели Публикувано 18 февруари 2014 То по същата логика в едно Порше ще влезнат 10 пъти повече бройки от тези ама няма да караш Порше И тези пет автомобила са 1200 лв данък на година ,още толкова застраховки прегледи по 5 и винетки и тн.А при Българското ще си взема ДДС то, данъка е ЗИРО(0) лева и за 43 хиляди с ДДС ще е с всичко фул пакет.Да качеството не е такова което очакваме но за да имаме държава иска и малко национализъм.п.п Не съм сигурен и че старите коли(5бр) ще са ти по малък разход от към поддръжка. То и аз като си купувах Галанта,дадох пари като за нова Дачия,ама не си я взех, нали,избрах си това което ми харесва,а не тия новите пластмасови подобия на коли ! Това,че завода е в Ловеч,имаме кяр само от работни места и не съм сигурен за данъците на фирмата и пак не бих стимулирал "българското",ако ми продават само коли Made in China . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 18 февруари 2014 Сподели Публикувано 18 февруари 2014 То и аз като си купувах Галанта,дадох пари като за нова Дачия,ама не си я взех, нали,избрах си това което ми харесва,а не тия новите пластмасови подобия на коли ! Това,че завода е в Ловеч,имаме кяр само от работни места и не съм сигурен за данъците на фирмата и пак не бих стимулирал "българското",ако ми продават само коли Made in China .Бих си купил грейт уол, стига да имах нужда от подобна концепция СУВ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 февруари 2014 Сподели Публикувано 18 февруари 2014 ......двигателя е наистина Мицубиши,но само желязото, т.е. само механиката, дори и в главата има разлики и те са свързани по скоро заради начина по който седят колекторите и шасито........проблема не е в мотора, а всичко останало по колата, като най големия проблем е таблото му, което изглежда евтино и наистина е такова,когато тръгнете по дупките, то "подскача" доста неприятно,но това съм го виждал и на други коли......ск. кутия е нещо средно м/у тази на Паджеро 2 и 3 и още някакви добавени детайлли, дори и парт номерата на пакета фрикционни дискове в една от кутиите са еднакви.........Като цяло бива да имаме БГ производство, но сега е ред на държавата ни да отпусне малко преференции,за да насърчи купуването им....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
f18 Публикувано 26 февруари 2014 Сподели Публикувано 26 февруари 2014 (редакция) Това че се сглобяват в БГ силно ме притеснява - като знам какъв е подбора на човешките ресурси в страната по схемата "наше момче" - вероятно главният инженер е някой брат'чед на Гришата Ганчев тройкаджия от Бургаския Свободен примерно.Не бих си взел такава машина освен, ако не ми пуснат оферта "2 за левче" Редактирано 26 февруари 2014 от f18 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.