Премини към съдържание

Wataru

Потребител
  • От него общо

    40
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Пловдив

Интернет контакт

  • AIM
    nikola_georgiev14
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Galant 2.0 EA2A

Wataru's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Благодаря, сутринта успях да се вредя в "Сурен" и за неголяма сума направо ми смениха релето със стандартно такова (само са променили свързването на изходите, че нашите били обърнати).
  2. Колега, къде го намерихте този добър човек (и майстор), че и ние да се облажим на безплатното :rolleyes: ? Майтапът настрана, но аз носих релето на трети майстор и май са ми прецакали някой от чиповете. Иначе по абсолютно същия начин се разви и ситуацията при мен (мокро време и т.н.).
  3. От мен имаш 2 отговора за анкетата: 1) 26г, мъж, Пловдив - 112; 2) 20г, мъж, Пловдив - 133.
  4. Лошото при аналогията с овцете е, че не само ги стрижат и доят, но рано или късно им теглят ножа... А да очакваме намаляване цената на петрола според мен е доста нереалистично. Може да има известни колебания, но тенденцията ще е трайно нагоре. Все пак петролът е изчерпаем ресурс, а гладът за енергия постоянно расте. А усложнили ли се ситуацията с Иран, лятото ще ходим с влак до морето, ако въобще ще може да си позволим такъв лукс. Единственото спасение за българите е все така обещаваното рязко нарастване на жизненото равнище и достигане на средноевропейски стандарт. А колко ще трябва да чакаме за това, не е ясно, предвид че финмин-ът заби икономиката в депресия, а европейската дългова криза вероятно ще ореже растежа до края на десетилетието. Иначе приятелите ми на запад (доста гостувах във Франция последните 3 години) въобще не се притесняват за такива дреболии като цената на горивото - 50-60 евро месечно на всеки са предостатъчни за всекидневния маршрут от вкъщи до работата. И няма как да бъде иначе при заплати от над 2000-3000 евро. А останах и доста учуден, че застраховките и данъците по колите не са кой знае колко по-високи от нашите (е, вече не си спомням подробностите).
  5. Wataru

    питане за лаптоп?

    Ами "геймърски" и "лаптоп" са 2 трудо съвместими понятия, освен ако не включим и един чувал с пари. Въпреки това 555м все още е удачен избор, ако не очакваме чудеса, но за толкова пари наистина това е максимумът. Иначе във въпросния модел на Леново картата е с GDDR5 памет, къде видя DDR3? Ето линк: Ардес. Самят модел 555м има 4-5 разновидности в зависимост от производителя (например в Дел-а, за който се навивах беше с ДДР3, но 192битова шина, докато при Леновото е на 128 бита, което се компенсира от бързата памет). Освен това при Леново-то е с по-малко шейдъри, но ядрото работи на по-висока честота. Второ, самата резолюция на Леново-то е ниска: HD Ready (1366x768), което означава среден до висок детайл в днешните игри в комбинация с 555м (от списъка с игри, който прегледах набързо, само Battlefield 3 и Метро 2033 виждат зор при висок детайл, останалото нямаше проблеми). Разбира се, ако идеята е да се играе на външен Фул ейчди дисплей/телевизор, тогава картата вече ще издиша. Дори тазгодишните игри да вървят със среден детайл, пак е приемливо, защото 555м е с 20-30% по-бърза от масовите 525/540м. А лаптоп със следващия по ранг ускорител 560м вече струва двойно: Asus. В коминация с Full HD високият детайл пак ще бъде проблематичен.
  6. Wataru

    питане за лаптоп?

    Ако става въпрос за игри, също препоръчвам Леново-то с видеокарта Nvidia 555m. Още когато излезе преди няколко месеца по хардуерните форуми полудяха по него като съотношение цена-производителност. Само за сравнение аз се бях навил да взимам 17" Дел със същата серия видеокарта преди 10на месеца за над 2 бона. Видеото е среден клас, с 1 идея над най-масовите предложения и ще може да подкарва и най-новите игри в следващите години. Препоръчвам да вземете и охлождаща подложка, когато се използва за игра.
  7. Единственият им европейски завод, базиран в Холандия, ще спре производство: http://www.cars.bg/autonews/business/1591 Тъжно за компанията, лошо и за купувачите - вероятно следват по-високи цени за Аутлендър-а заради покачващата се йена, но пък поне няма да се сглобява от напушени имигранти. Като цяло лош сигнал, че Мицубиши се дистанцират от пазара в ЕС.
  8. Като махнем москвето и хлопела и като сложим една Лада - това са ми били "тръпките" преди Галант-а :good: (Все пак, става въпрос по-скоро за ползване като начинаещ шофьор и в никакъв случай за сериозно каране и навъртане на хиляди километри).
  9. Много интересна тема! Обаче не ми стана ясно в крайна сметка дължи ли се ГО със задна дата за де факто спрени от употреба МПС-та? Баща ми е "скрил" Трабанта в гаража, плаща си данъка всяка година, но колата си стои със старите номера - мисля, че през 2006 беше задължителната пререгистрация и естествено изобщо не е използвана оттогава. Да не говорим и за хората, които плащат ГО на вноски и в крайна сметка внасят само за сезона, когато шофират.
  10. Честито на колегата за новата придобивка и да ти носи много радост! Аз пък от доста време се чудя дали този 1,8 турбодизел смятат да го предлагат за Лансер и Аутлендър и евентуално кога. Щях да попитам на пловдивския панаир, но балканстарци бяха много заети. Или може би Мицубиши имат дългосрочни договори с ФауАГ за 2-литровия дизел (ops, току-що видях, че за сегашния Аутлендър вече не предлагат немския дизел), или пък митото за европейския пазар ще им дойде в повечко? Някакви идеи и предположения? Иначе ASX е действително много симпатичен, обаче виждам сериозен недостатък (в условията на продажба, не в друго). Просто моделът не ползва данъчен кредит и ако аз (да речем, че имам възможностите) искам 4х4, директно бих се спрял на Аутландър.
  11. Wataru

    Дневни светлини

    Ама тези евробюрократи сериозно ли са го приели? Най-малкото Европа не е хомогенно понятие, България не е Швеция и поне 6-те топли и светли месеци лично аз не искам никой да ме задължава да си светвам фаровете, освен ако аз не преценя, че е необходимо (например на дълъг път или в планината, или където и да е с висока растителност, която хвърля сенки). Освен това знам за някои страни (май беше Австрия), където това също беше станало задължително, но след 2-3 години тези задължения са отпаднали. А да не коментираме и прохождащите електромобили - ами като им светят непрекъснато фаровете к'во става с обещаните 160км пробег (при оптимални климатични условия, без климатик и пасажери) :icon_censored:
  12. Добре, че са китайците, че да има някаква индустрия у нас . Дано и Гришата да си е направил хубаво сметката, понеже ще трябва страшно много труд, докато си стъпят на краката. Проблемът според мен е, че клиентите на първите им модели ще бъдат цакани с качеството (и то докато минат 1-2 генерации). Конкуренцията, от която китайците са "взаимствали" дизайна на някои модели също може да им спретне не малко мизерии, понеже става въпрос за европейския пазар, а не за домашния китайски, където патентите не важат . Китайските марки определено имат бъдеще, но трябва да минат поне 20 години, докато стъпят солидно на международния пазар (и си подобрят значително качеството). Между другото, в началото на 70-те и японските коли са се радвали на подобен "топъл" прием, като китайските днес. Винаги съм искал да пусна във форума една статия за японския напредък (но я изгубих). Единственото, което ми остана беше един виц в САЩ за японските автомобили от това време - на въпроса "Колко издържа една японка преди да се развали?", отговор - "Докато и напълниш пепелника". Корейците също дръпнаха, даже преди месец-два аутобилд обявиха Хюндай за най-надеждни.
  13. Wataru

    Лоши Новини...

    Жалко за Еклипса, а за американския Галант така или иначе му беше време да го погребват. Което пък означава, че Мицубиши губи сериозни позиции (не само продажби, но и като имидж, и популярност на марката)на американския пазар - май остават само с Лансера и кросоувърите, т.е. нещо като нишов производител. Марине, колкото и да не ги харесваме следващите генерации, без модел в този сегмент на американския пазар си загубен, не случайно там са пуснали тези Галанти, а в Европа (с изключение на Русия) - не. Американец в Колтче не може да се навре, то Лансера за тях си е компактна кола . Лошото е, че като си пренасочват усилията към малки коли, няма да си подобрят положението в САЩ. Отгоре на всичко, не вярвам, че iMIEV ще постигне някакъв фурор там - изглежда, американците се вълнуват повече от хибридите, а от електромобилите - от Шевролет Волт, Нисан Лийф и очаквания седан на Тесла, които са доста по-големи от базираното на "кей-кар" електрическо Мицубиши.
  14. За колегите, които получават алергия при асоциация с френски автомобили - преди 3 дни чух, че Мицубиши и PSA няма да се сливат (поне засега ). Водили са преговорите по време на авто изложението в Женева. Разбира се, сътрудничеството с тях продължава - даже май ще имат и своя версия на новия ASX. Имало слухове и за нов малък модел (там пък работата е мътна, понеже PSA правят с Тойота 107/C1/Aygo). Инфо Роско, доколкото си спомням наследниците на Хенри Форд трябваше да се откажат от контрола върху компанията, за да получат помощ. И разбира се, намерили са си сами пари . И GM щяха да продават Опел, изнудиха Меркел да им даде парички и после се оказа, че ще си запазят собствеността. Въобще, големите разиграват правителствата и данъкоплатците, защото са Too big to fail. Леле, класацията ме разби. Не вярвах, че 407 е толкова зле. Един колега на баща ми има такова и вече някъде 4 години не е слизал от колата - засега никакви проблеми. Имат и 307 служебно - даже и аз съм го карал, има си проблемчета. Най-много се учудих на една баничарка Партнер (на 3,5 години и 70к км.) - карах един хладилник до София и разходът на нафта беше над 7 (верно, че е товарен автомобил, ама Галантът ми гори по-малко, без да е дизел). Марине, ъпдейтни си инфото, Рено не е държавна от 1996г. - това би затруднило съюза с Нисан по-късно. Разбира се, държавата си е запазила някакъв дял от 15% : http://img28.imageshack.us/img28/3976/chartm.png За Пежо пък ми казаха, че държавното участие е 23% : http://www.developpement-durable.psa.fr/upload/files/structure_actionnariat(3).GIF
  15. Айде, едно от мен - с какви екстри продават любимата ни марка в Русия: Е, как да не си купиш
×
×
  • Създаване...