Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

За какъв модел бихте сменили вашето Мицубиши ?


Guest EvoFen

Препоръчано мнение

От два месеца съм на аутлендер и за сега не го сменям!Само му оправям забележките по лека.Вече смених окачването, другата седмица на боя и змея ще блесне! :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми..... Аз май не смених модела, нито марката. 6 години карах Ранър, и взех, че го смених с .... Ранър. Е, ходя по планини и риба, та го взех 4х4...

Консерватор съм си аз, доказано е

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ужас тези нови мицубиши избор никакъв, :icon_crying: , много ми се иска да си взема един Лансер, но минусите май са им повече от + вете и за сега ще си карам на жената Колта докато събера за Ауди или БМВ. Грандисът е може би най-добрата кола в класа си, но разходите са големи там, а и иска повече деца да се напълни :icon_thumbup: . Мицубиши и премиум клас коли са като баба и космос :icon_clap:

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мен пък ми се чини някое Субару - семейството на звездите... Но към момента сем. Грошове хич го няма, затова си оставам в Семейството на Диамантите :). Единственото кофти на Субару, е че нямат смислен дизел, а иначе горят по много... на линеен метър :)

А от сем. :mitsu-smiley: съм фен на Паджеро, Л200 и Ранър. Спортните изпълнения не ме кефят, нито луксозните. От последните три, ако сега трябваше да сменя Колт-а, бих се качил на Ранър от новите, 4х4 с газ :).

 

ПП: Като се замислиш - Мицубиши имат доста богат (да не кажа пълен) репертоар - не произвеждат само мотори - престъпление е човек да забегне към друга марка, трябва много да е разочарован... или да е експериментатор.

Да кажем, БМВ нямат нито камиони, нито ванове, нито нищо :D... Ех, ще ни завземат тея баварци, ей... плъзнаха навсякъде! :D

 

ПП: Фен съм и на Мерцедес - именно с пословичната здравина на влекачите и на старите дизелови Е-дръгели :)

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

3000 GT това е колата. :icon_thumbup:

Въпрос на гледна точка колега, за кеф да, за рентабилност НЕ, я да те видя с 3000GT, да тръгнеш на море на къмпинг, де ще събереш палатка инвентар че и четри човека....отделно колко ще изгори....

Редактирано от n67
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бих взел Грандис, бензинов. Доста просторна кола е за габаритите си и изключително удобна зад волана.

Малко е тромава в ниските, ама се търпи. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Грандисът е може би най-добрата кола в класа си, но разходите са големи там,

Кои са тези разходи?за 120 к км пробег имам сменени съединител,предни амортесьори,и дискове и лагери на ск. кутия.......това е за целия си живот до домента на колата(190 к км), нищо друго,нито по окачването ( а, сега се сетих - тампони на ст. щанга), нито по мотора съм пипал нещо........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мен пък ми се чини някое Субару - семейството на звездите... Но към момента сем. Грошове хич го няма, затова си оставам в Семейството на Диамантите :). Единственото кофти на Субару, е че нямат смислен дизел, а иначе горят по много... на линеен метър :)

 

Субару-то е хубава кола, но е доста по скъпа за подръжка от Мицубиши........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз за Outlander 3.0 V6 !http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif

Моооооже, не бягам и от едно паджеро като на Пламен :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За мен най добрата марка от доста години е...........Лексус,навсякьде са 1ви в класациите.

А и след тази тема от техния форум,се потвьрждава здравината им.

 

http://lexus-bulgaria.com/viewtopic.php?f=17&t=7523

Редактирано от mmaanekena
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За мен най добрата марка от доста години е...........Лексус,навсякьде са 1ви в класациите.

А и след тази тема от техния форум,се потвьрждава здравината им.

 

http://lexus-bulgaria.com/viewtopic.php?f=17&t=7523

 

Почти всяка кола може да издържи на такива мъчения, проблема е че ще прилича на кенеф.

 

А по темата, за момента не смятам да сменям возилото си, но предполагам че ако го правя, то ще е когато съм финансово по-стабилен, за да мога да си взема някое ново возило нисък-среден клас, че ми писна от стари автомобили.

В момента Ford Focus и Toyota Corolla избиват пазара с продажби на евтини и надеждни автомобили (въпреки че не се знае какво ще е след време)

Редактирано от CBeTHaX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Ако искам дизайн- италианка,ако искам нови технологии- японка, но ако искам здрав и непретенциозен- 20г. назад.След това почнаха едни "бракове" по сметка между иначе конкурентни марки не ти е работа.Днес се произвеждат основно консуматорски автомобили да върви бизнеса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако искам дизайн- италианка,ако искам нови технологии- японка, но ако искам здрав и непретенциозен- 20г. назад.След това почнаха едни "бракове" по сметка между иначе конкурентни марки не ти е работа.Днес се произвеждат основно консуматорски автомобили да върви бизнеса.

 

Какво им е лошото на новите автомобили, освен че струват колкото нови автомобили? :)

Точно японците никакви ги няма сега в новите технологии. Кой японски автомобил би ми препоръчал?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лошото на новите автомобили е, че са проектирани да изкарат гаранцията (някои не успяват):) и още година две и да започнат едни дефекти и наливане на пари в тях ..:D

А за Японските технологии не си прав, това че Мицубиши ги занемариха не значи, че всички са така, Тойота например е лидер в хибридните технологии, а и при дизелите се справя доста добре ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лошото на новите автомобили е, че са проектирани да изкарат гаранцията (някои не успяват):) и още година две и да започнат едни дефекти и наливане на пари в тях ..:D

А за Японските технологии не си прав, това че Мицубиши ги занемариха не значи, че всички са така, Тойота например е лидер в хибридните технологии, а и при дизелите се справя доста добре ..

 

Но изделията на Тойота са много скучни и нямат класа. За дефектите, не съм убеден. Мисля, че това са легенди. Колите масово изкарват по 300 000км, но аз очевидно нямах късмет с моите японски. Не ми е приоритет вече да изкарват милиони км, приоритет ми е да получа добър лизингов пакет, да нося минимална материална отговорност за колата, и да не си товаря съзнанието с проблеми свързани с колата. Марката е без значение, стига да е от сорта на БМВ, Мерцедес, Ауди. Аз не съм претенциозен, предпочитанията ми съвпадат с тези на циганите и селяните. :) На японските коли им сърбах попарата, френски и италиански не харесвам, а китайски и бразилски не предпочитам. Изборът не е много голям. А аз лесно се задоволявам с най-доброто :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.........Марката е без значение, стига да е от сорта на БМВ, Мерцедес, Ауди. Аз не съм претенциозен, предпочитанията ми съвпадат с тези на циганите и селяните. :) На японските коли им сърбах попарата, френски и италиански не харесвам, а китайски и бразилски не предпочитам. Изборът не е много голям. А аз лесно се задоволявам с най-доброто :)

 

Мммм, щом го пишеш - сигурно така го и чувстваш.

Живееш в по-голямо село, гледаш от по-висока камбанария.

Няма лошо.....

........................................................

Само не ми е ясно - ако http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif не те кефи, що дириш у този форум?

Показваш класа ли, що ли...?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мммм, щом го пишеш - сигурно така го и чувстваш.

Живееш в по-голямо село, гледаш от по-висока камбанария.

Няма лошо.....

........................................................

Само не ми е ясно - ако http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif не те кефи, що дириш у този форум?

Показваш класа ли, що ли...?

 

Как какво диря, избивам си комплексите! :) :)

 

Вложих доста хумор в постинга си, но както и да е. Наистина смятам, че не са по-дефектни новите, в смисъл, по-малко дефекти но по-скъпи, обаче новите коли са двойно по-икономични и имат двойни периоди на обслужване. Като теглим чертата - по-добри са.

Стара кола, хубаво, но не става ако се налага да правиш по 30 хиляди км на година, така 5 години... по принуда - нова.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Новите коли са направени от претопени чашки и бъркалки. Пластмасите и салоните им бързо се протриват. Купетата започват да скърцат от всякъде. Изобщо голяма част от тях са пълни пръчки. Колите в по висок клас са друга бира, там не се правят такива компромиси с матрЯлите.

Иначе колегата ага става досадно скучен с неговото бмв вече...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....Вложих доста хумор в постинга си, но както и да е. Наистина смятам, че не са по-дефектни новите, в смисъл, по-малко дефекти но по-скъпи, обаче новите коли са двойно по-икономични и имат двойни периоди на обслужване. Като теглим чертата - по-добри са.

Стара кола, хубаво, но не става ако се налага да правиш по 30 хиляди км на година, така 5 години... по принуда - нова.

До преди 2 години имах Лансер, 88 набор.

Взех го 94 година от Австрия. Никакви ядове с него, а му правих точно по 35-40 хилки на година. Ако не беше един съученик на сина да ме врънка - още да го пришпорвам....

Сега правя по 25 000 км на Каризмата, жената по 4 000 км на Колта, а сина колко прави на неговият Колт - не се знае, че ме съмнява да врътка километража магарето, но са поне по 10 000....

Или казано иначе, старото е по-стойностно/за мен/ от новото и по-надеждно.

А ти си "жертва" на глобализацията и автомобилната индустрия.

.....................

Последното изречение го разбирай като хумор, а целият пост - като причина защо съм в този форум.

И пак не ми стана ясно, какво дириш/вече/ тук....?

Освен ако не си рекламен агент на немското автомобилостроене...

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Новите коли са направени от претопени чашки и бъркалки. Пластмасите и салоните им бързо се протриват. Купетата започват да скърцат от всякъде. Изобщо голяма част от тях са пълни пръчки. Колите в по висок клас са друга бира, там не се правят такива компромиси с матрЯлите.

Иначе колегата ага става досадно скучен с неговото бмв вече...

 

А, аз не съм говорил за моята кола конкретно - сега съм открил сезона за велосипед, коли не ме интересуват.

Скапаните материали бяха масови в поколението 2000-2010. След около 2011 се наблюдава подобрение на материалите при най-новите, които не са пръчки - иди и разгледай някой път. Това ме радва, защото бях се отчаял накъде вървят нещата, но очевидно удариха дъното преди години и сега се конкурират точно в материалите. Но наистина, голяма част са пръчки, и точно заради това не ме интересуват... и изборът става много малък... и лесен :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...