Никъде не съм казвал, че аз съм я оправил,напротив колегите от Офроуда измъкнаха лоста и по специално Димата, щото аз не можах.За което съм им благодарен, защото само от тях имах предложение да я погледнат!За това толкова.Колкото до маслото, нито сме го гледали, нито сме сменяли.Казаха ,че щом лоста и вилките са омаслени значи е добре.За включването от 2Н на 4Н, защото другите режими ги изпробвах само при покупката, лоста се движеше без усилие.И без усилие го блокирах, защото го натиснах на долу и след това го бутнах за бокаж на дифа.Да ама не се натискало за блокажа :icon_doh: , а само за бавни.Така ,че грешката си е моя, ако не бях го подкарал си гурно щеше на място да освободи.Но мен ме подведе това, че светна оранжевата лампа за блокаж и реших, че всичко е окей.А докато съм излизал на задна не съм видял кога е изгаснала.Така, че поуката е да се борави по-често с тая "пръчка", ама като няма зима! :icon_crying: