Премини към съдържание

Фарове


Препоръчано мнение

Здравейте, скоро си купих Galant 2.0 2001г. с десен волан, днес ми дойде талона и е време да го регистрирам. За жалост разбрах, че няма шанс да го направя с оригиналните фарове, защото не отговарят на нашия стандарт. Аз съм от Пловдив и въпроса ми е от къде мога да заема под наем нормални фарове колкото да мина комисията в КАТ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, скоро си купих Galant 2.0 2001г. с десен волан, днес ми дойде талона и е време да го регистрирам. За жалост разбрах, че няма шанс да го направя с оригиналните фарове, защото не отговарят на нашия стандарт. Аз съм от Пловдив и въпроса ми е от къде мога да заема под наем нормални фарове колкото да мина комисията в КАТ.

А дали не е по-редно да си КУПИШ фарове и да ги смениш? :mad:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А дали не е по-редно да си КУПИШ фарове и да ги смениш? :mad:

За момента не мога да си купя нови фарове, но има вариант да сложа фолио, с което не съм сигурен дали пак ще мина КАТ Тук незнам дали се предлагат подобни "приставки", но в Англия се продават такива неща за фаровете с цел като си извън острова да не заслепяваш отсрещните. Ако някой знае нека пише къде гипродават.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За момента не мога да си купя нови фарове, но има вариант да сложа фолио, с което не съм сигурен дали пак ще мина КАТ Тук незнам дали се предлагат подобни "приставки", но в Англия се продават такива неща за фаровете с цел като си извън острова да не заслепяваш отсрещните. Ако някой знае нека пише къде гипродават.

Някой знае ли дали фаровете имат възможност да се настроят към нашия стандарт по средстом въртене на някой от болтовете му?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не може, разликата е в рефлектора.

насо-наско, защо са ти под наем фарове, такова животно нема...Ако ще го караш в бг, то ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да си смениш фаровете :rolleyes:

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И по какво точно не отговарят на нашия стандарт тези фарове, щото аз за първи път чувам за такова нещо? :bang:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И по какво точно не отговарят на нашия стандарт тези фарове, щото аз за първи път чувам за такова нещо? :bang:

 

Светлинният поток (лъча), при колите с ляв волан е така: _/ _/ , a при десен волан така: \_ \_.

Логично е, че фаровете за коли с десен волан ще заслепяват насрещно идващите, при нашите правила на движение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Светлинният поток (лъча), при колите с ляв волан е така: _/ _/ , a при десен волан така: \_ \_.

Логично е, че фаровете за коли с десен волан ще заслепяват насрещно идващите, при нашите правила на движение.

Ами то е елементарно, ама няма кой да помисли :) Тогава всички внесени автомобили с дясна дирекция трябва да си сменят фаровете, така ли? Защото аз познавам няколко души с такива коли, но не знам да са си сменяли фаровете, пък как са ги регистрирали...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защото аз познавам няколко души с такива коли, но не знам да са си сменяли фаровете, пък как са ги регистрирали...

По втория начин колега.....................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами то е елементарно, ама няма кой да помисли http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Тогава всички внесени автомобили с дясна дирекция трябва да си сменят фаровете, така ли? Защото аз познавам няколко души с такива коли, но не знам да са си сменяли фаровете, пък как са ги регистрирали...

А би трябвало, ама защо да спазваме правилата, като можем да не ги спазваме...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес видях едно Паджеро с десен волан, направи ми впечатление, че имаше непрозрачни лепенки със странна форма върху фаровете. Беше регистрирано... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес видях едно Паджеро с десен волан, направи ми впечатление, че имаше непрозрачни лепенки със странна форма върху фаровете. Беше регистрирано... :icon_hmm:

Мой приятел се пробва да регистрира автомобила си със лепенки и въпреки, че преди това бе минал стенд на фаровете в сервиз за да му ги нагласят отново го върнаха

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мой приятел се пробва да регистрира автомобила си със лепенки и въпреки, че преди това бе минал стенд на фаровете в сервиз за да му ги нагласят отново го върнаха

Така е колега ... В КАТ Пловдив си гледат работата както трябва... Знаят че винаги можеш да си ги махнеш после лепенките и да заслепяваш насрещните...

Трябва във всеки пункт на КАТ в страната, да сложат по един Арменец (като в Пловдив) та да се научим, че законите са за да се спазват ... :icon_thumbup:

А най интересното е, че ако се опиташ да го подкупиш тоя, после и Европейски фарове да сложиш, пак няма да минеш.. :D

Най добре си намери фарове ... :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така трябва да бъде! Аз съм за да се сменят фаровете на автомобили с дясна дирекция, но нали собственика е спестил 1000-2000лв , що да се набута с още 300-500лв.... българска му работа. Да не говорим че такива автомобили трябва да си се карам само в страните с дясно движение!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е колега ... В КАТ Пловдив си гледат работата както трябва... Знаят че винаги можеш да си ги махнеш после лепенките и да заслепяваш насрещните...

Трябва във всеки пункт на КАТ в страната, да сложат по един Арменец (като в Пловдив) та да се научим, че законите са за да се спазват ... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

А най интересното е, че ако се опиташ да го подкупиш тоя, после и Европейски фарове да сложиш, пак няма да минеш.. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Най добре си намери фарове ... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/good.gif

 

И в София не регистрират с грешни фарове и така трябва да бъде. Когато регистрирах моята англичанка бързах и изобщо бях забравил за фаровете. Момчетата ми издадоха временен талон, но след половин час сложих правилни фарове и се върнах, всичко беше ОК. Е, не бяха регулирани, но минах. Има изгледи явно за цивилизация.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

А на мен даже не ме накара да ги светна , просто те е нацелил. А на авера за един габарит го държа цял ден :icon_censored:

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Светлинният поток (лъча), при колите с ляв волан е така: _/ _/ , a при десен волан така: \_ \_.

Логично е, че фаровете за коли с десен волан ще заслепяват насрещно идващите, при нашите правила на движение.

 

Че то това се наглася. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не се нагласят ...................

Ммм, може. Печеш фара за 5 минути в предварително загрята до 200 градуса и оставена да изстине за 10 мин. фурна. После отлепяш стъклото и сменяш рефлектора от някой прясно счупен фар. Ма вярно по-лесно Сашо да ти прати един фар.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не се нагласят ...................

 

Ми има една врътка, дето върти рефлектора по наперечната му ос?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми има една врътка, дето върти рефлектора по наперечната му ос?

С това регулираш само нагоре - надолу светлинния лъч а не променяш неговата геометрия...........

ЗА Европа е прието формата на светлинния лъч да е триъгълна и с формат образно ето така: __/ ляв, и десен: __/ и това зависи от конструкцията на рефлектора и не може да се регулира..............

За Англия и "дясностоящите "волани формата е пак триъгълна ,но е обратна на "лявостоящите" волани :D или те така: ляв - \__ и десен - \__

За Америка и някои други страни като ЮАР например ,светлинния лъч има формата на трапец , или ето така //----\\.........................е, формата е малко по различна от това което виждате ,но с подръчни средства - толкова................

Разликата м/у Английския и Европейския стандарт е ,че тригълника на европейския е с долен един катет и десен катет и хипотенуза ,а в английския е долен един катет и ляв катет и хипотенуза...............

Малко на геометрия го обърнах но няма как да го обясня по друг начин............ :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми има една врътка, дето върти рефлектора по наперечната му ос?

Гриша, сега остава да им кажеш че говориш за фарове на Нисан, че Пламен цял реферат е написал..:giggle:

И врътката не върти рефлектора, а една ламаринка която е между крушката и лупата..:P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ммм, може. Печеш фара за 5 минути в предварително загрята до 200 градуса и оставена да изстине за 10 мин. фурна. После отлепяш стъклото и сменяш рефлектора от някой прясно счупен фар. Ма вярно по-лесно Сашо да ти прати един фар.

Ми по-лесно е Роска. Иначе много мирише. :D И това с десния волан още не мога да го разбера. Според мен е абсолютно недопустимо да се карат такива коли. Било се свиквало лесно - ми те хората учат и мечките да карат колело ама карат само в цирка да вземем да ги пуснем и тях по тротоарите и градинките при децата. Може да се свиква, но никой не може да ме убеди, че като изпреварва има добра видимост с някакви си там огледала освен на десен завой, но то пък там е забранено изпреварването. Моето мнение е че такива коли не трябва да се регистрират докато не минат през някои майстори дето знаят как да преместят шофьора от ляво и то май става безсмислено да си купуваш такава кола. Ама само си дрънкам, а той кервана с десен волан си върви.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...