naso_nasko Публикувано 12 Май 2010 Сподели Публикувано 12 Май 2010 Здравейте, скоро си купих Galant 2.0 2001г. с десен волан, днес ми дойде талона и е време да го регистрирам. За жалост разбрах, че няма шанс да го направя с оригиналните фарове, защото не отговарят на нашия стандарт. Аз съм от Пловдив и въпроса ми е от къде мога да заема под наем нормални фарове колкото да мина комисията в КАТ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 12 Май 2010 Сподели Публикувано 12 Май 2010 Здравейте, скоро си купих Galant 2.0 2001г. с десен волан, днес ми дойде талона и е време да го регистрирам. За жалост разбрах, че няма шанс да го направя с оригиналните фарове, защото не отговарят на нашия стандарт. Аз съм от Пловдив и въпроса ми е от къде мога да заема под наем нормални фарове колкото да мина комисията в КАТ.А дали не е по-редно да си КУПИШ фарове и да ги смениш? :mad: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso_nasko Публикувано 13 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 13 Май 2010 А дали не е по-редно да си КУПИШ фарове и да ги смениш? :mad:За момента не мога да си купя нови фарове, но има вариант да сложа фолио, с което не съм сигурен дали пак ще мина КАТ Тук незнам дали се предлагат подобни "приставки", но в Англия се продават такива неща за фаровете с цел като си извън острова да не заслепяваш отсрещните. Ако някой знае нека пише къде гипродават. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso_nasko Публикувано 13 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 13 Май 2010 За момента не мога да си купя нови фарове, но има вариант да сложа фолио, с което не съм сигурен дали пак ще мина КАТ Тук незнам дали се предлагат подобни "приставки", но в Англия се продават такива неща за фаровете с цел като си извън острова да не заслепяваш отсрещните. Ако някой знае нека пише къде гипродават.Някой знае ли дали фаровете имат възможност да се настроят към нашия стандарт по средстом въртене на някой от болтовете му? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 14 Май 2010 Сподели Публикувано 14 Май 2010 (редакция) Не може, разликата е в рефлектора.насо-наско, защо са ти под наем фарове, такова животно нема...Ако ще го караш в бг, то ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да си смениш фаровете :rolleyes: Редактирано 14 Май 2010 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TheRedOne Публикувано 17 Май 2010 Сподели Публикувано 17 Май 2010 И по какво точно не отговарят на нашия стандарт тези фарове, щото аз за първи път чувам за такова нещо? :bang: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 17 Май 2010 Сподели Публикувано 17 Май 2010 И по какво точно не отговарят на нашия стандарт тези фарове, щото аз за първи път чувам за такова нещо? :bang: Светлинният поток (лъча), при колите с ляв волан е така: _/ _/ , a при десен волан така: \_ \_. Логично е, че фаровете за коли с десен волан ще заслепяват насрещно идващите, при нашите правила на движение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TheRedOne Публикувано 17 Май 2010 Сподели Публикувано 17 Май 2010 Светлинният поток (лъча), при колите с ляв волан е така: _/ _/ , a при десен волан така: \_ \_. Логично е, че фаровете за коли с десен волан ще заслепяват насрещно идващите, при нашите правила на движение.Ами то е елементарно, ама няма кой да помисли Тогава всички внесени автомобили с дясна дирекция трябва да си сменят фаровете, така ли? Защото аз познавам няколко души с такива коли, но не знам да са си сменяли фаровете, пък как са ги регистрирали... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 Май 2010 Сподели Публикувано 17 Май 2010 Защото аз познавам няколко души с такива коли, но не знам да са си сменяли фаровете, пък как са ги регистрирали...По втория начин колега..................... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 17 Май 2010 Сподели Публикувано 17 Май 2010 Ами то е елементарно, ама няма кой да помисли http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Тогава всички внесени автомобили с дясна дирекция трябва да си сменят фаровете, така ли? Защото аз познавам няколко души с такива коли, но не знам да са си сменяли фаровете, пък как са ги регистрирали...А би трябвало, ама защо да спазваме правилата, като можем да не ги спазваме... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 17 Май 2010 Сподели Публикувано 17 Май 2010 Днес видях едно Паджеро с десен волан, направи ми впечатление, че имаше непрозрачни лепенки със странна форма върху фаровете. Беше регистрирано... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso_nasko Публикувано 18 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 18 Май 2010 Днес видях едно Паджеро с десен волан, направи ми впечатление, че имаше непрозрачни лепенки със странна форма върху фаровете. Беше регистрирано... :icon_hmm:Мой приятел се пробва да регистрира автомобила си със лепенки и въпреки, че преди това бе минал стенд на фаровете в сервиз за да му ги нагласят отново го върнаха Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 Май 2010 Сподели Публикувано 19 Май 2010 Мой приятел се пробва да регистрира автомобила си със лепенки и въпреки, че преди това бе минал стенд на фаровете в сервиз за да му ги нагласят отново го върнахаТака е колега ... В КАТ Пловдив си гледат работата както трябва... Знаят че винаги можеш да си ги махнеш после лепенките и да заслепяваш насрещните...Трябва във всеки пункт на КАТ в страната, да сложат по един Арменец (като в Пловдив) та да се научим, че законите са за да се спазват ... :icon_thumbup: А най интересното е, че ако се опиташ да го подкупиш тоя, после и Европейски фарове да сложиш, пак няма да минеш.. :D Най добре си намери фарове ... :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 19 Май 2010 Сподели Публикувано 19 Май 2010 Така трябва да бъде! Аз съм за да се сменят фаровете на автомобили с дясна дирекция, но нали собственика е спестил 1000-2000лв , що да се набута с още 300-500лв.... българска му работа. Да не говорим че такива автомобили трябва да си се карам само в страните с дясно движение! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 Май 2010 Сподели Публикувано 19 Май 2010 Така е колега ... В КАТ Пловдив си гледат работата както трябва... Знаят че винаги можеш да си ги махнеш после лепенките и да заслепяваш насрещните...Трябва във всеки пункт на КАТ в страната, да сложат по един Арменец (като в Пловдив) та да се научим, че законите са за да се спазват ... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gifА най интересното е, че ако се опиташ да го подкупиш тоя, после и Европейски фарове да сложиш, пак няма да минеш.. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gifНай добре си намери фарове ... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/good.gif И в София не регистрират с грешни фарове и така трябва да бъде. Когато регистрирах моята англичанка бързах и изобщо бях забравил за фаровете. Момчетата ми издадоха временен талон, но след половин час сложих правилни фарове и се върнах, всичко беше ОК. Е, не бяха регулирани, но минах. Има изгледи явно за цивилизация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sgb Публикувано 26 юли 2010 Сподели Публикувано 26 юли 2010 (редакция) А на мен даже не ме накара да ги светна , просто те е нацелил. А на авера за един габарит го държа цял ден :icon_censored: Редактирано 26 юли 2010 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 26 юли 2010 Сподели Публикувано 26 юли 2010 Светлинният поток (лъча), при колите с ляв волан е така: _/ _/ , a при десен волан така: \_ \_. Логично е, че фаровете за коли с десен волан ще заслепяват насрещно идващите, при нашите правила на движение. Че то това се наглася. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 юли 2010 Сподели Публикувано 26 юли 2010 Че то това се наглася. :icon_hmm:Не се нагласят ................... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 26 юли 2010 Сподели Публикувано 26 юли 2010 Не се нагласят ...................Ммм, може. Печеш фара за 5 минути в предварително загрята до 200 градуса и оставена да изстине за 10 мин. фурна. После отлепяш стъклото и сменяш рефлектора от някой прясно счупен фар. Ма вярно по-лесно Сашо да ти прати един фар. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 26 юли 2010 Сподели Публикувано 26 юли 2010 Не се нагласят ................... Ми има една врътка, дето върти рефлектора по наперечната му ос? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 юли 2010 Сподели Публикувано 26 юли 2010 Ми има една врътка, дето върти рефлектора по наперечната му ос?С това регулираш само нагоре - надолу светлинния лъч а не променяш неговата геометрия...........ЗА Европа е прието формата на светлинния лъч да е триъгълна и с формат образно ето така: __/ ляв, и десен: __/ и това зависи от конструкцията на рефлектора и не може да се регулира..............За Англия и "дясностоящите "волани формата е пак триъгълна ,но е обратна на "лявостоящите" волани :D или те така: ляв - \__ и десен - \__ За Америка и някои други страни като ЮАР например ,светлинния лъч има формата на трапец , или ето така //----\\.........................е, формата е малко по различна от това което виждате ,но с подръчни средства - толкова................Разликата м/у Английския и Европейския стандарт е ,че тригълника на европейския е с долен един катет и десен катет и хипотенуза ,а в английския е долен един катет и ляв катет и хипотенуза...............Малко на геометрия го обърнах но няма как да го обясня по друг начин............ :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 27 юли 2010 Сподели Публикувано 27 юли 2010 http://img192.imageshack.us/img192/4290/bbbbbml1.jpg http://firehawk.jonbroomfield.com/hidinfo/beam_pattern.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 27 юли 2010 Сподели Публикувано 27 юли 2010 Ми има една врътка, дето върти рефлектора по наперечната му ос?Гриша, сега остава да им кажеш че говориш за фарове на Нисан, че Пламен цял реферат е написал..:giggle:И врътката не върти рефлектора, а една ламаринка която е между крушката и лупата..:P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 27 юли 2010 Сподели Публикувано 27 юли 2010 Някой от прожекторните могат, но рефлекторни не Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 27 юли 2010 Сподели Публикувано 27 юли 2010 Ммм, може. Печеш фара за 5 минути в предварително загрята до 200 градуса и оставена да изстине за 10 мин. фурна. После отлепяш стъклото и сменяш рефлектора от някой прясно счупен фар. Ма вярно по-лесно Сашо да ти прати един фар. Ми по-лесно е Роска. Иначе много мирише. :D И това с десния волан още не мога да го разбера. Според мен е абсолютно недопустимо да се карат такива коли. Било се свиквало лесно - ми те хората учат и мечките да карат колело ама карат само в цирка да вземем да ги пуснем и тях по тротоарите и градинките при децата. Може да се свиква, но никой не може да ме убеди, че като изпреварва има добра видимост с някакви си там огледала освен на десен завой, но то пък там е забранено изпреварването. Моето мнение е че такива коли не трябва да се регистрират докато не минат през някои майстори дето знаят как да преместят шофьора от ляво и то май става безсмислено да си купуваш такава кола. Ама само си дрънкам, а той кервана с десен волан си върви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.