Премини към съдържание

Нов член в клуба Мицубиши. )


Mirama

Препоръчано мнение

Да се похваля днес след обед купихме колата. ) Мицубиши Галант, дизел, `97г (старичко, ама да се надяваме добро)

Естетествено 10мин след като платихме и си тръгнахме....и съответно покарахме, се започна едно тракане и биене от дясно. Отидохме за баланс на гумите....3 от тях за нищо не стават (Дебика, на 7години, с чудесни грайфери, но криви) а четвъртата горе-долу бива.

Ще се купуват 4бр зимни гуми, това е ясно.

Но се чудя дали проблема е единствено в това...защото към 40км\ч се получава това биене, буквално от дясната страна където бях аз се усеща сякаш гумата се "върти накриво" (голямо обяснение удрям, но все пак съм жена). )))

Ще ги сменим в събота и се надявам наистина това да е проблема, а не нещо друго.

Бях извикала и човек за комп.диагностика на място, поне да провери двигателя. Каза, че за него е перфектен, мери и още си нещо там, също каза че е ок. Поне това мисля е добра новина.)

В понеделник ще го вкарваме в сервиз, за да се сменя каквото трябва, надявам се да няма драстични проблеми.

Честито и от мен колежке! Мисля, че като всяка жена /както и аз/ харесваме от пръв поглед, а после се вглеждаме в детайлите. Според мен трябва да се успокоиш и да не мислиш какви проблеми могат да възникнат, а да я обслужите правилно т.е. при монтьор който разбира от тези коли и с подходящи части. И след обслужването да се провери ходова част и спирачна система /това научих във форума до този момент/. Мисля, че в скоростната кутия също имат масло /леле пак ще станем за смях/ Дали и то не се сменя като на автоматика? Пожелавам искренно да излезе късметлийски автомобил и да навъртиш много безаварийни километри. За някой ГАЛАНТА е мечта за нас -реалност!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 124
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Честито и от мен колежке! Мисля, че като всяка жена /както и аз/ харесваме от пръв поглед, а после се вглеждаме в детайлите. Според мен трябва да се успокоиш и да не мислиш какви проблеми могат да възникнат, а да я обслужите правилно т.е. при монтьор който разбира от тези коли и с подходящи части. И след обслужването да се провери ходова част и спирачна система /това научих във форума до този момент/. Мисля, че в скоростната кутия също имат масло /леле пак ще станем за смях/ Дали и то не се сменя като на автоматика? Пожелавам искренно да излезе късметлийски автомобил и да навъртиш много безаварийни километри. За някой ГАЛАНТА е мечта за нас -реалност!!!

 

Ти хубаво им казваш на хората,ама я кажи ти какви части сложи на комбито а?Както ти казват,че е корейско и няма разлика с японските части,така може и да се окаже менте и после пак наново.Ще си кажеш после:"Ей пак евтиното ми излезе скъпо,ама не вярвах,че майстора ще ми продаде менте".Единственото корейско нещо в моята кола е левия крив носач,защото оригинален е 400 лева,а този е 180.Ако имах парите не бих се замислил изобщо.

Мирама,снимай това копче,че ми е интересно да видя Галант дизел с тракшън контрол.Иначе ето ти "книжката" на англииски:

http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubish...0User%20Manual/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти хубаво им казваш на хората,ама я кажи ти какви части сложи на комбито а?Както ти казват,че е корейско и няма разлика с японските части,така може и да се окаже менте и после пак наново.Ще си кажеш после:"Ей пак евтиното ми излезе скъпо,ама не вярвах,че майстора ще ми продаде менте".Единственото корейско нещо в моята кола е левия крив носач,защото оригинален е 400 лева,а този е 180.Ако имах парите не бих се замислил изобщо.

Мирама,снимай това копче,че ми е интересно да видя Галант дизел с тракшън контрол.Иначе ето ти "книжката" на англииски:

http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubish...0User%20Manual/

 

Тази книжка е за Галант от '97-ма година, а на колежката Мирама, Галант-а е от предния модел.

Редактирано от bluffer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази книжка е за Галант от '97-ма година, а на колежката Мирама, Галант-а е от предния модел.

Човек се учи докато е жив!!! Дори и не предполагах, че за 935 лв. ще ми сложат на:mitsu-smiley: корейски части. Сетих се да питам от какъв произход са частите след като отидах даси я прибера :icon_box: От DJ tumbi разбрах, че за същите пари е можело да ви я обслужат с японски части. :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човек се учи докато е жив!!! Дори и не предполагах, че за 935 лв. ще ми сложат на:mitsu-smiley: корейски части. Сетих се да питам от какъв произход са частите след като отидах даси я прибера :icon_box: От DJ tumbi разбрах, че за същите пари е можело да ви я обслужат с японски части. :icon_doh:

Дори и за по малко..............с около 100-на лв. по малко..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дори и за по малко..............с около 100-на лв. по малко..........

Прецаках се, но живота продължава. :icon_blush: Имам едно въпросче и аз? :icon_rock: Когато дам контакт преди да запаля се включва нещо като вентилатор. Това нормално ли е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прецаках се, но живота продължава. :icon_blush: Имам едно въпросче и аз? :icon_rock: Когато дам контакт преди да запаля се включва нещо като вентилатор. Това нормално ли е?

Не е нормално, но и така бива, просто алармаджията не ти е вързал имобилайзера както трябва..............но това да ти е проблем ................. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А наподобяващият протичане на ел. ток при подаване на контакт при първи старт за деня на V6 от какво е и нормално ли е? Трае около 3 секунди. Винаги го изчаквам и чак тогава включвам стартера, но не знам откъде идва. Идва някъде пред таблото (откъм двиг. отсек, но откъм таблото, така че няма как да е бенз. помпа).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А наподобяващият протичане на ел. ток при подаване на контакт при първи старт за деня на V6 от какво е и нормално ли е? Трае около 3 секунди. Винаги го изчаквам и чак тогава включвам стартера, но не знам откъде идва. Идва някъде пред таблото (откъм двиг. отсек, но откъм таблото, така че няма как да е бенз. помпа).

Нищо не разбрах ................ти какво ? да не го чуваш кога протича тока през ел. инсталацията?? :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не разбрах ................ти какво ? да не го чуваш кога протича тока през ел. инсталацията?? :D

 

Малиииии,тука стана зоната на здрача :).Сигурно някое реле бръмчи и затова се чува така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не разбрах ................ти какво ? да не го чуваш кога протича тока през ел. инсталацията?? :D

:D Eдва ли. Чувам го откакто взех колата. Досега нищо не се е прецакало, така че няма да се занимавам да го търся. Прилича на шум от вече напълващ се съд с вода точно преди да прелее. Едно специфично "цвърчане" :D . Голямо описание....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:D Eдва ли. Чувам го откакто взех колата. Досега нищо не се е прецакало, така че няма да се занимавам да го търся. Прилича на шум от вече напълващ се съд с вода точно преди да прелее. Едно специфично "цвърчане" :D . Голямо описание....

 

Незнам как точно е при Галантите. Все още! Но при някой автомобили, когато завъртиш ключа на контакт се включва бензиновата помпа за 2-3 секунди. Може би е това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Хайде нов проблем, този път с тракшън контрола.

Съпруга ми днес сутринта тръгвайки за работа се е сблъскал с него.

При запалване, светва за секунда и после угасва. Но този път след няколко секунди отново е светнал на таблото и не е угаснал повече.

До сега не сме имали проблем, но от какво може да се получи това?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ABS-a работи ли?

 

Работи, каза само че лампичката за тракшъна е светнала и така си е останала през цялото време да свети.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Незнаех, че има дизелов Галант с тракшънконтрол.. Дали не е някоя друга лампа?

 

В началото поне, когато разпитвах и колегите казаха, че е тракшън контрол, по описанието, което им дадох. А и в книжката на колата така пише. )

Това което светва е с картинка като пътният знак - внимание, заледен участък.

изглежда като кола, върху път със завои. )))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В началото поне, когато разпитвах и колегите казаха, че е тракшън контрол, по описанието, което им дадох. А и в книжката на колата така пише. )

Това което светва е с картинка като пътният знак - внимание, заледен участък.

изглежда като кола, върху път със завои. )))

Пробвал ли е да угаси колата и да я запали отново?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mitsubishi, каза, че не е пробвал да я изгаси и пак да запали.

 

stevensgr, то е ясно ,че ще отидем в сервиз, все пак реших, че на някого може да му се е случвало и да сподели мнение. )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:D Eдва ли. Чувам го откакто взех колата. Досега нищо не се е прецакало, така че няма да се занимавам да го търся. Прилича на шум от вече напълващ се съд с вода точно преди да прелее. Едно специфично "цвърчане" :D . Голямо описание....

 

 

Само няма да се плашиш! :) Напълно нормално е това което чуваш като кшумолене. На всички Галанти е така, но не всички обръщат внимание и го чуват, а и трябва да си на тихо място док за да го чуеш. Много си наблюдателен! :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:D Eдва ли. Чувам го откакто взех колата. Досега нищо не се е прецакало, така че няма да се занимавам да го търся. Прилича на шум от вече напълващ се съд с вода точно преди да прелее. Едно специфично "цвърчане" :D . Голямо описание....

И аз чувам същия звук ! Точно като звука когато спираш да наливаш вода (бира) в чаша :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз чувам същия звук ! Точно като звука когато спираш да наливаш вода (бира) в чаша :D

 

 

Карах френска кола преди и бензиновата помпа се чуваше доста отчетливо при контакт. Имам подозрение, че като дам галанта на контакт и му се разшавват клапите на климатроника.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Датчиците на ABS се използват и от TCL, нали така? Предполагам ако причината да светне въпросната лампа е някой от 4-те датчика на колелата, би трябвало да не работи и ABS. Това лесно може да се тества. Не знам дали при повреда или лош контакт при някой от датчиците ще светнат и двете лампи (ABS и TCL).

Често в зимни условия вследствие на мръсотията и хвърлената "химия" против заледявания на пътя се замърсява някой датчик и контролната лампа на ABS светва.

По-важното е че можете да си карате. Това не се брои към повредите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...