mario64 Публикувано 4 ноември 2012 Сподели Публикувано 4 ноември 2012 Иначе си харесах брембота :icon_thumbup: . Само ми трябшат излищни 1500лв.А джанти влизат ли в тази сметка, защото това Брембо с всякакви Жанти не става .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 ноември 2012 Сподели Публикувано 4 ноември 2012 Moже и да е окачване, при Пламен минах много бързо, че даже бях и без пари :icon_blush: срам, сега като мина тия дни ще ги видим по обстойно нещата. Не знам дали ЕБЦ могат да се изкривят за 6м и 5000 км сигурно е възможно. Ако са криви спецялно ще го обявя в ЕБЦ темата, защото се оказва, че не всичко е розово. Благодаря за съветите. Иначе си харесах брембота :icon_thumbup: . Само ми трябшат излищни 1500лв.Не си сам, и други са кривили ЕБЦ-та като твоите,така че спокойно..........ще проверим някои неща и тогава ще ти кажа дали и от какво са се изкривили........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konoko Публикувано 4 ноември 2012 Сподели Публикувано 4 ноември 2012 Спирачните апарати в какво състояние са?Аз съм със същата комбинация дискове и зелени накладки от началото на април месец, нямам проблеми с тресене, но апаратите са профилактирани основно.EBC дисковете са добър компромисен вариант за подобряване на спирачната система, просто си остават пак 276мм дискове ... да за да се изкривят си е необходимо яко бушене.За мен решението е в по-големи дискове (от VR4 примерно + апарати), което повлича и 16" джанти, но пък идва и въпроса - заслужава ли си ... при условие че колата ми е 3000-3500лв и 14г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 5 ноември 2012 Сподели Публикувано 5 ноември 2012 Как пасват спирачните апарати на по-големи дискове от 276 мм? Трябва ли да се купуват и други апарати? Има едни дискове с много пробити дупки, които ги дават за изпълнението ВР4. Ако стават на главините на нашите галанти, дали ще станат апаратите ни? За 1500 лева може да се намерят много люти спирачки - 356 или 360 мм дискове с апарати и огромни накладки (колкото плесница). Дават ги от 100 до покой да спират за малко над 2 секунди, което е умопомрачително. Но наистина не си струва, първо заради ниската цена на колите ни и второ - двигателите ще ни малеят при това отрицателно ускорение. Оптималното е напомпан до 400+ коня двигател и такива спирачки, плюс подобаващи задни. Като добавим и 17-инчови джанти и нови гуми, нещата стават прекалено сериозни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 5 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 5 ноември 2012 Как пасват спирачните апарати на по-големи дискове от 276 мм? Трябва ли да се купуват и други апарати? Има едни дискове с много пробити дупки, които ги дават за изпълнението ВР4. Ако стават на главините на нашите галанти, дали ще станат апаратите ни? За 1500 лева може да се намерят много люти спирачки - 356 или 360 мм дискове с апарати и огромни накладки (колкото плесница). Дават ги от 100 до покой да спират за малко над 2 секунди, което е умопомрачително. Но наистина не си струва, първо заради ниската цена на колите ни и второ - двигателите ще ни малеят при това отрицателно ускорение. Оптималното е напомпан до 400+ коня двигател и такива спирачки, плюс подобаващи задни. Като добавим и 17-инчови джанти и нови гуми, нещата стават прекалено сериозни. Не стават дискове от ВР4 на сток апарати на ЕА галант. Но в комплект с апаратите е добър ъпгрейд. Има значение дали ВР-ът е от преди или след фейслифта, повечето им апарати се закрепват на шенкела на 160 мм. ВР-ските дискове обаче са с 5 дупки, не е кой знае колко трудно да се разпробият на координатна машина на 4 отвора, доста хора са го правили. Брембото са добри спирачки, но апаратите са ужасно големи и наистина изискват специални джанти, което си е неудобно. От пърфомънс спирачките шесбуталните D2 например първо спират по-добре от Брембо, второ влизат даже сток 17-ките на галант, трето струват относително преживяеми пари втора употреба. Логично е апарати на 14, 15 годишна кола да са позатлачени, скъсани гумички, корозия и язви по цилиндрите. Профилактика при смяна на дискове на апаратите е задължителна и то внимателно, старателно, освен ремонтните комплекти едно фино шлайшане на цилиндъра със специална паста за спирачки, гресиране, раздвижване и по-леко спиране първите 500 км..Ако ЕБС-то се е изкривило и е на 6 м., очевидният избор е да се пилне на струга, да се сменят ремонтните комплекти с нови на апаратите и газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 5 ноември 2012 Сподели Публикувано 5 ноември 2012 Как пасват спирачните апарати на по-големи дискове от 276 мм? Трябва ли да се купуват и други апарати? Има едни дискове с много пробити дупки, които ги дават за изпълнението ВР4. Ако стават на главините на нашите галанти, дали ще станат апаратите ни? За 1500 лева може да се намерят много люти спирачки - 356 или 360 мм дискове с апарати и огромни накладки (колкото плесница). Дават ги от 100 до покой да спират за малко над 2 секунди, което е умопомрачително. Но наистина не си струва, първо заради ниската цена на колите ни и второ - двигателите ще ни малеят при това отрицателно ускорение. Оптималното е напомпан до 400+ коня двигател и такива спирачки, плюс подобаващи задни. Като добавим и 17-инчови джанти и нови гуми, нещата стават прекалено сериозни. Абе трябва да се мислят и други фактори, например с тия дискове ще трябват вече джанти 18-ки, което пък води до страшно нископрофилни гуми, особено, ако окачването е смъкнато. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 5 ноември 2012 Сподели Публикувано 5 ноември 2012 За 1500 лева може да се намерят много люти спирачки - 356 или 360 мм дискове с апарати и огромни накладки (колкото плесница). ................ Като добавим и 17-инчови джанти и нови гуми, нещата стават прекалено сериозни.Сега остава само да обясниш, как се вкарват тези дискове в 17" джанти ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 5 ноември 2012 Сподели Публикувано 5 ноември 2012 По-късно прецених че няма как да стане. 320 мм ли беше предела? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 5 ноември 2012 Сподели Публикувано 5 ноември 2012 По-късно прецених че няма как да стане. 320 мм ли беше предела? Заедно с апарата - да. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 5 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 5 ноември 2012 (редакция) Заедно с апарата - да. Нали затова по-горе писах, че нещата зависят и от дизайна на самия спирачен апарат. Брембото отпред, макар и четирибутално на диск 320 мм. с дебелина 32 мм. изисква много изчанчени джанти. D2 шестбутално с диск 330 мм. позволява монтаж на стандартните борбет многолъчеви лети 17-ки отгоре, както и почти всяка 17-ка с ЕТ 40 и широка 7J. Точно тая седмица пустосвах брембото, щото от идеята да слагам или да не слагам зимни гуми на галанта, накрая си купих още едни 17-ки на ЕТ 35, J8 та сега с любопитство ще разбера дали влизат или не върху тия големки спирачки. Ей тия иначе теснички за брембото любими мои джанти, покриват без драма шестбуталния змей.http://farm8.staticflickr.com/7278/8157368895_1c0c45d1d8_b.jpgIMAG0149 by ross_co177, on Flickr Редактирано 5 ноември 2012 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 5 ноември 2012 Сподели Публикувано 5 ноември 2012 Добре де, може и 330 да се набута, ако апарата е по-компактен, но това вече е предела. В никъв случай " 356 или 360" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 5 ноември 2012 Сподели Публикувано 5 ноември 2012 За спирачен ъпгрейд има толкова изписано, не знам дали в друг автомобилен форум е писано толкова. Януари месец прецених, че ЕБЦ е най-евтиния вариант 276 + грийн стъф + заден грийн стъф= 470 лв по спомен с 30% отстъпка. Неприятно ще ми е ако са криви след 6000км. Иначе за ъпгрейд обобщено:1.) горепосочения вариант става и на 15 джанти2.) брембо за ево има читави комплекти по 300-400 паунда + дискове, накладки, още 200-250 паунда и ако трябват ремонтни комплекти си стъпваш на едни 700-800 паунда, при условие, че имам 17-ки.3.) Вр4 по-добри спирачни апарати мисля, че са двубутални 292мм дискове можеш да си намериш за малко пари, но ти трябват главини от еклипс, който са по 70-80 долара парчето иначе трябва да разпробиваш дисковете,което не е вариант за мен.4.) Роска тия Д2 апарати много арни обаче, къде ги видя с цена близка до тази на бремботата щото аз не можах. 5.) А и някакви от нисан 200зх ли може да бъркам модела ставаха. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 5 ноември 2012 Сподели Публикувано 5 ноември 2012 Аз съм също с ЕБЦ и гриин стъф и стокови задни дискове пак с гриин стъф, вече над 35000км нямам грижи. Малко след като ги монтирах се поизкриви единият заради малко ръждица по главината, шлайфах ги и пак на колата и до ден днешен няма дерт. Мислих и за вариант с по-големи дискове но за мен не си заслужава инвестицията за кола на 12 години. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 5 ноември 2012 Сподели Публикувано 5 ноември 2012 На ВР-а са 292? Че това е перфектен ъпгрейд :icon_angel: Не са ли 282?Относно подобряването на спирачките... Дали ще е чисто нова, или олдтаймер, трябва да спира с оглед безопасност. Всеки каращ бързо трябва да помисли да даде ли пари за по-добри спирачки. Обаче. В населено място и с тези спирачки гумите се "суркат". Дали ще се включи АБС с тези или 320 мм дискове е все тая. На магистрално каране обаче големият диск и многото бутала (па били и малки) си казват тежката дума. Ако мислите да карате тези галанти и са ви слаби спирачките и разбира се, можете да си го позволите, подобрете ги. Няма да си вземете парите обратно нито от колата, нито от джантите, гумите, обслужването, акумулатора, накладките или меката връзка на ауспуха. Дисковете могат да се пробият и си е много добър вариант, но не и в домашната работилница с бормашината. Я да ми даде някой два комплекта да ги пробия където трябва и единия комплект да върна, а другия гешенк за мен за услугата ... и да видиш как ще се излъхам с 292 мм дискове :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 6 ноември 2012 Сподели Публикувано 6 ноември 2012 Дисковете могат да се пробият и си е много добър вариант, но не и в домашната работилница с бормашината. Я да ми даде някой два комплекта да ги пробия където трябва и единия комплект да върна, а другия гешенк за мен за услугата ... и да видиш как ще се излъхам с 292 мм дисковеДа не забравиш да смениш и спирачните апарати, ей :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 6 ноември 2012 Сподели Публикувано 6 ноември 2012 Като си барнем спирачките после ще е много интересно как следващите собственици на наши галанти се пулят защо аджеба не стават накладките при положение, че дори са пазарували по ВИН :icon_angel: Виждал съм Легнум отпреди фейса със същите апарати като моите. Тогава си търсех един болт (водач на апарата), но дори не стана въпрос да разколачваме там заради някакъв болт. Обяснение нямам. Джантите бяха с 5 дупки. Да, вдигах капака да се порадвам на надписа "твин турбо", не съм се объркал.Последно, какво още ще ми трябва за предните спирачки, освен апаратите с накладките и дисковете? От ВР преди 2000 г. Това "захващане на 16 мм на шенкела" не ми говори нищо. И шенкели ли ще трябват?Дупченето ми е най-малкият проблем. По-големият е, че трябва да забравя за 15-ки :icon_hmm: Хем трябва да си излача 17-ките, хем да купя и едни 16 инчови за зимата ... Златни спирачки, ей. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 6 ноември 2012 Сподели Публикувано 6 ноември 2012 Златни, зер :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 6 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 6 ноември 2012 Като си барнем спирачките после ще е много интересно как следващите собственици на наши галанти се пулят защо аджеба не стават накладките при положение, че дори са пазарували по ВИН :icon_angel: Виждал съм Легнум отпреди фейса със същите апарати като моите. Тогава си търсех един болт (водач на апарата), но дори не стана въпрос да разколачваме там заради някакъв болт. Обяснение нямам. Джантите бяха с 5 дупки. Да, вдигах капака да се порадвам на надписа "твин турбо", не съм се объркал.Последно, какво още ще ми трябва за предните спирачки, освен апаратите с накладките и дисковете? От ВР преди 2000 г. Това "захващане на 16 мм на шенкела" не ми говори нищо. И шенкели ли ще трябват?Дупченето ми е най-малкият проблем. По-големият е, че трябва да забравя за 15-ки :icon_hmm: Хем трябва да си излача 17-ките, хем да купя и едни 16 инчови за зимата ... Златни спирачки, ей. Твоите шенкели са си правилните, отворите за захващане на спирачните апарати са 160 мм. Повечето легнуми имат спирачни апарати, които се захващат на 160 мм. Дисковете им са с 5 дупки, трябва ти на координатната машина да се пробият нови 4. За развълнуваните инженери, не е конструктивен проблем това, нито остлабването на материала да е толкова значително, че да имаш притеснения. Ревизиране на апаратите и ремонтни комплекти е задължително, миграцията към поне 16 цола също. Това е. Тодор сигурно може да ти даде дискове и апарати, дисковете профилактично се пилват на струг, освежаване на апаратите, нови джанти и газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 6 ноември 2012 Сподели Публикувано 6 ноември 2012 На ВР-а са 292? Че това е перфектен ъпгрейд :icon_angel: Не са ли 282?Относно подобряването на спирачките... Дали ще е чисто нова, или олдтаймер, трябва да спира с оглед безопасност. Всеки каращ бързо трябва да помисли да даде ли пари за по-добри спирачки. Обаче. В населено място и с тези спирачки гумите се "суркат". Дали ще се включи АБС с тези или 320 мм дискове е все тая. На магистрално каране обаче големият диск и многото бутала (па били и малки) си казват тежката дума. Ако мислите да карате тези галанти и са ви слаби спирачките и разбира се, можете да си го позволите, подобрете ги. Няма да си вземете парите обратно нито от колата, нито от джантите, гумите, обслужването, акумулатора, накладките или меката връзка на ауспуха. Дисковете могат да се пробият и си е много добър вариант, но не и в домашната работилница с бормашината. Я да ми даде някой два комплекта да ги пробия където трябва и единия комплект да върна, а другия гешенк за мен за услугата ... и да видиш как ще се излъхам с 292 мм дискове :icon_bye: %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifЕ на тебе за какво са ти,нали не вдигаш повече от 2000 оборота,пак бързо ще спреш http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 3 януари 2013 Сподели Публикувано 3 януари 2013 Здравейте, ако може и аз да попитам за ВР-ските спирачки: Понеже съм със малките дискове 256 мм (колкото на една въшка) на двулитров галант, разбрах вече, че трябва да си сменя шенкелите, както и дисковете и супортите. Въпроса ми е дали ВР-ските шенкели са взаимно заменяеми с моито и дали моите лагер-главини ще паснат безпроблемно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 3 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 3 януари 2013 Здравейте, ако може и аз да попитам за ВР-ските спирачки: Понеже съм със малките дискове 256 мм (колкото на една въшка) на двулитров галант, разбрах вече, че трябва да си сменя шенкелите, както и дисковете и супортите. Въпроса ми е дали ВР-ските шенкели са взаимно заменяеми с моито и дали моите лагер-главини ще паснат безпроблемно.Първо премери твоите шенкели дали не са на 160 мм. Захващане на апарата. Иначе да, шенкелите и главините са заменими, но на ВР спирачките трябва да разпробиеш 4 вместо 5 отвора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 3 януари 2013 Сподели Публикувано 3 януари 2013 Първо премери твоите шенкели дали не са на 160 мм. Захващане на апарата. Иначе да, шенкелите и главините са заменими, но на ВР спирачките трябва да разпробиеш 4 вместо 5 отвора.Мерих ги и за съжаление е бая по - малко разстоянието, да и за разпробиването е ясно, стига да намеря кой, къде, кога ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 3 януари 2013 Сподели Публикувано 3 януари 2013 Toва е оптималния, евтин и леснодостъпен ъпгрейд на стоков галант ЕА за спирачната система. Това е моето мнение. С твоите малки дискове и апарати би усетил доста голяма разлика в спирането, при слагане на веерски спирачки отпред :rulez: Само не знам какво ще правиш тея хубави ебц - та :icon_hmm: Ванко не се е появявал отдавна да каже, той е с такъв ъпгрейд, макар, че той скочи от 276мм-вите дискове, не като в твоя случай. Не съм сигурен дали той сменя шенкели :icon_hmm: Другото, което е важно да се знае е, че минималния размер джанта в този случай е 16" :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 3 януари 2013 Сподели Публикувано 3 януари 2013 Toва е оптималния, евтин и леснодостъпен ъпгрейд на стоков галант ЕА за спирачната система. Това е моето мнение. С твоите малки дискове и апарати би усетил доста голяма разлика в спирането, при слагане на веерски спирачки отпред :rulez: Само не знам какво ще правиш тея хубави ебц - та :icon_hmm: Ванко не се е появявал отдавна да каже, той е с такъв ъпгрейд, макар, че той скочи от 276мм-вите дискове, не като в твоя случай. Не съм сигурен дали той сменя шенкели :icon_hmm: Другото, което е важно да се знае е, че минималния размер джанта в този случай е 16" :rulez:Мда, ама тя колата си няма други джанти освен 17-ки, а и много грозно туй малко дискче на тая арна джанта. ЕБЦ-тата ако никой не ги иска ще ги сложа на въшката с малко преправяне да си ги търкаля. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 3 януари 2013 Сподели Публикувано 3 януари 2013 макар, че той скочи от 276мм-вите дискове, не като в твоя случай. Не съм сигурен дали той сменя шенкели :icon_hmm: Напъни се още малко и ще се сетиш ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.