Премини към съдържание

Ъпгрейд на спирачки на Галант


SLX

Препоръчано мнение

Да , по същия начин се разглабят, ти нали ще идваш така и така, донеси ги да им направим една профилактика преди да ги слагаме на колата............само фланците ще трябва да се нАправят ( преходниците)

Е, само не ми казвай, че ще слагате брембото на 256 мм. диск, моля ти се...

 

ПП. Може ли пак да помоля тукашния модератор да премести темата в раздела "Галант"

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 147
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Е, само не ми казвай, че ще слагате брембото на 256 мм. диск, моля ти се...

 

ПП. Може ли пак да помоля тукашния модератор да премести темата в раздела "Галант"

Не бре шефе, те неговите са си от големите, 276мм. но сега с тия апарати дето е домъкнал не знам дали трябва да се правят фланци и преходници.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ето едно мотивиращо СПАМ-че, нагледно реализирано на Българска земя пълна конверсия от 276мм дискове към Brembo Kit от ЕVO 8

Снимките са от преди ~6 месеца ;-)

 

http://media.snimka.bg/4621/015497222.jpg

http://media.snimka.bg/4621/015497165-big.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ето едно мотивиращо СПАМ-че, нагледно реализирано на Българска земя пълна конверсия от 276мм дискове към Brembo Kit от ЕVO 8

Снимките са от преди ~6 месеца ;-)

 

Ееее, супер е, мойте апарати са същите! :first: :icon_thumbup:

Ама остана за пролетта вече.

Редактирано от Реконструктор
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ето едно мотивиращо СПАМ-че, нагледно реализирано на Българска земя пълна конверсия от 276мм дискове към Brembo Kit от ЕVO 8

Снимките са от преди ~6 месеца ;-)

Хммм, тези дискове не ми се видят 276 мм.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Логично е да не са 276мм след като се вижда как са изпълнили 17цолова джанта :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Логично е да не са 276мм след като се вижда как са изпълнили 17цолова джанта :icon_bye:

Да, грешката е моя. Останах с впечатлението, че конверсията е със старите дискове, което очевидно не е така. Кой в Плевен я е правил конверсията, знаеш ли? Че имам да го питам два въпроса. Иначе е яко. А как спира... хм... чудо. Тези дискове ми се струват 320 мм.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С брат ми двамата сме ги монтирали, предните дискове са 320мм, а задните са 300мм. B)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С брат ми двамата сме ги монтирали, предните дискове са 320мм, а задните са 300мм. B)

 

Е как не си се похвалил до сега? :) Няма ли подробни снимки на процедурата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е как не си се похвалил до сега? :) Няма ли подробни снимки на процедурата?
Че той се е похвалил на който трябва много отдавна, ама все още не е черпил за новите дискове... :)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че той се е похвалил на който трябва много отдавна, ама все още не е черпил за новите дискове... :)

 

Ами като се е похвалил да вземе да каже фланец прави ли и какъв. Дисковете и апаратите се вижда и с просто око, че са от ЕВО. И още: на стандартните ЕВО дискове нови дупки върху съществуващите 5 ли си разпробивани?

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами като се е похвалил да вземе да каже фланец прави ли и какъв. Дисковете и апаратите се вижда и с просто око, че са от ЕВО. И още: на стандартните ЕВО дискове нови дупки върху съществуващите 5 ли си разпробивани?

 

И още - отзад ръчната остана ли? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля,че понеже тези дискове са двукомпонентни,е сменена конзолата с дупките(т.е. е сложена такава с 4*114,3).....Иначе ми се струва рисковано да се дупчи,не се знае къде ще се паднат новите дупки и дали няма да се отслаби материала/елемента...Иначе седи яко!Поздравления!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля,че понеже тези дискове са двукомпонентни,е сменена конзолата с дупките(т.е. е сложена такава с 4*114,3).....Иначе ми се струва рисковано да се дупчи,не се знае къде ще се паднат новите дупки и дали няма да се отслаби материала/елемента...Иначе седи яко!Поздравления!!

Имаш предвид главината. Проблемът не е в главината, защото тя стандартно на галант ЕА е с 4 шпилки на 114,3 мм. а в дисковете. Защото като правиш конверсия от ЕВО е добре да отчетеш и неговите дискове, които са 320 мм. вместо 276 мм. И дилемата е да си намериш хем дискове от ЕВО, хем с 4 дупки, щото еволюшъна е с 5. Аз съм намерил 2 варианта - един колега внася полски, като са ми обещали, че ще ми ги доставят без дупки и втори ВАРИАНТ при който за 140 паунда си ги имам продупчени тези дискове на 4х114,3. Трети вариант и без всякакви чуденки е пробиването на диска, който си има 5 дупки на 4- никаква драма няма... Но все пак не го предпочитам.

Ей ги мойте брембита, имат си и фланец, ама няма дискове, пък нямат и лято де, че никак не влизат зимните 15-ки

post-1199-1256130867_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И понеже е зима и конверсията остава за пролетта, междувременно може да пробваме да реновираме външния вид на апаратите. Щото мойте са доста очукани.

Мисля, че номера става с изжулване с пясъкоструйка и после прахово боядисване. Прав ли съм?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И понеже е зима и конверсията остава за пролетта, междувременно може да пробваме да реновираме външния вид на апаратите. Щото мойте са доста очукани.

Мисля, че номера става с изжулване с пясъкоструйка и после прахово боядисване. Прав ли съм?

Може и с два вида шкурка, надали са толкова уморени.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може и с два вида шкурка, надали са толкова уморени.

Що бе, с телената четка първо, после със шкурките ..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Нова опция за Брембо спирачки от Ево:

 

 

http://www.dsmtuners.com/forums/attachments/custom-fabrication/102519d1257382016-2g-evo-x-9-8-brembo-without-jdm-knuckles-img_0786.jpg

 

http://www.dsmtuners.com/forums/attachments/custom-fabrication/102520d1257382016-2g-evo-x-9-8-brembo-without-jdm-knuckles-img_0787.jpg

 

http://www.dsmtuners.com/forums/attachments/custom-fabrication/102521d1257382016-2g-evo-x-9-8-brembo-without-jdm-knuckles-img_0788.jpg

 

http://www.dsmtuners.com/forums/attachments/custom-fabrication/102560d1257458711-2g-evo-x-9-8-brembo-without-jdm-knuckles-img_0790.jpg

 

 

more here:

 

http://www.dsmtuners.com/forums/custom-fab...m-knuckles.html

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А мен алуминия, дали ще издържи? И да не се окаже, че когато ти трябват спирачки тях ги няма!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А мен алуминия, дали ще издържи? И да не се окаже, че когато ти трябват спирачки тях ги няма!

 

Никакъв проблем. Там няма никакви сили на усукване, има бутала, които бутат в срещуположни посоки и към диска. Моят фланец е стоманен, но и алуминиевият е съвсем ОК.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Малките болтове наистина ме притесняват...

 

Мисля че имаш право. Трябва да се тестват.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никакъв проблем. Там няма никакви сили на усукване, има бутала, които бутат в срещуположни посоки и към диска. Моят фланец е стоманен, но и алуминиевият е съвсем ОК.

Добре но има "увличане" по посока на въртене на диска т.е. при натисната спирачка въртенето на диска "дърпа" апарата напред, та в този ред на мисли дали е подходящ алуминия тъй като е "мек" материал?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре но има "увличане" по посока на въртене на диска т.е. при натисната спирачка въртенето на диска "дърпа" апарата напред, та в този ред на мисли дали е подходящ алуминия тъй като е "мек" материал?

 

Ако се ползва алумний, трябва да е няква там специална сплав. Най-добре си е стомана.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако се ползва алумний, трябва да е няква там специална сплав. Най-добре си е стомана.

 

Ето степ бай степ инструкции, с някои подходи не съм съвсем съгласен, но като цяло е ок. ВИЖ ТУК

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...