SLX Публикувано 6 октомври 2009 Сподели Публикувано 6 октомври 2009 Колеги, имам питане. Какви са стандартните параметри на предните спирачни дискове на GT3000, респективно какво е разстоянието между центровете на отворите на четирибуталните апарати за отпред. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 октомври 2009 Сподели Публикувано 6 октомври 2009 Колеги, имам питане. Какви са стандартните параметри на предните спирачни дискове на GT3000, респективно какво е разстоянието между центровете на отворите на четирибуталните апарати за отпред.Питай шефа ( Реконструктора) той си има вече такива и ще ги слагаме на Галанта му, не помня колко точно бяха м/уболтовото разтояние но помня че имаше разлика от 40-44мм..............т.е. требе си шина-преходник за тая работа...........и забравяш за 15,16 цолови джанти............мин. 17 цолови и нагоре....... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 6 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 6 октомври 2009 Питай шефа ( Реконструктора) той си има вече такива и ще ги слагаме на Галанта му, не помня колко точно бяха м/уболтовото разтояние но помня че имаше разлика от 40-44мм..............т.е. требе си шина-преходник за тая работа...........и забравяш за 15,16 цолови джанти............мин. 17 цолови и нагоре....... :icon_blush:Пламчо, аз като по-прост имам брембо за 320 мм. дискове, който ще дойдат до няколко седмици- по поръчка на 4х114,3. Иначе 258мм. са дупките на брембото и фитват на галант :icon_thumbup: И също под 17 цола не влиза... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 7 октомври 2009 Сподели Публикувано 7 октомври 2009 Пламчо, аз като по-прост имам брембо за 320 мм. дискове, който ще дойдат до няколко седмици- по поръчка на 4х114,3. Иначе 258мм. са дупките на брембото и фитват на галант :icon_thumbup: И също под 17 цола не влиза... Да, така е. Разстоянието между болтовете, където се захващат към главината е 160мм за Ево Брембо и 3000gt VR4 4-буталови апарати. Нашите коли са с 130мм между болтово разстояние, мисля. Ако си спомням добре главини от най-последните модели на Галант VR4 имат 160мм междуболтово разстояние. Ето тези главини са необходими за директно пасване - MR369425 & MR369426 3000gt SL /без турбо/ - 2-буталови апарати и 275мм дискове и 130мм междуболтово разстояние = 2ген Еклипс GSX /AWD/91-93 3000gt VR4 - 4-буталови апарати и 297мм дискове и 160мм междуболтово разстояние94-99 3000gt VR4 - 4-буталови апарати и 315мм дискове и 160мм междуболтово разстояние Разликата между Ево и 3000gt VR4 4-буталови апарати е, че на Ево апаратите имат резби и болтовете преминават през главината и се завиват в апарата. На 3000gt VR4 отворите нямат резби и болта преминава през апарата и се завива на главината. Ето я моята кола: http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00202.jpghttp://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00183.jpg Ето я и темата: http://www.galantvr4.org/ubbthreads/showfl...part=1&vc=1 Ето и друга тема за Ево апарати на Еклипс: http://www.dsmtuners.com/forums/articles-s...-brembo-g2.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 7 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 7 октомври 2009 Пламчо, аз като по-прост имам брембо за 320 мм. дискове, който ще дойдат до няколко седмици- по поръчка на 4х114,3. Иначе 258мм. са дупките на брембото и фитват на галант :icon_thumbup: И също под 17 цола не влиза... Получих информация, че дисковете на ГТ3000 са 300 мм., а спирачките се захващат на шенкела на 155 мм. Някой да коментира? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 7 октомври 2009 Сподели Публикувано 7 октомври 2009 3000 ГТ има два вида спирачни дискове. На атмосферния слагат двубутални апарати, които са директен болт-он на нашите еклипси, или т.нар. BIG BRAKES с диаметър на диска 10.8 инча.На турбо модела слагат четирибутални апарати, които са с различно захващане и диаметър на диска 11.7 инча, което е 300 мм както си писал ти.Междуболтовото е 5 по 114.3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 7 октомври 2009 Сподели Публикувано 7 октомври 2009 Питай шефа ( Реконструктора) той си има вече такива и ще ги слагаме на Галанта му, не помня колко точно бяха м/уболтовото разтояние но помня че имаше разлика от 40-44мм..............т.е. требе си шина-преходник за тая работа...........и забравяш за 15,16 цолови джанти............мин. 17 цолови и нагоре....... :icon_blush: Мойте са Брембо от Evo 7. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 7 октомври 2009 Сподели Публикувано 7 октомври 2009 Пламчо, аз като по-прост имам брембо за 320 мм. дискове, който ще дойдат до няколко седмици- по поръчка на 4х114,3. Иначе 258мм. са дупките на брембото и фитват на галант :icon_thumbup: И също под 17 цола не влиза... Къде си ги поръчал, и кви пари? Между другото, това е голям въпрос, дали апаратите в монтирано състояние позволяват същия диаметър като на оригиналната кола, т.е. 320 мм или трябва да се слагат същите 256 мм? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 7 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 7 октомври 2009 (редакция) Къде си ги поръчал, и кви пари? Между другото, това е голям въпрос, дали апаратите в монтирано състояние позволяват същия диаметър като на оригиналната кола, т.е. 320 мм или трябва да се слагат същите 256 мм? ОТ ТУК - правят по поръчка такива със спецификация за ЕВО, тоест 320 мм. диаметър, 32мм. дебелина, централен отвор 69, но не пробиват челните отвори. Като дойдат при мен, аз си пробивам челните отвори на фрезата и си разширявам малко централния отвор, за да фитне на галант. На шенкела има място за 320 мм. и 32мм. дебелина не е драма. Имам начертана и планката (фланеца) за закрепване на апаратите, тя на компютърна фреза става за 2 минути. Въпреки, че разликата е малко над 1 мм. ПП. Принципно можеш да сложиш брембото на 276 мм., но не е много добре, минумум трябват 288 мм. за да има полза, респективно спирачна площ. Затова комбинацията е брембо с поръчкови дискове за ЕВО, но 4 дупки... ППП. Сега гледам че в горния пост съм писал 258 мм. грешка е това - 158 мм. е между центровете на дупките за водачите. Редактирано 7 октомври 2009 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 7 октомври 2009 Сподели Публикувано 7 октомври 2009 ОТ ТУК - правят по поръчка такива със спецификация за ЕВО, тоест 320 мм. диаметър, 32мм. дебелина, централен отвор 69, но не пробиват челните отвори. Като дойдат при мен, аз си пробивам челните отвори на фрезата и си разширявам малко централния отвор, за да фитне на галант. На шенкела има място за 320 мм. и 32мм. дебелина не е драма. Имам начертана и планката (фланеца) за закрепване на апаратите, тя на компютърна фреза става за 2 минути. Въпреки, че разликата е малко над 1 мм. ПП. Принципно можеш да сложиш брембото на 276 мм., но не е много добре, минумум трябват 288 мм. за да има полза, респективно спирачна площ. Затова комбинацията е брембо с поръчкови дискове за ЕВО, но 4 дупки... ППП. Сега гледам че в горния пост съм писал 258 мм. грешка е това - 158 мм. е между центровете на дупките за водачите. Да, сам да си пробиваш дупките е идеалния вариант. Отзад виждал ли си какво е положението?И между другото, колко ти е междуболтовото разстояние на апаратите? Ако е същото, направо да ти поръчам един комплект адаптори и за мене. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 7 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 7 октомври 2009 (редакция) Да, сам да си пробиваш дупките е идеалния вариант. Отзад виждал ли си какво е положението?И между другото, колко ти е междуболтовото разстояние на апаратите? Ако е същото, направо да ти поръчам един комплект адаптори и за мене. Е същото е, на ЕВО от 4 до 8 с брембо на 320 мм. е 158мм. Едни зли езици казват, че ще стане и без фланец, но това не съм го мерил още... Ето за желаещите http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...RTQ:MOTORS:1123 цената подлежи на добро договаряне. Тия са 4 буталните. ПП. Ама сега виждам, че си с малките дискове ти. 256 мм. Трябва да видиш дали твоя шенкел носи на 320 мм. и 32мм. дебелина. Също така не знам дали междуболтовото на водачите е същото, моето е 158мм. Редактирано 7 октомври 2009 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 7 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 7 октомври 2009 (редакция) Да, така е. Разстоянието между болтовете, където се захващат към главината е 160мм за Ево Брембо и 3000gt VR4 4-буталови апарати. Нашите коли са с 130мм между болтово разстояние, мисля. Ако си спомням добре главини от най-последните модели на Галант VR4 имат 160мм междуболтово разстояние. Ето тези главини са необходими за директно пасване - MR369425 & MR369426 3000gt SL /без турбо/ - 2-буталови апарати и 275мм дискове и 130мм междуболтово разстояние = 2ген Еклипс GSX /AWD/91-93 3000gt VR4 - 4-буталови апарати и 297мм дискове и 160мм междуболтово разстояние94-99 3000gt VR4 - 4-буталови апарати и 315мм дискове и 160мм междуболтово разстояние Разликата между Ево и 3000gt VR4 4-буталови апарати е, че на Ево апаратите имат резби и болтовете преминават през главината и се завиват в апарата. На 3000gt VR4 отворите нямат резби и болта преминава през апарата и се завива на главината. Ето я и темата: http://www.galantvr4.org/ubbthreads/showfl...part=1&vc=1 Ето и друга тема за Ево апарати на Еклипс: http://www.dsmtuners.com/forums/articles-s...-brembo-g2.html Полезна информация, много ти благодаря. Моите центрове на болтовете са на 158 мм. мерени с шублер. Иначе главината ми е MR369518 - а колата ми е с "големите" хихи :icon_dance: дискове на 276 мм. А твоят галант е с 5 шпилковите главини, галантите от ЕА серията са с 4, което малко комплицира нещата, ама мотивация като има, няма драма.Моля модераторите на този раздел да преименуват темата "По-добри спирачки за галант" и да я преместят в раздела "Галант" Редактирано 7 октомври 2009 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
messat Публикувано 7 октомври 2009 Сподели Публикувано 7 октомври 2009 (редакция) SLX може ли да те питам има ли разлика между междуболтовото на галантите с 256 и 276мм диск. Според мен не би трябвало да има, но знае ли човек. До колкото разбирам на галанта ЕА5А с големите дискове междуболтовото е 158мм, а колко е централния отвор на джантата? Сега съм с борбет 17-ки и искам да взема 16-ки за зимата но не знам централния отвор колко е, а пък не ми се сваля джантата да меря. Та ако споделиш ще съм ти много благодарен. Има ли стоманени 16-ки дето да стават за галант? Благодаря предварително Редактирано 7 октомври 2009 от messat Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 октомври 2009 Сподели Публикувано 7 октомври 2009 SLX може ли да те питам има ли разлика между междуболтовото на галантите с 256 и 276мм диск. Според мен не би трябвало да има, но знае ли човек. До колкото разбирам на галанта ЕА5А с големите дискове междуболтовото е 158мм, а колко е централния отвор на джантата? Сега съм с борбет 17-ки и искам да взема 16-ки за зимата но не знам централния отвор колко е, а пък не ми се сваля джантата да меря. Та ако споделиш ще съм ти много благодарен. Има ли стоманени 16-ки дето да стават за галант? Благодаря предварителноЗа джантите нямаш проблем, всичките са с еднакво разтояние ако са с 4 шпилки............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 октомври 2009 Сподели Публикувано 7 октомври 2009 Полезна информация, много ти благодаря. Моите центрове на болтовете са на 158 мм. мерени с шублер. Иначе главината ми е MR369518 - а колата ми е с "големите" хихи :icon_dance: дискове на 276 мм. А твоят галант е с 5 шпилковите главини, галантите от ЕА серията са с 4, което малко комплицира нещата, ама мотивация като има, няма драма.Моля модераторите на този раздел да преименуват темата "По-добри спирачки за галант" и да я преместят в раздела "Галант"Само да те поправя,тези центрове се намират на шенкела, не на главината ..........т.е. шината на спир. апарат се захваща на шенкела , а не към главината........... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 7 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 7 октомври 2009 Само да те поправя,тези центрове се намират на шенкела, не на главината ..........т.е. шината на спир. апарат се захваща на шенкела , а не към главината........... :DЕстествено... но понеже Ицо заговори за главини. Та така. Иначе въпросът какво е муждуболтовото на шините на шенкела е добър въпрос. И дали има разлика на големи и малки дискове. Шенкелът със сигурност е различен, но дали дупките на шините са еднакви аз не знам, знам само моите. Сашо може да премери два шенкела и да каже най-добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 7 октомври 2009 Сподели Публикувано 7 октомври 2009 Само да те поправя,тези центрове се намират на шенкела, не на главината ..........т.е. шината на спир. апарат се захваща на шенкела , а не към главината........... :D Е щом казваш, не знаех тази дума на Български.......благодаря колега. Тук всички са с впечатлението, че само последните модели на Галант VR4 имат 160мм шенкели. Това си е направо пробив за тукашните тунери. Я някой да иска да ми прати едно чифтче насам, без лагери, защото трябва да ги сменям с 5 болтови ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 октомври 2009 Сподели Публикувано 8 октомври 2009 Естествено... но понеже Ицо заговори за главини. Та така. Иначе въпросът какво е муждуболтовото на шините на шенкела е добър въпрос. И дали има разлика на големи и малки дискове. Шенкелът със сигурност е различен, но дали дупките на шините са еднакви аз не знам, знам само моите. Сашо може да премери два шенкела и да каже най-добре.Не са еднакви, ако те разбрах правилно.............на шините има два вида отвори, едните са за захващането им към шенкела, а другите са за водачите на спир. апарати, ако ме питаш за първите, то те не са еднакви при 256 и 276 мм. дискове, то за това се сменя целия шенкел ако искаш да правиш тази операция от 256 на 276 мм. Имаме тук няколко колеги ( не знам дали са тук де) на които съм правил тази операция , но тук всичко е стандартно, просто взимаме два шенкела, два спир. апарати и дисковете с накладките ,и му ги прехвърлям на неговата, мислех и на моята да й правя тази маниполация, но реших че е по добре да му турна едни яки японски спир. дискове и ремонт на спир. система отколкото да се хвърлям в приключения...........Виж за присаждане на дискове и спир. апарати от ГТ 3000 на Галант ,там е друг филма.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 8 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 8 октомври 2009 Не са еднакви, ако те разбрах правилно.............на шините има два вида отвори, едните са за захващането им към шенкела, а другите са за водачите на спир. апарати, ако ме питаш за първите, то те не са еднакви при 256 и 276 мм. дискове, то за това се сменя целия шенкел ако искаш да правиш тази операция от 256 на 276 мм. Имаме тук няколко колеги ( не знам дали са тук де) на които съм правил тази операция , но тук всичко е стандартно, просто взимаме два шенкела, два спир. апарати и дисковете с накладките ,и му ги прехвърлям на неговата, мислех и на моята да й правя тази маниполация, но реших че е по добре да му турна едни яки японски спир. дискове и ремонт на спир. система отколкото да се хвърлям в приключения...........Виж за присаждане на дискове и спир. апарати от ГТ 3000 на Галант ,там е друг филма..........Точно така. За едно и също говорим. Захващането на шенкела е еднакво, но тук въпросът е какво е разстоянието на шините, в които плизат водачите. Сашо ще премери днес два шенкела и ще каже. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 8 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 8 октомври 2009 Точно така. За едно и също говорим. Захващането на шенкела е еднакво, но тук въпросът е какво е разстоянието на шините, в които плизат водачите. Сашо ще премери днес два шенкела и ще каже. Искам още да обърна внимание на желаещите Брембо ъпргейд. Препоръчително е да се сменят ремонтните комплекти на апаратите - те са 4 бутални и единият комплект идва около 40 паунда. Също е добре да си видите спирачните маркучи. Друг въпрос е количеството на спирачната течност, които обикновено събира контейнера. Напоследък карах няколко коли - спирането на галанта е много зле, в сравнение с другите. Моите са с големите дискове, които са почти нови, пълно профилактирани спирачни апарати с оригинални комплекти и добри накладки. Просто моделът спира лошо, това е извън съмнение. Но Брембо си е цифра, определено. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 октомври 2009 Сподели Публикувано 8 октомври 2009 Искам още да обърна внимание на желаещите Брембо ъпргейд. Препоръчително е да се сменят ремонтните комплекти на апаратите - те са 4 бутални и единият комплект идва около 40 паунда. Също е добре да си видите спирачните маркучи. Друг въпрос е количеството на спирачната течност, които обикновено събира контейнера. Напоследък карах няколко коли - спирането на галанта е много зле, в сравнение с другите. Моите са с големите дискове, които са почти нови, пълно профилактирани спирачни апарати с оригинални комплекти и добри накладки. Просто моделът спира лошо, това е извън съмнение. Но Брембо си е цифра, определено.Подкрепям те с две ръце............. :icon_thumbup: И да ползват спец пастата на Вюрт за спир. цилиндри ,много е яка.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 11 октомври 2009 Сподели Публикувано 11 октомври 2009 Подкрепям те с две ръце............. :icon_thumbup: И да ползват спец пастата на Вюрт за спир. цилиндри ,много е яка.......... Ше се зориш батка, двойно повече цилиндри... :D Иначе по същия начин ли се разглобяват - с въртене на буталата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 октомври 2009 Сподели Публикувано 11 октомври 2009 Ше се зориш батка, двойно повече цилиндри... :D Иначе по същия начин ли се разглобяват - с въртене на буталата?Да , по същия начин се разглабят, ти нали ще идваш така и така, донеси ги да им направим една профилактика преди да ги слагаме на колата............само фланците ще трябва да се нАправят ( преходниците) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 октомври 2009 Сподели Публикувано 11 октомври 2009 Напоследък карах няколко коли - спирането на галанта е много зле, в сравнение с другите. Моите са с големите дискове, които са почти нови, пълно профилактирани спирачни апарати с оригинални комплекти и добри накладки. Просто моделът спира лошо, това е извън съмнение. Но Брембо си е цифра, определено.Да са големи твоите, колко да са големи ?..Повече от 276 мм. не са, а това е прекалено малко, за този автомобил...Я ги сравни с дисковете на колите които си карал напоследък и ще видиш дали са големи... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 11 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 11 октомври 2009 Да са големи твоите, колко да са големи ?..Повече от 276 мм. не са, а това е прекалено малко, за този автомобил...Я ги сравни с дисковете на колите които си карал напоследък и ще видиш дали са големи... На пролет ще си приказваме с тебе - мисля 320мм. ти звучи добре, а? :icon_thumbup: Защо напролет ли? Хм, че 17-ките зимни са неприлично скъпи. Инак да, моите са 276... ама бошлаф работа... Да не казвам, че като се кача от галанта на чешкия кенеф и първите две спирания се подпирам с длан на стъклото... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.