Премини към съдържание

Ъпгрейд на спирачки на Галант


SLX

Препоръчано мнение

А мен алуминия, дали ще издържи? И да не се окаже, че когато ти трябват спирачки тях ги няма!

Това би трябвало да е спец. алуминиева сплав ,която се ползва в самолетостроенето.............ако е такава, според мен няма никакъв проблем, но за по лесно може от стомана да се направи.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
  • Отговори 147
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Я да поизтупам темата от праха... Пичове, централния отвор на Ево то е 69 мм., а за галанта 67,1 тоест малко проблем имаме. Някой нещо?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я да поизтупам темата от праха... Пичове, централния отвор на Ево то е 69 мм., а за галанта 67,1 тоест малко проблем имаме. Някой нещо?

Е и какво от това?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я да поизтупам темата от праха... Пичове, централния отвор на Ево то е 69 мм., а за галанта 67,1 тоест малко проблем имаме. Някой нещо?

 

Абе най-добре си е с фланец...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, намери ли от някъде ремонтни комплекти за Брембо-то? Аз успях да открия само оригиналния, който е ~100$ на парче, т.е. около $400 за 4-те, което е абсурдно, предвид това, че самите спирачки са по-евтини. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, намери ли от някъде ремонтни комплекти за Брембо-то? Аз успях да открия само оригиналния, който е ~100$ на парче, т.е. около $400 за 4-те, което е абсурдно, предвид това, че самите спирачки са по-евтини. :)

Аз имам и нали ти казах да ги донесеш да ги оправим..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, намери ли от някъде ремонтни комплекти за Брембо-то? Аз успях да открия само оригиналния, който е ~100$ на парче, т.е. около $400 за 4-те, което е абсурдно, предвид това, че самите спирачки са по-евтини. :)

Да, намерих за 40 паунда за предните. Ма щом Пламен има - давай. Проблемът е, че дискът хлопа в главината, централният му отвор е по-голям. Не е проблемът в джаните...

ПП. Преди да ги караш за ремонтните комплекти ми ги дай да ти ги прелакирам.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, намерих за 40 паунда за предните. Ма щом Пламен има - давай. Проблемът е, че дискът хлопа в главината, централният му отвор е по-голям. Не е проблемът в джаните...

ПП. Преди да ги караш за ремонтните комплекти ми ги дай да ти ги прелакирам.

Оо, те неговите първо трябва на пясъкоструйка да се минат ,след това на прахово и накрая лакиране.............и след това при мен за ремонт.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оо, те неговите първо трябва на пясъкоструйка да се минат ,след това на прахово и накрая лакиране.............и след това при мен за ремонт.........

Да, знам, ама не ми се пишеше, моите обаче са почти безупречни, дори лакът им е супер..., но все пак ще ги прелакирам само.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, намерих за 40 паунда за предните. Ма щом Пламен има - давай. Проблемът е, че дискът хлопа в главината, централният му отвор е по-голям. Не е проблемът в джаните...

ПП. Преди да ги караш за ремонтните комплекти ми ги дай да ти ги прелакирам.

 

Между другото, нали беше намерил ненадупчени дискове?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, нали беше намерил ненадупчени дискове?

Да, ама нещо пичовете не се оказаха много сериозни...мога пак да ги питам, ако искаш.Виж и Тези

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роска,не може ли да се сложи някакъв вид втулка на диска,както някои слагат на джантите?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роска,не може ли да се сложи някакъв вид втулка на диска,както някои слагат на джантите?

Може, разбира се, но лично аз предпочитам малко по-здраво решение. Има много възможности, като има човек фреза, струг и заваръчна техника, но идеята е да не се преправя точно там. Най-добре беше да ми дадат дисковете без челни отвори, ама няма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добри новини. Вече имаме дискове със спецификация на ЕВО, но направени заводски на 4х114,3 и централен 67,1, тоест за галант :icon_thumbup: Дисковете струват 140 паунда и още около 30 паунда за доставка до БГ. Цената не е никак зле, предвид стандартните цени на консумативите за ево. Тоест който е намерил на пътя едни 1000 лв. и иска да ъпгрейдва с брембо предните спирачки на галант, вече има проверен алгоритъм...

Ето ТАКИВА са дисковете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Пичове, ще слагам вече брембото, че пролетта дойде. Обаче сега се сетих, че не съм сменил ремонтните комплекти на апаратите. Преди половин година бях намерил в Англия такива комплект за около 40 паунда, обаче вече нямат, няма и в ибей. Нещо стана обърквация. Те брембитата са си в отлично състояние и ще спират и без смяна на гумички и семеринги, но ми се искаше да ги направя като хората. Идея имате ли откъде да ги купя.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, а стандартните дискове Брембо, за Галант, или нещо ТАКОВА не е ли достатъчно издръжливо на кривене?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, а стандартните дискове Брембо, за Галант, или нещо ТАКОВА не е ли достатъчно издръжливо на кривене?

Ами да, ако човек кара разумно, има проблем по-рядко. Сега ще се повторя за сигурно 10-ти път. Кривенето на дисковете на галант е един проблем, а фактът, че колата спира много зле по принцип- друг.

Първият е по-чест при малките 256 мм. дискове, отколкото при по-големите 276 мм. И двете спирачни системи, дори напълно изправни, спират зле, тоест трудно и с доста усилия. Човек би си помислил, че след като от ММ са видели проблема, са помислили и са го оправили - слагат по-големи дискове от 99-та, а след 2000 г. модифицират предните апарати и от двубутални слагат еднобутални, но с по-голямо бутало. Най-новите галанти (какъвто е и моят сегашен) са именно с такива еднобутални спирачки отпред. Пълна трагедия, въпреки, че са с нови, маркови дискове, накладки и прочее по спирачките... Проблемът, който си решавам аз основно е подобряване на спирането изобщо. Тези брембо, казват, http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif били използвани да спират някои от най-бързите коли на света. По тая причина мигрирам натам, а и диск с дебелина 32 мм. и диаметър 320 мм., който има на всичкото отгоре канали, които отвеждат нажежения въздух се кривят много, ама много по трудно. Пък и красиви, мама му стара...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Златен си, благодаря. Търсих и в щатския ибей, но не излязоха, явно куцо съм търсил. Поръчах китове, на теб една бира с мезеhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Я да изтупам малко темата от прахта. Писах на Роската на лични ама йок- не си е разчистил кутията. Та проблема е следния.

Биене в педала и вибрации във волана, о каква изненада! Джанти-изправяне и баланс, при Пламен ходих проверка на спирачните апарати и пак нищо. Остава да са дискове, добре ама дисковете са ЕБЦ(по големите 276) и са сменяни преди 6м и нови накладки гриин стъф към тях. Така че нещо си вкарвам филма за брембо конверсията. Нещо от вещите по проблема? Трудно ли става конверсията,и какжа е схемата за поръчване то щатите?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля че има вероятност да е и нещо по окачването .. също така може да имаш отклонение в главините, заради което да ти заминават дисковете .. главините се мерят по принцип, но .. аз лично не знам сервиз с необходимата техника .. иначе това съм го чел в едно ръководсто на TRW ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Moже и да е окачване, при Пламен минах много бързо, че даже бях и без пари :icon_blush: срам, сега като мина тия дни ще ги видим по обстойно нещата. Не знам дали ЕБЦ могат да се изкривят за 6м и 5000 км сигурно е възможно. Ако са криви спецялно ще го обявя в ЕБЦ темата, защото се оказва, че не всичко е розово. Благодаря за съветите. Иначе си харесах брембота :icon_thumbup: . Само ми трябшат излищни 1500лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...