DJ Tymbi Публикувано 9 ноември 2009 Сподели Публикувано 9 ноември 2009 А мен алуминия, дали ще издържи? И да не се окаже, че когато ти трябват спирачки тях ги няма!Това би трябвало да е спец. алуминиева сплав ,която се ползва в самолетостроенето.............ако е такава, според мен няма никакъв проблем, но за по лесно може от стомана да се направи......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 4 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 4 януари 2010 Я да поизтупам темата от праха... Пичове, централния отвор на Ево то е 69 мм., а за галанта 67,1 тоест малко проблем имаме. Някой нещо? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 януари 2010 Сподели Публикувано 4 януари 2010 Я да поизтупам темата от праха... Пичове, централния отвор на Ево то е 69 мм., а за галанта 67,1 тоест малко проблем имаме. Някой нещо?Е и какво от това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 4 януари 2010 Сподели Публикувано 4 януари 2010 ще носиш джантите на стугар :giggle: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 4 януари 2010 Сподели Публикувано 4 януари 2010 Я да поизтупам темата от праха... Пичове, централния отвор на Ево то е 69 мм., а за галанта 67,1 тоест малко проблем имаме. Някой нещо? Абе най-добре си е с фланец... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 4 януари 2010 Сподели Публикувано 4 януари 2010 Между другото, намери ли от някъде ремонтни комплекти за Брембо-то? Аз успях да открия само оригиналния, който е ~100$ на парче, т.е. около $400 за 4-те, което е абсурдно, предвид това, че самите спирачки са по-евтини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 януари 2010 Сподели Публикувано 4 януари 2010 Между другото, намери ли от някъде ремонтни комплекти за Брембо-то? Аз успях да открия само оригиналния, който е ~100$ на парче, т.е. около $400 за 4-те, което е абсурдно, предвид това, че самите спирачки са по-евтини. Аз имам и нали ти казах да ги донесеш да ги оправим.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 4 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 4 януари 2010 (редакция) Между другото, намери ли от някъде ремонтни комплекти за Брембо-то? Аз успях да открия само оригиналния, който е ~100$ на парче, т.е. около $400 за 4-те, което е абсурдно, предвид това, че самите спирачки са по-евтини. Да, намерих за 40 паунда за предните. Ма щом Пламен има - давай. Проблемът е, че дискът хлопа в главината, централният му отвор е по-голям. Не е проблемът в джаните...ПП. Преди да ги караш за ремонтните комплекти ми ги дай да ти ги прелакирам. Редактирано 4 януари 2010 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 януари 2010 Сподели Публикувано 4 януари 2010 Да, намерих за 40 паунда за предните. Ма щом Пламен има - давай. Проблемът е, че дискът хлопа в главината, централният му отвор е по-голям. Не е проблемът в джаните...ПП. Преди да ги караш за ремонтните комплекти ми ги дай да ти ги прелакирам.Оо, те неговите първо трябва на пясъкоструйка да се минат ,след това на прахово и накрая лакиране.............и след това при мен за ремонт......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 4 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 4 януари 2010 Оо, те неговите първо трябва на пясъкоструйка да се минат ,след това на прахово и накрая лакиране.............и след това при мен за ремонт.........Да, знам, ама не ми се пишеше, моите обаче са почти безупречни, дори лакът им е супер..., но все пак ще ги прелакирам само. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 4 януари 2010 Сподели Публикувано 4 януари 2010 Да, намерих за 40 паунда за предните. Ма щом Пламен има - давай. Проблемът е, че дискът хлопа в главината, централният му отвор е по-голям. Не е проблемът в джаните...ПП. Преди да ги караш за ремонтните комплекти ми ги дай да ти ги прелакирам. Между другото, нали беше намерил ненадупчени дискове? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 4 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 4 януари 2010 (редакция) Между другото, нали беше намерил ненадупчени дискове?Да, ама нещо пичовете не се оказаха много сериозни...мога пак да ги питам, ако искаш.Виж и Тези Редактирано 4 януари 2010 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 5 януари 2010 Сподели Публикувано 5 януари 2010 Роска,не може ли да се сложи някакъв вид втулка на диска,както някои слагат на джантите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 5 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 5 януари 2010 Роска,не може ли да се сложи някакъв вид втулка на диска,както някои слагат на джантите?Може, разбира се, но лично аз предпочитам малко по-здраво решение. Има много възможности, като има човек фреза, струг и заваръчна техника, но идеята е да не се преправя точно там. Най-добре беше да ми дадат дисковете без челни отвори, ама няма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 11 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2010 Добри новини. Вече имаме дискове със спецификация на ЕВО, но направени заводски на 4х114,3 и централен 67,1, тоест за галант :icon_thumbup: Дисковете струват 140 паунда и още около 30 паунда за доставка до БГ. Цената не е никак зле, предвид стандартните цени на консумативите за ево. Тоест който е намерил на пътя едни 1000 лв. и иска да ъпгрейдва с брембо предните спирачки на галант, вече има проверен алгоритъм...Ето ТАКИВА са дисковете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 25 март 2010 Автор Сподели Публикувано 25 март 2010 Пичове, ще слагам вече брембото, че пролетта дойде. Обаче сега се сетих, че не съм сменил ремонтните комплекти на апаратите. Преди половин година бях намерил в Англия такива комплект за около 40 паунда, обаче вече нямат, няма и в ибей. Нещо стана обърквация. Те брембитата са си в отлично състояние и ще спират и без смяна на гумички и семеринги, но ми се искаше да ги направя като хората. Идея имате ли откъде да ги купя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penchod Публикувано 25 март 2010 Сподели Публикувано 25 март 2010 Добре де, а стандартните дискове Брембо, за Галант, или нещо ТАКОВА не е ли достатъчно издръжливо на кривене? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 25 март 2010 Автор Сподели Публикувано 25 март 2010 Добре де, а стандартните дискове Брембо, за Галант, или нещо ТАКОВА не е ли достатъчно издръжливо на кривене?Ами да, ако човек кара разумно, има проблем по-рядко. Сега ще се повторя за сигурно 10-ти път. Кривенето на дисковете на галант е един проблем, а фактът, че колата спира много зле по принцип- друг. Първият е по-чест при малките 256 мм. дискове, отколкото при по-големите 276 мм. И двете спирачни системи, дори напълно изправни, спират зле, тоест трудно и с доста усилия. Човек би си помислил, че след като от ММ са видели проблема, са помислили и са го оправили - слагат по-големи дискове от 99-та, а след 2000 г. модифицират предните апарати и от двубутални слагат еднобутални, но с по-голямо бутало. Най-новите галанти (какъвто е и моят сегашен) са именно с такива еднобутални спирачки отпред. Пълна трагедия, въпреки, че са с нови, маркови дискове, накладки и прочее по спирачките... Проблемът, който си решавам аз основно е подобряване на спирането изобщо. Тези брембо, казват, http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif били използвани да спират някои от най-бързите коли на света. По тая причина мигрирам натам, а и диск с дебелина 32 мм. и диаметър 320 мм., който има на всичкото отгоре канали, които отвеждат нажежения въздух се кривят много, ама много по трудно. Пък и красиви, мама му стара... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penchod Публикувано 25 март 2010 Сподели Публикувано 25 март 2010 А иначе тези цени в и-бей са за един брой диск, нали? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 25 март 2010 Сподели Публикувано 25 март 2010 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Girodisc-Evo-7-8-9-Brembo-caliper-rebuilt-kit-front_W0QQitemZ380036585963QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item587bf219eb Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 25 март 2010 Автор Сподели Публикувано 25 март 2010 (редакция) http://cgi.ebay.com/...=item587bf219ebЗлатен си, благодаря. Търсих и в щатския ибей, но не излязоха, явно куцо съм търсил. Поръчах китове, на теб една бира с мезеhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Редактирано 25 март 2010 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 4 ноември 2012 Сподели Публикувано 4 ноември 2012 Я да изтупам малко темата от прахта. Писах на Роската на лични ама йок- не си е разчистил кутията. Та проблема е следния. Биене в педала и вибрации във волана, о каква изненада! Джанти-изправяне и баланс, при Пламен ходих проверка на спирачните апарати и пак нищо. Остава да са дискове, добре ама дисковете са ЕБЦ(по големите 276) и са сменяни преди 6м и нови накладки гриин стъф към тях. Така че нещо си вкарвам филма за брембо конверсията. Нещо от вещите по проблема? Трудно ли става конверсията,и какжа е схемата за поръчване то щатите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 4 ноември 2012 Сподели Публикувано 4 ноември 2012 Накрайници провери ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 4 ноември 2012 Сподели Публикувано 4 ноември 2012 И аз мисля че има вероятност да е и нещо по окачването .. също така може да имаш отклонение в главините, заради което да ти заминават дисковете .. главините се мерят по принцип, но .. аз лично не знам сервиз с необходимата техника .. иначе това съм го чел в едно ръководсто на TRW .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 4 ноември 2012 Сподели Публикувано 4 ноември 2012 Moже и да е окачване, при Пламен минах много бързо, че даже бях и без пари :icon_blush: срам, сега като мина тия дни ще ги видим по обстойно нещата. Не знам дали ЕБЦ могат да се изкривят за 6м и 5000 км сигурно е възможно. Ако са криви спецялно ще го обявя в ЕБЦ темата, защото се оказва, че не всичко е розово. Благодаря за съветите. Иначе си харесах брембота :icon_thumbup: . Само ми трябшат излищни 1500лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.