Премини към съдържание

Oтносно скорост


atila

Препоръчано мнение

Те тия последните двамата ги оставете на мен.......Ама ги мотам още че ми носят топла бира, да се научат първо да носят студена и тогава. :icon_dance:

Ееее щом е така ...., заслужили са си го :icon_dance: , че тъкмо щях да им предложа ...."дядо" Галант, че си върви с 180-200 без проблеми и то на газ :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 131
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Те тия последните двамата ги оставете на мен.......Ама ги мотам още че ми носят топла бира, да се научат първо да носят студена и тогава. :icon_dance:

След като сменихме термостата вече бирата няма да е толкова топла... :icon_thumbup:

Ама си е време да я направиш да вдига 210-220-230.. и още ми се върти скапания дебитомер в главата!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще се възползвам от темата да попитам нещо: Има ли някакъв проблем да се кара по-продължително (например София-Ст. Загора т.е. цялата магистрала) със 180+?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще се възползвам от темата да попитам нещо: Има ли някакъв проблем да се кара по-продължително (например София-Ст. Загора т.е. цялата магистрала) със 180+?

Да - КАТ и камерите на КАТ! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще се възползвам от темата да попитам нещо: Има ли някакъв проблем да се кара по-продължително (например София-Ст. Загора т.е. цялата магистрала) със 180+?

 

:icon_rock: Няма технически проблем, само трябва да намалиш на 3,4 места. Ихтиман, Тунела, Пловдив до Хепи и може би на още едно място. Аз утре сутрин ще пътувам до Бургас, ше се огледам за камери.

Иначе ме кефи въпросът ти :icon_clap: Най-дълго съм карал 170 км по магистрала в Германия със скорости от порядъка на 200, 220. (ама не с галант, де) Там нещата са съвсем други обаче.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще се възползвам от темата да попитам нещо: Има ли някакъв проблем да се кара по-продължително (например София-Ст. Загора т.е. цялата магистрала) със 180+?

 

Поглеждай уредите от време на време ако караш с такава скорост. Все пак колите ни не са първа младост. По специално на температурата обърни внимание!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Следенето на температурата и катаджиите са ясни. Преди няколко седмици направих цялата процедура 2-3 пъти, уж без проблем, ама знае ли човек. Гумите предполагам също са критично място, не знам доколко скоростния индекс се запазва във времето...все пак се загряват. Чувал съм нещо и за амортисьорите в участъка край Пазарджик. Интересно ми е също компресора на климатика как се държи при дълго време поддържани по-високи обороти...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще се възползвам от темата да попитам нещо: Има ли някакъв проблем да се кара по-продължително (например София-Ст. Загора т.е. цялата магистрала) със 180+?

 

Абе не ви ли омръзнаха тези простотии. Егати закъснелия пубертет. Сутрин, като отворя весника, или си пусна телевизора, такива виждам - само че вече изстинали, а някои и изгорели. Що сте толкоз малоумни? Всички тез, които се пребиват, са сигурни, че на тях това не може да се случи. Колко невинни хора загинаха от такива идиоти със 180+ !!! Има писти, има летища, ходете се трепете там. Като ви е толкоз акъла. Нито пътищата ни са като хората, нито колите.

И дано на никой да не се случва посред нощ да се опитва да вади и помага на размазани хора. И GSM-и нямаше, на никой не можеш да разчиташ. Щот остава спомена за цял живот!

Редактирано от jolly_roger
без нецензурни изрази!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе не ви ли омръзнаха тези простотии. Еба ти закъснелия пубертет. Сутрин, като отворя весника, или си пусна телевизора, такива виждам - само че вече изстинали, а някои и изгорели. Що сте толкоз малоумни? Всички тез, които се пребиват, са сигурни, че на тях това не може да се случи. Колко невинни хора загинаха от такива идиоти със 180+ !!! Има писти, има летища, ходете се трепете там. Като ви е толкоз акъла. Нито пътищата ни са като хората, нито колите.

И дано на никой да не се случва посред нощ да се опитва да вади и помага на размазани хора. И GSM-и нямаше, на никой не можеш да разчиташ. Щот остава спомена за цял живот!

 

И аз съм на това мнение. :) Но все пак, в името на рекорда може еднократно да си тестваш колата, не сме светци и няма да бъдем. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че по този въпрос няма да убедя никой, но все пак ще си кажа мнението. В шофирането най-важното нещо е да се съобразяваш с условията на пътя. По БГ магистралите има 2 ленти - в едната хората се движат средно със 100, в другата средно със 160. Змиорстване м/у лентите със 130 според мен е в пъти по опасно от това да поддържаш скоростта си в една лента, пък била тя и по-висока. Аз лично никога не притискам колите пред мен и винаги си намалям при приближаване на друга кола. Когато има колона в дясно, винаги поддържам скорост, при която мога да отреагирам, ако някой тръгне да изпреварва пред мен. Статистиката показва, че катастрофите на магастралата са много пъти по-малко тези по другите пътища (там с над 100 не карам) и в повечето случаи разлика в крайния резултат няма, за съжаление, независимо дали си се движил със 100, 130 или 180... В Германия, например, също карат много бързо по магистралите. Да не би там законите на физиката да са други?! А нашата магистрала си е съвсем нормална, с изключение на участъка до Пазарджик. Между Пловдив и Ст. Загора, например, асфалта е перфектен и видимостта обикновено е няколко километра. Както каза колегата горе, не сме светци и всеки рискува ежедневно малко или много и никой от нищо не е застрахован.

Редактирано от JDFU
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моля ти се, не пиши глупости...

 

..........По БГ магистралите има 2 ленти - в едната хората се движат средно със 100, в другата средно със 160. Змиорстване м/у лентите със 130 според мен е в пъти по опасно от това да поддържаш скоростта си в една лента, пък била тя и по-висока. Аз лично никога не притискам колите пред мен и винаги си намалям при приближаване на друга кола. ..............

 

И искаш да ме убедиш, че на 2 ленти магистрала със 180+ не застигаш /притискаш/ никого в лявата лента??? И как тогава караш.............да се кара по-продължително (например София-Ст. Загора т.е. цялата магистрала) със 180+?..........

 

Виждал ли си разкъсани мантинели??? Разгледай колко са ръждясали основите. Колко хора загинаха в билбордове? А знаеш ли какво значи "загуба на управление" при 180+? Не сравнявай магистралите. Такива с 2 ленти в Германия НЯМА. Няма и коли на по 20+ години по магистралите им. И асфалта е различен. И спасители, и линейки идват до 10 минути.

 

...........Статистиката показва, че катастрофите на магастралата са много пъти по-малко тези по другите пътища (там с над 100 не карам) и в повечето случаи ............ Зарежи статистиката. Ако се размажеш, за тебе е СТО%.

 

А законите на физиката са еднакви навсякъде. И там загиват хора. И те са мислели, че на тях няма да се случи. Не се навивайте един друг за Германия.

Не е точно така, както разказват. Имам чувство, че само си чувал, а аз съм карал там...

 

И все пак помисли. Не съм седнал да се заяждам. И аз съм пробвал колко вдига. Но съм се нагледал на профучаващи със 180... Мисли и за другите на пътя... Дано се опазиш

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сещам се за един галант 2.0 от миналата година как собственика му го карал във високи обороти и предимно на 4-та. Става въпрос за ръчни скорости. Някъде в Румъния ли, къде ли, карането в обороти (защото така му харесвало) приключи двигателя на галанта.

Така че един път може да издържи, може да издържи втори ... но не се знае знае ли се...

 

В Германия и аз съм карал чат-пат. Преди Мюнхен (идваме от Розенхайм) карахме със 160 и бяхме най-дясна лента. Лентите бяха 3 ако не се лъжа. Карат като бесни, но и две големи катастрофи станаха. Чухме по радиото и вечерта видяхме репортажа - тонове ламарина на пастет от верижна катастрофа.

 

А, и на мен ми дотегнаха сутрешните думи на к-н Костов по БТВ. И е вярно това, че повечето си мислят как на тях не можело да се случи, каквото им било писано и т.п. глупости. С такава скорост шофьорът започва да си пише съдбата, а писаното от онзи отгоре остава на заден план и за момента е в стенд бай ......

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Галанта, далеч не е автомобил проектиран и съдаден за скорости над 140-150 и да ги подържа. Липсата на 6-та скорост, красноречиво говори за това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тогава да отпадне определението-САМОЛЕТИ :icon_crying: Милене, пълня комбито с каси с бира, и при първа възможност пристигам.Знаеш,че няма геле.А като неможе да потдържа 160 и нее проектиран за толкова и нагоре,това 240 на километража за украса ли е?И като нямаме пътища ,някой каза ли,че неможем да пътуваме с Галантите до Германия например.Нали там лентите са повече. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Галанта, далеч не е автомобил проектиран и съдаден за скорости над 140-150 и да ги подържа. Липсата на 6-та скорост, красноречиво говори за това.

 

Тоше, тойотата на майка ми е 1.4 DOHC 16V 84 hp и има 6-та скорост. Това значи ли че е предвидена да се кара с 200 ?! :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоше, тойотата на майка ми е 1.4 DOHC 16V 84 hp и има 6-та скорост. Това значи ли че е предвидена да се кара с 200 ?! :D
Да може...Тя и твоята е там някъде на коне и е с пет скорости, а е проектирана да върви с 218 ... :P
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе вие май почнахте глупости да пишете, Галант ЕА серията и с най малкия ммотор да е, си ги лепи 200 км./ч. та стой та гледай............може да подържа 180 км./ч. постоянно и да обиколи екватора ,пак няма нищо да му стане ако е читав такъв...............Тодоре, това че няма 6 скорост, не означава че не е проектиран за скорости над 200км./ч. ............просто на 200 на 5-та ск. е на 5400 об./мин. при най малкия мотор и си ги държи без проблем и единствено баири като на Ихтиман могат да го спънат малко ,до към 180 км./ч. Това че е на 5400 об. при тази скорост, съвсем не значи че ще лепне 240 км./ч. при 6500 об./м. защото вече няма пауър за да ги държи ...........

Просто колите ни не са в цветущо състояние ,пък и ние нямаме много средства да ги подържаме както трябва и за това се случват разни странни неща...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да може...Тя и твоята е там някъде на коне и е с пет скорости, а е проектирана да върви с 218 ... :P

 

Не знам за колко е прокетирана, но е факт че ги е вдигала. Конете може да са много близки, но разлика във вървенето има доста силно осезаема. А тотката на 6-та е пак на по високи обороти от мойта на 5-та... А ти стига се дразни, вземи си купи накрая един колт и мирясай :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за колко е прокетирана, но е факт че ги е вдигала. Конете може да са много близки, но разлика във вървенето има доста силно осезаема. А тотката на 6-та е пак на по високи обороти от мойта на 5-та... А ти стига се дразни, вземи си купи накрая един колт и мирясай :D
Аз ако реша да вземам кола от този клас, ще е Пулсар... :P
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Галанта, далеч не е автомобил проектиран и съдаден за скорости над 140-150 и да ги подържа. Липсата на 6-та скорост, красноречиво говори за това.

 

 

Пълни глупости си изписал... Всеки автомобил е проектиран за да подържа поне 150км/ч постоянно в целия си експл. ресурс.

А като заприказвате за проектиране, се чудя, къде сте виждали проектиране, май само сте чували... Фенове... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пълни глупости си изписал... Всеки автомобил е проектиран за да подържа поне 150км/ч постоянно в целия си експл. ресурс.

А като заприказвате за проектиране, се чудя, къде сте виждали проектиране, май само сте чували... Фенове... :D

 

Тук вече не съм съгласен. Имам един фолксваген 2.0 ТД и при него 130 вече си е скорост и изобщо не става да се кара със 150 просто главата ми става мека от шум и напрежение. :icon_hmm:

Не се плашете от маиора Костов. Познавам го лично и той също е карал с 200 така че умната и безавариината.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пълни глупости си изписал... Всеки автомобил е проектиран за да подържа поне 150км/ч постоянно в целия си експл. ресурс.

Що бе, ами ако автомобила е бил от 1956 година??? :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За 180 не знам, но със 160 ще обиколи Земята по екватора. Става въпрос за 40 000 км със спиране за дозареждане и смяна на консумативи. 3850 оборота са и не се товари много, особено на хубав асфалт. При това положение би трябвало да изразходва около 9,2-9,6 литра бензин на всеки 100 км. пробег. Или около 3760 литра бензин и 17-18 литра масло при смяната...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За 180 не знам, но със 160 ще обиколи Земята по екватора. Става въпрос за 40 000 км със спиране за дозареждане и смяна на консумативи. 3850 оборота са и не се товари много, особено на хубав асфалт. При това положение би трябвало да изразходва около 9,2-9,6 литра бензин на всеки 100 км. пробег. Или около 3760 литра бензин и 17-18 литра масло при смяната...

 

Нали се сещаш че да достигнеш средна скорост 160 ще трябва през повечето време да гониш около 200 на скоростомера :)

 

Както и да е станаха вече празни приказки тука. Турете един ключ!

Вкарайте опция която да задължава спамерите по темите да пишат минимум по 1 ред във форум чата. Мисля че ще стане забавно. Ъ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...