Премини към съдържание

JDFU

Потребител
  • От него общо

    29
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    1

JDFU беше най-активен на 8 февруари 2011

JDFU има най-харесвано съдържание!

За JDFU

  • Рожден ден 05/29/1986

Местоживеене

  • Град
    София/Пловдив

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    229009224

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Galant 2.4 GDI

JDFU's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. JDFU

    Крушки

    Колеги, Някой може ли да напише всички видове крушки по галанта? Аз, в момента конкретно, се интересувам от габаритните светлини, понеже ни една не свети :icon_hmm: Мерси предварително :mitsu-smiley:
  2. JDFU

    Въпрос за Галант

    Моите наблюдения пък са, че галанта се справя доста добре с катеренето...е като за такава кола де...Аз съм любител на горите и планините и честичко ми се случва да го изпробвам.
  3. JDFU

    Колеги помагайте!

    Честно казано се съмнявам еконт да се справят. Ще ида утре до кобрата да проверя. Имах неблагоразумието да си оставя документите и сега съм без тях и трябва да изчакам от мвр да ми издадат служебна бележка, че да мога да карам спокойно :( Обаче са станали изключително нагли разбиха я м/у 14:00 и 15:30 посред бял ден. :icon_censored:
  4. JDFU

    Колеги помагайте!

    Колеги, и мен ме застигна нещастието да ми разбият колата. Някой може ли да ме упъти къде в София да търся предно ляво стъкло, че в тази дъждовна седмица е доста неприятно :icon_crying:
  5. JDFU

    Размер на гуми

    Стандартните размери са 195/60/15 и 205/60/15
  6. JDFU

    Новият GALANT

    От тези "нови" галанти има и в Украйна, Русия и т.н. Ако някой толкова държи, може да си купи от там
  7. Лошото е, че далаверата е именно при замяна на детайли и прочие + производство в по-близки до пазара локации. Аз лично съм скептично настроен.
  8. JDFU

    Ево 11 ще бъде хибрид

    Вие изобщо нясно ли сте какво може да постине един ел. двигател?
  9. JDFU

    Календар 2010

    Аз вече си приготвих стрелка и стъпково моторче и ще си го направя самосверяващ се Но понеже идеята ми се видя добра, реших да я споделя, дори и стрелката да е "ръчна" и картонена. Ясно е че проблема е в парите. В тази връзка и аз искам един брой! :mitsu-smiley:
  10. JDFU

    Календар 2010

    Ако може да се направи някак стрелка на скоростомера, за да се отбелязва текущия ден, ще бъде още по-готино
  11. Някой може ли да даде по-актуална информация за София :icon_blush:
  12. JDFU

    Панел на табло

    Благодаря за информацията. Само че нещо не успях да напипам зъбчетата. Скърцаше, огъваше се, ама не помръдваше. Все пак с помоща на тел във формата на кукичка и повече търпение успях да извадя всичко паднало от зад. Колеги, не слагайте там стотинки
  13. JDFU

    Панел на табло

    Колеги, как се сваля "чекмеджето" над пепелника и запалката? Имам паднали работи отзад и искам да си ги извадя. Одеве гледах ама нещо не видях как точно е захванато, страх ме е да не го счупя.
  14. JDFU

    Oтносно скорост

    Знам, че по този въпрос няма да убедя никой, но все пак ще си кажа мнението. В шофирането най-важното нещо е да се съобразяваш с условията на пътя. По БГ магистралите има 2 ленти - в едната хората се движат средно със 100, в другата средно със 160. Змиорстване м/у лентите със 130 според мен е в пъти по опасно от това да поддържаш скоростта си в една лента, пък била тя и по-висока. Аз лично никога не притискам колите пред мен и винаги си намалям при приближаване на друга кола. Когато има колона в дясно, винаги поддържам скорост, при която мога да отреагирам, ако някой тръгне да изпреварва пред мен. Статистиката показва, че катастрофите на магастралата са много пъти по-малко тези по другите пътища (там с над 100 не карам) и в повечето случаи разлика в крайния резултат няма, за съжаление, независимо дали си се движил със 100, 130 или 180... В Германия, например, също карат много бързо по магистралите. Да не би там законите на физиката да са други?! А нашата магистрала си е съвсем нормална, с изключение на участъка до Пазарджик. Между Пловдив и Ст. Загора, например, асфалта е перфектен и видимостта обикновено е няколко километра. Както каза колегата горе, не сме светци и всеки рискува ежедневно малко или много и никой от нищо не е застрахован.
  15. JDFU

    Oтносно скорост

    Следенето на температурата и катаджиите са ясни. Преди няколко седмици направих цялата процедура 2-3 пъти, уж без проблем, ама знае ли човек. Гумите предполагам също са критично място, не знам доколко скоростния индекс се запазва във времето...все пак се загряват. Чувал съм нещо и за амортисьорите в участъка край Пазарджик. Интересно ми е също компресора на климатика как се държи при дълго време поддържани по-високи обороти...
×
×
  • Създаване...