GMM Публикувано 18 юни 2009 Сподели Публикувано 18 юни 2009 Здравейте. Много са ми зле фаровете. Просто не светят. Истинско мъчение е да се кара на тъмно. Специални крушки не помагат. Явно е за смяна рефлектора.Знаете ли, откъде могат да се поръчат нови фарове и на каква цена? Дори и не оригинални. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 18 юни 2009 Сподели Публикувано 18 юни 2009 Не е от рефлектора...При Каризмите като цяло, осветлението куца.По-добре си вземи би-ксенон.Направо се раждаш.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todormitew Публикувано 20 юни 2009 Сподели Публикувано 20 юни 2009 Не е от рефлектора...При Каризмите като цяло, осветлението куца.По-добре си вземи би-ксенон.Направо се раждаш....Добре де, защо аз виждам (пътя) на тъмно?Може би имат някакъв дефект с осветлението, който се проявява на някой етап, но чак пък да им куца - не съм съгласен.Много пъти е ставало на въпрос за фаровете на Каризма-та и има много противоречиви мнения. Т.е. може би им изгарят рефлекторите или им се матира стъклото (пластмасовата слюда) или кой знае. Аз лично все още съм доволен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 20 юни 2009 Сподели Публикувано 20 юни 2009 (редакция) Не е от рефлектора...При Каризмите като цяло, осветлението куца.По-добре си вземи би-ксенон.Направо се раждаш.... Да сложи едни крушки с увеличен светлинен поток (OSRAM NightBreaker от OMV се купуват), после смазва механизмите за ръчно регулиране и ги донаглася (ако не им сложи масло сигурно ще ги строши или нацепи). Шестограмчетата от вътрешната страна са за регулиране на височината на късите светлини, от външна страна са за ъгъла на пресичане на дългите. (Съветвам който се занимава да е само с късите). После си свети идеално. Същото съм го забелязал и за фаровете за мъгла, че и те са забити надолу - отпред имат правоъгълен отвор на решетката, действа се с отвертка. Нови фарове (ако става въпрос за чисто нови) има в http://www.avtosklad.bg/Фарове/Mitsubishi/18/12.html . За оригинални нови цената е цифра... Редактирано 20 юни 2009 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 20 юни 2009 Сподели Публикувано 20 юни 2009 Халогените са умишлено забити надолу. Светлината от тях трябва да пълзи по асфалта само. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 20 юни 2009 Сподели Публикувано 20 юни 2009 (редакция) Нови фарове (ако става въпрос за чисто нови) има в http://www.avtosklad.bg/Фарове/Mitsubishi/18/12.html . За оригинални нови цената е цифра...Тези, комбинираните с мигач изглеждат доста добре и с чисто стъкло... по-натам дори и ксенон да се сложи ще има по-добри резултати...http://www.avtosklad.bg/products/KH37200123.jpg Редактирано 20 юни 2009 от BAlexandrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 20 юни 2009 Сподели Публикувано 20 юни 2009 Първото са изцяло са пласмасови и рефлектора е същия, евентуално може да се промени малко външния вид, ако сложи EXE решетка и и скълца двата ъгъла, за да пасне на новите фарове. Халогените са умишлено забити надолу. Светлината от тях трябва да пълзи по асфалта само. Да ама на 3 метра ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 21 юни 2009 Сподели Публикувано 21 юни 2009 Тези, комбинираните с мигач...Това са фаровете от фейслифта на каризма (след 99). За да се сложат на преди фейслифта трябва нов капак, калници и решетка... или поне да си ги отрежеш и боядисаш, което пак излиза бая дебело... Колкото до светенето то зависи от това колко е мръсен пътя и добра пътната маркировка много. А някой да ползва Philips X-treme да каже дали са по-добри от Nightbraker-a на Osram? Ксенон за съжаление не мога да си сложа :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Addicted Публикувано 21 юни 2009 Сподели Публикувано 21 юни 2009 Сложих X-treme power преди няколко месеца.Спрямо Night breaker-a няма как да направя сравнение,но със сигурност светят по-добре от Osram Bilux-a,с който беше колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 21 юни 2009 Сподели Публикувано 21 юни 2009 ........А някой да ползва Philips X-treme да каже дали са по-добри от Nightbraker-a на Osram? Ксенон за съжаление не мога да си сложа :( Аз съм с такива - X-treme на Philips. Имам ги от година и половина тия крушки, тогава бяха към 50 лв. двете. Но разликата от предишните ми обикновени е чувствителна. Тия светят доста по-добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smallbug Публикувано 21 юни 2009 Сподели Публикувано 21 юни 2009 Имах ги и двата типа крушки на Каризмата. Особена разлика между тях не намерих. И двете светят доста добре, като сякаш ОСРАМ-а са малко по-бели. Голям недостатък според мен е, че жичката на късите гори сравнително бързо. ОСРАМ-а не изтрая и година, като се има предвид че карам малко нощем, а и в Германия няма задължение да са светнати фаровете зимата. ФИЛИПС-а издържа повече, но като цяло същата работа. Относно силата на светене- насрещно движещите чак присвяткват (фаровете ми са регулирани) та се налага да ги сложа постояно наведени на степен 1 или 2. Отлична осветеност и видимост и при двата варианта. На дълги става като ден.Може би компромисния вариант е ОСРАМ Силвърстар +50%: издържат два пъти повече и цената е наполовина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plam Публикувано 22 юни 2009 Сподели Публикувано 22 юни 2009 (редакция) Относно силата на светене- насрещно движещите чак присвяткват (фаровете ми са регулирани) та се налага да ги сложа постояно наведени на степен 1 или 2. Отлична осветеност и видимост и при двата варианта. На дълги става като ден. Спомням си някъде, че бях чел за регулирането като цяло на всички видове фарове. И от там разбрах, че копчето за регулиране на фарове вътре в купето е за случаите, когато колата е натоварена и предницата се вирне, тогава се навеждат фаровете за да не пречат на останалите участници в движението от самото копче в купето. А самото регулиране на светлината се прави от самият фар, било то с ключе или друг способ, според фара. П.с Доволен съм от фаровете си, светят си нормално, нито много силно, нито много слабо. След кратка настройка и повдигане нещата си стават. Има си хора на които просто си им е трудно да карат на тъмно, няма нищо срамно в това или странно, просто всяко око по- различен начин се нагажда със светлината. Варианта със ксенон светлина не е лош, друг е въпроса до колко ще бъде настроена светлината за да се постигне максимално удобство на водача и на останалите участници в движението.- Колкото до оригиналните халогени на Carisma- пълна скръб. За това и не ги пускам, защото не намирам никакъв смисъл от тях, трудно се сменя крушката, а на мен единият ми халоген гори за 3-4 месеца. За това съм ги спрял окончателно за да не се ядосвам, определено една смяна на халогенната крушка на каризма ми носи много драскотини по ръцете и доста пот на челото. Мислех, че ако сложа реле на халогените нещата ще се променят и ще удължа живота на крушките, но уви нещата си останаха все същите. Добре, че не разчитам на въпросните халогени. Редактирано 22 юни 2009 от Plam Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 22 юни 2009 Сподели Публикувано 22 юни 2009 Че какво им е на халогените? Светят си ниско на 5-6 метра силно и нататък се плъзгат по асфалта. Нали идеята е да светят като има гъста мъгла, ако бяха супер силни щяха да те заслепяват. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 22 юни 2009 Сподели Публикувано 22 юни 2009 - Колкото до оригиналните халогени на Carisma- пълна скръб. За това и не ги пускам, защото не намирам никакъв смисъл от тях, трудно се сменя крушката, а на мен единият ми халоген гори за 3-4 месеца. За това съм ги спрял окончателно за да не се ядосвам, определено една смяна на халогенната крушка на каризма ми носи много драскотини по ръцете и доста пот на челото. Мислех, че ако сложа реле на халогените нещата ще се променят и ще удължа живота на крушките, но уви нещата си останаха все същите. Добре, че не разчитам на въпросните халогени. Вземи си ги регулирай на ново. Да не си сложил вътре китайски сини крушки от по 3 лева че да не светят и да горят толкова лесно? Няма смисъл да се слага още едно реле, като вече има такова което би издържало и на по-мощни крушки. Относно светенето моите след правилно регулиране светят колкото късите с нормалните крушки т.е. задоволително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalio088 Публикувано 23 юни 2009 Сподели Публикувано 23 юни 2009 Ако рефлекторът е поизгорял може да се свали и да се поднови покрититето му. Спомням си че преди няколко години баща ми направи нещо подобно с фаровете на джипа, с който тогава ходеше на лов. Ефекът беше доста задоволителен. Все пак ако нямаш възможност да оставиш колата за известно време, варинтите ти са или нови фарове или ксенон. Ако решиш за второто, можеш да ми пишеш на лично и да ти пооправим :mitsu-smiley: - то Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 23 юни 2009 Сподели Публикувано 23 юни 2009 Рефлекторите не виждам начин да се подновят, защото трябват доста специални химии за целта (пласмасови са). Най-добре ще е ако са заминали рефлекторите да се купи един ксенонов комплект с лупи, ще стане най-добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 23 юни 2009 Сподели Публикувано 23 юни 2009 Лупи на фар без кристално стъкло... :blink: :huh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 23 юни 2009 Сподели Публикувано 23 юни 2009 Ако "стъклото" отпред е пластмасово лесно може да се заглади пред лупата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 23 юни 2009 Сподели Публикувано 23 юни 2009 Лупи на фар без кристално стъкло... :blink: :huh: Проблем ли има? Нищо не пречи, само където самите лупи няма да се виждат добре, пък и без това с тея лупи ще стои малко селски. Долната част на стъклото е почти прозрачна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalio088 Публикувано 23 юни 2009 Сподели Публикувано 23 юни 2009 Биксенон с лупи... Какво да ви кажа. Ако си го прави по домашно има няколко проблема като най големия от тях е че няма да може да ги нагласи да светят където трябва. Ако пък реши да си купи готови лупи с биксенон ще му излезе по-евтино да си купи чисто нови фарове и биксенон. Не само по-евтино ами и по-бързо, защото пак ще има едни рязания на рефлектори и нагласяния, че свят ще му се завие. Най добре според мен - слагай ксенон, ако не си доволен си купи нови фарове и им сложи ксенона или обратното също е вариант. Слагаш нови фарове и ако не ти харесва как светят им слагаш ксенон. Ако си от София вземи ми пиши едно лично да ти кажа как може да изпробваш дали с ксенон ще ти светят добре фаровете. ПП: Абе ние си пишем, ама човекът май го хвана липсата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plam Публикувано 23 юни 2009 Сподели Публикувано 23 юни 2009 (редакция) Ако проблема е при рефлектора, може той да се свали и да се занесе да се нанесе ново покритие. Ако проблема е в пластмасовият корпус /ако е от пластмаса/ има вариант ,с който можете да възобновите първоначалният вид на корпуса. Процедурата е следната - Шкура 2000 и търкане на пластмасата със вода, след това подсушаване, машина за пастиране 2 вида шлайф пасти - Една едра за пастиране на груби надрасквания и една за полиране на детайла. Ефекта е на 90% възобновяване афтентичният вид на фара. За колко време трае ефекта, това вече не знам. На поне 3 коли съм помагал за тази манипулация и найстина пластмасата на фара става като нова! Редактирано 23 юни 2009 от Plam Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 23 юни 2009 Сподели Публикувано 23 юни 2009 По-добре е да се мине със шкурка 600, после с 1500 или 2000 едра и ситна паста, после полиране, става чисто ново.Ако проблема е при рефлектора, може той да се свали и да се занесе да се нанесе ново покритие. И къде ще го направят това покритие че не се сещам за много места да передлагат отлагане на метални покрития върху пласмаса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plam Публикувано 23 юни 2009 Сподели Публикувано 23 юни 2009 (редакция) По-добре е да се мине със шкурка 600, после с 1500 или 2000 едра и ситна паста, после полиране, става чисто ново. И къде ще го направят това покритие че не се сещам за много места да передлагат отлагане на метални покрития върху пласмаса. Препратка на информацията от offroad-bulgaria.com - линк Ремонт на фарове възстановяване на рефлектори Подмяна и изработка на стъкла Фарове и халогени втора употреба Асеновград ул.Борислав №2 / до ЖП гарата / тел. 0331 24527 0887 753 965 ================================================== ========"Еверт лак" гр.Стрелча 03532/ 22 61 Тел./ Факс: 03532/ 21 00 GSM 0887 65 65 15http://www.ewertlak.com/================================================== ================= ЕТ"Алекс"галванични покрития и полимерно-прахово покритиеинж.Александър М. РашковСофия,ул."Цанко Церковски"70,бул."Цариградско шосе"7-ми килом.,зад сградата на ИЗОТдом.тел.(02) 866 68 17сл.тел. (02) 9743176GSM 0888/91 28 28 Това е първото, което намерих, със сигурност има поне 10 места на които подобна манипулация се прилага, предполагам успешно! Редактирано 11 февруари 2016 от Светльо Ангелов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 23 юни 2009 Сподели Публикувано 23 юни 2009 Да но какво покритие правят лаково или галванично ? Ако се прави като хората трябва да се отложи по химичен път основата (медно-покритие) и върху него да се отложи по химичен или електрохимичен път основното покритие също вида на отложения метал/сплав има огромно значение. Лаковото покритие е полупрозрачно, така че някой ако си праща рефлекторите да пита какво точно покритие правят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 24 юни 2009 Сподели Публикувано 24 юни 2009 Да но какво покритие правят лаково или галванично ? Ако се прави като хората трябва да се отложи по химичен път основата (медно-покритие) и върху него да се отложи по химичен или електрохимичен път основното покритие също вида на отложения метал/сплав има огромно значение. Лаковото покритие е полупрозрачно, така че някой ако си праща рефлекторите да пита какво точно покритие правят. Е ми сигурно не ги мажат със стара бъданарка колега. То иначе най-добре си е новичко, ама с цел икономия - човек се съгласява на всякакви интересни варианти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.