Премини към съдържание

Нови фарове за Carisma


GMM

Препоръчано мнение

Ако е лак отражаемоста на рефлектора ще е под 50%, така че смисъла е само ако наистина е много зле. Ако е хром-никелово покритие ще е около 75% предполагам. Ако е сребърно вече ще стане като оригинално, иначе не се знае резултата дали няма да е по-лош от преди.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 11 месеца ...
  • Отговори 55
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Колега Vladimirov,би ли дал малко повече инфо относно пастите и полирането на пластмасата на фара,много ще съм благодарен.

Благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами със същите пасти на 3М като за боята. Първо с 9374 и после с поне още 3 номера, или с някакъв препарат, но с него няма да стане както ново. Аз миналата година като си играх с тия пасти минах мигачите станаха като нови.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да кажа че споменатия номер не ми говори нищо.Не съм се занимавал въобще със пасти и подобни работи,така че нищо не ми говори той.

Влизах с страницата на 3М но там нямам никаква информация за продуктите им.Ако не ти се занимава ,насочи ме къде да търся обяснения за пастите(а оттносно споменатите шкурки -мога и без тях така ли?).И последно -в какви разфасовки се продават понеже за един фар не ми се купува цяла кутия( не че знам колко е голяма).

Благодаря и съжалявам ако те питам глупости,просто съм невеж в областа.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От бояджийски магазин. Взимаш 150гр. 09374 и по 100 09375 09376 50383 90377 и минаваш цялата кола. Може да поискаш и брошура да видиш какво ти трябва и да се консултираш коя точно система да ползваш.

 

Виж тази тема: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=13821

 

http://multimedia.3m.com/mws/mediawebserver?mwsId=SSSSSu7zK1fslxtUN82vM8_xev7qe17zHvTSevTSeSSSSSS--

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес си изчистих стъклото на единия фар отвътре. С едно парцалче на един тел, който лесно се огъва. Самия тел и той трябва да е омотан, за да не надере рефлектора, ако се опре. Парцалчето го напоих със спирт (ако фара е пластмасов, първо трябва да се направи проба за нежелани ефекти). Въпросното парцалче го смених 3 или 4 пъти, стана черно, мисля че няма нужда да коментирам. Като цяло фара стана малко по-светъл и се вижда идеално какво има вътре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ето тук http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=41&t=96532&start=0&st=0&sk=t&sd=a в предпоследният пост колегата твърди, че кислородната вода не поврежда рефлекторното покритие, има ли някой, който да е изпробвал метода?

Редактирано от Addicted
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нови фарове струват 50 евро единият в е-бей. Не си струва усилията, аз лично така направих и заедно с крушки Филипс Екстрийм, резултатът е невероятен! :):):)

Редактирано от tmintov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледам сега в един сайт ксенон с познатите ни лупи, но за 170-220 лв. този път. И имат 4300К. Колегата Миткo се похвали в една тема, сега чакаме снимките дали тия лупи стават за нещо. Лошото е че нямат 50W.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не го бърка, само където няма да се вижда добре циганийката вътре. Трябва да видя какви са им размерите, но от други теми знам че не светят добре на дълги.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Силно ме съмнява тая работа. Грапавото на фара разпръсква правилно, когато светлината идва пречупена от рефлектора. В случая, когато идва концентрирано от лупа, май няма да е същото... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Грапавото разсейва светлината настрани и се получава по-равномерно осветяване и да нер се вижда какво има вътре, там където свети е равно, може да покриеш отсрани, да видиш, че няма разлика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Колеги, бихте ли ми казали как се сваля моторчето, което регулира рефлектора на фара (с въртене ли е и ако да на къде се върти). Свалих фаровете и искам да ги почистя но за целта искам да сваля и тези моторчета. Благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, бихте ли ми казали как се сваля моторчето, което регулира рефлектора на фара (с въртене ли е и ако да на къде се върти). Свалих фаровете и искам да ги почистя но за целта искам да сваля и тези моторчета. Благодаря.

Би трябвало да е със завъртане нали? Обаче, когато опитам да го завъртя в която и да е посока се чува едно страшно припукване и ме е страх да не строша фара. Ако е със завъртане моля кажете в каква посока да въртя?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Малко развитие по темата-

Отидох в бояджииски сервиз във Варна "Autofinnes",полираха ми фара и да си призная останах много доволен.Мога да кажа че изглежда 95% като другия,трябва някои да знае че е имал някакъв проблем за да разбере разликата.Цялата процедура ми струваше 10лв и 15 мин.чакане с кафенце.Може би трябва да го почистя и с парцал от вътре но за сега съм доволен и така.След смяна на крушки и полиране вече съм с други 'очи'.Благодаря за съветите на колегите.

Поздрави на всички.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Като се очисти стъклото отвътре има огромна разлика, със спирт става най-добре.  С едно парцалче накрая на един мек тел, който да е омотан, за да не надере рефлектора и много да се внимава. Мисля, че съм го казвал вече.  За полирането има смисъл само след фейслифта, по-старите са със истинско стъкло. На единия фар е останало малко неизчистено в ъгълчето, мога после да го снимам за да се види разликата. Основния проблем е голямата матовочерна пластина която "отрязва" снопа на късите - тя е причината фара да стои по-тъмен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Пак да дойдем на въпроса как се сваля моторчето за регулиране от фара? Завърта се на дясно и се изважда, а после - как се разкача от рефлектора? С много дърпане или пък се развива на някъде? Преди бях сменил единия фар и сега след втора степен се разминават позициите им и си мисля че би трябвало да е по-лесно да сменя цялото моторче от колкото платката с потенциометъра вътре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://img641.imageshack.us/img641/700/dsc0460pc.th.jpg http://img443.imageshack.us/img443/6538/dsc0462g.th.jpg http://img132.imageshack.us/img132/2491/dsc0461sj.th.jpg http://img714.imageshack.us/img714/5830/dsc0457s.th.jpg

 

Сваля се с доста силно дърпане, после трудно се слага. За да не се счупят механизмите за регулиране трябва да си помогнете с нещо и да закачите рефлектора (през дупката за крушката) и да го придържате. Ако някой от механизмите се разкачи и не държи достатъчно здраво рефлектора вероятно зъбчето отгоре не щракнало и трябва да му се помогне (очертаното на последната снимка) или се е счупило.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

Колеги,възможно ли е да се сменят механизмите за ръчно регулиране на фар за Каризма? Някой ако има идея,нека сподели?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако си намериш от някъде може. Въпроса е че е почти невъзможно. Ако си ги счупил, може да заклиниш останалата част с нещо (например с част от пластмасова кабелна връзка - (свинска опашка)) намазано със секундно лепило. Трябва да не се слага много лепило и капачката на фара да е махната, иначе има лек шанс да побелее от изпаренията. Няма смисъл да търсиш такова нещо от употребяван фар, защото при опита да го свалиш ще се строши.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако си намериш от някъде може. Въпроса е че е почти невъзможно. Ако си ги счупил, може да заклиниш останалата част с нещо (например с част от пластмасова кабелна връзка - (свинска опашка)) намазано със секундно лепило. Трябва да не се слага много лепило и капачката на фара да е махната, иначе има лек шанс да побелее от изпаренията. Няма смисъл да търсиш такова нещо от употребяван фар, защото при опита да го свалиш ще се строши.

Колега,благодаря за отговора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Някой свалял ли е стъклата от фаровете да сподели опит? Аз ги почистих малко по-щателно и резултата (визуалния) беше доста добър, но рефлекторите не могат да се почистят добре без разглобяване.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама въпроса е дали се разлепя с нагряване, защото зависи с какво е залепено. Иначе е по-добре във фурната на 80-90 градуса или да го оставя да свети за половин час. После и с лепенето не е ясно от къде може да намеря такъв силикон или да ползвам обикновен от този на пръчките.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...