vladimirov Публикувано 24 юни 2009 Сподели Публикувано 24 юни 2009 Ако е лак отражаемоста на рефлектора ще е под 50%, така че смисъла е само ако наистина е много зле. Ако е хром-никелово покритие ще е около 75% предполагам. Ако е сребърно вече ще стане като оригинално, иначе не се знае резултата дали няма да е по-лош от преди. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kurt Публикувано 9 юни 2010 Сподели Публикувано 9 юни 2010 Колега Vladimirov,би ли дал малко повече инфо относно пастите и полирането на пластмасата на фара,много ще съм благодарен.Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 9 юни 2010 Сподели Публикувано 9 юни 2010 (редакция) Ами със същите пасти на 3М като за боята. Първо с 9374 и после с поне още 3 номера, или с някакъв препарат, но с него няма да стане както ново. Аз миналата година като си играх с тия пасти минах мигачите станаха като нови. Редактирано 9 юни 2010 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kurt Публикувано 10 юни 2010 Сподели Публикувано 10 юни 2010 Само да кажа че споменатия номер не ми говори нищо.Не съм се занимавал въобще със пасти и подобни работи,така че нищо не ми говори той.Влизах с страницата на 3М но там нямам никаква информация за продуктите им.Ако не ти се занимава ,насочи ме къде да търся обяснения за пастите(а оттносно споменатите шкурки -мога и без тях така ли?).И последно -в какви разфасовки се продават понеже за един фар не ми се купува цяла кутия( не че знам колко е голяма).Благодаря и съжалявам ако те питам глупости,просто съм невеж в областа.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 10 юни 2010 Сподели Публикувано 10 юни 2010 От бояджийски магазин. Взимаш 150гр. 09374 и по 100 09375 09376 50383 90377 и минаваш цялата кола. Може да поискаш и брошура да видиш какво ти трябва и да се консултираш коя точно система да ползваш. Виж тази тема: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=13821 http://multimedia.3m.com/mws/mediawebserver?mwsId=SSSSSu7zK1fslxtUN82vM8_xev7qe17zHvTSevTSeSSSSSS-- Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 14 юни 2010 Сподели Публикувано 14 юни 2010 Днес си изчистих стъклото на единия фар отвътре. С едно парцалче на един тел, който лесно се огъва. Самия тел и той трябва да е омотан, за да не надере рефлектора, ако се опре. Парцалчето го напоих със спирт (ако фара е пластмасов, първо трябва да се направи проба за нежелани ефекти). Въпросното парцалче го смених 3 или 4 пъти, стана черно, мисля че няма нужда да коментирам. Като цяло фара стана малко по-светъл и се вижда идеално какво има вътре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Addicted Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 (редакция) Колеги, ето тук http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=41&t=96532&start=0&st=0&sk=t&sd=a в предпоследният пост колегата твърди, че кислородната вода не поврежда рефлекторното покритие, има ли някой, който да е изпробвал метода? Редактирано 15 юни 2010 от Addicted Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 (редакция) Нови фарове струват 50 евро единият в е-бей. Не си струва усилията, аз лично така направих и заедно с крушки Филипс Екстрийм, резултатът е невероятен! :) Редактирано 16 юни 2010 от tmintov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 (редакция) Гледам сега в един сайт ксенон с познатите ни лупи, но за 170-220 лв. този път. И имат 4300К. Колегата Миткo се похвали в една тема, сега чакаме снимките дали тия лупи стават за нещо. Лошото е че нямат 50W. Редактирано 15 юни 2010 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 Е то тия лупи през грапавия джам на фара... май няма много смисъл :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 16 юни 2010 Сподели Публикувано 16 юни 2010 Изобщо не го бърка, само където няма да се вижда добре циганийката вътре. Трябва да видя какви са им размерите, но от други теми знам че не светят добре на дълги. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 17 юни 2010 Сподели Публикувано 17 юни 2010 Силно ме съмнява тая работа. Грапавото на фара разпръсква правилно, когато светлината идва пречупена от рефлектора. В случая, когато идва концентрирано от лупа, май няма да е същото... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 17 юни 2010 Сподели Публикувано 17 юни 2010 Грапавото разсейва светлината настрани и се получава по-равномерно осветяване и да нер се вижда какво има вътре, там където свети е равно, може да покриеш отсрани, да видиш, че няма разлика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Addicted Публикувано 25 юни 2010 Сподели Публикувано 25 юни 2010 Колеги, бихте ли ми казали как се сваля моторчето, което регулира рефлектора на фара (с въртене ли е и ако да на къде се върти). Свалих фаровете и искам да ги почистя но за целта искам да сваля и тези моторчета. Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Addicted Публикувано 27 юни 2010 Сподели Публикувано 27 юни 2010 Колеги, бихте ли ми казали как се сваля моторчето, което регулира рефлектора на фара (с въртене ли е и ако да на къде се върти). Свалих фаровете и искам да ги почистя но за целта искам да сваля и тези моторчета. Благодаря.Би трябвало да е със завъртане нали? Обаче, когато опитам да го завъртя в която и да е посока се чува едно страшно припукване и ме е страх да не строша фара. Ако е със завъртане моля кажете в каква посока да въртя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kurt Публикувано 30 юли 2010 Сподели Публикувано 30 юли 2010 Малко развитие по темата-Отидох в бояджииски сервиз във Варна "Autofinnes",полираха ми фара и да си призная останах много доволен.Мога да кажа че изглежда 95% като другия,трябва някои да знае че е имал някакъв проблем за да разбере разликата.Цялата процедура ми струваше 10лв и 15 мин.чакане с кафенце.Може би трябва да го почистя и с парцал от вътре но за сега съм доволен и така.След смяна на крушки и полиране вече съм с други 'очи'.Благодаря за съветите на колегите.Поздрави на всички. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 16 август 2010 Сподели Публикувано 16 август 2010 Като се очисти стъклото отвътре има огромна разлика, със спирт става най-добре. С едно парцалче накрая на един мек тел, който да е омотан, за да не надере рефлектора и много да се внимава. Мисля, че съм го казвал вече. За полирането има смисъл само след фейслифта, по-старите са със истинско стъкло. На единия фар е останало малко неизчистено в ъгълчето, мога после да го снимам за да се види разликата. Основния проблем е голямата матовочерна пластина която "отрязва" снопа на късите - тя е причината фара да стои по-тъмен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 23 октомври 2010 Сподели Публикувано 23 октомври 2010 Пак да дойдем на въпроса как се сваля моторчето за регулиране от фара? Завърта се на дясно и се изважда, а после - как се разкача от рефлектора? С много дърпане или пък се развива на някъде? Преди бях сменил единия фар и сега след втора степен се разминават позициите им и си мисля че би трябвало да е по-лесно да сменя цялото моторче от колкото платката с потенциометъра вътре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 24 октомври 2010 Сподели Публикувано 24 октомври 2010 http://img641.imageshack.us/img641/700/dsc0460pc.th.jpg http://img443.imageshack.us/img443/6538/dsc0462g.th.jpg http://img132.imageshack.us/img132/2491/dsc0461sj.th.jpg http://img714.imageshack.us/img714/5830/dsc0457s.th.jpg Сваля се с доста силно дърпане, после трудно се слага. За да не се счупят механизмите за регулиране трябва да си помогнете с нещо и да закачите рефлектора (през дупката за крушката) и да го придържате. Ако някой от механизмите се разкачи и не държи достатъчно здраво рефлектора вероятно зъбчето отгоре не щракнало и трябва да му се помогне (очертаното на последната снимка) или се е счупило. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kireto Публикувано 13 април 2011 Сподели Публикувано 13 април 2011 Колеги,възможно ли е да се сменят механизмите за ръчно регулиране на фар за Каризма? Някой ако има идея,нека сподели? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 16 април 2011 Сподели Публикувано 16 април 2011 Ако си намериш от някъде може. Въпроса е че е почти невъзможно. Ако си ги счупил, може да заклиниш останалата част с нещо (например с част от пластмасова кабелна връзка - (свинска опашка)) намазано със секундно лепило. Трябва да не се слага много лепило и капачката на фара да е махната, иначе има лек шанс да побелее от изпаренията. Няма смисъл да търсиш такова нещо от употребяван фар, защото при опита да го свалиш ще се строши. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kireto Публикувано 18 април 2011 Сподели Публикувано 18 април 2011 Ако си намериш от някъде може. Въпроса е че е почти невъзможно. Ако си ги счупил, може да заклиниш останалата част с нещо (например с част от пластмасова кабелна връзка - (свинска опашка)) намазано със секундно лепило. Трябва да не се слага много лепило и капачката на фара да е махната, иначе има лек шанс да побелее от изпаренията. Няма смисъл да търсиш такова нещо от употребяван фар, защото при опита да го свалиш ще се строши.Колега,благодаря за отговора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 4 Май 2011 Сподели Публикувано 4 Май 2011 (редакция) Някой свалял ли е стъклата от фаровете да сподели опит? Аз ги почистих малко по-щателно и резултата (визуалния) беше доста добър, но рефлекторите не могат да се почистят добре без разглобяване. Редактирано 4 Май 2011 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 4 Май 2011 Сподели Публикувано 4 Май 2011 Сушоар - внимателно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 4 Май 2011 Сподели Публикувано 4 Май 2011 Да, ама въпроса е дали се разлепя с нагряване, защото зависи с какво е залепено. Иначе е по-добре във фурната на 80-90 градуса или да го оставя да свети за половин час. После и с лепенето не е ясно от къде може да намеря такъв силикон или да ползвам обикновен от този на пръчките. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.