Премини към съдържание

Нови фарове за Carisma


GMM

Препоръчано мнение

Да, ама въпроса е дали се разлепя с нагряване, защото зависи с какво е залепено. Иначе е по-добре във фурната на 80-90 градуса или да го оставя да свети за половин час. После и с лепенето не е ясно от къде може да намеря такъв силикон или да ползвам обикновен от този на пръчките.

Аз мисля,че ще стане с топлоустойчив силикон/който се използва за цилиндровите глави/.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 55
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

И после с този силикон ако се наложи да го отворя какво правим?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз несъм доволен от лепенето на фаровете със силикон,до момента съм ползвал подобен уплътнител като този с който е залепен оригинално фара,голяма играчка е докато се изчисти старото уплътнение иначе после се нанася новия уплътнител и си затваряш фара,на доста коли съм го правил този номер/включително и на моята/ и върши невероятна работа :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Пристигнаха ми рефлекторите:

 

http://img688.imageshack.us/img688/7627/dsc00644cg.th.jpg

 

За разглобяването и сглобяването съм го пекъл 10-15 минути във фурна на 90 градуса с вентилатор... :icon_bye:

Като уплътнение използвах болкит - има същите свойства и поведение, като фабричното уплътнение и няма реакция при смесването им. Цвета му тъмно сив до черен но на практика не оказва влияние. Добре е да се позагрее и размачка преди да се нанесе, после пак да се загрее, като се слага стъклото. Покритието е правено в ЕВЕРТ ЛАК, до колкото разбрах с машина за вакуумно изпаряване (PVD). Излиза около 30лв. на рефлектор. Основния недостатък е че ги правят за период около 5 работни дни + времето, докато е по куриери, може би чакат да се събере по-голяма бройка. Интересното е че ми се обадиха да ме питат дали не съм ги правил преди някъде другаде, понеже били с никелово покритие като основа. Излиза, че огледалното покритие е било прекалено тънко и отдолу е никел. В комбинация с праха и влагата освен, че се замърсява на места се и разрушава и стига до никела, който е по-матов...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Допълнение:

 

На който му се занимава да знае, че като наглася пластината в рефлектора, която отрязва късите е по-добре това да се направи заедно със стъклото (то се явява френелова леща) и резултата може дори да е по-добър от колкото преди отварянето на фара. Пластината може да се донагласи и през отвора за крушката и при затворен фар, но е по-трудно.

 

Допълнение 2:

 

При напълно счупен механизъм за регулиране може да се сложи 6мм гайка. За да се направи с гайка е нужно да се нагрее бялата шестостенна пластмаса на реглажния болт във външния край и да се издърпа навън за да се извади (на шлици е). После гайката се закрепя за корпуса по някакъв начин - разтапя се пластмасата, с лепило или гайка със вградена шайба да се хване с малки витла...

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...