somalietsa Публикувано 4 април 2009 Сподели Публикувано 4 април 2009 Аз наближавам 40 000км и средният разход ми е 10л. в началото на истина беше доста по-висок от колкото пише в книгата, но с километрите се оправи (ако може така да се каже). Извън града, от Смолян до Слънчев Бряг ми е давала и 6.7л ама на всякаде спазвах ограниченията с +10км. Ама така не може да се кара. Разхода зависи много от това как я караш тази кола. Може и 7л да гори, може и 17л. Аз от както оставих на дисплея да ми показва температурата на охладителната система разхода ми падна много. :icon_thumbup:Не забравяй,че между градското каране в Смолян и София има доста голяма разлика.Това нашто трудно може да се нарече каране,ние просто си седим на едно място и от време на време се подместваме с няколко метра.Така че едвали е удачно да си ги мерим(разходите). :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 4 април 2009 Сподели Публикувано 4 април 2009 А в Смолян като минаваш от една улица на успоредна на нея друга улица качваш или слизаш 300 стъпала :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 7 април 2009 Сподели Публикувано 7 април 2009 А в Смолян като минаваш от една улица на успоредна на нея друга улица качваш или слизаш 300 стъпала :DМи де да знам пешеходците как минават от една на друга улица? Аз с колата и по пътя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 7 април 2009 Сподели Публикувано 7 април 2009 Не забравяй,че между градското каране в Смолян и София има доста голяма разлика.Това нашто трудно може да се нарече каране,ние просто си седим на едно място и от време на време се подместваме с няколко метра.Така че едвали е удачно да си ги мерим(разходите). :icon_thumbup:Ами да ти кажа право, Аз в София съм голям късметлия като дойда. Хващам минимални задръствания , дето се чака по 10-15 минути ( не че не се изнервям) и постоянно минавам светофарите назелена вълна. :icon_blush: В София повече от 12л не ми е давала разход колата, а в Смолян под 13-14л не е слизала, та даже и като ходя до Пампорово и обратно пак е толкова, а уж е извън града. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto Публикувано 7 април 2009 Сподели Публикувано 7 април 2009 Отново споделям , че моята градско в задръствания малко в квартала /Слатина по булевард Слатински после малко на Младост преди първия Светофар на Малинов и от там по кварталните улички и така до Бизнес парк / разход 9.00 литра , а в зверските задръствания 10- 11 на 100 ни грам повече.Между другото станахме на 10000 км вече мисля , че добре се движи моя разход и нямам никъкви оплаквания B) P.S: Оф забравих , е моята е с ръчна скоростна а не автомат Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Борис Публикувано 7 април 2009 Сподели Публикувано 7 април 2009 Аз карам дизелов Аутлендър и градския ми разход в центъра на София е около 12 л, при условие че по каталожни данни е под 9. Мисля че има огромно значение къде се кара и колко е дълга дистанцията - ако се минава по бул. България, Цариградско, Константин Величков в нормално време, тогава разхода пада до около 10. Същата кола карана в час пик в Русе рядко дава над 9.0-9.5л. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 7 април 2009 Сподели Публикувано 7 април 2009 Отново споделям , че моята градско в задръствания малко в квартала /Слатина по булевард Слатински после малко на Младост преди първия Светофар на Малинов и от там по кварталните улички и така до Бизнес парк / разход 9.00 литра , а в зверските задръствания 10- 11 на 100 ни грам повече.Между другото станахме на 10000 км вече мисля , че добре се движи моя разход и нямам никъкви оплаквания B) P.S: Оф забравих , е моята е с ръчна скоростна а не автоматИ е с 1,5 двигател, за който 11 градски разход е доста прилично постижение... Темата май доказва, че новият лансер не е сред особено икономичните коли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 7 април 2009 Сподели Публикувано 7 април 2009 И е с 1,5 двигател, за който 11 градски разход е доста прилично постижение... Темата май доказва, че новият лансер не е сред особено икономичните коли?Че кой твърди, че е икономичен, той не е ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 7 април 2009 Сподели Публикувано 7 април 2009 Че кой твърди, че е икономичен, той не е ;)Твоята е ръчка. Искаш ли да ги разменим за едно пробно каране, да опиташ шестака, пък аз да видя дали си струва да се купува нов лансър. Бях ентусиазиран, но все повече се разубеждавам... Не че нещо, ама... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 8 април 2009 Сподели Публикувано 8 април 2009 Твоята е ръчка. Искаш ли да ги разменим за едно пробно каране, да опиташ шестака, пък аз да видя дали си струва да се купува нов лансър. Бях ентусиазиран, но все повече се разубеждавам... Не че нещо, ама...Шестака на Ники Мизов съм го пробвал, повече върви от моята ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 8 април 2009 Сподели Публикувано 8 април 2009 Шестака на Ники Мизов съм го пробвал, повече върви от моята ;)А моята върви повече от тази на Ники :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 8 април 2009 Сподели Публикувано 8 април 2009 А моята върви повече от тази на Ники :icon_thumbup:По пътя на логиката не би следвало да е така! Моята красавица харчеше по 21-23/100км., следователно и върви най-много! :icon_clap: :icon_thumbup: Благодарение на Цено, скоро ще харчи малко, само да ми дойдат датчиците! С 15-те джанти имам чувството, че ''тичаше'' повечко в сравнение със 17-те?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
afterdarq Публикувано 8 април 2009 Сподели Публикувано 8 април 2009 Доколкото четох новия спортен Mitsubishi Outlander GT, който ще е с предница на Лансер (наистина ми се струва като лоша идея това, но да видим), ще има нова за Мицубиши технология, която намалява разхода, наречена Neutral Logic. Това, което ще прави Neutral Logic е да изключва от скорост при спряло положение на светофар. Следователно изключването от скорост в спряло положение на светофара намалява разхода на гориво. Мойта си е ръчна така че не ги разбирам нещата и не давам съвети само споделям какво съм прочел. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 8 април 2009 Сподели Публикувано 8 април 2009 Доколкото четох новия спортен Mitsubishi Outlander GT, който ще е с предница на Лансер (наистина ми се струва като лоша идея това, но да видим), ще има нова за Мицубиши технология, която намалява разхода, наречена Neutral Logic. Това, което ще прави Neutral Logic е да изключва от скорост при спряло положение на светофар. Следователно изключването от скорост в спряло положение на светофара намалява разхода на гориво. Мойта си е ръчна така че не ги разбирам нещата и не давам съвети само споделям какво съм прочел.Много спам и много логически неправилни изводи.. :icon_clap: Ники, това, че ти гореше по 20 кила бензин далеч не значи, че върви повече от ръчката... Айде, слагай ЕГР-то и да ги дръпнем, но изходът е много, много предизвестен. Исках просто да видя истински лансер, не тези, които дават за тест драйв и да чуя лични впечатления... Ама на Ликса май не му се дава... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 9 април 2009 Сподели Публикувано 9 април 2009 Че кой твърди, че е икономичен, той не е ;)Защо ли нямам проблем с икономичността (че и с вървенето DI-D :icon_thumbup: ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 9 април 2009 Сподели Публикувано 9 април 2009 Защо ли нямам проблем с икономичността (че и с вървенето DI-D :icon_thumbup: ) Ти не си DI-D а си TDI VW, верно е харчиш малко ама се чуваш как работиш през 2 улици Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_lancer Публикувано 24 април 2009 Сподели Публикувано 24 април 2009 Ти не си DI-D а си TDI VW, верно е харчиш малко ама се чуваш как работиш през 2 улици Като понадуеш Zrock проблеми няма ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sleepless Публикувано 1 Май 2009 Сподели Публикувано 1 Май 2009 Здравейте, колеги :mitsu-smiley: ! Нещо за разхода - тия дни ми се наложи да мина към 300км градско, имам предвид и задръствания, и малко по-дълги маршрути от единия край на града до другия. Каране - нормално, от време на време минаване на ръчен режим . Та снощи допълних резервоара до горе с бензинче и :clapping2: 10/100!!! При това тия дни ми предстои смяна на маслото, т.к. колата направи една година. Явно наистина, както някой от колегите писа, когато колата се кара само до работа и обратно двигателят няма време да загрее и разходът е по-голям. Но ако се кара повече, вече си влизаме в норма.Приятно прекарване на почивните дни на всички желая! :essen: :football: :concert: :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasch Публикувано 7 Май 2009 Сподели Публикувано 7 Май 2009 Ехе, какви са тия разходи на гориво, пък аз се оплаквам че мойта джипка гори 11-12/100 градско в София, като идвам.Тук в Горна Оряховица и Велико Търново е доста по-малък.За CVT кутията, но на NISSAN 2.0I мога да кажа около 11-12/100 градско предимно в София(Княжево-Сточна гара), всяка сутрин и вечер, на дълго пак толкова, но с яко каране.Аутлендър с 2.4I мотор с СVT кутия, градско 13-14/100градско и около 11/100 извънградско, още не е настъпвам все пак е на около 4000км. Колега, тези колите с автоматични кутии са изчислени бързо да загряват до нормали стойности(както мотора така и скоростите) и затова първите няколко минути работят на 1500 оборота. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sleepless Публикувано 7 Май 2009 Сподели Публикувано 7 Май 2009 Колега, тези колите с автоматични кутии са изчислени бързо да загряват до нормали стойности(както мотора така и скоростите) и затова първите няколко минути работят на 1500 оборота. Ами незнам иначе как да си обясня разликата :confused1:. Другото, което си мисля е да не е бензиностанцията, че от време на време ги сменям, та да преценя кой какво продава..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 8 Май 2009 Сподели Публикувано 8 Май 2009 Мисля, че този огромен разход е породен от грешка на колегата в засичането му. При мен 1.6 типтроник, разхода градско ми е 12л/газ или 10л/бензин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
earendil Публикувано 10 Май 2009 Сподели Публикувано 10 Май 2009 Здравейте, след една година каране на Аутландер 2,4 CVT лично моя извод е, че проблема в рзхода не е в скоростната кутия, а в MIVEC-a. Просто според мен далеч не е толкова ефективна по отношение на разход. Ефективността е по-скоро откъм по-голям въртящ момент в по-широки граници на оборотите.Не че се оплаквам от разхода - свикнах си му.. и като седна на обикновен автоматик ме даже дразни.Не се оплаквам и от двигателя, просто констатирам. За сравнение преди това карах роувър 75 с 2.0 V6 автоматик - кола не по-лека от аутландера и ми правеше 8.5 л/100 извънградско с около 140 км/ч и изпреварвания постоянно, около 7 при 100 и 12.5-13 - софийско градско.На аутландера съответните стойности са 13-13.5, 8.2, 13 л/100.. Голямата разлика между извънградско със 140 и 100 е очевадно от голямото челно съпротивление, въпреки че CVTто поддържа доста ниски круизни обороти. Лансера обаче според мен пак няма да постигне стойности като роувъра ми, като пак казвам.. причината е в двигателя, а не в CVTто. Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepes Публикувано 10 Май 2009 Сподели Публикувано 10 Май 2009 Здравейте, след една година каране на Аутландер 2,4 CVT лично моя извод е, че проблема в рзхода не е в скоростната кутия, а в MIVEC-a. Просто според мен далеч не е толкова ефективна по отношение на разход. Ефективността е по-скоро откъм по-голям въртящ момент в по-широки граници на оборотите.Не че се оплаквам от разхода - свикнах си му.. и като седна на обикновен автоматик ме даже дразни.Не се оплаквам и от двигателя, просто констатирам. За сравнение преди това карах роувър 75 с 2.0 V6 автоматик - кола не по-лека от аутландера и ми правеше 8.5 л/100 извънградско с около 140 км/ч и изпреварвания постоянно, около 7 при 100 и 12.5-13 - софийско градско.На аутландера съответните стойности са 13-13.5, 8.2, 13 л/100.. Голямата разлика между извънградско със 140 и 100 е очевадно от голямото челно съпротивление, въпреки че CVTто поддържа доста ниски круизни обороти. Лансера обаче според мен пак няма да постигне стойности като роувъра ми, като пак казвам.. причината е в двигателя, а не в CVTто. Поздрави За "голямото челно съпротивление" съм съгласен ....и на моя Аутлендер разходните стойности са подобни.Обаче да споделя нещо. Дали защото в началото много се радвах на :mitsu-smiley: и я понапъвах, но разхода (в София) беше 17-18 л/100км. Множко,а?Пък и не вися много в задръствания - просто много светофари и тръгни/спри.... Сега правя следното: 1. В града карам като сам си превключвам скоростите (типтроник) 2. Когато спирам ,почти не използвам спирачния педал - спирам с двигателя 3. Гледам автомобила да е в движение ,когато колоната потегля.За целта не карам на задната броня на колегите. Все пак най-много гориво е необходимо за задвижване на автомобила и достигане на определена скорост.За поддържане то и е по-лесно Резултата е 13 л/100км :icon_clap: Извода който си вадя (без да натоварвам другите) е че разхода си зависи от стила на шофиране. П.С. Обаче като ми щракне нещо...лелеееее :mitsurally: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.