Премини към съдържание

Мitsu от Англия.За и против


Препоръчано мнение

Ами като има камион или автобус го изпреварвам но от доста по далеч, а ако пътя е със завой или голям трафик си кротувам и НЕ изпреварвам, не съм самоубиец/убиец.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

ПИЧОВЕ,съгласен съм с вас-противниците на десния волан,всеки ден се сблъсквам с тях-но тези коли ,от Англия още не са започвани да се обработват.Килметражи и т.н.Това е истината.Купуваш нещо истинско.На реални километри и състояние.Не е ли това по-важното?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да Бате,това е истината и не го крия.Не на половина - а на четвъртина в моя случай и мисля ,че ударих джакпот.7000 лв ми се струват непосилни :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-важното е сигурността както на теб самия така и на другите, аз съм привърженик на десния волан но колата я карам в Англия 11 месеца от годината. За постоянно в БГ пак бия я карал като напълно осъзнавам недостатъците на десния волан и те за мен не са проблем, аз съм си направил сметката.

Ако искаш да спестиш пари и това ти е основната цел при покупка след време ще те е яд, че не си взел с ляв волан... да не се окаже, че евтиното излиза по скъпо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Крал съм с десен волан,но преди,в Англия.Вярно е ,че там е друго.По-удобно и т.н. Но всичко е въпрос на навик и :mitsu-smiley: това е.Радвам се ,че карам Мицу,пък било то и с десен волан.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...........................Не е ли това по-важното?

Не и пак НЕ, най важното е безопастноста.

Нали се сещаш - колкото по малко поводи за ПТП, толкова по-малко жертви, ето това е най важното.

Погледни клипчето на подписа ми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не и пак НЕ, най важното е безапостноста.

Нали се сещаш колкото по малко поводи за ПТП толкова по малко жертви, ето това е най важното.

Погледни клипчето на подписа ми.

 

 

Те японските Мицубишита и те са с десен волан. :) Ние с левият волан истински Мицубишита ли караме или не?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бате,ти от кой квартал на Плевен си?И каква скорост си вдигал най - много в града.Уверявам те ,и преди с ляв волан, и сега повече от 40-50 не вдигам в града.ПРИНЦИПИ.Не съм състезател и не бързам за никъде.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има японски - правени за Япония. Има японски - правени за щатите. Има японски - правени за европа. Има "японски", правени в европа - за европа. За мен карането с десен волан също е супер смотано и рисковано. Ако можех да се пречупя, със сигурност щях да карам CYBORG :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има японски - правени за Япония. Има японски - правени за щатите. Има японски - правени за европа. Има "японски", правени в европа - за европа. За мен карането с десен волан също е супер смотано и рисковано. Ако можех да се пречупя, със сигурност щях да карам CYBORG :icon_rock:

 

Мисълта ми беше друга!Пак се почват полемиките и споровете кое е най най.От автофорум ставаме чат форум.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисълта ми беше друга!Пак се почват полемиките и споровете кое е най най.От автофорум ставаме чат форум.

 

Сладур - не се пали бе! Просто пояснявах. Пък ииии, нали знаеш, че обичам да те базикам :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бате,ти от кой квартал на плевен си?И каква скорост си вдигал най - много в града.Уверявам те ,и преди с ляв волан, и сега повече от 40-50 не вдигам в града.ПРИНЦИПИ.Не съм състезател и не бързам за никъде.

От The Orange County, дали съм вдигал високи скорости????

Да, правил съм го(ще излъжа ако кажа че не съм).

Не е въпроса дали си състезател или дали бързаш за някъде, а в безопастноста на пътя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както казват англичаните/с обратният волан/,не съм толкова богат да купувам евтина стока.

То за тях не е обратен - там а нормален...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като информация за колегите с десен волан:

- Виждал съм специални огледала/перископи/, които се монтират вътре, в купето, на предната лява колона. Разделени са на две - за гледане напред и за назад. Чувал съм, че има и такива с външно захващане.

Ето малко инфо - :link: ,

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм твърдо против автомобили с дясна дирекция. Това че някой не му стигат възможностите и финансите да си купи нормална кола, не означава че трябва да рискува живота на другите на пътя . Защо трябва да сме толерантни ? Ами то е почти същото като тези, които решават , че от 2 бири не ги хваща. Искам да се забрани в най-скоро време регистрацията на такива автомобили и бих направил всичко възможно това да стане. Стигат ми прогнилите кошери по пътищата и полуслепите дядковци, защо сега трябва и от "обратните" да сме застрашени. Писна ми от хора, които само за да спестят някой лев, ще са потенциална опастност за мен и семейството ми по пътищата. Всичко е мазало в тази държава...и закони и пътища..абе :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично, го разбирам този начин на мислене за джипове, които са високи и имат повече видимост, за специални автомобили - състезателни, офроуд....

Такива, които основната им работа не е на пътя - да.

За евтини обикновени автомобили... не го разбирам. Това е съзнателно ограничена видимост. Има същия смисъл, като примерно да си затъмниш всички стъкла или да нямаш огледала...

Нали затова е стремежа автопроизводителите - да ти дадат максимална видимост върху пътя. От друга страна, нали затова са тези ограничения в закона - кои стъкла може да затъмняваш, какви товари да превозваш... Защото като имаш свобода - не трябва да ограничаваш тази на другите!

 

Как ще изпълни такъв водач маневрата за изпреварване и спази закона!?

 

Чл. 42. (1) Водач, който ще предприеме изпреварване, е длъжен:

1. преди да подаде сигнал, да се убеди, че не го изпреварва друго пътно

превозно средство и че движещото се след него пътно превозно средство или това,

което ще изпреварва, не е подало сигнал за изменение на посоката си на движение

наляво;

2. след като е подал сигнал, да се убеди, че има видимост, свободен път на

разстояние, достатъчно за изпреварване, и че може да заеме място в пътната лента пред

изпреварваното пътно превозно средство, без да го принуждава да намалява скоростта

или да изменя посоката на движение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Понеже тук всички сме разбирачи, да взема и аз да дам своето ,, компетентно" мнение.

Истината за мен относно колите с десен волан е следната. Беднотията поражда единствено простотия. Само в Троян, град, който е абсолютно невзрачен и незначителен, почти всеки втори джип вече е с дясна дирекция, а те са много повярваите ми. Куцо и сакато вече има джип. Моето семейство е собственик на кола с дясна дирекция от 2002год. Тогава бяхме вторите в незначителният Троян собственици на кола с подобна дясна дирекция. Само леко ще ви въведа в периода преди 7 години. Нашето Пежо 406 HDI, тогава струваше с нормална дирекция 15 000лв. Ние го закупихме на 90 000 мили 98год. климатроник и всички ексри за модела за 7 000лв. Тогава нещата бяха доста по- различни. Първо, защото обществото не знаеше много за подобни коли внос от Англия и повечето си ни мислеха за англичани :icon_blush: Беше си атракция отколкото като сега феномен пробуждащ агресия и подигравки от останалите водачи с нормални дирекции. Но за 7 години мога спокойно да ви кажа следното. Всяко едно пътуване с тази кола си е било дар от Бога! Дай боже здраве, късмет и безприпядствени пътища и за напред. Пълна глупост е да се пътува с подобна кола в България, това е както риск за собственият ти живот, така и риск за останалите шофьори. Не може, никой тук да ми докаже, че не било чак толкова зле. Не е зле, трагично е положението. Според мен трябва да се забрани още от другият месец внос на автомобили от Англия, а тези, който са в заварено положение да им се даде срок, в който да се спрат от движение. Така или иначе със тази световна криза, в която се намираме ако си продам Пежото на части ще спечеля много повече отколкото да я продавам цяла. Тази недвусмислица трябва да се спре, защото ситуацията ще стане неуправляема. Който пък не може да прежали деснячката си да обърне геврека, настрой фаровете, прегледа огледалата и да се яви на някакъв преглед за пускане отново като нормална кола в движение. Това безхаберие и беззаконност ще ни доведе до гибел и честно казано смятам, че не сме много далеч от този крах. И както казах още в началото любимата ми мисъл е, че беднотията поражда простотия :icon_crying: :icon_blush: Ако има засегнати, за нищо. Днес ще се посърдите, утре ще ме попсувате пък рано или късно ще стигнете до моят акъл. Най- малкото защото съм се сблъскал с коли с дясна дирекция много преди повечето от вас.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз само да отбележа, че в "За Mitsubishi" се вихри аналогична тема. Не разбирам, какво общо има раздела "Carisma" с десния волан???

 

И за да не съм офтопик, да кажа, че и според мен десния волан трябва да е забранен за регистрация в страни с стандартен ляв волан. Човешкия живот е по-ценен от спестените 5-6000 лева за аналогичната кола с ляв волан.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз само да отбележа, че в "За Mitsubishi" се вихри аналогична тема. Не разбирам, какво общо има раздела "Carisma" с десния волан???........

Виж първият пост в настоящата тема.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Омръзна ми от тарикати, които и зимата карат с летни гуми, не сменят нищо по колите си, понеже така можело и за да спестят някой лев биха карали и от задната седалка. Миналата година бях на погребение на един много близък приятел на връх великден, имено поради катастрофа с такъв автомобил. Заключението беше всеобщо, че ако автомобила е бил с нормална дирекция, е нямало да се стигне до фатален край.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, темата е за мнения "за" и "против" автомобилите с дясна дирекция....

Заплахи, обиди и нецензурни изрази, водят към коша с отпадъци и наложени лични предупреждения..

 

 

 

.........................

 

 

 

nipece - обмисляй изразите си!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Омръзна ми от тарикати, които и зимата карат с летни гуми, не сменят нищо по колите си, понеже така можело и за да спестят някой лев биха карали и от задната седалка. Миналата година бях на погребение на един много близък приятел на връх великден, имено поради катастрофа с такъв автомобил. Заключението беше всеобщо, че ако автомобила е бил с нормална дирекция, е нямало да се стигне до фатален край.

Колега имаш завидна памет за много постове, обаче да ги пасваш както ти дойде в подкрепа на някаква си твоя идея фикс при мен не върви...

Карането от задната седалка е моя реплика, но е за каузата на колата като такава, а не на спестения лев като такъв! Правих си тест с летни гуми, който споделих с колегите, че е неуспешен и при конкретната моя кола не минава. Ооопс - в това няма нищо лошо.

Съболезнования и за приятеля ти - за починали по нашата религия: добро или нищо. Не знам подробности, но конкретни данни за по-голям процент инциденти няма цитирани, за да си позволяваш заключение, че това или онова. Може пък при други фатални иначе обстоятелства (без да е задължително) шофирането с конкретно десен волан да се окаже разковничето на спасението.

Нищо от горното в този ред на мисли не те оторизира да ме характеризираш като тарикат или пък да се троснеш. че ти е омръзнало от такива или онакива.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен трябва да забранят с закон регистрацията на коли с десен волан, при движение като нашето, на доста места из света има подобни закони. Също съм против тези който карат тук с десни волани, понеже и аз станах жертва на един такъв без навигатор. Вярно, че не се стигна до нищо фатално заслугата за това си е изцяло моя. Иначе сигурно щеше да се наложи да обеснявам на родителите на приателката ми защо какво и как.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...