Премини към съдържание

pafkataaa

Потребител
  • От него общо

    44
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Плевен

pafkataaa's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Тази вечер установих,че нямам стопове.Габарити да,стопове ,НЕ.Крушките са здрави,но........стопове няма.Въпросът ми е следния,възможно ли е да е бушон или стопмашинка или какво е?
  2. pafkataaa

    Шарнири-пълнене

    вин-а е XMDLNDA2AVF026079 ако някой може дапомогне ще съм много БЛАГОДАРЕН.
  3. Може и да ви звучи несериозно,но това в моя случай се оказа май най-добрия вариант.Става въпрос за Каризма 1,8 1998 бенз. Шарнира е капсулован и върви заедно с носача и много хора ми казаха ,че е по-добре да нълня старите отколкото да купувам ментак носачи.При положение ,че колата не се кара много често май това наистина е добър вариант.Та въпросът ми е ,ако има някой от Плевен,да ме светне къде по-точно ги правят тези работи и колко горе доло струва,На мен ми казаха няква ориентировъчна цена 15-20 лева. Предварително благодаря.
  4. Привет ,Колеги.Замислил съм смяна на шарнир,Но оказа се,това е доста сложна опериция.Намирането де.В магазина на Косер в Ловеч,разбирачите казват ,че за тази Каризма ,97 1,8 бенз. се предлагат два вида шарнири.При тях има само единия ,ако той не става трябвало дасе купува целия носач със шарнира комплект.Ако някой е извършвал тази дейност ,с намирането на шарнира и със смяната моля да пише. Предварително благодаря.
  5. pafkataaa

    проблеми с оборотите

    СЪВЕТЪТ Е НА DAN MG Преди време той ми помогна ,надявам се и на тебе да ти е от полза "2.4 GDI е с електрически управляема дроселова клапа. Абсолютно всеки път след откачане на акумулатора се прави процедура по програмиране (адаптация) на тази дроселова клапа. Процедурата е следната: 1. Откачаш минусовата клема на акумулатора за 1мин. и я закачаш обратно. 2. Дава се на контакт за по малко от секунда и се маха контакта 3. изчаква се на махнат контакт 10-15сек. при което от към двигателя трябва да се чува леко "жужене", а вътре в купето трябва да се чуе цъкване от реле 4. Веднага след като се чуе цъкването на релето се подава на контакт, изчаква се да изгасне диагностичната лампа и се пали без газ 5. Оставя се да работи на място 5-10 мин през което време трябва да се мине през смяна на режимите (познава се по леката промяна на оборотите) 6. Гасиш за 15 сек. и палиш пак, след което е желателно да се покара малко за да може двигателя да мине през всички режими. Всичко това се прави на загрял двигател, и оборотите трябва да са около 600-700, при смяната на режимите (т.5) трябва леко да се повишат до макс 1000 оборота. И това е процедурата. Пак повтарям трябва да се прави след всяко откачане на акумулатора. P.S. Забравих да добавя, това се прави на всяко GDI. Не само на 2,4 Ако не се направи са възможни аномалии и нестабилен празен ход, гаснене по светофари и т.н."
  6. pafkataaa

    проблеми с оборотите

    Свалял ли си акумулатора за повече от 1/2 час?
  7. Здравейте,проблемът се вижда от заглавието на темата.Трябва да сваля десния подкалник ,а не знам как.Намирам някакви пластмасови болчета по него ,но нямат развиване.Вече счупих 2.Ако някой го е правил това упражнение моля да помогне.Предварително благодаря
  8. Пускам тази тема защото през търсачката не намерих почти нищо.Може и да има,но не можах да намеря.СУМАТИ И РАЗБИРАЧИ я гледаха Каризмата /1,8 бензин 1997/ и никой не можа да ми каже пустите шарнири с нит ли на шлици ли или на незнам какво си са.Така,че ако някой може да ми помогне с компетентно мнение по въпроса ще съм му благодарен.Както нещо за смяната и нужен ли е регулаж на моста след това. Благодаря.
  9. Колеги МОЛЯ ВИ за помощ и съвет.Преди известно време пак писах за същия проблем и впоследствие го отстраних със смяна на термоста ,по съвет.ПРОБЛЕМА ,който за съжаление пак се появи е ,че оборотомера показва ,че колата работи на 500 оборота ,светлините на таблото,фаровете силата на парното при това положение отслабват ,при подване на малко газ всичко се нормализира при пускане на газта оборотите падат на 500 и всичко пак отслабва.Това става само когато колата е в движение.На свободна постепенно оборотите се качват на нормално положие.При работа на 500 не се усещат признаци за гаснене на мотора,което е много странно.Преди да сменя термостата майстор-разбирач ми каза ,че термостата давал отражение на оборотите по някакъв начин.Точно как не знам.Тогава обаче и температурата не беше на ред.Сега си загрява нормално ,но ШИБАНИТЕ обороти откачиха.Забравих да кажа ,че проблема се появи след сваляне на акумулатора снощи за презареждане.Възможна ли е неправилна последователност при свързване на клемите да е дала някаква грешка в компютъра? КАРИЗМА 1,8 "97 МОЛЯ ВИ ПОМОГНЕТЕ
  10. Здравейте,на всички колеги.Въпроса ми е можеби леко изтъркан ,но не намерих тема във форума. Та,какъв ви е разхода в тези студове?На мене ми се качи с 2,5/100.Дали е нормално?От температурата на вън ли е или трябва да търся проблема някъде другаде. Carisma 1,8 GLX. Благодаря предварително. :confused1:
  11. Благодаря много,ROSKO
  12. А къде е тази реактивна щанга ,можеш ли да я покажеш?
  13. Ако някой знае нещо за тези тампони,смяна ,цена.Нито ми е ясно къде се намира нито какви са тези тампони. Помогнете МОЛЯ.Ако може с графика защото и в Workshop manual не я намирам. Благодаря предварително.
  14. Здравейте колеги, Налага се смяна на големите тампони на задните носачи, проблема е че в плевен нещо не ги намирам. Интересува ме къде мога да ги намеря и някаква ориентировъчна цена. Благодаря ви предварително!
  15. pafkataaa

    Смяна на термостат

    Благодаря на всички за помоща.Днес осъществих смяната,УСПЕШНО.Оборотите се управиха ,да не повярваш,точно както майстора ми каза.Отново БЛАГОДАРЯ :worthy:
×
×
  • Създаване...