Премини към съдържание

Мitsu от Англия.За и против


Препоръчано мнение

Здравейте всички фенове на MITSU,

Много нов съм във форума,но за малкото време, в което съм сред вас, научих доста полезни неща за подръжката и въобще всичко важно за Трите диаманта,за което много ви благодаря :worthy:

Фен съм на марката от няколко години(видях един галант на човек от форума).Поразгледах тогава цени ,това онова,но разбрах ,че такава марка никога няма да карам,просто защото нямам такива възможности. :senile: Но изведнъж,ЧУДО,в Англия Трите диаманта се намират на цени в пъти по-тънки.Правене на сметки,подготовки,търсене на хора и не след дълго аз съм още един горд собственик на CARISMA.

Тези дни по БТВ започнаха да се чуват за някакви проекти за забрана на вноса на автомобили от Англия.Направо съм вбесен :mad: Отоново някакъв цървул ,решил да изкяри някой лев от такива като мен,прави някакво тъпо изказване за забрани на техно тестове и специализирани курсове за хората,които карат такива коли.Поредния легален рекет на ш..аните депутати.Кое е по-опасно един малоумник с прогнила астра ,който се прави на състезател или.........

Просто искам да ви попитам какво мислите вие и ако някой знае нещо повече по въпроса да пише.

Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Не разбрах дали вече си я взел или не. Откровено, няма нищо лошо в колите от там... Изключително запазени, качествени ремонти, консумативи, пътища и горива. Моята я карам 10 месеца и съм изключително доволен. Милен остана изумен като я закачи на компа "Баси Каризмата, майна", пък за парите, то се знае :)

Колкото и да се чудят опонентите, като излизаш от завой (ляв или десен) имаш по-добра видимост от дясно. Малко по-голяма дистанция до този пред тебе и разликата в ъгъла на виждане е никакъв. В град или на магистрала пък е абсолютно все тази.

Сега за минуса не мога да не почна с колегите от работата дето ме сцепика от бъзик, че ми бил монитора от дясно да свиквам, че на стола съм зареждал от другата страна и какво ли още не. Освен това даже с Мицу да е човек, пак някой ще се изцепи нещо от сорта, че астрите можело да са ръждиви, ама волана им не знам си къде си... Няма колега да си дигнеш имиджа и това е!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно колега.Колите от Англия,в повечето случаи,идват със сервизна книжка,което за мене си е чиста гаранция за километри и подръжка.А не да ти кажат :тази я е карал един пенсионер само на пазар и километрите са и реални.Айде нема нужда.Аз съм втори собственик на моето :mitsu-smiley: .И това го знам със сигурност защото имам документи за всичко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спирам си аз на светофар, до мен в лявата лента спира мадама с Пежо и седи учудващо близо......Трябваше ми малко време да зацепя че колата и е с десен волан. Питам я през прозореца "удобно ли ти е така".....а тя отговаря "Даааа паркирам си и слизам директно на тротоара, няма опасност някои да ме удари......" :hysterical:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Милене, а ти сядал ли са на такава кола. С дясна дирекция. Първо виж дали има разлика и тогава се смей. Разликата е 60 см. Така ли е ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За мен вече няма разлика.Слизам от дясно ,качвам се на буса от ляво и си бачкам.После пак си сядам от дясно и си тръгвам.Никаква разлика.Въпрос на навик.И не съм опасен за никой.Защото не съм състезател в града.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никаква разлика няма да има когато колите ги направят с по три седалки и шофьора е в средата.....Тогава дет е Англия там е и Америка. Ама сега ще ме извиняваш. Я тръгни от София за Бургас лятото в морския сезон с лека кола с десен волан, и после пак да си поговорим. С бус и джип е лесно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

8000E. Купена е 2000год. Ма няма нужда да ме сриваш, пък и да ме убедиш няма да можеш. За мен колата е необходимост и когато ми върши работа, цената няма значение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За мене също беше СУПЕР необходимо да имам кола с 4 врати и Три диаманта на решетката.Имам я и се чувствам супрер доволен и горд,че карам такава машина.Но според мен няма нужда,аз и колегите с десни волани,да гушим някъв спукан ... с кинти.Говоря за предложението на г-н Депутатчето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За мен вече няма разлика.Слизам от дясно ,качвам се на буса от ляво и си бачкам.После пак си сядам в Галка от дясно и си тръгвам.Никаква разлика.Въпрос на навик.И не съм опасен за никой.Защото не съм състезател в града.КЕЛЕШ НЕ

Ти не, но за друг ще гарантираш ли?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С десен волан няма проблем никакъв, важното е да няма изцепки и рискови маневри. Малко е гадно на междуградски път и изпреварвания но се свиква бързо. За видимостта лятото като си ходих към БГ мислех да си сложа една камерка (от тези за паркиране) до левия халоген и да снима от пред пътя, само незнам дали ще имам реална представа за разтоянието и дали ще намеря такава без огледален образ, тази екстра я отложих за това лято ама ще си идвам без колата та май ще е за по нататък.

Следващата ми кола най вероятно ще е пак с десен волан.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За какво свикване става въпрос бе хора.....с десния волан на извънградско си 2 метра вдесно от осевата линия......За да се подготвиш за изпреварване и да видиш отсреща......че то си е 99% челен удар ако идва кола.....Какво свикване, да не би от десния волан очите ти да стават ренген.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За какво свикване става въпрос бе хора.....с десния волан на извънградско си 2 метра вдесно от осевата линия......За да се подготвиш за изпреварване и да видиш отсреща......че то си е 99% челен удар ако идва кола.....Какво свикване, да не би от десния волан очите ти да стават ренген.......

:good: Добре казано.

За съжеление все още няма статистика(или аз не съм чул) за ПТП с участие на автомобили с десен волан, според мен мненията на много колеги ще се променят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Под свикване имам предвид гледане през стъклата на колите, изнасяне плътно в дясно да видиш пътя, изпреварване от по далечко

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Под свикване имам предвид гледане през стъклата на колите, изнасяне плътно в дясно да видиш пътя, изпреварване от по далечко

И пак е не реално да се мисли по този начин.

Колко души са си подготвели колите с десен волан както трябва, че да се безопасни по БГ пътища? Колко от тя са си сменили фаровете или страничните огледала? Според мен това число клони към нула.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

за никъде не бързам. 5 ,10 , 20 мин няма да ме управят.

 

 

Ето тук е разликата в левия и десния волан и видимоста при изпреварване. :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чувствам се добре с Галка и изпреварвам когато е удобно,иначе чакам,за никъде не бързам. 5 ,10 , 20 мин няма да ме управят.

Чувстваш се добре защото си платил на половина, това е самата изстина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...