Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Пусти скоростни кутии


Препоръчано мнение

Бутон "Hold" вкарва скоростната кутия в режим на една по-висока предавка или - колата не потегля на 1, а на 2 и ги държи и по-нататъка на този принцип до около 80км/ч, по този начин двигателя се държи в ниски обороти и се избягва боксуването. Използвах го активно през зимата и съчетано със добри зимни гуми е повече от ефективно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...
  • Отговори 75
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

В един американски филм главният герой гонеше двама наперени мъжаги (лошите във филма). Бягаха от преследвача, който искаше да постреля по тях. Насред море от американски коли те се качиха в някаква европейска кола, след като изхвърлиха собственика през вратата, видяха скоростния лост и третия педал, спогледаха се сякаш са видели призрак и този на лявата седалка каза: "Как по дяволите се кара кола без автоматик?". Да, хвана ги. И то пеш.

 

Кое казвате ви беше най-трудното когато се учехте да карате автомобил?

 

Автоматичните трансмисии са измислени за да може всеки да кара. Моето мнение е: сложни, със скъпа поддръжка, оскъпяват колата, по-често дефектират ... и по-голямата част от тях увеличават разхода на гориво. Еколозите биха казали, че повече замърсяват...

 

Aga е прав - колите ни не са състезателни и далеч не са достатъчно мощни, че да дрифтим и да се пускаме по разни писти и да участваме в ралита. То пък предно с дрифт не върви (нещо като негър скиор). Все странни гледки... Това също е с основна цел всеки да кара. Представете си как потегляте на пълна мощност излизайки от пресечката на 90 градуса завой с предно и как със задно. От 10 съфорумника с предно ще минат 10. Малко пушилка и толкова, а от тези 10 един, най-много двама, ще овладеят колата със задно...

 

Но да се върна на въпроса. При ръчните има положение, наречено полусъединител. Така че винаги може да се изстреляш, стига да можеш да си караш колата, знаеш какво е междинна газ и се кефиш докато връщаш предавки пред знак STOP... примерно ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..... и се кефиш докато връщаш предавки пред знак STOP... примерно ...

И после сменяш лагери на скоростни кутии.. мерси :)

Автомата не го сменям и за кака Анджи Джолева-Питова.

 

Трябваше да му сменям маслото като го купих ама ме мързи а и пари излишни няяя. Карам и не ми дреме много много :) все пак японеца го е "сметнал" че може и евентуално да изкара 200 000 км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нали видя колко и как е смятал японеца....................... Сигурно цунами е закрило слънцето и слънчевите батерии на Casio-то са пригаснали. Резултатът е налице.

 

Тези лагери явно са си така. Говоря за използване на междинна газ. Напук на всички противници на тази техника аз карам само така каквото ми попадне. Скоростната кутия при това положение се чувства като в 5-звезден хотел на брега на морето.

На предишната кола можех да ги сменям без съединител. Бърз поглед към оборотомера и сменям като типтроник :icon_dance:

На мици не смея, че без друго могат да се преплетат валовете.

 

Aga го е написал - пазарен сегмент. Кой каквото му е на сърце :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе автоматика бая бързо си набира. Аз както съм с 2.0 автоматик, съм цедил първата и ми до 55-60км/ч до прекъсвач и е голямо предимство шот другито коли докат сменят от първа на втора.... и аз съм една кола напреде. Не че по принцип карам така, но ми се е случвало пък и съм любопитсвал колко и е вътъка и наистина на автоматика е голям... никакви проблеми от както съм я купил стига да и сменяш маслото когато трябва, карам си без проблем, като трябва да я настъпя си върви и като я карам бавно яваш-яваш, не гори много... Ако колегата още си търси 2.0 автоматик с ГИ моя още се продава :( или може да дойде да му дам да врътне едно кръге :senile: :P Поздрави :icon_peace:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе автоматика бая бързо си набира.
Иди някой път на драг пистата и се дръпни с някой с ръчни скорости, тогава ще разбереш със сигурност, колко бързо набира...
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За набирането.. -> http://vbox7.com/play:172f12d9

Това е супер жалък, смешен и безмислен спор... Кое набирало по-бързо!? С тази тежка кола с тия умрели кони "бързо" не е точната дума. Разбирам да спавнявате някакви коли с по 400 коня, там има смисъл да се спори... Чак и филмче сте направили, за 26 секунди колко вдигна Галанта?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го правил просто наскоро попаднах на него в Вбокс-а и затова го сложих... . Вярно е че колите не са някакви изтребители но се спореше за автоматика и ръчката... :drinks: :senile:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

М дааа при ръчните се губи близо 1 сек. докато автоматика доускорява при по-дългите си скорости... Но пък Ф1 няма да сложат автоматични скоростни кутии... :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_hmm:

Редактирано от SpeedFox
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Но пък Ф1 няма да сложат автоматични скоростни кутии... :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_hmm:

Хммм , а лоста за скоростите къде е при Ф1 ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За набирането.. -> http://vbox7.com/play:172f12d9
Тоя с другият Галант, трябва да ти е голям приятел, за да те изчаква да напреднеш... :icon_thumbup:

Извинявай, ама моята кола е дизел, и като тръгна да я ръчкам, гумите свирят и на 1-ва и на 2-ра и на 3-та , а на този се обадиха само на първа...

Така че , това клипче си го гледай ти, и си мисли че автоматика е най великата машина..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Взе ми думите от устата Марине.

Този старт е все едно отива баба на магазина за хляб.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоя с другият Галант, трябва да ти е голям приятел, за да те изчаква да напреднеш... :icon_thumbup:

Извинявай, ама моята кола е дизел, и като тръгна да я ръчкам, гумите свирят и на 1-ва и на 2-ра и на 3-та , а на този се обадиха само на първа...

Така че , това клипче си го гледай ти, и си мисли че автоматика е най великата машина..

Марине,имаш 10 бири от мен.... :icon_drunk:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Марине,имаш 10 бири от мен.... :icon_drunk:
Да знаеш, че обещаното си го търся, като наследство ... :lol:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да знаеш, че обещаното си го търся, като наследство ... :lol:

То се вижда че с теб няма да караме тролеи,ами вземи че пусни тема за есенна среща ,за да изпълня обещаното... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хммм , а лоста за скоростите къде е при Ф1 ?

 

Тя е механична скоростна кутия с автоматично управление с копчета на волана.... както типтроника но тои е с лост.

Редактирано от SpeedFox
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоя с другият Галант, трябва да ти е голям приятел, за да те изчаква да напреднеш... :icon_thumbup:

Извинявай, ама моята кола е дизел, и като тръгна да я ръчкам, гумите свирят и на 1-ва и на 2-ра и на 3-та , а на този се обадиха само на първа...

Така че , това клипче си го гледай ти, и си мисли че автоматика е най великата машина..

Абе човек, това клипче си беше качено нито карам аз, нито съм го правил аз. И не си мисля че автоматика е най-великата машина, защото аз предпочитам ръчката и даже мойта кола нямаше да я продавам ако беше ръчка, просто и аз си мисля, че поне първа и втора, по-бързо набират от ръчката, а за въртенето на гуми, той колкото повече върти гуми толкова повече време губи...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоя с другият Галант, трябва да ти е голям приятел, за да те изчаква да напреднеш... :icon_thumbup:

Извинявай, ама моята кола е дизел, и като тръгна да я ръчкам, гумите свирят и на 1-ва и на 2-ра и на 3-та , а на този се обадиха само на първа...

Така че , това клипче си го гледай ти, и си мисли че автоматика е най великата машина..

Купи си нови гуми :icon_thumbup: Тези с които караш са сериозно опасни, 75 коня кола с 150 Нм въртящ момент да ги превърташ...безумие :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Купи си нови гуми :icon_thumbup: Тези с които караш са сериозно опасни, 75 коня кола с 150 Нм въртящ момент да ги превърташ...безумие :)

 

Не е 75 коня, би трябвало да са 90, но колко от тях са останали под капака... не се знае.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Купи си нови гуми :icon_thumbup: Тези с които караш са сериозно опасни, 75 коня кола с 150 Нм въртящ момент да ги превърташ...безумие :)
Теодорчо, не бери грижа за моите гуми ...Те са на 5-6000 км. и са с ДОТ-2408 ...

Освен това, не са Ласа, нито Корморан, нито коя да е световно неизвестна марка... :P

А дизела за който говоря, е много над 100-те коня и много над 200 Нm - въртящ момент... :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Теодорчо, не бери грижа за моите гуми ...Те са на 5-6000 км. и са с ДОТ-2408 ...

Освен това, не са Ласа, нито Корморан, нито коя да е световно неизвестна марка... :P

А дизела за който говоря, е много над 100-те коня и много над 200 Нm - въртящ момент... :icon_dance:

ЕЕЕЕЕЕхх тия печки бе, спора и ..чуденката беше за скоростните кутии , а пак отиде към печките ......, аз лично съм карал и от двата вида и никога няма да си купя автоматик, но това е според типа на каране, иначе ако ще се счупи май и с двете си яко в джаза :).....

А бате тия хонди да не са със специален чип ,че си я докарал над 105 коня :icon_thumbup: :icon_thumbup: , ама знам ли те ти си голям хитрец, а и за въртящия момент също....., давай сподели, че и аз да се зарибя най после с печките :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...