Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Шум при неравности


farkov

Препоръчано мнение

Здравейте!

 

Случаят е следния ... При преминаване през малко по-голяма неравност се чува един шум (леко издрънчаване) вътре в купето. Звукът се чува някъде около волана и в началото го имаше само при по-остър ляв завой, а сега ми прави впечатление, че се появява и при движение през неравност направо. Няма никакви вибрации или тропане. При по-бавно преминаване през неравност не се чува нищо. Колата е Лансър 2006 и е на 30 000 км. Не й се е случвало да влиза в големи трапове, доста е пазена. Не ми се вярва да е нещо от окачването, но реших да попитам ...

 

На някой да му се е случвало нещо подобно ?

 

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз имам същия проблем и досега никой не може да ми каже от какво е но за разлика от теб аз скочих наскоро в един трап, поне при мен е нещо като свирукане, и е точно около волана в или извън купето, все още не мога да установя напълно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам подобен проблем при неравности и бях 3 пъти в сервиза на Mitsubishi, но без никакъв резултат, окачването си е супер по тяхни думи :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мммдааа... И аз прегледах обстойно окачването в сервиз и всичко си е наред.

А този звук продължава супер много да ме изнервя :icon_n_furious:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали говорим за едно и също нещо но и при мен има такова потропване като мина през легнал полицай. Като, че ли има разбито нещо, но едвам ли при нова кола....... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оу, няма и нищо. Той Лансърчо тропа от всякъде :), нали е по спортен /така си казвам на ум, да си се заблудя/.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Истината, че количката има доста евтини материали. Те на неравности лекинко като се поместват издават кофти шум /далеч от спортния :)/. Карал съм и съм се возил, както предполагам всеки от вас в някой по-спортен модел на Мерцедес или БМВ, там шум няма нищо общо :), там само се чува ТУП ТУП стрелката удря няколко хиляди оборота, а ти се опитваш да не изпуснеш волана :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се види в някой сервиз от какво е. Не става да гадаем.

Може и да е от гумите даже - да дам моя пример - задното ми окачване (предимно) издаваше някакъв постоянен нискочестотен шум при движение по неравен път. Преди два дена забелязах, че някой малоумник е сложил различни размери гуми (те и двете изглеждат абсолютно еднакви); И след като ги смених шума изчезна... Така че може дори и от кьорав гумаджия да е и при тези "незнайните" случаи...

Варианти много, решението в сервиза...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се види в някой сервиз от какво е. Не става да гадаем.

Може и да е от гумите даже - да дам моя пример - задното ми окачване (предимно) издаваше някакъв постоянен нискочестотен шум при движение по неравен път. Преди два дена забелязах, че някой малоумник е сложил различни размери гуми (те и двете изглеждат абсолютно еднакви); И след като ги смених шума изчезна... Така че може дори и от кьорав гумаджия да е и при тези "незнайните" случаи...

Варианти много, решението в сервиза...

Съгласен съм с коегата , защото моя Лансър не ми шуми .

Е не е като "в някой по-спортен модел на Мерцедес или БМВ" , но на мен :mitsu-smiley: ми харесва повече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен има един друг шун но той си е постоянен даже и при равен път, предполагам че е от зимните гуми от шарката........но пък си и мисля дали не е някой лагер :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се види в някой сервиз от какво е. Не става да гадаем.

 

Ами в сервиз нищо не откриха отдолу. А в БалканСтар искат колата за цял ден да й разглобят таблото и т.н. Само че след това предполагам ще има много повече шумчета. :)

Все пак ако зачести ще я закарам отново в БС. Нали затова е гаранцията.

 

Надявах се, че някой колега може да е имал такъв проблем и да е намерил решение. Според мен най-вероятно е нещо по интериора около волана.

 

Както и да е, с гадаене не става...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Иво, моите уважения към теб, но колко по-бързо разбереш, че мотото "моето си е най-добро" - не е вярно, толкова по-добре за теб. Никой не иска да каже нищо лошо за Лансъра, а просто, че има доста евтини материали по него / предимно пластмаси! /, като качество тези неща са далече от двете водещи като качество марки, които от своя страна си имат своите кусури.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Иво, моите уважения към теб, но колко по-бързо разбереш, че мотото "моето си е най-добро" - не е вярно, толкова по-добре за теб. Никой не иска да каже нищо лошо за Лансъра, а просто, че има доста евтини материали по него / предимно пластмаси! /, като качество тези неща са далече от двете водещи като качество марки, които от своя страна си имат своите кусури.

 

Рангеле, те и други слагат доста пластмаси, само че не скърцат и не потропват :icon_censored:, а пак се водят евтини пластмаси. Просто :mitsu-smiley: се изложиха със сглобките на Лансера и Аутлендъра и дано ги оправят, иначе лошо за тях.

А относно сравнението: -То просто е абсурдно :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами ще видим колко са се изложили, ако наистина се разскърцват повече с времето, мойта е на много малко километри, за да мога да кажа дали е така. Ако само леко се понаместват, няма проблем и това е нормално.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...
Рангеле, те и други слагат доста пластмаси, само че не скърцат и не потропват :icon_censored:, а пак се водят евтини пластмаси. Просто :mitsu-smiley: се изложиха със сглобките на Лансера и Аутлендъра и дано ги оправят, иначе лошо за тях.

А относно сравнението: -То просто е абсурдно :icon_dance:

Колега, моят Лансер стана на 8000 км и таблото си живее свой собствен живот - почти винаги нещо си скърца и трополи. Просто май си е част от колата скърцането на пластмаси :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моят Лансер стана на 8000 км и таблото си живее свой собствен живот - почти винаги нещо си скърца и трополи. Просто май си е част от колата скърцането на пластмаси :icon_crying:

Почти съм на 16 000 км. при мен няма скърцане,тропане или нещо подобно.Може би Лансерчето е правено в средата на седмицата когато сакето в японеца вече се е изпарило.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Почти съм на 16 000 км. при мен няма скърцане,тропане или нещо подобно.Може би Лансерчето е правено в средата на седмицата когато сакето в японеца вече се е изпарило.

Може и моето да е кофти сглобка, но да ти кажа ме е страх да им кажа в сервиза и да ми разглобяват таблото. Знам ли после какво ще стане :icon_censored:

А и дизела при мене си вибрира повечко :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми тропкат ключовете с ключодържателя като минавам през неравности :)

Интересно, скърца ми педала на съединителя, може би трябва да капба по една капка масло на втулчиците :)

Подозирате се момчета!

Колите са ни доста по-качествени от по-голямата част останали автомобили и за това се занимаваме с дреболий :)

:mitsu-smiley: :wub: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
Здравейте!

 

Случаят е следния ... При преминаване през малко по-голяма неравност се чува един шум (леко издрънчаване) вътре в купето. Звукът се чува някъде около волана и в началото го имаше само при по-остър ляв завой, а сега ми прави впечатление, че се появява и при движение през неравност направо. Няма никакви вибрации или тропане. При по-бавно преминаване през неравност не се чува нищо. Колата е Лансър 2006 и е на 30 000 км. Не й се е случвало да влиза в големи трапове, доста е пазена. Не ми се вярва да е нещо от окачването, но реших да попитам ...

 

На някой да му се е случвало нещо подобно ?

 

:mitsu-smiley:

Имам абсолютно същия проблем.Колата е 2006г-25000км но това го правеше още като я взех. 2 пъти я карах в Дарс Ауто Бургас,разглобиха ми таблото,после аз сам го разглобявах и нищо..Направо съм пред нервна криза,за това че съм безпомощен.Вече съм сигурен ,че е фабричен дефект на този Лансер и по точно нещо в кормилната рея,ако някой има друга идея,моля да сподели.Звука е ужасно металическо чукане по големи неравности и се увеличава винаги в завой.Това нещо и на старите ми коли не съм го наблюдавал...срамота!Също така има дразнещи шумове от таблото и прихлопване в задно дясно колело.Абе очаквах повече,колеги ама кво да правиш :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм интересно , и моята вече е почти на 10 000 км ама няма никакво скърцане потропване и тем подобни а дупки.... дал Бог колкото искаш може да е нещо фабричен дефект при дадена бройка кола, дано Колега се оправи този наистина неприятен проблем .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

 

Случаят е следния ... При преминаване през малко по-голяма неравност се чува един шум (леко издрънчаване) вътре в купето. Звукът се чува някъде около волана и в началото го имаше само при по-остър ляв завой, а сега ми прави впечатление, че се появява и при движение през неравност направо. Няма никакви вибрации или тропане. При по-бавно преминаване през неравност не се чува нищо. Колата е Лансър 2006 и е на 30 000 км. Не й се е случвало да влиза в големи трапове, доста е пазена. Не ми се вярва да е нещо от окачването, но реших да попитам ...

 

На някой да му се е случвало нещо подобно ?

 

:mitsu-smiley:

Ако Лансера ти е от по стария модел, т.е. от 2000 до 2007 год. то тогава обърни внимание на кормилния прът ,който започва от волана и стига до червяка на рейката.............по този прът има две каренца.........ако там има луфт то ще тропат те, но тропане може да има и в "телескопа" на пръта............с други думи пръта е съставен на две части ,влизащи една в друга подобно на телескопична антена............това е напрвено така, че да те предпази в случай на челен удар...........на края на единия прът ( този който влиза в другия) има тефлонов накрайник именно да не тропат двата пръта..............там търсете проблема, ако искате, може да дойдете да ви го оправя..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, то е налълно нормално - да има някои леко лоши сглобки или с някои малки дефекти. Обаче ако бяхме в една цивилизована държава като в Америка например, веднага съответния автомобил или съответната част ще бъде сменена, дори и видимо хората от сервиза да не могат да открият причината за проблема, което там също не може да се случи, тъй като те са доста добре подготвени и обслужват хиляди коли. Просто там купувача е цар и борбата за клиенти е голяма, а тука като отидеш с някакъв проблем - все едно ти си кривия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, ако бяхме някаде другаде, щеше да се разтропа поне след 5 пъти повече изминати километри. Едва ли има сглобка на какъвто и да е автомобил дето да не издава никакъв звук по нашите пътища мога да ви дам примери с доста скъпи у лукозни коли.

 

Ауди S5 с абсолютно всички екстри за модела на 20 000км... и от време на време поскръцва някоя пластмаса и т.н.

Mercedes C 63 AMG на 31 000км положението е наъплно трагично. Аз все още нямам такъв проблем с френската чик.я, но пък имам сериозен проблем с прозорците и сега чакам да видя кой първи ще се пръсне от зор :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко офтопик!

Преди няколко готини вземаме един мерцедес по поръчка от Щутгарт и от радост през България транзит в Гърция на море.

Както при Митсубишито след 1500 км трябваше да отидем в сервиз за преглед. Гърците като видяха състоянието на окачването се хванаха за главата как въобще сме стигнали до там без проблем. Всичко се бе разбило по нашите и Румънски пътища. Отне им 2 дни да сменят всичко отдолу.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...