Премини към съдържание

Вярна ли е тезата:Макс.200 к.с. за Fwd


Препоръчано мнение

Пожелавам ти успех! Ще ти напиша безплатно исковата молба. Ще се прегърнем двамата и ще почерпиш, когато спечелим делото през 2013 г. Всъщност може би през 2014 г. Накратко ще ти обясня. Дело с теб в български съд няма смисъл да завеждаме, защото ще го загубим. Законът ясно казва, че акциз се дължи до 31.12. Онова френското дело има действие само за страните по него, за съжаление... За да водим дело, трябва да го направим извън България, а там те се гледат със скорост съотносима на българските съдилища. Вероятността да го спечелим, още повече при наличието на съвсем същия прецедент, е огромна. Проблемът е, че мога да ти дам по-добра доходност за тия 5 бона, инвестирани за няколко години напред, отколкото чакане да се произнесе чужд съд...

ПП. Всъщност екотаксата за акцизни коли под 5 години със сигурност ще е значително по-лесно преглъщаема... Така че в моя случай ще съм напред с най-малко 4000 лв., дори екотаксата да се очетвори...

 

 

Спри да пишеш молбата, отказвам се от делото!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 75
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Ако не е указан друг срок в постановлението, влиза в сила три дни след обнародването. И колеги, това с фордовете малко несериозно. За много много коли може да се каже, че са най-добри като продадени. По същата логика, като са толкова хубави еклипсите, защо някой си купуват галанти... ? :P Ако косуът имаха визията на еклипс, ами май май изборът нямаше да е мицу...

 

Утре с огромно удоволствие ще си купя АутоВАг, пардон Аутобилд, в който за ГТР се споменаваше нещо като "Убиец на поршета" или нещо подобно...Амаха, ще говорите лошо за GTR! :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Утре с огромно удоволствие ще си купя АутоВАг, пардон Аутобилд, в който за ГТР се споменаваше нещо като "Убиец на поршета" или нещо подобно...Амаха, ще говорите лошо за GTR! :icon_censored:

 

Не искам да ти противореча, GTR-a е суперкола, но знаеш преполагам за проблемите със скоростната кутия когато се изключи системата за стабилност VDC (Vehicle Dynamic Control). Те изришно са казали от нисан че ако се изключи тая система и се кара без нея отпада гаранцията на колата. Обаче са дали стойностите на ускорение от 0-100 със системата изключена защото е много по-бързо. Като е изключена го дават 3.2 сек. а като е включена 3.9 (същата стойност като Evolution X FQ 400). Та сега им се гласят да ги съдят за фалшива реклама, щото са заблудили клиентите че колата ускорява za 3.2 а реално тя се разваля ако го направи за 3.2. А смяната на тая скоростна кутия струва $20000 доколкото разбрах. Сигурно го знаеш, но който не го знае ще научи нещо любопитно.

Редактирано от afterdarq
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Утре с огромно удоволствие ще си купя АутоВАг, пардон Аутобилд, в който за ГТР се споменаваше нещо като "Убиец на поршета" или нещо подобно...Амаха, ще говорите лошо за GTR! :icon_censored:

 

Не ме разбирай погрешно, нито имам предвид нещо лошо за GTR, нито нещо добро за VAG...Нито коментирам фолксвагенското списание - няма и нужда. Просто изрази от рода на "най-добрия форд е...." са меко казано несериозни, най-малкото предвид ориентацията на компанията основно към средния клас. За нисан нищо лошо /освен компанията дето го купи/ :icon_blush:

Редактирано от Dell
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ме разбирай погрешно, нито имам предвид нещо лошо за GTR, нито нещо добро за VAG...Нито коментирам фолксвагенското списание - няма и нужда. Просто изрази от рода на "най-добрия форд е...." са меко казано несериозни, най-малкото предвид ориентацията на компанията основно към средния клас. За нисан нищо лошо /освен компанията дето го купи/ :icon_blush:

 

А, аз се шегувам. Нито съм толкова пламенен застъпник на ГТР, нито враг на ВАГ. Просто мой познат си купи такава кола преди половин година от САЩ и си я кара. Още беше с транзитните номера, когато ми я даде да я покарам малко. Давал съм жега на много автомобили, включително много мощни, но такова чудо не съм си представял. Направо ми пърхаха пеперуди в корема... Няма такова животно. Трябва да гледаш внимателно километража, че се оказваш със 180 по бул. България съвсем неусетно :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...
Здравейте ! От доста време следя форума и реших и аз да напиша нещо... А сега по темата - в защита на предното предаване пускам следното филмче за да видите нагледно какво може един малък Ford с 300к.с. с предно сравнена с Nissan GT-R (480к.с. 4x4).

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=nqo77mv7M_4

 

Извинявам се ако съм нарушил някои от правилата на форума относно правилното писане на съобщения.

 

 

Колегата zlos7ar имаше друго предвид - става въпрос за Ford Focus RS' 2009, който има 5-цилиндров редови двигател с турбопълнене, развива 305 конски сили и е със задвижване само на предните колела. Обаче има една важна подробност - за да бъде предаден ефективно немалкият въртящ момент на предните колела, за тази версия на Focus е разработен специален диференциал, както и многораменно окачване, за да се осигури "залепване" на автомобила при завой. А и за да удържи тежестта на предницата... Та, мисля си, че не е съвсем неудачно да се направи автомобил със задвижване на предните колела и мощност над 200 к.с. :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А относно статията в AutoBild за Nissan GT-R, редакторите на списанието наистина не пестяха епитети на върховно задоволство... Мисля, че бяха от рода на "брутално ускорение", "животинско поведение" (на пистата), и все от този род...

Нечовешко било, викат... :yes3: Уж :drive:, а пък като :plane: Японска работа... :good:

Редактирано от followed
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата zlos7ar имаше друго предвид - става въпрос за Ford Focus RS' 2009, който има 5-цилиндров редови двигател с турбопълнене, развива 305 конски сили и е със задвижване само на предните колела. Обаче има една важна подробност - за да бъде предаден ефективно немалкият въртящ момент на предните колела, за тази версия на Focus е разработен специален диференциал, както и многораменно окачване, за да се осигури "залепване" на автомобила при завой. А и за да удържи тежестта на предницата... Та, мисля си, че не е съвсем неудачно да се направи автомобил със задвижване на предните колела и мощност над 200 к.с. :yes3:

 

При положение, че има Ево, Субару WRX, Мазда 3 MPS и т.н., не виждам кой ше си го купи тоя Форд.

Редактирано от jolly_roger
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При положение, че има Ево, Субару WRX, Мазда 3 MPS и т.н., не виждам кой ше си го купи тоя Форд.

 

Германците???

Редактирано от jolly_roger
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И едните, и другите ще си го купуват, си мисля аз... :) Защото знаят какво искат и потребителската култура в държавите им е доста висока, също така си мисля... :)

 

Обаче, аз този пост по-горе го написах по темата, а не за да потвърждавам или отричам качествата на този или онзи модел. И не виждам защо Ford Focus RS да е нас...н. При положение, че фирмата Ford е преценила, че такъв модел ще намери подобаващ пазар в определена пазарна ниша. Преценили са, че не е необходимо задвижване 4х4, с всичките му предимства и недостатъци, така, че дали моделът ще е успешен като японските си конкуренти, ще покаже единствено и само времето...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защото знаят какво искат и потребителската култура в държавите им е доста висока, също така си мисля...

 

Потребителската им култура е "как да купим възможно най-евтиния комунистически боклук", а правителствата подкрепят тая култура, налагайки безумни мита на колите непроизведени в СИВ, пардон, ЕС.

След Ескорт Косуърт (4х4) Форд не са произвели нито един нормален спортен модел, Фокус RS не е изключение. Достоен наследник на RS2000, който си беше безподобен боклук.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Потребителската им култура е "как да купим възможно най-евтиния комунистически боклук"...

Не съм много сигурен за 'най-евтиния'.... Honda TypeR e 18k, Mazda3 MPS e 19k, Subaru WRX e 20k, RS e 25.7k, STI e 26.5k и Evo-то е 27.8к паунда.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Купуващите тоя Форд са директно за психиатрията.

Доста крайно изказване. Особено основаващо се на махленски фолклор от типа 'най-добрия Форд е продадения'. За сравнение с AWD моделите не може и да става дума, но е доста по-добър от Маздата, и като двигател и като окачване. За нея с пълна сила важи правилото от заглавието на темата. :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доста крайно изказване. Особено основаващо се на махленски фолклор от типа 'най-добрия Форд е продадения'. За сравнение с AWD моделите не може и да става дума, но е доста по-добър от Маздата, и като двигател и като окачване. За нея с пълна сила важи правилото от заглавието на темата. :icon_crying:

 

Доколкото ми е известно, Фокус и Мазда 3 делят обща платформа? :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото ми е известно, Фокус и Мазда 3 делят обща платформа? :rolleyes:
Гриша, работиш по стара информация...

Вече нищо не делят ... Форд се отказаха от акциите си в Мазда...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гриша, работиш по стара информация...

Вече нищо не делят ... Форд се отказаха от акциите си в Мазда...

 

Така ли, назад съм с матр'яла. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...
Не случайно всички истински спортни коли (еклипса не е таква) са със задно. Предимствата, мисля, няма нужда да се изреждат, би трябвало да са ясни на всеки любител автомобилист.

 

Темата е сериозна все пак :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не успях да изчета цялата тема заради многото офтопик,но по темата кола на предно(200+ WHP) с подходящи гуми и шпер си е голяма емоция.Може би в определени моменти не може да се ползва целият потенциал на автомобила,но по добре излишна сила отколкото недостатъчна.Силна кола на задно мисля е по-опасна от такава на предно:)Трима прияели имам с Турбо хонди,2-мата са с измерени 250whp и другият N/A,не се оплакват и изкат да вдигат налягането :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

И аз съм на същото мнение,няма такова нещо с многото коне на предно да е трудно за управление.Има си достатъчно чарколяк да си направиш колата много стабилна и даже да си с 300+ коне.Това за над 200 коня на предно идва от там че колата ако е по-чуствителна ,с по-добър респонс и повече коне може да изправиш някой завой/изтървеш/,но човек трябва да си има винъги едно на ум като кара по-мощна кола независимо с какво предаване е.

А за колите в Бг на предно,че не се представят добре на драг си е така,защото като има много коне с нащи настилки става една....... просто ние нямаме настилка ,то писта нямаме като хората аз за настилки си мечтая :)Колите на предно в щатите правят добри времена защото имат драг гуми и се полага една адски лепкава смес,ако ги докараме тук ще има да гонят публиката и да се чудят лявата или дясната част от нея да избият (

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето

доста над 200 коня, но както писа колегата по-горе, и гумите му гуми, и пистата му писта...
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега писах това ,защото лично съм стъпвал на истинска писта и да си кажа честно ми беше трудно да вървя,бях с чехли и толкова трудно ги отлепях че накрая едниният ми се скъса.

А ако знаете само как се късат полуоски там и се повреждат кути........... Даже преди да мине на лепакавото покритие минават в нещо като локвичка да си намокрят гумите и там да ги превъртят за да ги загреят.Ето на такива места и 1000 коня на предно няма проблем,но на такива измислени чукари като нашето ,където на пистата се въргалят тарелки от кебапчета..... no comment:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...