Премини към съдържание

JeepersCreepers

Потребител
  • От него общо

    68
  • Регистрация

  • Беше тук

За JeepersCreepers

  • Рожден ден 08/15/1980

Местоживеене

  • Град
    Бургас

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    ~500h.p na предно :)
  • Интереси
    Силов тунинг и автомобили.
    от:30.04.2010г силен интерес към сина си ;)

Интернет контакт

  • Skype
    Gotin_Ma4o

JeepersCreepers's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. Абе то на мен много не ми пука,ама пустите му жени все се карат че не ме интересувало и само тя трябвало да се мъчи
  2. wow наистина много сериозна подкрепа момчета,искренно ви благодарим с жената
  3. Много Ви благодаря колеги !!! Просто няма такава подкрепа,супер сте ,даже първите от глаувалите се оказаха управата на форума- а аз си мислих че ще я затворите :icon_clap:
  4. Колеги болницата в която се роди детето ми организира конкурс,12те бебета които спечелят ще бъдат на неийния бебешки календар.Болницата е направила конкурса във Фейсбук,за сега вървим доста добре и сме от първите,но все реших че някой колеги могат да ударят по едно рамо за малкото бебче Всеки който иска да помогне със своя глас моля първо да кликне тук : Кликни тук за да харесаш групата /страницата на конкурса/ да приеме страницата като кликне харесва ми ,и после да ползва този линк : 2ра стъпка моя бебок клик тук за глас като кликне на харесва ми на снимката на моя бебок Александър Ивайлов Иванов. ПП: Моля следвайте точно това което съм писал ,защото ако кликнете направо на снимката няма да се отчете като глас !!! Ще бъда адски благодарен ако модераторите незаключат темата и всички да бутнете по едно рамо за бебока
  5. Колега несъм казал че турбо е добрия вариянт,аз му препоръчах друго на момчето.Другото което е не всеки двг. позволява 50 коня шот,да сложим 35 по-ще се съглася.И все пак си има изисквания ,като например пускането на нитрото да бъде на голям оборот,защото има възможност да ти "замръзнат буталцата" ,ако не е много качествена системата има голяма възможност да ти замръзне нитро клапана и тогава .........,с нитрото и настройките на колата се променят ,като бензин и нитрооксид.Ако не пуснеш повече бензин двг то отново си е застрашено от повреда и от обеднаване на сместа,защото се получава прекомерно горене заради новопостъпилия кислород и недостатъка на гориво. ПП: Но това всичко точно на теб не е много добре да ти го обеснявам ,защото си много на ти с нещата,но колегата не е ,и затова е добре да се спомене за рисковете,иначе нитрото си е кеф,5 10 сек. но ти пълни душата
  6. Да колега,ела на скайпа ми :Gotin_Ma4o ,там можем да си обсъждаме много,за тунинг за части и за всичко ,но тук немога да кажа кое къде,защото ще стане реклама и неискам да съм в разрез в правилата,Старая се да бъда редовен
  7. Ами колега писах това ,защото лично съм стъпвал на истинска писта и да си кажа честно ми беше трудно да вървя,бях с чехли и толкова трудно ги отлепях че накрая едниният ми се скъса. А ако знаете само как се късат полуоски там и се повреждат кути........... Даже преди да мине на лепакавото покритие минават в нещо като локвичка да си намокрят гумите и там да ги превъртят за да ги загреят.Ето на такива места и 1000 коня на предно няма проблем,но на такива измислени чукари като нашето ,където на пистата се въргалят тарелки от кебапчета..... no comment:)
  8. И аз съм на същото мнение,няма такова нещо с многото коне на предно да е трудно за управление.Има си достатъчно чарколяк да си направиш колата много стабилна и даже да си с 300+ коне.Това за над 200 коня на предно идва от там че колата ако е по-чуствителна ,с по-добър респонс и повече коне може да изправиш някой завой/изтървеш/,но човек трябва да си има винъги едно на ум като кара по-мощна кола независимо с какво предаване е. А за колите в Бг на предно,че не се представят добре на драг си е така,защото като има много коне с нащи настилки става една....... просто ние нямаме настилка ,то писта нямаме като хората аз за настилки си мечтая Колите на предно в щатите правят добри времена защото имат драг гуми и се полага една адски лепкава смес,ако ги докараме тук ще има да гонят публиката и да се чудят лявата или дясната част от нея да избият (
  9. Ами то добре ,най-евтиния начин да вдигнеш коне на атмосферна кола вярно си е нитро ,ама това е и най-лесния начин да си замине този атмосферен двигател Другото което е неможеш да караш постоянно на нитро,а момчето явно иска да си кара нормално и като му скимне да си вдига адресналина,а с нитрото ще го пусне за няколко секунди ,слад малко пак и то заминало вече....... Според мен колега най-удачният вариянт е да си направиш нова изпускателна спортна генерация/колектор,тръби,гърнета/ промени си и входящия въздух на колата и си до там .Ако пък имаш някой лев в повече сложи и едно по-голямо дроселче с по-добър смукател и колата ще усети новите коне
  10. Колега, на мен лично ми се включва, но трябва да съм над 20км/ч, може би за различните коли е различно незнам. Аз го ползвам и в градски условия понякога от мързел. Нали мога да си усилвам и намалям от волана и ме хваща мързел
  11. Да колега, Роската е много прав ! Автопилота работи на този режим и когато тръгне да качва наистина педала пада почти долу, ако не и на тенекията както се вика! Кофти е, че си свикнал като идва нагорнище да усилиш малко и като го качиш баира да ти е паднала скороста от предишната преди да усилиш, а при автопилота не е така - караш си 130, идва нагорнището и за да поддържа скороста автопилота отваря много дросела ако е голям баира. Аз лично съм го усещал как слиза много педала на газта .
  12. Колега аз съм виждал на едно ауди как отварят вратата,та фокуса беше следния: Идва ключар слага едно такова като за апаратите за кръвно плата който се надува го мушва горен десен ъгъл на рамката,и запова да надува.Така то раздува рамката и леко се отваря от там с една тел до дръжката на вратата и хоп колата се отключва Дано съм помогнал . ПП: има и друг фокус но незнам за митсубиши дали става :взима се една топка за тенис прави се една дупка колкото е ключалката ,слага се топката като ключалката влиза в дупката и рязко се удря по топката .Така сгъстения въздух натиска нещо в патрона и централното отключва колаат ,това е пробвано на цлс
  13. Има няква файда,ама слаба работа.За мощост няма покачване :( .
  14. Замалко да си купя едно ево 4 от Англия.Нов внос беше от Япония ,страхотна кола но в крайна сметка парите недостигнаха че трябваше да купувам една супра,която вследствие махнах ;)Но мисля че другата година ще се сдобия с едно Ево 4.
  15. JeepersCreepers

    Още един V6 в Бургас

    Честито градски .Дано с годините да си все така влюбен в колата си,че и повече ;) .
×
×
  • Създаване...