Колега несъм казал че турбо е добрия вариянт,аз му препоръчах друго на момчето.Другото което е не всеки двг. позволява 50 коня шот,да сложим 35 по-ще се съглася.И все пак си има изисквания ,като например пускането на нитрото да бъде на голям оборот,защото има възможност да ти "замръзнат буталцата" ,ако не е много качествена системата има голяма възможност да ти замръзне нитро клапана и тогава .........,с нитрото и настройките на колата се променят ,като бензин и нитрооксид.Ако не пуснеш повече бензин двг то отново си е застрашено от повреда и от обеднаване на сместа,защото се получава прекомерно горене заради новопостъпилия кислород и недостатъка на гориво. ПП: Но това всичко точно на теб не е много добре да ти го обеснявам ,защото си много на ти с нещата,но колегата не е ,и затова е добре да се спомене за рисковете,иначе нитрото си е кеф,5 10 сек. но ти пълни душата