Премини към съдържание

Вибрации Outlander


Препоръчано мнение

Привет, имам Outlander 2.2 hdi, 15 000 км. При движение по павиран пьт се усещат вибрации /резонанс в долната част на таблото, а отделно от това при 1400/1500 оборота се чуват леки вибрации от двигателя/2.2 хди/. Някои знае ли дали е характерно за модела? Иначе колата е страхотна!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Такива неща не съм забелязал. Можеш ли да опишеш малко по-точно тези вибрации от двигателя - как точно се чуват?

При мен от горната жабка от време на време има едно дразнещо пукане и отзад подскачат коланите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... при 1400/1500 оборота се чуват леки вибрации от двигателя/2.2 хди/...
Ако се опитваш да ускоряваш колата с 1400-1500 об/мин е нормално да се усещат вибрации. Това е характерно за турбо-дизела - преди да се 'отпуши' турбото му липсва въртящ момент и няма теглителна сила. На тези обороти можеш да спускаш лек наклон или да се движиш по равното, но в момента когато подадеш газ, ще усетиш вибрациите - все пак мощността на двигателя при тези обороти е под 50к.с.. Виж по-долу кривата на въртящия момент:

2.2 HDI

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

привет,имам outlander 2.2 hdi,15 000 км. При движение по павиран пьт се усещат вибрации /резонанс в долната част на таблото а отделно от това при 1400/1500 оборота се чуват леки вибрации от двигателя/2.2 хди/. Някои знае ли дали е характерно за модела? Иначе колата е страхотна!

 

И при мен ги има тези вибрации под таблото при движение по паваж. Според мен е някакъв проблем при сглобката, с който ще трябва да се примиря.

 

А за вибрациите от двигателя при теб не знам...най малкото защото аз съм с 2.0 Di-D, и при мен целия двигател си е една вибрация...;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такива неща не съм забелязал. Можеш ли да опишеш малко по точно тези вибрации от двигателя? и как точно се чуват?

При мен от горната жабка от време на време има едно дразнещо пукане и отзад подскачат коланите.

 

Ако подаваш съвсем леко газ до 1400 оборота и задържиш точно на тези обороти на 1 или 2 предавка? С двигател 2.2 ли си?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да с 2,2 съм.

Ами принципно карам в порядъка 1400 - 2000 оборота, но ще пробвам да задържа 1400 оборота на паваж и ще видим, какво ще стане.

 

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако се опитваш да ускоряваш колата с 1400-1500 об/мин е нормално да се усещат вибрации. Това е характерно за турбо-дизела - преди да се 'отпуши' турбото му липсва въртящ момент и няма теглителна сила. На тези обороти можеш да спускаш лек наклон или да се движиш по равното, но в момента когато подадеш газ, ще усетиш вибрациите - все пак мощността на двигателя при тези обороти е под 50к.с.. Виж по-долу кривата на въртящия момент:

2.2 HDI

 

Мерси за инфото, странно е все пак че при колата на жена ми не се усещат вибрации при тези обороти /BMW X3 2.0D/, вероятно има по добра звукова изолация!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.../bmw x3 2.0d/,вероятно има по добра звукова изолация...
Не мисля, че Х3 има добра шумоизолация. Всички четири-цилиндрови дизели вибрират доста на ниски обороти. Предполагам Х3-то е след 2007 с 177к.с. - там максимума на въртящия момент започва доста ниско - 1750об/мин, а и разположението на двигателя е надлъжно, задните колела са двигателни, имаш кардан, който поема част от вибрациите и т.н.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нека и аз да се включа в темата за вибрациите, защото от доста време се канех да поставя този въпрос във форума. Карам Outlander 2.4 MIVEC CVT, купен през март 2008. От около месец и половина – два се появи скърцане някъде от около горната дясна част на таблото – май от там, където се допира до предното стъкло. Скърцането е най-яко когато карам из малките улички в Редута - скорост 5-10 км/ч, пътна настилка като от фронт на втората световна война. При напълно гладък път проблеми няма никакви. При мен в никакъв случай не е свързано с резонанс от работата на двигателя, и предполагам че причината за вибрациите при niki трябва да се търсят по-скоро в паважа, а не в дизеловия двигател.

 

Та да се върна на моя случай - потенциалните причини, които виждам за проблема са две:

 

1. Юли месец й сваляха таблото (лично Иво Лаков от Балканстар), защото при качване натресох без да искам с коляно врътката за температурата на климатика и захващането на панела се счупи – дребна работа. Чудя се дали при обратния монтаж нещо не е 'хванато' съвсем както трябва. Но ако беше така вероятно скърцането щеше да се появи съвсем скоро след това?

 

2. През септември на морето колата две седмици я пече 35-36° слънце. Иначе денонощно си битува в гараж, т.е. дори не се ходи на работа с нея! По принцип температурните разширения могат да предизвикат такова нещо, ама на такава кола и то едва на шестия месец... !?

 

Тези проблеми при старата кола (Peugeot 605, 90г) ги решавах веднага с подпъхване на сгъната хартийка, клечка за зъби и други подобни на подходящото място. Тук обаче нещо не ми 'звучат' подобни решения. Та мисълта ми беше някой друг има ли подобен проблем, как го е борил? Не че болка за умиране, колата иначе си е чудесна – просто малко си дразни!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Скърцането идва от новия елемент, който са ти монтирали, защото той идва без фабричната лайсна с дунапрен, както се монтира в завода. Трябва да се свали и облепи. Иначе е много неприятен звука, като на на скърцащ стериопор по неравности.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...... Иначе е много неприятен звука, като на на скърцащ стериопор по неравности.

 

Да скърцането е със същия звук, но при мен го локализирах - идва от пантите на горната жабка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скърцането идва от новия елемент, който са ти монтирали, защото той идва без фабричната лайсна с дунапрен, както се монтира в завода. Трябва да се свали и облепи. Иначе е много неприятен звука, като на на скърцащ стериопор по неравности.

 

Нов елемент не са монтирали – само сложиха една допълнителна шайбичка при захващането на панела на климатика. За да се стигне до този панел обаче се свалят предните кори. Когато гледах от къде идва скърцането, и аз забелязах дунапреновите уплътнения между кората и стъклото – там си беше :). В интерес на истината до сега не съм правил съвсем задълбоченото проучване - някой друг да шофира, а аз от мястото на шофьора да преслушвам корите и търся вибрациите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вие нещо ме запалихте и днес взех да разузнавам от къде скърца при мен. Имам мегдан за проучване, защото всеки ден карам доста по паваж. Оказа се, че е от странната малка жабка под бутоните на ASC-то и парктроника. Като я отворя и спира да скърца.

Случвало ми се е да се чува досадно потропване и от гнездото за очилата на тавана, когато вътре има очила...

 

 

М/у другото откакто взех колата се чудя за какво бих могъл да я ползвам тази жабка в ляво...вие ползвате ли я за нещо?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

М/у другото откакто взех колата се чудя за какво бих могъл да я ползвам тази жабка в ляво...вие ползвате ли я за нещо?

 

На мен ми заприлича на поставка за чаша за кафе (чувал съм че в USA например хората масово си пиели сутрешното кафе карайки

към работа, аз лично предпочитам да си го пия на масата). Не ми идва наум за какво друго би могло да бъде полезно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Все пак да не забравяме че по българските пътища едва ли има коли които да не скърцат, дори и далеч по скъпи от Аутлендера!!! Като цяло вече не се произвеждат коли с 20 годишна перспектива!!!:)) Съотношението цена/качество е много добро особенно с "ДДС седалките"! :icon_thumbup: Дизаина и задвижването 4x4 е много добро, така че човек може да преглътне дребните поскърцвания!:))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми заприлича на поставка за чаша за кафе (чувал съм че в USA например хората масово си пиели сутрешното кафе карайки

към работа, аз лично предпочитам да си го пия на масата). Не ми идва наум за какво друго би могло да бъде полезно...

 

За кафето си излиза специална поставка на нивото на волана от ляво, като се натисне !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някаде в Интернет четох, че през 1-то тримесечие нa 2009 ще има опция за Аутландер 2.2 did роботизирана скоростна кутия "SST"с двоен съединител...

Това ще супер, но за нас вече е късно!! :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Още от първите 200 км при ускоряване и превключване на предавките от 1 към 2,3 и т.н. се усеща някаква вибрация при натискане на педала на съединителя в крайно, долно положение. Дали и при други се случва?

 

Засега скърцания от таблото нямам (5000 км). Чудя се дали от монтирането на алармите в България не се получава сърцането?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лявата жабчица я ползвам за дъвки и за едни бонбончета X-it (помагат за разсънване:) ).

 

Иначе вече съм с над 22000 км на моя бензинов и засега (да чукна на дърво) нямам хронични скърцания.

Веднъж го прекарах през един каменист път в балкана (12 км само трошляк и камъни) и понеже ми писна да се влача с 10км/ч .. на връщане карах с 40-50.. от което цялата кола подскачаше и вибрираше.. като стъпих на асфалта имаше скърцане откъм шибидаха, и много се притесних, щото по принцип такиваа неща ужасно ме нервират. Скоро обаче изчезна.

 

Засега ми е 6 колицата :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен скърцането вече изчезна!!! Беше си яко осезаемо може би 2-3 месеца - мъчех се вече да свиквам с мисълта, че ще е така докато я карам тази кола. Имам си обаче едно наум, че може пак да се появи като се затопли времето - дано не съм прав....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето една немска класация за SUV :

 

Mitsubishi Outlander e N1 SUV в сравнителния тест на

списание AUTO BILD

 

"6 SUV модела с дизелов мотор премериха сили в теста на авторитетното немско списание AUTO BILD:

Mitsubishi Outlander 2.0 DI-D, Opel Antara 2.0 CDTI; Honda CR-V 2,2i-CTDi, Jeep Compass 2.0 CRD; Chevrolet Captiva 2.0 D; BMW X3 2.0d"

 

След сравнителен анализ на технически характеристики, оборудване, гаранционен период, разходи по подръжка и цена финалното класиране е:

 

1. Mitsubishi Outlander

2. Honda CR-V

3. BMW X3

4. Opel Antara

5. Chevrolet Captiva

6. Jeep Compass

 

 

Ако :mitsu-smiley: друса и скърца то значи другите трябва да се саморазпадат докато вървят , все пак № 1 сме :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1. Mitsubishi Outlander

2. Honda CR-V

3. BMW X3

4. Opel Antara

5. Chevrolet Captiva

6. Jeep Compass

 

 

Ако :mitsu-smiley: друса и скърца то значи другите трябва да се саморазпадат докато вървят , все пак № 1 сме :icon_thumbup:

 

Колега излез от заблудата, как можеш да гледаш класация, в която един значително по - скъп и луксозен автомобил не е на първо място (визирам BMW), а това че на Outlander-a са евтини и скърцащи пластмасите си е ФАКТ!!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега излез от заблудата............

Някой май е объркал форума ?

Или си агент под прикритие ?

"Щирлиц" разкрих те :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, още в началото на миналата година Ви писах, че тракането е отвратително. Най-хубавото е, че не се усилва с времето и навъртяните километри.

Но е срамно нова кола за 60000 лв да скърца като 15 годишен Голф. Забелязвам че най-безшумните табла на други автомобили са излети като едно цяло, а таблото на Outlander-а е съставено от много отделни парчета, които скърцат на фугите помежду си. И все пак за година и 2 месеца друго оплакване нямам!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще бъда максимално обективен. Не знам какви класации са печелии, но предната ми кола беше 13 годишно БМВ, по-предната 20 годишно БМВ, а жена ми кара нова Тойота и то от ниския им клас - Айго, но такова скърцане като в аутлендъра не съм виждал никъде. Даже в служебните ни корси, дето са известни със скърцането си, не скърца толкова. А някой пробвал ли е да използва жабката за очила над огледалото...Да не говорим че при скорости над 140 от задната седалка ме молят да си затворя прозореца, при положение, че нищо отворено няма по колата. Това засега, наред с трагичната шумоизолация на купето са ми разочарованията от колата ми.

 

И друг въпрос имам - за какво ми е този 650 ватов Рокфорд Фосгейт, при положение, че корите на вратите започват да вибрират преди да съм го усилил до средата...

 

За объркването на форума, за което пише колегата ivoVartanian...не мисля, че ще е много удачно да коментираме скърцането на Мицубиши Аутлендър във форума на БМВ, да речем. Май сме на правилното място.

 

А за списание, което класира коли по размера на багажника им (визирам АутоБилд) има ли смисъл да се говори...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...