Привет, и при мен вибрациите се оказаха зад декоративната предна решетка и продължават по ваздуховода на въздушният филтър. Реших си проблема сам като го "превързах"на места (на снадките) с черен изолирбанд. Иначе колата е наистина страхотна, този проблем е по скоро дразнещ.
В интерес на истината не скърца колкото Аутлендера!!! Като концепция, дизайн и вътрешно пространство и 4х4 смятам че Аутлендера е по добър, не че БМВ-то е лошо!
Жена ми е с БМВ Х3 и не бих казал че интериора е драстично по-качествен, може би една идея, но съотношението цена/качество не е оправдано за разлика от Аутлендера!! Освен това е доста по-тясно отвътре...
Привет, определено е по-добре да се разработи поне 1500-2000км, това влияе впоследствие на разхода на гориво и на консумацията на масло, а двигателят ще разгърне по- добре мощноста си....аз също имам HDI 2.2, разработвах го около 2000 км при 2000, макс 2300 оборота без рязко ускорение...принципно не е фатално, но не препоръчително !
Някаде в Интернет четох, че през 1-то тримесечие нa 2009 ще има опция за Аутландер 2.2 did роботизирана скоростна кутия "SST"с двоен съединител... Това ще супер, но за нас вече е късно!! :icon_crying:
Здравейте! Все пак да не забравяме че по българските пътища едва ли има коли които да не скърцат, дори и далеч по скъпи от Аутлендера!!! Като цяло вече не се произвеждат коли с 20 годишна перспектива!!!) Съотношението цена/качество е много добро особенно с "ДДС седалките"! :icon_thumbup: Дизаина и задвижването 4x4 е много добро, така че човек може да преглътне дребните поскърцвания!)
Мерси за инфото, странно е все пак че при колата на жена ми не се усещат вибрации при тези обороти /BMW X3 2.0D/, вероятно има по добра звукова изолация!?
Привет, имам Outlander 2.2 hdi, 15 000 км. При движение по павиран пьт се усещат вибрации /резонанс в долната част на таблото, а отделно от това при 1400/1500 оборота се чуват леки вибрации от двигателя/2.2 хди/. Някои знае ли дали е характерно за модела? Иначе колата е страхотна!