Phantomaz Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 четох в уикипедиа , но така и не разбрах 4г63 мотора sohc / dohc ли е с 8 или 12 клапана е, и повече ми е интере4сен другия предлаган мотор 4г54 2,6л. дали е добър мотор като първия в смисъл понася ли повече коне ... и такива работижалко според мен ,че мицубиши са спрели да правят спортни коли със задно предаване, не мога да разбера и защо са се отказали да слагат 4х4 при еклипс както и турбо.иначе стариона изглежда супер дървено ,но има чар и ми харесва, реших да отворя тук темата ако някой знае нещо за модела да го сподели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 7 ноември 2008 Сподели Публикувано 7 ноември 2008 Имаше един колега от Бургас със старион. Не му знам ника...даже май го продава Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 7 ноември 2008 Сподели Публикувано 7 ноември 2008 Двулитровите мотори са мн редки.Имат разлика с 4г63 на Еклипса.Моно инжекция е,мисля едновалка,без интеркулер.Ако искаш да му правиш осн.ремонт-има бутала,сегменти,лагери у нас,но решиш ли да тунинговаш части няма никъде мисля.В USA не са чували за такива коли,знаят за големия мотор,но и за него няма части там.А там няма ли по-добре се откажи.Виж за Еклипс е друго нещо.Ако влиза Еклипсов 4г63/а ще влезе със сигурност/ това е варианта.Скор.кутия може и да пасне от Стариона Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 7 ноември 2008 Сподели Публикувано 7 ноември 2008 хм...замислих се...ако му се сложи един приличен 4г63 от еклипс + мегаскуирт....мощност...задно...дрифт.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phantomaz Публикувано 7 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 7 ноември 2008 Двулитровите мотори са мн редки.Имат разлика с 4г63 на Еклипса.Моно инжекция е,мисля едновалка,без интеркулер.Ако искаш да му правиш осн.ремонт-има бутала,сегменти,лагери у нас,но решиш ли да тунинговаш части няма никъде мисля.В USA не са чували за такива коли,знаят за големия мотор,но и за него няма части там.А там няма ли по-добре се откажи.Виж за Еклипс е друго нещо.Ако влиза Еклипсов 4г63/а ще влезе със сигурност/ това е варианта.Скор.кутия може и да пасне от Стариона Kак да не са чували ,chrisler conquest се казва, имат и 4г63, не са редки ,поне така мисля понеже ги правят и в щатите а и гледам в youtube. иначе задното и мощния двигател е страшна комбинация Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 7 ноември 2008 Сподели Публикувано 7 ноември 2008 A rebadged Mitsubishi Starion two-door, four-seat hatchback with no Chrysler engineering, the Conquest sold in small numbers and was based on the Mitsubishi Galant Lambda / Sapparo (also sold for a time as the Plymouth Sapparo). A traditional rear-drive, front-engined vehicle, the Conquest had a MacPherson strut front suspension and an independent rear suspension; the base engine in Japan was 2 liters, but Americans got a 2.6 liter single-overhead-cam engine with a turbocharger and throttle-body electronic fuel injection (using dual injectors). Horsepower originally ranged from 150 to 198, with the TSi model getting a boost from an intercooler; a five-speed manual transmission was standard, with an optional electronically controlled four speed automatic. By 1986 the only engine was the turbocharged 2.6, with hemispherical combustion chambers, a third valve in each chamber for better mixing and burning (MCA-JET), and dual engine stabilizers built into the block. За 4г63 има всичко но за модела от 89г насам и то за Еклипс/Талон които са на особена почит. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phantomaz Публикувано 7 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 7 ноември 2008 A rebadged Mitsubishi Starion two-door, four-seat hatchback with no Chrysler engineering, the Conquest sold in small numbers and was based on the Mitsubishi Galant Lambda / Sapparo (also sold for a time as the Plymouth Sapparo). A traditional rear-drive, front-engined vehicle, the Conquest had a MacPherson strut front suspension and an independent rear suspension; the base engine in Japan was 2 liters, but Americans got a 2.6 liter single-overhead-cam engine with a turbocharger and throttle-body electronic fuel injection (using dual injectors). Horsepower originally ranged from 150 to 198, with the TSi model getting a boost from an intercooler; a five-speed manual transmission was standard, with an optional electronically controlled four speed automatic. By 1986 the only engine was the turbocharged 2.6, with hemispherical combustion chambers, a third valve in each chamber for better mixing and burning (MCA-JET), and dual engine stabilizers built into the block.За 4г63 има всичко но за модела от 89г насам и то за Еклипс/Талон които са на особена почит. Мда съгласявам се че за американския пазар няма 2.0л не съм обърнал внимание като чета, но conquest i starion са една и съща кола, sapporo е предшественика на starion Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 7 ноември 2008 Сподели Публикувано 7 ноември 2008 http://snimki.automedia.bg/view/55/0/3928/1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 7 ноември 2008 Сподели Публикувано 7 ноември 2008 Двулитровите мотори са мн редки.Имат разлика с 4г63 на Еклипса.Моно инжекция е,мисля едновалка,без интеркулер.Ако искаш да му правиш осн.ремонт-има бутала,сегменти,лагери у нас,но решиш ли да тунинговаш части няма никъде мисля.В USA не са чували за такива коли,знаят за големия мотор,но и за него няма части там.А там няма ли по-добре се откажи.Виж за Еклипс е друго нещо.Ако влиза Еклипсов 4г63/а ще влезе със сигурност/ това е варианта.Скор.кутия може и да пасне от Стариона Голяма грешка... Как да не са чуваЛИ, ЧУВАЛИ СА ТЕЕЕ, даже и вземат сумати и части от него и трескат на еклипсите....Поне кулъра, щото е доста ПО-ГОЛЯМ!!! Мисля че там се е предлагал само турбо вариянта, със 4г63 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 ноември 2008 Сподели Публикувано 8 ноември 2008 http://www.einszweidrei.de/mitsubishi/sta1984-1.htm Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 8 ноември 2008 Сподели Публикувано 8 ноември 2008 Голяма грешка... Как да не са чуваЛИ, ЧУВАЛИ СА ТЕЕЕ, даже и вземат сумати и части от него и трескат на еклипсите....Поне кулъра, щото е доста ПО-ГОЛЯМ!!! Мисля че там се е предлагал само турбо вариянта, със 4г63В Щатите не се е предлагал 4г63 двигател преди да започне производството на Талон/Лейзър през 1989г. Предлагал се е в Европа и Япония!!!!!!!!!!!! http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Starion Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 9 ноември 2008 Сподели Публикувано 9 ноември 2008 Скоростната кутия няма да пасне на никакво друго митсубиши, защото е само със задно предаване, нещо което се среща само при Стариона, мисля че някой американски скоростни кутии стават за старион (GM 6 speed, незнам от какво...).Иначе 4G63 e SOHC моно инжекция, турбо с интеркулер Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JeepersCreepers Публикувано 9 ноември 2008 Сподели Публикувано 9 ноември 2008 Аз съм от Бургас и моя комшия /познат има такъв старион.Ако все още се интересува колегата мога да разпитам повече,или най добре погледни тук :http://www.dragburgas.hit.bg/profili/starion_ivailo/starion_ivailo.htm мисля че сайта беше негов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phantomaz Публикувано 11 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 11 ноември 2008 Аз съм от Бургас и моя комшия /познат има такъв старион.Ако все още се интересува колегата мога да разпитам повече,или най добре погледни тук :http://www.dragburgas.hit.bg/profili/starion_ivailo/starion_ivailo.htm мисля че сайта беше негов Питах от любопитство за модела ,не че търся да купувам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo76 Публикувано 11 ноември 2008 Сподели Публикувано 11 ноември 2008 Здрасти ! Аз имам 2-литров Старион от близо 3 години.За Щатите има само 2,6 литра Chrysler Conquest и Mitsubishi Starion.А за останалия свят има и 2,6 и 2,0 литрови. Има по 8 или 12 клапана (по 3 на цилиндър)Всички са с турбини и варират от 155 к.с. до 200 к.с. като 2,0 са от 170 к.с. до 200 к.с. Има варианти с и без интеркулер.Всички са с моно инжекция с 2 инжектора.Двигател от Еклипс със сигурност не става на Старион скоростна кутия.Разбира се ако някой се захване може да се направи макар че има и по лесен начин... а именно да се сложи само главата от Еклипс на блока на Старион. В тази част блоковете и на двата автомобила са еднакви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 11 ноември 2008 Сподели Публикувано 11 ноември 2008 Е, то е ясно, че са еднакви - нали са 4г63 Чудно ми е скоростите колко коня ще издържат и частите дали са леснооткриваеми. Дали има ЛСД-та за него например... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo76 Публикувано 11 ноември 2008 Сподели Публикувано 11 ноември 2008 Е, то е ясно, че са еднакви - нали са 4г63 Чудно ми е скоростите колко коня ще издържат и частите дали са леснооткриваеми. Дали има ЛСД-та за него например... Доколкото съм чел скоростната кутия няма проблем до около 350 к.с.По нагоре няма данни защото с 8 клапановата глава това е максимума на повечето които са усилвали.А за тези които за минали на 16 клапана не съм намерил информация дали са счупили нещо.С ЛСД диференциал са оборудвани повечето модели в Щатите ,а в Европа по рядко.Има един колега от форума той каза че е с ЛСД.За жалост аз съм с нормален и най доброто тръгване на 60 фута ми е 2,28 сек. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 11 ноември 2008 Сподели Публикувано 11 ноември 2008 Доколкото съм чел скоростната кутия няма проблем до около 350 к.с.По нагоре няма данни защото с 8 клапановата глава това е максимума на повечето които са усилвали.А за тези които за минали на 16 клапана не съм намерил информация дали са счупили нещо.С ЛСД диференциал са оборудвани повечето модели в Щатите ,а в Европа по рядко.Има един колега от форума той каза че е с ЛСД.За жалост аз съм с нормален и най доброто тръгване на 60 фута ми е 2,28 сек. Мислех си за дрифтарка...и ми стана интересно. Колко ти тежи по талон? Идеята е да се сложи мотор от еклипс с електроника и инсталация и да се надуе на 300 коня да речем... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo76 Публикувано 11 ноември 2008 Сподели Публикувано 11 ноември 2008 Мислех си за дрифтарка...и ми стана интересно. Колко ти тежи по талон? Идеята е да се сложи мотор от еклипс с електроника и инсталация и да се надуе на 300 коня да речем... Лично съм я теглил- 1200 килограма излезе.По книжка я дават около 1250 кг. Ако е само за дрифт - защо искаш да слагаш двигател от Еклипс? Ако е с двигател от Еклипс на 300 коня ще е грехота да я караш Със заводския двигател лесно може да изкараш 250 к.с. Мисля 250 ще са достатъчни за дрифт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 11 ноември 2008 Сподели Публикувано 11 ноември 2008 не е много лека. Според мен 300 е по-добре, дори 350...може за БГ да са много, но пък за по-бърза писта като в гърция ще са добре Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo76 Публикувано 11 ноември 2008 Сподели Публикувано 11 ноември 2008 Е Тогава със сигурност трябва DOHC! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eagle TSi Публикувано 11 ноември 2008 Сподели Публикувано 11 ноември 2008 Е Тогава със сигурност трябва DOHC! Ако някои ще прави кола за дрифт то има само една която е доказана че е доста добра NISAN S13 Но там филма е доста голям не е за всеки трябват ти много пари и малко акъл ралито е същата работаНай лесно си остава драга :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rallyart7 Публикувано 14 ноември 2008 Сподели Публикувано 14 ноември 2008 Мда silvia s13 е колата за целта.За съжаление митсубиши нямат конкурентен модел. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 16 декември 2008 Сподели Публикувано 16 декември 2008 Скоростната кутия няма да пасне на никакво друго митсубиши, защото е само със задно предаване, нещо което се среща само при Стариона, мисля че някой американски скоростни кутии стават за старион (GM 6 speed, незнам от какво...).Иначе 4G63 e SOHC моно инжекция, турбо с интеркулер Има и други мицубишита със задно, моето например Sapporo също е със задно, но няма голяма разлика, защото всъщност това е моята кола с две врати. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phantomaz Публикувано 17 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 17 януари 2009 колеги, зачетох се за 4г63 и откривам че доста хора го слагат на бмв, нисан/вместо техния ср20дет/ ,дори на рх7 и доста други заради потенциала който има, но в комбинация със задно. открих 4е старите 4г63 като при старион ,старите галанти и лансър, които са разположени надлъжно са с така наречения widebody block,и не става въпрос за широкото и тясно купе при старион ,а за това че блока на надлъжно разположения 4г63 е 13 и нещо инча широк ,докато при напречните fwd i awd, се ползва тесния блок 12 и нещо инча. това дава отръжение на скоростната кутия която може да пасне от друго митсубиши. например от старите галанти със задно ,известни и като сигма в сащ скоростната кутия пасвала идеално /става въпрос за всяка скоростна кутия от двг. 4гХХ, или по скоро скоростна кутия сириус като името на двг. не знам правилно ли съм разбрал/. четох един форум ,в който доста хора със стари лансъри 1,3 1,6 и т.н. слагат 4г63 двигател който пасвал на техните скоростни кутии ,но не издържали мн време, докато ,въпросната от галант била надеждна и така получават кола тежаща около 800кг със задно и мощен двг. друг проект ,който е интересен ,е ползването на bellhousing /почти съм сигурен какво означава/ от някакъв ван или нещо подобно на мазда със задно В2600 0т 87 и 88 година, понеже в тези години на този модел мазда /truck/ слагат 4г54 двг, от мицубиши /2.6, 4 цилиндъра ,има го и на стариона/ ,и след като вземат bellhousig-a ,ползват скоростна кутия от рх-7 ,която влизала като у дома си и за която няма спор че държи на доста натоварване /но става въпрос за widebody block 4г63, тоест надлъжно разположен от старите двигатели./ друг вариант за ползване на тази скоростна кутия от рх-7 е да се вземе блока на старионски или галантски 4г63 и да се монтират останалите неща от надлъжните fwd ili awd. някой знае ли дали от еклипсов двигател всичко ще пасне на блок от старион примерно?! ето и малко допълнителна информация: No RWD gearbox fits the later model 4G63 (Evo IV-IX), you'd have to fabricate an adapter or a complete bellhousing to make it work. It's a lot easier to convert the early model 4G (Galant VR4, Evo I-III) to longitudinal position. There are a few options: 1. Use a FWD/AWD 4G63 engine, buy a suitable gearbox, and fabricate and adapter for it. You can also use some Dodge pickup gearbox, but it's a piece of steaming shite. 2. Use a Mitsubishi Starion SOHC 4G63 with all the ancilliaries (gearbox included) and convert it to use a DOHC 4G63 head. 3. Take a SOHC block from a 4G63-powered Starion (this one's called the "wideblock" because it's 1 inch wider than a transverse 4G block). With a 1987 to 1988 Mazda B2600 pickup bellhousing it is possible to use a FC3S RX-7 Turbo II gearbox and clutch with a Starion flywheel. There is a lot of detailed information on this available on projectzerog.com: :: Project Zero G :: - RX7 Transmissions и в този ред на мисли ,дали ще е трудно да се адаптира кутия от галант rwd на 4г63 fwd narrowbody block? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.