Премини към съдържание

Eagle TSi

Banned
  • От него общо

    58
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Другаде

Информация за профила

  • Пол
    Не казва

Посетили профила

1,977 посетили

Eagle TSi's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Забравих Carisma 1.6 99кс

  2. Здравей колега , имам проблем с ниските обороти и се съмнявам в стъ...

  3. проблем с стъпковото моторче на eagle summit dl 1,8,какво може да се направи как се проверява дали проблема е в него

  4. Над дросела има едно винче вземи една отверка и го разварти нагоре/надолу докато нагласиш оборотите да са 800/850 :good:
  5. На място при тези обороти прави ли го същото?
  6. :good: И аз съм минал по този път :drinks: намери някоя по читава и е караи с хубаво масло :good:
  7. Трябва да слагаш пак от еклипс 1г. Пази я повече
  8. Аз моите ги заварих всичките :good: и си карам всекидневно без проблеми и не ги мисля повече.Очаквах да има ужасни вибрации,но те дори намаляха.Така се получи при мен :good: но при някой друг може и да не стане така.Дори немога да си го обясня
  9. Най вече ще е от тампона на скоростната кутия
  10. Много вероятно е да са тампоните.
  11. Колеги проблема е решен :D Филтърчето на самата бензинова помпа беще адски запущено и мръсно. Целия резервоар беше пълен с боклуци.До сега не бях го поглеждал в какво състояние е. Днес исчистих всичко и смених фитърчето и проблема е решен :good:
  12. Сега забелязах че си писал по-горе,че имаш сликове - ето къде е проблема. :good: Сликовете преразполагат да тръгнеш на по големи обороти и зацепват ппочти перфектно на хубав асфалт и явно си се излакомил и си трагнал около 5000 или 6000 оборота и е станало лудница в кутията.Слагай си нормални гуми, ако все още си със сликове и ако ти се налопжи да стартираш да е до 4000 оборота :good:
  13. Не съм с оргиналния регулатор.Случвало ми се е да имам бууст лййк но тогава загубих мощност а не заби рязко на определени обороти и на всяка скорост както е в момента. Потърсих информация за подобен проблем в DSM talk и при повечето е била помпата 255.Било нормално за Walbro 255.Днес я поръчах ще видим като я сложа. Между другото Walbro 255 без проблеми работи с оригиналния регулатор и не изисква подмяната му с регулируем такъв.Сменя се тогава когато се сложат по-големи инжектори.Старата ми кола я карах много дълго време така и не е имало никакви проблеми.Всички коли които са минали през мен съм ги правил така и никога не е имало проблем. :good:
  14. Може да се сложи AWD кутия, но си прав ,че трябва да се завари средния диф фасулска работа,маховика и съеденителя също трябва да са от 4х4 и работат е готова :good: и караш смело На моята кола е заварен средния диф и си карам всекидневно и отедлно на състезание и стартирам на 6000 оборота винаги без никакви проблеми :good:
  15. Аз на 300 коня с предния ми Eclipse FWD също бях строшил няколко кутии. Има решение на проблема намираш си кутия от Eclipse AWD и краи с проблема :good: това го дават за ъпгреид при усилване над 300 коня :plane: Много интересно на 150 коня да чупиш кутии нещо друго има.На какви обороти стартираш,да не пускаш ряско съеденителя.Помисли си каде е грешката,защото на тези коне да чупиш кутии не е нормално.
×
×
  • Създаване...