Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Phantomaz

Потребител
  • От него общо

    238
  • Регистрация

  • Беше тук

Интернет контакт

  • AIM
    Phant0maz

Посетили профила

1,807 посетили

Phantomaz's Постижения

Редовен форумист

Редовен форумист (8/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Става въпрос за първото поколение SS4, на Паджеро /не Пинин/ от 91 до ... не знам кога се произвежда. Идеята ми е да я свържа с друга кутия не на Мицубиши. Щом скоростният лост влиза в раздатката, това означава ли че част от зъбните колела на скоростната кутия са в раздатката? МОгат ли да се премахнат "ненужните"? Ако има електроника какво управлява, или е само за датчици на светлинната индикация?
  2. А дали има някаква електроника раздатката? Доколкото намирам информация до 4 поколение няма такава.
  3. Здравейте, някой запознат ли е лостът за смяна на скоростите /ръчна кутия/ в раздатката ли влиза? Може ли тази раздатка да функционира с различна ск.кутия от оригиналната?
  4. Имам еклипс 1г. Бях започнал да му раздувам калниците, нищо сериозно - просто по широки вежди ,като на дрифтърските нисани ,понеже имам по-широки джанти. Също така започнах да правя нови брони ,но тъй като нямам време да довърша ,а и мерак ,колата стои вече 4-5 години така. През това време не е карана и не съм плащал данъци ... с нарязани калници и само с предна почти завършена броня ... реално не мога да я продам цяла. Но пък двигателя е много добър ,атмосферен 4г63 на /колкото и смешно да звучи ,понеже във всички обяви го има/ реални около 125 000 км. Ходих до Германия да си я взема ,тогава беше на 119 000км, със сервизна книжка ,която е още в мен. За тези години ,съм я карал около 6 000км. Ако някой се интересува от нещо по колата нека ми пише. Стъпковото моторче естествено прави магарии ,не винаги ,но понякога. Колата е във Варна ,аз съм Иван - О88762293О. http://media.snimka.bg/s1/3866/033975608.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/3866/033975626.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/3866/033975636.jpg?r=0
  5. Имам малко напредък по конструкцията на задната броня ,която също претърпя известни промени. http://media.snimka.bg/8926/024106896.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/8926/024106900.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/8926/024106902.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/8926/024106905.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/8926/024106908.jpg?r=0
  6. Здравейте, имам малко напредък ,реших да кача снимки. За съжаление предните калници ги правих още няколко пъти ,защото опираше гумата при завой ,а аз исках веждата да е максимално близо до гумата, в последствие се наложи да мина от 225 на 205 отпред и от 245 на 225 отзад. Сега се занимавам със задната броня ,засега правя нещо като дървен скелет ,за да мога да направя модел от който да смъкна калъп със стъкломат. На снимките има и задните вежди. http://media.snimka.bg/8832/023919635.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/8832/023919639.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/8832/023919643.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/8832/023919646.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/8832/023919649.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/8832/023919663.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/8832/023919652.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/8832/023919656.jpg?r=0 За задната броня имам идея ,но как ще изглежда като я завърша не знам ,дано да ми хареса
  7. Много красив автомобил!
  8. " На Лъджата при бат Веско - целия ретро клуб си правим колите и моторите там и стават супер. Особеното е, че трябва сам да си подготвиш елементите, а това е най-важната част от мероприяието. Телефон : 0888 436 384 . Ако имаш въпроси по подготовката - пиши тук. " Това е от друг форум преди време намерих тази информация ,но още не съм звънял на човека, темата е от 2009 и може да не е това телефона на бат Веско ,ако му звъннеш ,пиши да кажеш кое как е при него.
  9. като се полират джанти се сваля лака ,полира се алуминия и след това не ги лакират ,защото казват че нямало да хване лака ... винаги се чудя като излязат от завода как ги лакират и държи
  10. Задните също разбира се, лошото е че бавно работя не знам колко ще се проточи ...
  11. Здравейте ,колеги , дойде време да разширя малко калниците ,защото съм с джанти ,които излизат извън тях, реших да ги направя от ламарина за по-лесно, слагам малко снимки ,има още доста работа, но вече му хванах цаката My link My link My link My link My link My link след веждите следват прагове и задна броня ,тях ще направя от стъкломат ,дано е по-скоро ) My link Защо не мога да качвам снимки от снимка.бг ?!?!
  12. Аз махнах катализотор и съм с тръба ,не гърне ,нямаше промяна в звука както и вървенето.
  13. Аз преди време попаднах на тези 2 линка от форума на Ауди, надявам се да са полезни , не помня дали съм ги публикувал друг път ... http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=10121 Пост номер 7 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=15348
  14. Честита да ти е ,за накладките не мога да ти помогна конкретно, но мисля че по каталог ще ти намерят в някой от магазините. А за маслото да не си посмял да слагаш 5в20, това масло ще ти умори двигателя. едно съвсем обикновено масло 10в40 върши работа ,но за нашите коли не е добро ,според мен. При маслото се гледа числото след "в" в случая 40 е вискозитета на маслото при загрял двигател, а 10 е при студен двигател когато маслото не е в работна температура и е студено. По-добро масло е 5в40 понеже ще "маже" двигателя още от начало ,а при загряло масло ще има същите характеристики като 10в40. Ето 2 линка от колегите в Ауди форума, които ми бяха доста полезни и ми разясниха даоста неща за маслата. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=15348 от следващия линк обърни внимание на пост №7 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=10121
  15. изобщо не е сложно ,просто си трябва ръка и всичко става лесно. ламарина не се ползва
×
×
  • Създаване...