Премини към съдържание

Дали някой ще помогне с едно табло на Галант?


Estilian

Препоръчано мнение

За километрите също имам подозрение, че има отклонение, но ще го измеря с втори автомобил и разговор по телефон ;)

Хубавото е, че тези неща се калибрират сравнително лесно...

 

Кви коли, кви телефони :) Вземи някои GPS и най-точно ще определиш. Ако нямаш, мини през вкъщи и ще го видим :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 70
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Ето, че дойде и заветният миг със снимките... Надявам се да не препълня темата, но ето и снимки от вчера вечерта, правени на тъмно и светло:

 

Това е снимка, правена на светло:

http://farm4.static.flickr.com/3137/3000957538_e56747bce0_b.jpg

 

Това е снимка с преекспонация... затова изглежда толкова сияещо. На много много тъмно се вижда по подобен начин:

http://farm4.static.flickr.com/3269/3000117815_aaeb5dac21_b.jpg

 

Ето така най-точно изглежда при средно тъмно:

http://farm4.static.flickr.com/3040/3000958662_e10bbd3a83_b.jpg

 

Отновно доста чист цвят на осветлението:

http://farm4.static.flickr.com/3273/3000959406_2bd072dd56_b.jpg

 

Как се вижда от навигаторската седалка:

http://farm4.static.flickr.com/3271/3000119665_8a5c01b526_b.jpg

 

Отново отстрани:

http://farm4.static.flickr.com/3201/3000120295_176f1d5fb3_b.jpg

 

Поглед от задната седалка:

http://farm4.static.flickr.com/3173/3000120751_3a0266441a_b.jpg

 

Километраж и гориво:

http://farm4.static.flickr.com/3250/3000961466_5b091dcee3_b.jpg

 

Обороти и температура:

http://farm4.static.flickr.com/3043/3000961800_521941d8e0_b.jpg

 

 

P.S> Не е нужно да споменавате - аз самият забелязах, че на повечето снимки има едни странни петна, които всъщност са отпечатъци от пръсти върху самото стъкло на таблото. Забравил съм да ги изчистя, тъй като правихме снимките в 1:00 през нощта, когато навън и без това нищо не се вижда. Пък фотоапарата ги засича, защото е със статив на преекспонация и мазните петна изкривяват изображението. Тези дни ще направя по-добри снимки с професионален фотоапарат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стиляне страхотно си се справил, на мене ми харесва! Само малко да се намали самото осветление на таблото, че вечер може да заслепява!

:icon_clap:

Ако сложиш едно фолио на стъклото да не се вижда през деня/а само на пуснати светлини/, ще стане още по-добре!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стиляне страхотно си се справил, на мене ми харесва! Само малко да се намали самото осветление на таблото, че вечер може да заслепява!

:icon_clap:

Ако сложиш едно фолио на стъклото да не се вижда през деня/а само на пуснати светлини/, ще стане още по-добре!

Браво Стиляне! Отлична работа! Не мога да добия реалистична представа за визията на таблото от тези снимки, но със сигурност е в пъти по-интересно отколкото стандартното. Ще ми покажеш на живо, ще преценя тогава. Имам следните въпроси.

Колко е тотала на цялата манипулация, трудът по традиция в БГ когато е собствен не се включва...

Светването как става, като неоново осветление поетапно или изведнъж "изгрява". Светват ли първо стрелките?

Как изглеждат аналоговите цифри на таблото, не те ли дразнят?

С какво залепихте плаката върху таблото - специално лепило или друго?

Къде вързахте захранването, тоест откъде си вземате 12 те волта?

Има ли си захранването на таблото собствени предпазители?

 

ПП. Пак държиш колата на неутрална за щяло и нещяло....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само мога да кажа едно голямо ЕВАЛА :icon_thumbup:

Смятам да мина тия дни да го видя на живо! :) - все пак сме на 300-400м. съседи един от друг.

И на мен ми се струва обаче, че е малко пренаситено "неоново-синьото"?! - ама знам ли, - ката само по снимки не мога да добия впечатлението ка'т на живо!

 

Иначе ме кефи яко! - ееех да имаше и за 1996г. - Е52А такова табло :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво Стиляне! Отлична работа! Не мога да добия реалистична представа за визията на таблото от тези снимки, но със сигурност е в пъти по-интересно отколкото стандартното. Ще ми покажеш на живо, ще преценя тогава. Имам следните въпроси.

Колко е тотала на цялата манипулация, трудът по традиция в БГ когато е собствен не се включва...

Светването как става, като неоново осветление поетапно или изведнъж "изгрява". Светват ли първо стрелките?

Как изглеждат аналоговите цифри на таблото, не те ли дразнят?

С какво залепихте плаката върху таблото - специално лепило или друго?

Къде вързахте захранването, тоест откъде си вземате 12 те волта?

Има ли си захранването на таблото собствени предпазители?

 

ПП. Пак държиш колата на неутрална за щяло и нещяло....

 

Както винаги Росене, задал си най-конструктивните и важни въпроси. Отговарям едно по едно в реда на питане:

 

1. Тотал с доставка на табло, захранване и боя за стрелки, която така и не използвах - писал съм ги и по-горе, но средно 120-140лв, зависи от някои детайли. Доставката дойде за 3 работни дни, перфектна опаковка с фактура на английски език вътре, с подпис и печат + гаранционна карта за 1 година за всичко. Замяната е безплатна при авария, но си покриваш връщането на пратката. Да чукаме на дърво - всичко беше перфектно и изрядно.

2.1. Включването е моментално. Макар да е газоразряден тип, не се пали постепенно като ксенон. Става като нажежаема крушка, без време за загряване. Работният режим е от -25 до +50 градуса - тоест, няма проблем с това.

2.2. В момента светват едновременно и пластините и стрелките, но имам идея как да го направя като при новите Галанти - ще го монтирам в края на тази седмица. Просто се слага един закъснител преди захранването на самото табло и готово. Схеми за закъснители има бол в Интернет - само да купя частите и да си сглобя едно.

3. Аналоговите цифри изглеждат доста прилично... не знам защо, но ми харесва доста повече от вида им на колегите от Xtuners. Като се видим ще ти го покажа... иначе обмислям как да ги заменя и тях ;) За момента единствената опция е одометър от колело...

4. Как залепихме новите пластини... хехе... бих казал, че е малката тайна на майстора, но хайде - брат ми го измисли с двойно подлепваща лента, която обаче се слага само по краищата, за да не нарани долните (старите пластини) във видимата им част. Проблемът е, че ако не са добре залепени във всеки край, стрелките опират и не се движат... ако пък се залепи през средата на пластината, при отлепване старите ще се повредят и не могат да се използват. Старите пластини, за съжаление, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да останат отдолу, по редица причини. На живо ще ти покажа защо.

5. Място и изходи за ток за захранването има много в колата... първо мислехме директно при таблото, но се отказахме, тъй като кондензатора е много високочестотен и може да влияе на ел. моторчетата на оборотите и километрите... После мислехме за опция да го вържем към габаритното осветление на часовника, но пък то не се влиея от потенциометъра за промяна на яркостта на таблото... затова го сложихме долу, при ръчната спирачка, за да не се чува бръмченето му (запечатахме го с вата) и го вързахме към осветлението на жабката за подлакътник. Тя се влияе от потенциометъра и свети само при светлини/габарити. Кабелите бяха достатъчно дълги, като внимателно ги прекарахме през средната конзола - невероятно елегантно решение и при нужда - лесно достъпно! Само вадиш средната жабка и захранването ти е под ръка! Тоест - закъснителя за светване ще го сложим също там!

6. Има си токоизправител от 4 светодиода, за да не му объркаме плюс и минус, има си кондензатор, за да няма смущения по веригата, има си собствен бушон... все неща, обаче, които сами с брат ми пригодихме - не вървят стандартно с комплекта. Всичко е добре направено със спойки и добре изолирано.

 

P.S> Не съм пускал на N от както съм ремонтирал скоростната кутия ;) На снимките колата дори не е на контакт - тоест лампичките на автоматика не се задействат! Това, че N е с друг цвят е чисто физиологически, така да се каже.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Страшно е! И аз ще взема да си поръчам, само че с BiaЕ‚y осветление :icon_thumbup:

Един въпрос - с какво платихте, PayPal ли?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Срашно е! И аз ще взема да си поръчам, само че с Biały осветление :icon_thumbup:

Един въпрос - с какво платихте, PayPal ли?

 

Да, само така приемат пари... но странното е, че не пускат искане за плащане, а ти трябва да им изпратиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е никак зле! Доста по-добре стои от оригиналния вариант, пък и е почти без пари.

При мен оригиналното табло е доста неравномерно освтено. Май ще трябва да сменям крушки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е никак зле! Доста по-добре стои от оригиналния вариант, пък и е почти без пари.

При мен оригиналното табло е доста неравномерно освтено. Май ще трябва да сменям крушки.

 

 

Абе нещо ми се губят стрелките за бензина и за температурата :icon_hmm: Иначе е просто :first: :rulez: Шестито!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

6. Има си токоизправител от 4 светодиода, за да не му объркаме плюс и минус, има си кондензатор, за да няма смущения по веригата, има си собствен бушон... все неща, обаче, които сами с брат ми пригодихме - не вървят стандартно с комплекта....
Колега, ако удебеленото не е печатна грешка, съветвам те да сложите изправител с нормални диоди с поне 1А ток и 50В обратно напрежение (продават се готови Грец изправители, напр. DB102). Светодиодите имат много малък ток(10-20мА) и обратното им напреженеи е не по-високо от 10-15В - абсолютно неподходящи за целта.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе нещо ми се губят стрелките за бензина и за температурата :icon_hmm:

 

Ако сложиш 5W крушки стрелките ще светят една идея повече, защото наистина в момента бледнеят малко на фона на циферблатите. В М-комплект до "Родео"-то има.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако удебеленото не е печатна грешка, съветвам те да сложите изправител с нормални диоди с поне 1А ток и 50В обратно напрежение (продават се готови Грец изправители, напр. DB102). Светодиодите имат много малък ток(10-20мА) и обратното им напреженеи е не по-високо от 10-15В - абсолютно неподходящи за целта.

 

Моя грешка... той брат ми като прочете какво съм писал, каза, че съм за бой... понеже той беше основният деец - аз само снимах и сега пиша ли пиша... всъщност е сложил именно готов грец, а съм запомнил диоди, защото ми е обяснявал как работи ;) Сори...

 

А иначе - за яркостта на стрелките - пак казвам, това е ефект от снимките. На живо се виждат много добре!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На живо се вижда доста по-добре, даже бих казал че в пъти по-добре и реално ще се придобие представа, а така на снимките не е същото.............

Всичко е доста добре, но имам 2 забележки........

1. Седи някак си недовършено, особено колите с автоматик........... проблема е, че осветлението на скалата, показваща на коя степен е, си е старото осветление, което не се вързва на новото табло........... това се отнася и за км-тража, който също е осветен със същата светлина...........

2. Именно км-тража с тия барабани влошава визията на иначе доброто табло.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На живо се вижда доста по добре, даже бих казал че в пъти по добре и реално ще се придобие представа ,а така на снимките не е същото .............

Всичко е доста добре ,но имам 2 забележки ........

1. е че седи някак си недовършено, особено колите с автоматик...........проблема е че осветлението на скалата показваща на коя степен е , си е старото осветление ,което не се вързва на новото табло...........това се отнася и за км-тража, който също е осветен със същата светлина ...........

2. именно км-тража с тия барабани влошава визията на иначе доброто табло.............

 

Напълно съгласен съм и с двете забележки. По първата - писах на пичовете от Moman да ги попитам колко пари ще искат, за да ми направят пластина за автоматика... ако искат, ще им я изпратя сканирана във вектор. Хубавото е, че захранването е направено с 5 изхода, а пластините ми са само 4 - тоест, изход за автоматика ще си има. Като отговорят, ще пиша какво се случва.

 

Относно второто - аналоговите врътки... мисля ги още... не съм намерил адекватно решение. Ако някой има идеи - нека пише.

 

В момента брат ми обмисля опцията за тониране на стъклото на таблото, но първо ще направим няколко проби, да видим как изглежда и тогава ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съгласен съм и с двете забележки. По първата - писах на пичовете от Moman да ги попитам колко пари ще искат, за да ми направят пластина за автоматика... ако искат, ще им я изпратя сканирана във вектор. Хубавото е, че захранването е направено с 5 изхода, а пластините ми са само 4 - тоест, изход за автоматика ще си има. Като отговорят, ще пиша какво се случва.

 

Относно второто - аналоговите врътки... мисля ги още... не съм намерил адекватно решение. Ако някой има идеи - нека пише.

 

В момента брат ми обмисля опцията за тониране на стъклото на таблото, но първо ще направим няколко проби, да видим как изглежда и тогава ;)

 

Аз пак обстойно го огледах и този път ми хареса повече.

 

Относно изправителя с диодите, не е необходим Грец в случая, а само 1 диод. Ако объркаш поляритета, просто няма да свети.

С Грец имаш спад на напрежение от 2 диода, това е около 1.4 волта при стайна температура.... което вероятно не е важно в случая.

Задължително трябва да има предпазител за малък ток в точката на съединение в оригиналната инсталация, за да не се подпалят проводниците при евентуално късо в модула на циферблата. :D

Няколко ампера стигат за да се подпали тънък проводник, и ако се допира до сноп с други кабели, може да стане сериозна беля.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Браво, забележително :) Много искам да го видя на живо как е. Някой път като се видим ...

 

Поел си и известна доза риск, за което специално те поздравявам :specool: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво, забележително :) Много искам да го видя на живо как е. Някой път като се видим ...

 

Поел си и известна доза риск, за което специално те поздравявам :specool: :icon_thumbup:

 

Предоставям си Галанта за всеобщо разглеждане на събирането в Пампорово... който идва - ще гледа и ще кара...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Колеги искам да ви помоля тъй като обичам да се бутам с такива работи някои може ли да ми даде линк от където да поръчам такова табло и за моя галант

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги искам да ви помоля тъй като обичам да се бутам с такива работи някои може ли да ми даде линк от където да поръчам такова табло и за моя галант

 

Колега, прочети всички страници на темата и ще ти стане ясно от къде можеш да си поръчаш.

 

Ако използваш търсачката на форума ще намериш още подобни теми. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...