Peter G Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 Късметлия си. Къде я закара за ремонт? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 юни 2010 Сподели Публикувано 16 юни 2010 СКЪСАНА ШПОНКА НА КОЛЯНОВ ВАЛ. скъсана шпонка на разпределителен вал, Последно, коя шпонка е скъсана ? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Icata Публикувано 18 юни 2010 Сподели Публикувано 18 юни 2010 Здравейте фенове на мицубиши имам следния проблем: След разкачане на акумулатора в сервиза компа ми не тръгва, иска си CD-то с навигацията.Карах я на майстори и тримата са единодушни че без диск нищо не може да се направи.Даже радиото ми не тръгва.Някой има ли идея къде мога да открия такова CD. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Icata Публикувано 18 юни 2010 Сподели Публикувано 18 юни 2010 Извинявам се за грешката скъсаната шпонка е на разпределителния вал, а сервиза в който я карах е във Варна над автокъщите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Icata Публикувано 25 юни 2010 Сподели Публикувано 25 юни 2010 Някой знае ли къде мога да открия диск с навигация за Space Star компа ми не тръгва без него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laskov Публикувано 25 юни 2010 Сподели Публикувано 25 юни 2010 Някой знае ли къде мога да открия диск с навигация за Space Star компа ми не тръгва без него.Диск, та диск! Вече във всяка тема се пита за диск! Що за диск е това? Ако е CD, не може ли някой да направи един имидж.ISO и да го сложи някъде, та на който му трябва да си го пече!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 25 юни 2010 Сподели Публикувано 25 юни 2010 Не трябва диск за подобно нещо.....Чак пък да не тръгва и радиото, навигацията няма да работи, ама всичко останало си работи. При това дори и да трябва диск, то той е сервизен и нито ще го намериш, нито пък някой ще даде дори и да го има. Най-добре колегата да си смени майсторите, аз съм 200% убеден че проблема му е другаде......Или поне съм откачал десетки акумулатори и такова чудо не се е случвало. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Icata Публикувано 26 юни 2010 Сподели Публикувано 26 юни 2010 Ходих на 6 майстора във Варна всички са единодушни ,CD било нужен за да си прочете системните файлове компа защото е с енергозависима памет,диска не е сервизен , а се е продавал свсяка новозакупена кола с навигация Spase Star. Не всичко а само бордовия компютър, радиото и бутоните към тях не работят колега , ако имаш някой майстор в предвид във Варна или на близо с готовност ще го посетя,извинявам се ако съм досадил с проблема си но нали за това са форомите, а има и други със същия проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Icata Публикувано 26 юни 2010 Сподели Публикувано 26 юни 2010 Не трябва диск за подобно нещо.....Чак пък да не тръгва и радиото, навигацията няма да работи, ама всичко останало си работи. При това дори и да трябва диск, то той е сервизен и нито ще го намериш, нито пък някой ще даде дори и да го има. Най-добре колегата да си смени майсторите, аз съм 200% убеден че проблема му е другаде......Или поне съм откачал десетки акумулатори и такова чудо не се е случвало.Искам да уточня че не аз разкачих акумулатора си просто ей тъка за кеф ,а едни твои колеги монтйори и то да ги питаш защо пр положение че трябваше да ми сменят само ангренажен ремък и ролките, на въпроса ми защо след тяхната интервенция компа ми не работи ми одговориха точно това че само са разкачили акумулатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Icata Публикувано 26 юни 2010 Сподели Публикувано 26 юни 2010 Не трябва диск за подобно нещо.....Чак пък да не тръгва и радиото, навигацията няма да работи, ама всичко останало си работи. При това дори и да трябва диск, то той е сервизен и нито ще го намериш, нито пък някой ще даде дори и да го има. Най-добре колегата да си смени майсторите, аз съм 200% убеден че проблема му е другаде......Или поне съм откачал десетки акумулатори и такова чудо не се е случвало.Има голямо значение за колко време колат остава без акумулатор, ако е за по-дълго (часове) се появява точно този проблем, ти явно си бил бърс. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Icata Публикувано 26 юни 2010 Сподели Публикувано 26 юни 2010 Не трябва диск за подобно нещо.....Чак пък да не тръгва и радиото, навигацията няма да работи, ама всичко останало си работи. При това дори и да трябва диск, то той е сервизен и нито ще го намериш, нито пък някой ще даде дори и да го има. Най-добре колегата да си смени майсторите, аз съм 200% убеден че проблема му е другаде......Или поне съм откачал десетки акумулатори и такова чудо не се е случвало.Има голямо значение за колко време колата остава без акумулатор, ако е за по-дълго (часове) се появява точно този проблем, ти явно си бил бърс. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 26 юни 2010 Сподели Публикувано 26 юни 2010 Има голямо значение за колко време колата остава без акумулатор, ако е за по-дълго (часове) се появява точно този проблем, ти явно си бил бърЗ. Колега, спри да пишеш пост след пост....Опитай се да дописваш/редактираш/ вече публикуваното си мнение.........................И Милен не го мисли... Можеш спокойно да му викаш "Милен бързия"!:DИ щом ти казва, смени си "майстора"...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Icata Публикувано 26 юни 2010 Сподели Публикувано 26 юни 2010 Колега, спри да пишеш пост след пост....Опитай се да дописваш/редактираш/ вече публикуваното си мнение.........................И Милен не го мисли... Можеш спокойно да му викаш "Милен бързия"!:DИ щом ти казва, смени си "майстора"......Благодаря за съветите Колега, колко да сменям до тук 6,ако умаш някой в предвид ще съм ти благодарен да ме упътиш, а за Милен от Пловдив съм чел. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 26 юни 2010 Сподели Публикувано 26 юни 2010 Ами днес додърпаха Спеис с паднал акумулатор......Колко ли време отнема да се зареди добре. Колко да го държа без акумулатор за да се появи този проблем. Явно маисторите които ползвате са в безисходица и това с диска е добро оправдание, но за мен няма такъв филм, всичко си тръгва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laskov Публикувано 26 юни 2010 Сподели Публикувано 26 юни 2010 В Балкан Стар Варна на час вземат към 36 лв. Предполагам ще ти я оправят за толкова. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 юни 2010 Сподели Публикувано 26 юни 2010 Има голямо значение за колко време колат остава без акумулатор, ако е за по-дълго (часове) се появява точно този проблем, ти явно си бил бърс.По принцип за повече от 15 мин ако няма ток, губи настройките си, аз за това като ми пречи акумултора и знам че ще е за повече време си го слагам на земята и с кабели за подаване на ток си го вързвам отново.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
falcon74 Публикувано 3 юли 2010 Сподели Публикувано 3 юли 2010 (редакция) Kолеги, досега съм карал рено .... доста време.... Колата е перфектна (нищо лошо не мога да кажа за тази марка), но семействвото ми се увеличи с още един човк... Ровейки се за нова кола, която да е добра, да ми служи добре, както и клиото ми.... Единствената кола е тази! Моля за съвет, какъв да бъде двигателя? Най-нисък разход ме интересува. 1.3 16 v ми се струва малък за 1000 и нещо килограма ... или се лъжа?Също ме интересуват слабите и страни, при покупката трябва да ги знам..... Все пак не съм богат... Благодаря за отзивите ви Редактирано 4 юли 2010 от rosko Колега, ползвай главни букви в началото на изреченията Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 3 юли 2010 Сподели Публикувано 3 юли 2010 (редакция) Наистина 1.3 май е слабичък, зависи какво търсиш. На 1.8 GDI неможе да се слага газ, дизелите ти са на любимата ти марка, но се лучва да имат известни проблеми, пък и нафтата май е по-скъпа от бензина, така че полза няма. На останалите двигатели няма проблем да се газифицират, за минимален разход е добре да се инвестира в една LPi газова уредба. Редактирано 3 юли 2010 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 4 юли 2010 Сподели Публикувано 4 юли 2010 Щом те интересува нисък разход - 1.3 не е лош вариант. Слабичък е, но така и така ще караш икономично - няма да имаш проблеми. Колегите не се оплакват от липса на мощност....Моделът се произвежда с 4 бензинови агрегата - 1.3, 1.6 (среща се сравнително рядко); 1.8 MPI (аз лично не съм виждал такъв, всеобщото мнение е, че никой не иска да ги продава и си ги карат хората ) и 1.8 GDI. Разликата в разхода между 1.3 и 1.6 по документи е много малка, и двата двигателя се газифицират безпроблемно. Така че - ако попаднеш на читав 1.6 - никак не се замисляй!!! За GDI двигателят е писано много във форума, преди да си помислиш да купуваш такъв е добре да се запознаеш добре с цялата тази информация и да имаш готовност за посещения при майстора им в Пловдив. Слаби страни - не мисля, че имат някакви характерни. Моделът е добър, семеен автомобил, гледай основните неща, като при всеки друг автомобил. Няма нещо особено характерно. Успех, късмет, а после да се похвалиш!!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vekos Публикувано 4 юли 2010 Сподели Публикувано 4 юли 2010 Здарвейте аз съм нов във форума имам от съвсем скоро Space Star 1.3 16v 82к.с! Немога да кажа чак толкова много за него но от към пъргавост и икономичност съм много доволен. Зависи и какво търсиш все пак колега. На мен много ми харесва като кола но аз лично не съм от бързаците на пътя и мен лично ме устройва. За семейна кола с улегнал човек зад волана си е просто перфектна. При покупка на бензинив мотор загледай бобините те са две отгоре на мотора да няма някоя спукана, че цената им е малко високичка. Но от към обслужване въобще не е по скъпа в сравнение с немските и френските варианти дори е по- евтина! Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksun Публикувано 4 юли 2010 Сподели Публикувано 4 юли 2010 Също ме интересуват слабите и страни, при покупката трябва да ги знам..... Все пак не съм богат... Колега моя съвет е при покупка да закараш колата при DJ Tymbi (свържи се с него на лични) да я погледне и да каже за какво иде реч, та да си по-спокоен. Така или иначе трябва да я закараш някъде да я погледне майстор, но дали ще попаднеш на читав? Пък може и някой лев да отбиеш от цената или поне да знаеш че си заслужава парите които даваш. А за мотора качи се покарай и ако ти хареса вземай, всеки си има предпочитания относно ускорението! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laskov Публикувано 5 юли 2010 Сподели Публикувано 5 юли 2010 Ръчкайки по задната седалка ми се стори, че тапицерията е със зипове, но нямах време да разглеждам. Някой правил ли е опити за сваляне и пране на оригиналната тапицерия? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksun Публикувано 5 юли 2010 Сподели Публикувано 5 юли 2010 Ръчкайки по задната седалка ми се стори, че тапицерията е със зипове, но нямах време да разглеждам. Някой правил ли е опити за сваляне и пране на оригиналната тапицерия? :icon_thumbup: Колега и аз забелязах че има ципове по облегалките и седалките отзад, но това не бива да те заблуждава, че могат да се свалят - проверено е. За целта пране на автомивка или Реинбоу , а може с четка в ръка и търкане след което седмица съхнене. :icon_thumbup: Поне аз не можах да ги махна де, но може да пробваш и споделиш опит :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
falcon74 Публикувано 8 юли 2010 Сподели Публикувано 8 юли 2010 (редакция) Благодаря на всички за отзивите!Реших и аз да е 1.3 16в.... не съм първа младост да се "ръчкам" с него Обиколих няколко и съм се спрял на 1-но , малко скъпичко го дават, но почти няма забележки.... Ще пообиколя още малко да разгледам На Бг пазара тези space star повечето са удряни, с матирани фарове, лепени с поялник брони - козметично много злеДори не съм гледал двигателите... то няма смисъл! но вярвам че има читави! е! ... поне едно намерих В Горубляне продават само гробници! Феномена ми беше за едно блъснато от ляво, сменен калник мигач и фар - боята не е същия свят фаровете се различават- понеже старите са матирали, няма задни светлини .... и за това искат ... няма да казвам, но просто неходете там! Нищо нестава от този пазар! Редактирано 9 юли 2010 от rosko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laskov Публикувано 9 юли 2010 Сподели Публикувано 9 юли 2010 ... на Бг пазара тези space star повечето са удряни, с матирани фарове, лепени с поялник брони - козметично много зле дори не съм гледал двигателите... то няма смисъл! но вярвам че има читави! е! ... поне едно намерих в горубляне продават само гробници! феномена ми беше за едно блъснато от ляво, сменен калник мигач и фар - боята не е същия свят фаровете се различават- понеже старите са матирали, няма задни светлини .... Относно фаровете, може да са пласмасови или стъклени. Пластмасовите явно потъмняват - видях няколко такива. Видях няколко, внесени от Италия и такива, внесени от Австрия или Германия. Много лесно се различават по ръждата по и около двигателя. Тези от Италия нямат ръжда. Ако тази страница вече не е валидна, потърси в www.mobile.bg Mitsubishi Space Star и ще видиш, че има и такива, които не са блъскани. Виж например тази. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.