Rangel Simov Публикувано 4 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 4 януари 2009 Замръзва ми, доста сериозно дясната чистачка :(. Друг с подобен проблем? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 4 януари 2009 Сподели Публикувано 4 януари 2009 Замръзва ми, доста сериозно дясната чистачка :(. Друг с подобен проблем?Как по точно ти замръзва перото за стъклото ли ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 4 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 4 януари 2009 Не самата гума , просто не чисти . Няма ли някакъв препарат за мазане . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 4 януари 2009 Сподели Публикувано 4 януари 2009 Аз съм с няква немска зимна течност за чистачки взех я от Мотоексперт като си взимах зимните гуми и нямам никакви проблеми ако те интересува марката мога да проверя утре и да ти пиша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 4 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 4 януари 2009 Проблема не е в нея:(. Тя не замръзва, проблема е че просто като карам и примерно ако е -5 градуса, не знам точно физичните формули как са, но със сигурност е по студено докато се движиш, и разтопеното по стъклото от парното замръзва на чистачката, аз горе долу така си го обяснявам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Popoeto Публикувано 8 януари 2009 Сподели Публикувано 8 януари 2009 Имамам едно питане, имам New Lancer Sportback и вече направих 4000км. Наскоро започнах да чувам едно тропане отпред, но само на павета. Някои имал ли е такъв проблем, с толкова нова кола. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
afterdarq Публикувано 8 януари 2009 Сподели Публикувано 8 януари 2009 Имамам едно питане, имам New Lancer Sportback и вече направих 4000км. и наскоро започнах да чувам едно тропане отпред но само на павета. Някои имал ли е такъв проблем с толкова нова кола. :icon_blush: Моята е на 2500км и сега през зимата, като са студени пластмасите, ми се струва, че тропа всичко вътре - много повече от през лятото. Не знам дали е така де, може би си въобразявам. А относно паветата - най-добре изобщо да не я караш по павета, щото с тая твърда возия, ще се раздрънка за 1 година. Аз ги избягвам винаги, когато мога. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 8 януари 2009 Сподели Публикувано 8 януари 2009 Наскоро започнах да чувам едно тропане отпред, но само на павета.Павета ли чух :D Като караш по тях, може да чуеш нечувани до сега звуци :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 8 януари 2009 Сподели Публикувано 8 януари 2009 Павета ли чух :D Като караш по тях, може да чуеш нечувани до сега звуци :DКъде ги намирате тези павета ?Да не живеете в XIX-ти век ?И защо "Спортбеците" само се оплакват , че скърцат и тропат , те не са ли като седаните ?Аз на моя лансър не съм чувал такива шумове . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 8 януари 2009 Сподели Публикувано 8 януари 2009 Къде ги намирате тези павета ?Иво, ела в София и ще ти покажа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 8 януари 2009 Сподели Публикувано 8 януари 2009 Иво, ела в София и ще ти покажа А верно - жълтите павета . Как не се сетих :icon_hammering: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 8 януари 2009 Сподели Публикувано 8 януари 2009 А верно жълтите павета . Как не се сетих :icon_hammering:Жълтите не са толкова гадни, освен, че са хлъзгави. Ама виж, като се засилиш по Цар Борис какво се чува :giggle: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cell Публикувано 9 януари 2009 Сподели Публикувано 9 януари 2009 Всеки ден минавам по Борис. Вече даже знам при каква скорост какъв звук ще се получи :P. Лошото е, че с всеки месец се появява нов :icon_crying: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xatamoto Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 Аз си бях направил класация на най-лошите павета в София, но след 1 седмица вече не беше актуална :icon_censored: Все пак, не мога да не спомена Симеон около Женския пазар, Богатица, Струга и поне пловината улици в кв. Лагера. Жълтите павета и Цар Борис не ги коментирам :icon_censored: Засега :mitsu-smiley: не е скръцнал по тия кратери, обаче си вози твърдичко. Не бих нарекъл возията комфортна, но все пак това е Sport Sedan, a не Comfort limosine, което си проличава на планински път :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 30 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 30 януари 2009 Ей, да не си от Лагера и аз съм тука. УЛИЦИТЕ СА УЖАС! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
afterdarq Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 Лагера е кофти, ама заповядайте в "Манастирски ливади" където и павета няма. Има само кал и пясък по уличките. А пък и павирания бул. "Бъкстон" и "Цар Борис 3-ти" просто са убийците на пластмасите. Ама то колкото и да се оплакваме, нищо няма да се промени, така че няма смисъл, пазете си колите колкото можете, пък ако се разскърцат се разскърцат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Infinity Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 Относно шумовете, вероятно прекалено много се притеснявате за колите си и за това сте толкова среодоточени да слушате относно разни странни звуци... Всяка кола тропа и трака, колкото и да е нова. Но честно казано, не само пътя е виновен относно тракането и тропането. Като гледам на новия Лансер им слагат 18 цола джанти, а гумите са с нисък профил, а такава гума не поема добре неравностите. Като сложим и твърдата настройка на колата, става още по зле, а като добавим и че в София има все още доста павирани улици (няма смисъл да споменавам обаче, че тези които ги поправят са супер некадърни и ги правят на вълнички или пък като римски път - чудесен път за изпитания на офроуд маниаци), комбинацията се завършва напълно и доста скоро ще се убедите, че новата ви кола трака досущ като някоя 20 годишна. Скърцане и тропане на пластмаси по интериора си е в реда на нещата.. вече тропане и чукане на метал по ходова част не е на добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 Имам късмет , че живея в Слатина и работя в Младост, та може да се каже , че съм облагодетелстван да карам по що годе добър асвалт и големи Булеварди. Обаче ако трябва да ходя към Центъра, се започва изчисления как да мина и от къде да избегна павета и дупки до кръста :icon_thumbup: А относно до тропането - засега потропва като мина през "спящ полицай".. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dodogrg Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 Здравейте, и аз ще се включа по темата за "тропането". Само да попитам, някой карал ли е пежо 307- и старото и феслиф-та? , мисля си че Лансър-а направо не се чува. Иначе нямам забележки, по-добър автомобил до сега не съм имал но ще се наложи да го сменям, нали знаете сменяш фирмата сменяш екстрите, поне съм се договорил да е пак Мицубиши но искат да е дизел, за аутландър се замислят , и май пак ще съм си на любимия спортист. Ще помоля за малко мнения за "немския дизел"- шум, ускорение (знам че е за 9,6 от 0 до 100 км/ч), ниво на оборудване- кое да избера от двете най-високи и струват ли си екстри като кожа и тъчскрийн и т.н.Благодаря предварително на всички.Поздрави. :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 Здравейте, и аз ще се включа по темата за "тропането". Само да попитам, някой карал ли е пежо 307- и старото и феслиф-та? , мисля си че Лансър-а направо не се чува. Иначе нямам забележки, по-добър автомобил до сега не съм имал но ще се наложи да го сменям, нали знаете сменяш фирмата сменяш екстрите, поне съм се договорил да е пак Мицубиши но искат да е дизел, за аутландър се замислят , и май пак ще съм си на любимия спортист. Ще помоля за малко мнения за "немския дизел"- шум, ускорение (знам че е за 9,6 от 0 до 100 км/ч), ниво на оборудване- кое да избера от двете най-високи и струват ли си екстри като кожа и тъчскрийн и т.н.Благодаря предварително на всички.Поздрави. :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Както си писал за "немския дизел" шум , ускорение - има ги и двете.Мога да ти кажа как е дизела на Лансъра - само и той е наистина шумен и пъргав / лично мнение/.Очаква се японски дизел. И се очаква да е много по добър от Немския , който според списание AUTO BILD е стария VW двигател и не си го тачат много. Но каквото и да говорим говорим за :mitsu-smiley: така, че взимай и карай. Както се казва " Drive Alive " Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dodogrg Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 :icon_thumbup: Щом е шумен, значи ще ми хареса, няма нищо по- хубаво от онзи невероятен звук при ускорение на 2-ра и после 3-та. Цвета си мисля да е бял. Винаги съм се питал, защо до сега никой не е предложил някакъв по-опростен автомобил, с не много екстри - но със спортно гърне, пъргав двигател - 150-160 диви кончета, само две корита отпред и тези колани с централен събирач на гърдите, просто за каране и за кеф- само си мисля все пак. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 31 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 31 януари 2009 Като притежател на именно такъв Лансър, за какъвто се чудиш. Много шумен, много пъргав! Относно екстрите, аз лично не гледах кожата и тъч, колкото това, че е с БиКсенон, за мен това беше много определяща екстра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 2 февруари 2009 Сподели Публикувано 2 февруари 2009 Щом ще е служебен, взимаш най-високото ниво на оборудване, независимо дали е дизел или бензин. И в двата варианта си заслужава да се кара тая кола. А и бяла ако е, ще е супер. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 5 февруари 2009 Сподели Публикувано 5 февруари 2009 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dodogrg Публикувано 6 февруари 2009 Сподели Публикувано 6 февруари 2009 Здравейте, говорих в БС за бял цвят, отговорът беше- около 6 месеца се чака. Поздрави. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.