Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Xatamoto

Потребители
  • От него общо

    9
  • Регистрация

  • Беше тук

За Xatamoto

  • Рожден ден 12/02/1984

Местоживеене

  • Град
    Sofia

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Honda Accord 2.2i VTEC '97, а когато се наложи и New Lancer 2.0 D-ID

Xatamoto's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Обиколил съм Европа (общо над 40к км) с Lancer 2008г. баш 2.0 Бомба-дюза и не съм имал проблем, обаче........както написаха преди мен - дизел само нов от магазина. Колата е купена чисто нова, в Бг нафта се налива на 2 места само и няма драми нито с помпи, нито с дюзи вече над 100к км, обаче.......собственикът на тая кола не е склонен да се раздели с нея дори и ако някой му даде парите, които е платил навремето в магазина (не за друго - просто с тези пари не може да си купи нов Lancer), та ми е интересно защо някой би продавал подобна под пазарната цена дори...... Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk
  2. Повечето хора ме убеждаваха да скачам в нещо немско, по възможност с трилъчева звезда, но тате ми е казвал, че този, който може да си позволи да подържа Мерцедес си го купува нов от магазина и си търсех французойка, а японката беше резервен вариант. И както понякога се случва нещата се получават не точно както си очаквал. Вече бях харесал една Ксантия, когато видях Акорда - с най-големия двигател (прашен - не измит и излъскан, не омаслен, а ПРАШЕН) за това купе, добро обурудване, от последната година, в която се произвежда модела, с ИСТИНСКА сервизна книжка, и предишен собственик инжинер. Нито за миг не ми е минавало през главата, че пробегът изписан на таблото се различава от километрите, които колата е изминала в действителност от както е напуснала мъгливия завод на Роувър, а 90% от колите, които гледах в България бяха скъсани от каране дараци на по 120-130к км. Дилърът също се оказа свестен - показа ми основните забележки по колата - неработещ халоген, леко заяждаща антена и 3-4 драскотини по броните, наблегна, че са отразени в цената и въпреки това успях да сваля над 10% + бонус - автомивка. Единственото, което и липсваше е, че не беше Галант, но го преживях. След това преживях и 2 дефектни стъклоповдигача, едно разкачено чекмедже/жабка, а все ощо не мога да преживея, че единствения, който се нави да ми смени крушката на халогена поиска 70лв за труд и карам без халогени :icon_blush: Другото, което ме дразни е, че в сравнение с Лансъра дето го карам почти редовно тая Хонда си е направо без спирачки, а върви повече :icon_doh: . В началото бях сигурен, че нещо не е наред по спирачките, но 2 сервиза и 3 други такива Хонди ме убедиха, че толкова си спират :mad:
  3. Явно ви е интересно, затова ще споделя: Колата е Хонда Акорд, с ляв волан и доста добро обурудване - климатик, кожен салон с шофьорска ел. седалка, автопилот, ел. шибидах, стъкла и огледала, оригинални лети джанти и музика. Причината да я взема е, че я купих от дилър на Хонда в Австрия и то точно този дилър, от който е купена като нова на 11.12.1997 от инж. Валтер Рюнд, който на 23.5.2003 я е прехвърлил на Ваутранд Рюнд (името е женско, но не разбрахме дали това му е дъщеря, съпруга или нещо друго). Има и коректно попълнена сервизна книжка като от 19 смени на масло (колата я взех на 192355км) 17 са били при дилъра, от който я взех. Цената, която и търсеха беше 1500 евро, но я спазарих за 1300. Проблемите, които ми е създавала се дължат най-вече на калпавата английска сглобка и малко съжалявам, че не си взех истинска японка, но ще си знам за другия път.
  4. Малко късно, но все пак да се похваля...........не си купих Галант :icon_blush: Все пак "новата" ми кола е японка, макар и сделана на мъгливия Албион. Благодаря на всички за насоките и ви много безаварийни "диамантени" километри :icon_rock:
  5. Аз точно за това питам тук: като си я позная моята да знам какво да и гледам. Със французойките съм горе-долу запознат, а японските коли върху които имам/х наблюдение харчат само консумативи. Явно и тази не е по различна :rulez:
  6. Привет на всички! В момента се оглеждам за кола, но в БГ не намерих нищо свястно и до десетина дни ще ходя до Швейцария да си докарам някаква каручка. За самата кола не ми се дават много пари - максимум 3000лв/2000 франка, за да могат да останат поне още толкова, за да я обслужа и подготвя за родните "пътища" както АЗ искам. Като стана дума за родните условия съм доволен от Ситроена, но в Швейцария хидравлични такива не се намират лесно и под давлението на приятел, в чието Мицубиши ползвам доста често включих и тази марка в търсенето : http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detail.aspx?from=list&wl=1&lng=ger&id=6788917&adtype=&qs=from%3dSearch%26zipcountry%3dCH%26make%3d50%26model%3d1882%26yearfrom%3d1993%26cur%3dCHF%26priceto%3d2000%26equipment%3d96%26sort%3dtopl%26total%3d11%26eftotal%3d11&page=1&row=9 http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detail.aspx?from=list&wl=1&lng=ger&id=6582300&adtype=&qs=from%3dSearch%26zipcountry%3dCH%26make%3d50%26model%3d1882%26yearfrom%3d1993%26cur%3dCHF%26priceto%3d2000%26equipment%3d96%26sort%3dtopl%26total%3d11%26eftotal%3d11&page=1&row=6 http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detail.aspx?from=list&wl=1&lng=ger&id=6789991&adtype=&qs=from%3dSearch%26zipcountry%3dCH%26make%3d50%26model%3d1882%26yearfrom%3d1993%26cur%3dCHF%26priceto%3d2000%26equipment%3d96%26sort%3dtopl%26total%3d11%26eftotal%3d11&page=1&row=11 http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detail.aspx?from=list&wl=1&lng=ger&id=6730103&adtype=&qs=from%3dSearch%26zipcountry%3dCH%26make%3d50%26model%3d1882%26yearfrom%3d1993%26cur%3dCHF%26priceto%3d2000%26equipment%3d96%26sort%3dtopl%26total%3d11%26eftotal%3d11&page=1&row=7 И най-вече фаворитът до момента: http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detail.aspx?from=list&wl=1&lng=ger&id=6653761&adtype=&qs=from%3dSearch%26zipcountry%3dCH%26make%3d50%26model%3d1882%26yearfrom%3d1993%26cur%3dCHF%26priceto%3d2000%26equipment%3d96%26sort%3dtopl%26total%3d11%26eftotal%3d11&page=1&row=2 Ясно е, че търся кола с 4/5 врати, с поне 2.0 бензинов мотор и по възможност без теглич :rolleyes: И тук идват питанията ми, тъй като не съм запознат с марката в подробности. В Ситроенския форум във всеки раздел са "закачени" теми за най-честите и скъпи ремонти, но това което виждам тук не ми се стори нито необичайно, нито скъпо - наистина ли е така? ( за справка при Ситроен ХМ има да тампона по около 500лв/бр. и ако изпусне дори единия предния капак става на палатка) Лошото е, че няма да имам възможност да закарам колата в сервиз преди покупката и се интересувам какво може да ме изненада неприятни в последствие. За консумативите съм подготвен - всякакви течности, ремъци, ролки, помпи, тампони основна ревизия на спирачна система съм ги предвидил. Има ли нещо друго което пропускам? И последно - голям риск ли е автоматикът?
  7. Аз си бях направил класация на най-лошите павета в София, но след 1 седмица вече не беше актуална :icon_censored: Все пак, не мога да не спомена Симеон около Женския пазар, Богатица, Струга и поне пловината улици в кв. Лагера. Жълтите павета и Цар Борис не ги коментирам :icon_censored: Засега :mitsu-smiley: не е скръцнал по тия кратери, обаче си вози твърдичко. Не бих нарекъл возията комфортна, но все пак това е Sport Sedan, a не Comfort limosine, което си проличава на планински път :icon_rock:
  8. :mitsu-smiley: -то от подписа ми е с Vredestein Wintrac Xtreme 225/40/18. Колата е като залепена за пътя и катери уверено, но пък за близо 500лв/гума не съм очаквал друго. :icon_blush:
  9. Най-добрият ми приятел караше 8 години Тойота Авенсис, но в края на лятото стана ясно, че до Нова година ще трябва да смени колата. Негов близък роднина има познати по автокъщите и се почна едно предлагане.............Условието беше колата да е до 2 години, на малко километри, с 4 врати и цена около 25 000лв. Първото предложение беше новото Субару Импреза, което отпадна най-вече заради теснотията вътре и бедното обурудване за тази цена. След това изскочи едни Пасат комби, но той беше дизел с чип-тунинг и моя приятел предпочете да не рискува. После почти взе една Астра, но успях да го убедя, :icon_angel: че психично здрав човек не би си сменил Тойотата, която е купил от магазина за малко над 40 000лв и поддържал изрядно 8 години, за които е навъртял 110 000км, за едногодишен Опел от по-нисък клас с доплащане от 12 000лв. Горе-долу по това време наш съсед спечели New Lancer от казино и моя човек се влюби от пръв поглед, но за добре оборудван Лансер бюджета не стигаше и се взе решение да се чака до лятото появата на модела на пазара "втора ръка". Миналата седмица ходиме за гуми и обухме Авенсиса и Зетко пакетно с отстъпка и докато прибирахме летните гуми в мазето срещнахме съседа с новия Лансер. От дума на дума стана ясно, че човека дължи пари (нали е заклет комарджия) и приятелят ми веднага предложи търсената сума и в добавка Тойотата. Онзи не мисли дълго, защото така или иначе скоро щеше да му вземат колата и така Дядо Коледа дойде за моя приятел още през ноември :icon_thumbup: Лансерът е тъмносив, 2.0 турбодизел пауа :icon_rock: , с препоследното ниво на оборудване, произведен през август 2008 и 2200 навъртяни километра. Тъй като моя човек е доста зает се наложи да помогна при прехвърлянето на документите и покупката на зимни гуми и навъртях стотина километра с :mitsu-smiley: Впечатленията ми са следните: + уникален външен вид + широк и комфортен салон + перфектна ергономия - за пъви път карам :mitsu-smiley: а все едно цял живот не съм слизал от него + качествена аудио-система + прилично вървене с разход на малолитражка - шумоизолация - ако изключите музиката се чуват доста паразитни шумове, а колата е нова. Как ли ще е след 10 години - шумен двигател с осезаема турбо-дупка - личи си, че не е правен от японци - твърда возия - все пак колата е с джанти 18", а и аз съм свикнал на Ситроен :icon_rock:
×
×
  • Създаване...