Повечето хора ме убеждаваха да скачам в нещо немско, по възможност с трилъчева звезда, но тате ми е казвал, че този, който може да си позволи да подържа Мерцедес си го купува нов от магазина и си търсех французойка, а японката беше резервен вариант. И както понякога се случва нещата се получават не точно както си очаквал. Вече бях харесал една Ксантия, когато видях Акорда - с най-големия двигател (прашен - не измит и излъскан, не омаслен, а ПРАШЕН) за това купе, добро обурудване, от последната година, в която се произвежда модела, с ИСТИНСКА сервизна книжка, и предишен собственик инжинер. Нито за миг не ми е минавало през главата, че пробегът изписан на таблото се различава от километрите, които колата е изминала в действителност от както е напуснала мъгливия завод на Роувър, а 90% от колите, които гледах в България бяха скъсани от каране дараци на по 120-130к км. Дилърът също се оказа свестен - показа ми основните забележки по колата - неработещ халоген, леко заяждаща антена и 3-4 драскотини по броните, наблегна, че са отразени в цената и въпреки това успях да сваля над 10% + бонус - автомивка. Единственото, което и липсваше е, че не беше Галант, но го преживях. След това преживях и 2 дефектни стъклоповдигача, едно разкачено чекмедже/жабка, а все ощо не мога да преживея, че единствения, който се нави да ми смени крушката на халогена поиска 70лв за труд и карам без халогени :icon_blush: Другото, което ме дразни е, че в сравнение с Лансъра дето го карам почти редовно тая Хонда си е направо без спирачки, а върви повече :icon_doh: . В началото бях сигурен, че нещо не е наред по спирачките, но 2 сервиза и 3 други такива Хонди ме убедиха, че толкова си спират :mad: