joreto Публикувано 10 ноември 2008 Сподели Публикувано 10 ноември 2008 Да и при мене засега няма никакъв приоблем, всичко си е на 6 , дано да е така и занапред . Явно всяка кола си е различна :huh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Kostadinov Публикувано 10 ноември 2008 Сподели Публикувано 10 ноември 2008 Хм, да не би причината да е точно това, че в Русия си взимат опцията за по-голям просвет? Както и да е - важното е че при нас не се забелязва ))) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 10 ноември 2008 Сподели Публикувано 10 ноември 2008 да и при мене засега няма никакъв приоблем, всичко си е на 6 , дано да е така и занапред . Явно всяка кола си е различна :huh: Забелязвам , че се оплакват колеги с 1.8 двигател , а ние с 1.5 не , дали е така ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Conko Публикувано 10 ноември 2008 Сподели Публикувано 10 ноември 2008 Забелязвам , че се оплакват колеги с 1.8 двигател , а ние с 1.5 не , дали е така ? Оппаа,аз съм с 1.8 имам вече 11000 км и нямам оплакване! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 10 ноември 2008 Сподели Публикувано 10 ноември 2008 Оппаа,аз съм с 1.8 имам вече 11000 км и нямам оплакване!Оппа, ти си го взел от Бургас и за това :icon_thumbup: Дано и след 110000000000000 км. да нямаш проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 10 ноември 2008 Сподели Публикувано 10 ноември 2008 Абе хора, колите са ни нови, не би трябвало да има проблеми ;) И тази тема е за хора имащи проблеми, а не да се изреждате всички, че нямате проблеми ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 12 ноември 2008 Сподели Публикувано 12 ноември 2008 Сутрин първата спирачка ми идва малко рязка , дали и на друг се е случвало или просто защото пия кафето си на работа ?/Като запаля и потегля след 20 метра трябва да спра за да дам предимство и първото натискане ми е много рязка направо кове , после никъв проблем целия ден/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 12 ноември 2008 Сподели Публикувано 12 ноември 2008 Имам усещането, че тази кола има мозък и мисли вместо нас! :DКато че ли спирачките се настройват според темрературата навън. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Resource Manager Публикувано 12 ноември 2008 Сподели Публикувано 12 ноември 2008 Да, и при мен е така. Явно си е нормално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 13 ноември 2008 Сподели Публикувано 13 ноември 2008 Вчера се качих на старата кола да я карам да минава годишен преглед /друга марка модел 1990г. без серво и екстри/, голям зор напрво съм отвикнал , с този Лансър много съм се разглезил просто няма такава кола. :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metropolis Публикувано 14 ноември 2008 Сподели Публикувано 14 ноември 2008 Сутрин първата спирачка ми идва малко рязка , дали и на друг се е случвало или просто защото пия кафето си на работа ?/Като запаля и потегля след 20 метра трябва да спра за да дам предимство и първото натискане ми е много рязка направо кове , после никъв проблем целия ден/ И аз съм така .Първото натискане ме праща във волана,а и през деня ми се е случвало,като оставя колата за повече от 3-4 часа.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 15 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 15 ноември 2008 Странно, аз не съм имал такива проблеми. За сметка на това, онова виене от Турбото според мен, все си се появява от време на време. Но нали сме в гаранция, караме и дано нищо му няма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 15 ноември 2008 Сподели Публикувано 15 ноември 2008 Странно, аз не съм имал такива проблеми.То това аз не го броя за проблем вече , проблем ще е ако не спира . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko-burgas Публикувано 2 декември 2008 Сподели Публикувано 2 декември 2008 Аз имам проблем с модула на Bluetooth-a. Като минавам например през павета и са полу4ава един много гаден шум, нещо като все едо има две съчми ватре и трака много гадно. Някой да има такав проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko-burgas Публикувано 2 декември 2008 Сподели Публикувано 2 декември 2008 Здравейте Днес се зачетох из руските форуми и там хората масово се оплакват от скърцане в окачването когато минават през "легнал полицай" или подобни неравности, особенно когато колата е натоварена. Бихте ли споделили наличието на подобни проблеми при вас? Глупаво е нова кола да скърца в такива ситуаций, и бих казал ще е направо срамно :(... Поздрави,ГеоргиАз лично нямам такива проблеми, само отвреме на време като ми са размести кората в багажника се чува потропване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Resource Manager Публикувано 5 декември 2008 Сподели Публикувано 5 декември 2008 Забелязах нещо много любопитно, което ми се случва вече на 2-3 пъти: когато изгасне колата (например, в задръстване я изтърва или я угася нарочно и веднага се опитам да запаля), след това понякога не иска да запали от първия път. Трябва да върна ключа обратно в начално положение и тогава вече си пали нормално. Не винаги е така обаче и не мога да схвана причината. Очевидно двигателят си е ок, защото при всякакви други обстоятелства си пали без грешка. Някакви идеи на какво се дължи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 5 декември 2008 Сподели Публикувано 5 декември 2008 ...Някакви идеи на какво се дължи...Ако под 'не иска да запали' имаш предвид, че стартера не завърта, то се дължи на вградена блокировка против задействане на стартера при запален двигател. Ако ти угасне колата по време на движение или я угасиш умишлено, но само лекичко завъртиш ключа, тази блокировка не позволява активирането на стартера. Трябва да завъртиш ключа на запалването до OFF и отново да пробваш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Resource Manager Публикувано 8 декември 2008 Сподели Публикувано 8 декември 2008 Ако под 'не иска да запали' имаш предвид, че стартера не завърта, то се дължи на вградена блокировка против задействане на стартера при запален двигател. Ако ти угасне колата по време на движение или я угасиш умишлено, но само лекичко завъртиш ключа, тази блокировка не позволява активирането на стартера. Трябва да завъртиш ключа на запалването до OFF и отново да пробваш. Не, нямам предвид, че не върти стартерът, а че върти, но не иска да запали. А и при запален двигател си врътка стартер :icon_n_oops: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 29 декември 2008 Сподели Публикувано 29 декември 2008 Някой да го е било статично електричество от колата?Няколко пъти ми се е случвало като сляза и посегна към вратата да я затворя и ме тресне ток, а по мен няма нищо изкуствено.Якето кожено от естествена кожа. Сакото, панталона чорапите и блузата от чиста вълна. Обувките и те от естествена кожа.Освен от седалките да се получава това наелестрезирване, друго обяснение нямам.Иначе е много лошо да те удари ток. Не можеш да си го върнеш. :DИ друго да питам.Като запаля колата в студа винаги ми се включва климатика и го гася от бутона. Да не би да превключва на отопление като домашните климатици докато колата загрее или да го препрограмирам? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiraBel Публикувано 29 декември 2008 Сподели Публикувано 29 декември 2008 Здравейте,Аз не разбирам много, много и може да си въобразявам...но все пак ще споделя:Моя Лансер е на 860км - 1,8. И моя волан бяга лекичко на една страна-това е със сигурност от както сме я взели.На мене два -три пъти ми се случва, като тръгна да я паля-например сутрин да не запали от първия път( вкарвам ключа, въртя, но тя не пали). Стартера си върти, но като пусна ключа, колата не е запалена.Друго, което според мене не е толкова важно - понякога станциите на радиото прихващат чистотите или на такситата или незнам на какво.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 29 декември 2008 Сподели Публикувано 29 декември 2008 Някой да го е било статично електричество от колата?Редовно ме пере тока и аз смятах да пиша за това , ама вече свикнах .Май не е само статично обаче защото ми се е случвало и като слагам ключа в контакта да прехвърхне някоя искричка и си мисля , че неможе да е заводско така и май от тея дето са слагали алармата не са замасили нещо . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 29 декември 2008 Сподели Публикувано 29 декември 2008 Здравейте,Аз не разбирам много, много и може да си въобразявам...но все пак ще споделя:Моя Лансер е на 860км - 1,8. И моя волан бяга лекичко на една страна-това е със сигурност от както сме я взели.На мене два -три пъти ми се случва, като тръгна да я паля-например сутрин да не запали от първия път( вкарвам ключа, въртя, но тя не пали). Стартера си върти, но като пусна ключа, колата не е запалена.Друго, което според мене не е толкова важно - понякога станциите на радиото прихващат чистотите или на такситата или незнам на какво..Колата ти е гаранционна отиди и им я върни . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spawn Публикувано 29 декември 2008 Сподели Публикувано 29 декември 2008 Друго, което според мене не е толкова важно - понякога станциите на радиото прихващат чистотите или на такситата или незнам на какво.. Включена система за "уведомяване" че в обхвата на радиото има и други радиостанции които можеш да слушаш. Може да се изключва тази опция на радиото, погледни в книжката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cell Публикувано 29 декември 2008 Сподели Публикувано 29 декември 2008 И друго да питам.Като запаля колата в студа винаги ми се включва климатика и го гася от бутона. Да не би да превключва на отопление като домашните климатици докато колата загрее или да го препрограмирам? Мисля, че зависи на кой тип обдухване си сложил врътката. И на мен ми направи впечатление... аз държа на 27+ на макс обороти и предполагам се включва, за да не става толкова голяма разликата в температурите. Когато обдухвам предното стъкло на въпросната температура нямам проблем, но е имало случай, в които пак се запотява и трябва да включа и климатика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 29 декември 2008 Сподели Публикувано 29 декември 2008 При обдухване на предното стъкло винаги се включва климатика и се изключва вътрешната циркулация за въздух от вън. Пише го в книгата.При мен на 23-24 градуса и всичко на AUTO се включва климатика. Четох, че може да се препрограмира, но не искам да пипам. Щом японеца го е направил така, то така е редно да бъде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.