Spiritmaster Публикувано 12 септември 2008 Сподели Публикувано 12 септември 2008 Здравейте колеги , искам да се посъветвам със Вас какъв акумулатор трябва да сложа за моята кола Каризма ГДИ 98Г. като гледам книжката пише 63ah/100a , каква марка бихте препоръчали , дали да е сух или друг? Благодаря на всички. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 12 септември 2008 Сподели Публикувано 12 септември 2008 Здравейте колеги , искам да се посъветвам със Вас какъв акомулатор трябва да сложа за моята кола Каризма ГДИ 98Г. като гледам книжката пише 63ah/100a , каква марка бихте препоръчали , дали да е сух или друг? Благодаря на всички.Здравей, аз си взех преди няколко дни акУмулатор марка Exide X-tra +30% (75Ач). Цената му е 208.00 лв. и 3 години гаранция. Да ти кажа доста се порових и цените им са се вдигнали драстично. За 75Ач български са 150 лв., а другите "хубави" (бр. скъпи) са 210-220 лв. Така, че ти си вземаш решение. Дано съм помогнал :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 12 септември 2008 Сподели Публикувано 12 септември 2008 От българските акумулатори бих избрал "Искра". Специалист по автоелектроника ми ги препоръча преди години след като имах проблеми с други марки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 12 септември 2008 Сподели Публикувано 12 септември 2008 Подкрепям с 2 ръце "iskra" преди на стария о**л бях с такъв и съм го подлагал на зверски тормоз, и нямах проблеми с него и зиме и лете. Въпреки, че алтернатора не ми зареждаше винаги, просто железен акумолатор. Бях го купил за 53лв 54Аh 2год. гаранция ...когато бяха евтини:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K Публикувано 13 септември 2008 Сподели Публикувано 13 септември 2008 Здравейте колеги , искам да се посъветвам със Вас какъв акумулатор трябва да сложа за моята кола Каризма ГДИ 98Г. като гледам книжката пише 63ah/100a , каква марка бихте препоръчали , дали да е сух или друг? Благодаря на всички.Слагай ACDelco или Bosch S4 или S5 и поне 5 години няма да имаш проблеми,а и имаш 3 години гаранция.Заслужават си парите бъди сигурен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel P Публикувано 13 септември 2008 Сподели Публикувано 13 септември 2008 Мило Българско и Родно,но уви за нищо негодно... Вземаш си който и да е, но по спецификация - 63 Ач. например и по-добре без обслужване. Забравяш че има такава част изобщо. Аз съм със западняшкия още и ако не мине котка път, 2-3 год. не мисля да го сменям Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nako Публикувано 13 септември 2008 Сподели Публикувано 13 септември 2008 Работя във фирмата която направи две поточни линии за акумулатори на Елхим Искра , две за Монбат и две отидоха в Украина.Работих по тях и след това по пуска в Елхим Пазарджик . Всичко добре ама преди да влезат в кутиите плочките се редят на ръка и то нашенските хубави братя РОМИ . Такова блъскане и хвърляне пада , че сигурно 15 процента от клетките влизат напукани в кутиите . Така че, по-добре послушай колегата от предишния пост. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 15 септември 2008 Сподели Публикувано 15 септември 2008 Здравейте колеги , искам да се посъветвам със Вас какъв акумулатор трябва да сложа за моята кола Каризма ГДИ 98Г. като гледам книжката пише 63ah/100a , каква марка бихте препоръчали , дали да е сух или друг? Благодаря на всички. ACDelco 62Ah - 197лв. Необслужваем. 3 години гаранция. Не е нужна заверка в сервиз. Има ги по бензиностанциите на Петрол и Лукойл. Само гледай да вземеш такъв с десен плюс. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 16 септември 2008 Сподели Публикувано 16 септември 2008 ACDelko. Kупих го от Симеон, дори пазарлък и отстъпка имаше :icon_blush: (нямах достатъчно пари в себе си) ACDelko, Bosh S4; S5, EXIDE (но са скъпички последните). По цената съм ги градирал. И внимавай, Бош имат S3, които са поо-евтини, но недей........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spiritmaster Публикувано 16 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 16 септември 2008 Благодаря ви на всички , но вчера колата ме изненада и не успя да запали и се наложи да купувам акомулатор при форсмажорни условия , и взех динамиц на "Монбат" с две години гаранция просто във 19:00 само те работиха - тъкмо сега ще видя в продължение на времето как се държи този акомулатор . Поздрави ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k1k1_ Публикувано 16 септември 2008 Сподели Публикувано 16 септември 2008 АкУмулатор, колега :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spiritmaster Публикувано 17 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 17 септември 2008 Благодаря ти госпожице за забележката , ако си видяла в първият пост съм написал акУмулатор , извинявам се че съм допуснал тази грешка във вторият пост. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 22 септември 2008 Сподели Публикувано 22 септември 2008 ACDelco 62Ah - 197лв. Необслужваем. 3 години гаранция. Не е нужна заверка в сервиз. Има ги по бензиностанциите на Петрол и Лукойл. Само гледай да вземеш такъв с десен плюс - много трудно се намира. Ако ли не виж дали има достатъчно дължина кабелите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
docdoc1 Публикувано 29 септември 2008 Сподели Публикувано 29 септември 2008 Искам да попитам за акумулатора на моята каризма 1.9тд. Трябва ли да е по голям от 62ач.? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mirko1ta Публикувано 29 септември 2008 Сподели Публикувано 29 септември 2008 искам да попитам за акумулатор за моята каризма 1.9тд трябва ли да е по голям от 62ач.Здравей колега,за дизела и зимата в БГ е хубаво поне 75 ач Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
docdoc1 Публикувано 30 септември 2008 Сподели Публикувано 30 септември 2008 Благодаря ти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mirko1ta Публикувано 30 септември 2008 Сподели Публикувано 30 септември 2008 :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 1 октомври 2008 Сподели Публикувано 1 октомври 2008 Все пак се консултирай за да си сигурен. Сезона и страната не определят мощността на акумулатора. Да не изревеш за алтернатор после. B) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 1 октомври 2008 Сподели Публикувано 1 октомври 2008 Все пак се консултирай за да си сигурен. Сезона и страната не определят мощността на акумулатора. Да не изревеш за алтернатор после. B) Аз съм със същия двигател 1.9 TD и моя акумулатор е 75 А/Ч, от две години както съм го купил и никакъв проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mimishi Публикувано 31 октомври 2008 Сподели Публикувано 31 октомври 2008 Едно добро предложение за акумулатор е "Banner". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 7 декември 2008 Сподели Публикувано 7 декември 2008 Вчера, без да искам завъртях, докато беше на скорост и една от клетките на акумалатора май замина (показва 10V). Въпроса е дали да взема обслужваем или от т.нар. необслужваеми акомулатори. Стана на въпрос с мой познат по телефона и той ми каза да не си мисля че е сух (то тогава вече се води батерия и не е стока - има такива за моторите); Отлепям аз лепенките, ама спестили и от капачки. Развих индикатора. Имаше достатъчно електролит (май беше станал кафяв - не видях добре в тъмното ); Заредих го днеска сутринта запали, но после го замерих и установих че показва 10 и нещо V. При тези необслужваемите акомулатори, обикновено налага ли се да се долее електролит преди да сдадат багажа (моя човек наливал и акомулатора му се оправил), или да си взема такъв с капачки и съответно да доливам по-често, но да има от къде, когато се наложи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 7 декември 2008 Сподели Публикувано 7 декември 2008 Те хората, които произвеждат акУмУлатори - не разбират и ги правят необслужваеми! Дори и индикатор за състоянието им слагат отгоре, че да не можеш да го следиш... Колега, не знам твоят човек колко разбира и доколко това може да удължи живота на акУмУлатотора, но съм абсолютно сигурен, че ако прочетеш цялата тема ще се ориентираш и в цени, и в марки и всичко написано по-горе е самата истина. Потърси си от по-горе посочените марки (Exide, ACDelco, Bosh S4, S5, Banner) акУмУлатор с капачки, купи си такъв и си го обслужвай..... Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 7 декември 2008 Сподели Публикувано 7 декември 2008 Акумулатора го имат за косуматив, както безниновата и водната помпа и т.н. и си го сменят, още преди да се скапе. Факта че вътре има електролит не го прави необлсужваем (дадох пример, как въпросния акумулатор е бил полу-сух, но въпреки това след доливането си е изпълнявал абсолютно нормално функциите вече 4 месеца.) Въпроса ми е дали да скачам на нещо вносно и съответно малко по-скъпо, на което най-вероятно са му спестили капачките, или нещо по-евтино, но с капачки. Става въпрос при еднакви или близки параметри. Аз мисля да взема нещо с капачки. От въпросния магазин дават гаранция за акумолаторите, правят замервания и т.н. По мои наблюдения (върху българските акумулатори), тези с капачките са по-стока. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 8 декември 2008 Сподели Публикувано 8 декември 2008 По мои наблюдения (върху българските акумулатори), тези с капачките са по-стока.Относно българските акумулатори може би си прав, но принципно необслужваемите са по-висок клас и са по-добри.Повечето необслужваемите не са сухи/гелови/. Геловите са си отделен клас и подозирам над твоя бюджет и нужди. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 8 декември 2008 Сподели Публикувано 8 декември 2008 Търсиш такъв с 3 години писмена гаранция. А дали с капачки или без - ръководиш се от финансите си. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.